Link doet ut nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Makster het volgende:
Ook best leuk gedaan
http://www.motorfreaks.nl...mp;task=view&id=10144
Sorry sir, ik heb het gefixtquote:
Structureel verzaken is ook een kwaliteit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe goed de link ook is, Makster verkloot hem wel.![]()
Huhm, ik denk niet dat mn motor daarop pastquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Motorheftafel bij de plaatselijke autoboer.![]()
[afbeelding]
Nou nog een motor kopen die daar op mag.![]()
![]()
![]()
![]()
Xenon is dan wel weer leuk...
[afbeelding]
En een wekker voor alle Fok! MC'ers.![]()
[afbeelding]
Mijn oma knipt ook dingetjes uit de krant.![]()
Whahahah, serieusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, die Raptor hebben we je nou al drie keer op gewezen.![]()
Oh ja, en ik maar denken dat geen ene motor hier@MC er op past qua gewicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
Huhm, ik denk niet dat mn motor daarop past, geen goede steunpunten onderop mn blok. Lopen geen framebuizen meer onderdoor....
quote:Mooie raptor, al wel bekend.
Maarja structureel verzaken is inderdaad ook een goede bezigheid, zo blijkt maar weer![]()
Twee weken geleden tijdens de meet zelfs nog gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Makster het volgende:
Whahahah, serieus![]()
![]()
Echt, de wereld om me heen gaat te vlug tegenwoordig![]()
Mennn, das echt niet best van mijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
Twee weken geleden tijdens de meet zelfs nog gezegd.
En twee keer op Fok! De eerste keer iemand anders.![]()
Als de wereld je te vlug gaat ben je een wijf.![]()
Ben de gele heineken krat kwijtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, en ik maar denken dat geen ene motor hier@MC er op past qua gewicht.![]()
Maar je motor heeft geen cross roots meer?Bierkratje er onder etc.
![]()
![]()
![]()
Zoals die motor er ook opgeplakt is met paintquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:06 schreef Geerd het volgende:
LOL ftw die motorlift tering.
Die KTM300 ook alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:49 schreef Makster het volgende:
Mennn, das echt niet best van mij![]()
Selectief geheugen dan misschien
Dan ben ik al lang naar mijn werk gefietst.quote:Anywayz, ik ga pitten. Morgen om 8 uur sta ik weer op HET dak![]()
Vroeger waren het nog echte motoren die KTM's.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Ben de gele heineken krat kwijt![]()
De warsteiner van tegenwoordig gaan altijd weer naar de supermarkt...
Enigzins probbig die nieuwe SM.quote:Maaruh, nee ik ga denk ik gewoon een GP standertje kopen ofzo. Mooi makkelijk met de ketting smeren![]()
Edit:
Mn nieuwe motor past er niet eens op zie ik net. Had nog niet naar de maximale belasting gekeken, en aangezien het zo'n pauperding is zal er wel niet echt marge zijn![]()
Een RSV die nog kleiner is dan een RS125.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
Zoals die motor er ook opgeplakt is met paint![]()
quote:Bod geplaatst: set wielen voor honda cbr 1100 blackbird
Bod geplaatst: voorvork honda blackbird
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Motorheftafel bij de plaatselijke autoboer.![]()
[afbeelding]
Nou nog een motor kopen die daar op mag.![]()
![]()
![]()
![]()
Xenon is dan wel weer leuk...
[afbeelding]
En een wekker voor alle Fok! MC'ers.![]()
[afbeelding]
Mijn oma knipt ook dingetjes uit de krant.![]()
Blackbird is relaxd menquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]135kg, en dan nog een motorlift durven te noemen
Verder, waar the fuck ben je nou weer allemaal mee bezigwat moet je met die blackbird shit
is dat nou weer voor de trophy??
Das net een kreidler,quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een RSV die nog kleiner is dan een RS125.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
![]()
je vergeet dequote:
Het gaat alleen om de wielen en veringselementen van de Blackbird.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:42 schreef Snelwagen het volgende:
Blackbird is relaxd men, alleen ietwat achterhaalt in vergelijking met een zx12
. Maar nogsteeds supermooi ding
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosserquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:02 schreef Snelwagen het volgende:Straks een helmpje kopen
, eerst nog ff slapen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarbij moet de helm zo stil mogelijk zijn, en de uitlaten zoveel mogelijk herrie makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosser![]()
Hey, ik wacht remus nog afquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel dalijk cheapass uitlaten kopen en nu kenkerveul geld uitgeven aan een intergraalhelm op een crosser![]()
Wanneer ook zijn handen worden vastgetaped bij vol gasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Wanneer zien we dit soort foto's van je verschijnen Snelwagen, je hebt er nu toch de motor voor? [afbeelding]
Waneer gaan we deze regeling treffenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wanneer ook zijn handen worden vastgetaped bij vol gasin een bos
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |