Hebbeeeeeeeequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit geredenquote:
Onderdeel van M.A.R.Squote:
heHquote:Het is trouwens wel ff wennen.... meer dames dan heren [afbeelding]
Is wel ff wat anders dan alleen maar jongens
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sommige mensen kopen een extra moter voor het stuntwerk.![]()
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
Woord omhoogquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit gereden [afbeelding] Uitdaging is er nu toch uit?
Noteerdquote:
quote:
quote:[..]
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750
[..]
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopen
Neequote:
Mooie Picquote:
Je doet engquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu twee keer op vakantie geweest met de motor, heb tijdje gestanna, heb ruim boven de 200 km/h gereden op 't achterwiel, en heb een aantal keer op het circuit gereden [afbeelding] Uitdaging is er nu toch uit?
al gekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
nicequote:
Gewoon een vette chick achterop nemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Onderdeel van M.A.R.S [afbeelding]
[..]
heHga je visagist worden ofzo [afbeelding]
[..]
Voor stuntwerk zijn er wel wat betere dingen dan een ZXR750
[..]
Wat is normaal, er zijn zoveel verschillende modellen en die dwarsbalkjes kun je ook los kopen
[..]
Woord omhoog [afbeelding]
niet verkeerd heequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
OPM die C30, serieus optie voor de lease
Tja, moet ze beter oppassen heequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet verkeerd hee2.0D rijdt wel
met Nav
waar je niet mee moet spelen onderweg
bijna moeder aangereden die uit der bol sprong van woede
Een motorcross stuurtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:23 schreef Roderick2085 het volgende:Afgezien van dat rare dwarsbalkje is dit toch gewoon een normaal superbike stuur
......nog niet op klaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef hicham het volgende:
Meer foto's
stukje aangenamer de 2e keerquote:
kenker, dat beest had me geprikt maar ik had em gepletquote:
uwesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmz blikje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt toch vakansiquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:01 schreef Makster het volgende:
Werk me de pleuris
beterquote:Ik wordt echt gangster handig![]()
Nope, en ruilen wil' ie ook niet. 2 voor 1.quote:
quote:
Twee Bimota's, en beiden compleet verkrachte originelen.quote:
quote:what dumb ass would do that to a bimota
De sleuteltjes lagen nog op kantoor, en iedereen was weg.quote:
nope, krijg altijd vervoer mee als ik een cursus heb (deze keer in Brussel).quote:
zekerquote:ernstig vet![]()
eigenlijk is dat de egte waahijtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
De sleuteltjes lagen nog op kantoor, en iedereen was weg.
Dus morgen moet'ie wat vroeger beginnen, en ze terug leggen.![]()
wrom topiek al dicht danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
Nope
Even rust in de tent, wordt gek van al dat sleutelen.quote:
GSXF!! Volgens mij stuurt dat vet logquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
yeah baby! zaterdag proefrijden op een GSXFen als het meezit ook beslissen dat ik 'm ga kopen
![]()
oh ja, wat eenOP Iks
![]()
![]()
Wat een cultuurschok, geen Divje meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
yeah baby! zaterdag proefrijden op een GSXFen als het meezit ook beslissen dat ik 'm ga kopen
![]()
oh ja, wat eenOP Iks
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope, krijg altijd vervoer mee als ik een cursus heb (deze keer in Brussel).
[..]
zekermaar ik kan 'em evt leasen
kriebelt wel
[..]
eigenlijk is dat de egte waahijt![]()
![]()
Wat moet tie kosten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
VMax![]()
nee dank je
is een 1992-er
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bosdus ga morgen wel weer
school begint maandag pas
maar Divje staat te koop op MFdus als er nog iemand interesse heeft
Lolquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
VMax![]()
nee dank je
is een 1992-er
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bosdus ga morgen wel weer
school begint maandag pas
maar Divje staat te koop op MFdus als er nog iemand interesse heeft
Nog nooit school gehad cker?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lol![]()
Dat is het mooiste van allemaal.
Kennismakingsweek
![]()
Het record staat ook al ruim boven de 300. Ook de Houston 500 is al lang achterhaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
@-XX- heb nu introweek, maar heb dat pauperkamp van 1 nacht geskipped, anders had ik nu met 300 nerds in een sporthal moeten slapen na waarschijnlijk de hele dag levend stratego spelen in het bos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |