Een vrouw zou zich daar druk om makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat vinden jullie, zijn dit echte vrouwenlaarzen of kan een man hier ook mee voor de dag komen
[afbeelding]
Wat jij zegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich daar druk om makendus 't kan
Andere foto in het fotolijstje plaatsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds die foto van jou slaap ik niet meer lekker. Wat doen we hier aan?![]()
![]()
Ultieme toerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij staat op het netvlies gegrift.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Rib-i het volgende:
Andere foto in het fotolijstje plaatsen
Don't count on itquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
quote:
Index / Error #5.2 Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Er is geen moer gepost :S hoe kan dat![]()
Goedemiddag![]()
???quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
???
Gastrol leder jacket?
Shuberth S1?
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bestelnummers intypt
Dit bedoel ik
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.
Bestel die hele pagina maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef Geerd het volgende:
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?
Als je gewoon je kapje van je remvloeistof eraf draaid en rustig remt de heletijd en af en toe wat olie bijvullen is toch veel makkelijker?
NA APERT!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
[..]
Bestel die hele pagina maar.![]()
En doe er een Mytyvac bij, een wereldapparaat die in iedere klusplaats niet mag ontbreken.![]()
[..]
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.
Een apparaat bied zekerheid, en meer remdruk dan alleen van boven naar beneden pompen.
Lucht wil omhoog, dus de handeling is een beetje tegengesteld.
Dit is een hydraulische drukpomp, die letterlijk alles uit je leiding zuigt.![]()
![]()
![]()
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NA APERT!!!Roderick had em eerder
![]()
vetjes![]()
Ik denk het wel, ding zuigt echt goed vacuum.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
Kun je die ook voor alternatiefe dingen gebruiken dan?
Verbouwen is zoooooooooo standaard tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He! watquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Vul de puntjes naar believe inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes ..........
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen .......... stuk. het past niet!! ...![]()
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes voor onder me helm.
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen stuk. het past niet!! ...![]()
WHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.![]()
Het lukt echt niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Maar als je die doppen er gewoon in plempt gaat het niet lukken.
Zeker niet in die liefelijke oortjes van jou.![]()
![]()
(WB werd al meer dan eens oorfetisjist genoemd![]()
)
Je hebt vele soorten oren, zoals flaporen , hangoren etc, etc.![]()
Maar zelfs die bloemkooloren van mij lusten geen oordopjes zonder training.
In het begin kreeg ik ze er zelfs alleen maar voor de spiegel erin.
De gehoorgang loopt ook nooit helemaal recht het koppie in, dus je moet al een soort boggie maken met inzetten.
[afbeelding]
Bij mij persoonlijk loopt het heel vreemd naar het gezicht, en iets naar beneden.![]()
![]()
Suc7.![]()
Geduld #niet ok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Het lukt echt niet!
Volgens mij gewoon foute doppen.
Mijn oren zijn ok+e!![]()
![]()
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzettenquote:
watteH?quote:
quote:
Nóg ouder dan je Gixxer750?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
Gisteren een ZXR750 gekocht voor erbij, alleen nog ff ophalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Gevonden zonder ook maar iets nodig te hebben
Pen en papier dus ook voor niks mee
Dat spreekt slechts in je nadeelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenZo ja > pics, specs, verslag?
Volgens mij niet... maar ik weet het ook niet helemaal meerquote:Ik volg het echt niet meer heurHeeft WB nou echt die blade gekocht [afbeelding]?
Hehquote:Zo niet, B12 kopeH? [afbeelding]
WHAHAHA IDD!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzetten
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik ging naar de VU... je weet wel, die universiteit in Amsterdam
Had jij 'm liever willen hebben dan?quote:[..]
Hehwat nou weer
![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Bijna... daar is morgen voorquote:Heb je al vriendjes gemaakt??![]()
Waarom verkopenquote:[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Blijf je edditen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Heb je al vriendjes gemaakt??[afbeelding]
[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Verkeerde oorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
quote:
-XX- heeft overal wel een alternatief voor zo te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |