8000quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gebruik altijd de olie die voorgeschreven is.![]()
[..]
Heb je daar al 10.000 kilometer mee gereden dan?![]()
quote:En let'es wat beter op smilies.![]()
En hoofdletters volgens M.A.R.S. is ook wel prettig.![]()
Alsnog geen antwoordquote:[..]
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.
Ik durf niks te zeggen, komen er zo met de blade ineens een paar hele dikke aanquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je er niets mee doet
Donderdagavond ga ik aan de motor sleutelen, vrijdag mischien ook nog en als het tegenzit gaat de fik erin gaan we door tot het is gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als er hier iemand geen recht van spreken heeft
Ik heb een leuk koekblik voor BazzieK staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zelfs Bazziek spaart voor een koekblik.
Hij zegt voor woon~werk verkeer, maar ik begrijp dat het ander verkeer is.
Dat maakt thuis teveel herrie.![]()
Ik hoop wel een keer ververst tussendoor.quote:
Wel.quote:Alsnog geen antwoord
Ik heb er ook nog eentje. Gedeelde smart is halve smart.quote:
Wanneer gaan we nou weer eens asociaal hard rijden ongezond etenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Donderdagavond ga ik aan de motor sleutelen, vrijdag mischien ook nog en als het tegenzit gaat de fik erin gaan we door tot het is gemaakt
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
iig over de 500 euro in de iets meer dan 2,5 jaar dat ik motorrijd
waarschijnlijk krijgen zowel OPM als ik ook nog fanmail uit Frankrijk
Zitten er nog resten bejaarde aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb een leuk koekblik voor BazzieK staan
600 euro
Ik heb er maar eentjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje. Gedeelde smart is halve smart.![]()
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou weer eens asociaal hard rijden ongezond eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenIk doe geen gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Heb ik wel een paar keer gedaan jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop wel een keer ververst tussendoor.![]()
2 jaar verschil, maar wil ze idd niet vergelijken hoorquote:Maar ff serieus, je wil die high tech Blade toch niet vergelijken met de overjarige GS.![]()
![]()
quote:Procycle is overigens meer dan ok. Op papier een straatlengte beter.![]()
quote:[..]
Wel.![]()
quote:
Alleen aan de uitlaat stukjes mond, ze was bijziendquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zitten er nog resten bejaarde aan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zodra ik een camera heb geinstalleerd en jou kan filmenNooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedrag dat in de pm stond jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
Roderick, heb je het voor dat bedrag kunnen kopen
If so
Lees: dunner als beter Roderick.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.
2.900 he.quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
bedrag dat in de pm stond ja
En nog in Club 55 geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Owkeej, tijd voor weer een vervolg
Doel was bereikt, de kust in Menton (FR) en Monte Carlo hadden we gezien![]()
[afbeelding]
Start vd terugreisvia een stukje Italië.....
[afbeelding]
....terug naar France
[afbeelding]
Beide geen woord Italeenssprekend vonden we dat we maar niet gingen stoppen om te tanken. Maar het werd een dagelijks ding om tijdig een hotel&brandstof te vinden:
- op Route des Grand Alpes
- Hiesj al een tijde op reserve
- stadje met plombe 16km verderop
- iets later ikzelf op reserve; beide bodems waren te zien
Zo zuinig mogelijk dus de bergpas omhoog, het stadje bevond zich aan onderaan deze pas (wat we nog niet wisten). Bovenaan motoren uitgezet en naar beneden rollen maarrrrrde hele pas naar beneden gereden zonder een druppel benz nodig te hebben gehad
en met die hoogtes haal je makkelijk 80km/h
Wat een contrast met de rest vd vakantie, waar we als pure aandachtrekkers overal direct werden bekeken als we met onze open dempers voorbij kwamen. nu in volledige stilte naar omlaag, mensen langs de kant keken ons een beetje raar aan
Eenmaal aangekomen na de fantastischerit:
[afbeelding]
Stukje verderop vonden we een hotel, met garage en grasmaaier![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De kamer![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Pinki![]()
[afbeelding]
Kettingen konden weer wat vet gebruiken![]()
[afbeelding]
Se hotel
[afbeelding]
De volgende morgen konden we gaan tanken, maar nog altijd met een bodemlaagje benz hebben we de rit de silencekort herhaald.
Hiesj was zijn wallet vergeten, de schoonmaakdame kwam hem net naar beneden brengen![]()
[afbeelding]
Is't toch ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Rib-i het volgende:
OPM doet soms net of zijn motor een oude fiets is
Kenker, hoe vaak ben je wel niet blijven zitten dat je nu pas gaat schoolzwemmen??quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, morgen klassikaal zwemmen, daar gaat het beetje respect dat ik nog geniet in de klas [afbeelding]
[/nutteloze post]
Als ik het goed begrepen had is het sinds kort juist wel mogelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.
Daarom moeten buitenlanders stoppen en mogen de franbozen doorrijden (die krijgen wel fanmail)
Hmm, okquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: dunner als beter Roderick.![]()
Uhm, ik gok zo ongeveer 36kquote:Maja, hoeveel km's heeft dat ding al niet met 10W40 gelopen.![]()
Bijna... 2800quote:[..]
2.900 he.![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed gedaan
Nu maar hopen dat er geen verborgen gebreken zijn![]()
Ach platische chirurgie is tegenwoordig helemaal hipquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alleen aan de uitlaat stukjes mond, ze was bijziend
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Komt helemaal goed man, ik heb geen geld voor een camera
Ja stukken beter nuquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Had nog even het volgende artikel gelezen en het filmpje bekeken![]()
http://www.ad.nl/fun/bizar/article1602259.ece
Bizar
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Bizar
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef Rib-i het volgende:
OPM doet soms net of zijn motor een oude fiets is![]()
Behoorlijk bizar ja, een neger getinte man die het nieuws leestquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
Bizar
![]()
De getinte man met een buitenlands accent heeft het bericht gestolenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Behoorlijk bizar ja, een neger getinte man die het nieuws leest
Linkje doet 't niet meer
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:26 schreef Roderick2085 het volgende:
Gewapend met een plattegrond, 'routebeschrijving', pen en papier ga ik zo maar eens richting VU
niet meer slapen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds die foto van jou slaap ik niet meer lekker. Wat doen we hier aan?![]()
![]()
Kijk maar heel veel naar andere foto's!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Sinds dit (of volgend) jaar wel mogelijk. Zo'n nieuw EU regeltjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fanmail vanuit Frankrijk is geloof ik niet mogelijk - alleen de staande houding moet je cash betalen.
Daarom moeten buitenlanders stoppen en mogen de franbozen doorrijden (die krijgen wel fanmail)
Een vrouw zou zich daar druk om makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat vinden jullie, zijn dit echte vrouwenlaarzen of kan een man hier ook mee voor de dag komen
[afbeelding]
Wat jij zegtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een vrouw zou zich daar druk om makendus 't kan
Andere foto in het fotolijstje plaatsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ultieme toerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij staat op het netvlies gegrift.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:32 schreef Rib-i het volgende:
Andere foto in het fotolijstje plaatsen
Don't count on itquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ultieme toerlaars.
![]()
[..]
Hij staat op het netvlies gegrift.![]()
Mijn naieve jeugdige kijk op de wereld is voorgoed beschadigd
totdat ik een normale foto van JB gezien heb.![]()
Daar helpen een paar foto's van de tuin niet bij.![]()
![]()
quote:
Index / Error #5.2 Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Er is geen moer gepost :S hoe kan dat![]()
Goedemiddag![]()
???quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
???
Gastrol leder jacket?
Shuberth S1?
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bestelnummers intypt
Dit bedoel ik
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet iedereen hoeft te weten hoe ik eruit zie.
Bestel die hele pagina maar.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:06 schreef Roderick2085 het volgende:
WB, dit ding werkte goed toch
Misschien ook maar gelijk meebestellen, als ik toch een grote bestelling doe
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:34 schreef Geerd het volgende:
Waarom helemaal moeilijk gaan doen met een slangetje dan?
Als je gewoon je kapje van je remvloeistof eraf draaid en rustig remt de heletijd en af en toe wat olie bijvullen is toch veel makkelijker?
NA APERT!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
Proudly we announce why the new Uvex PS430 has got the white, gray and black 2007 design.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
[..]
Bestel die hele pagina maar.![]()
En doe er een Mytyvac bij, een wereldapparaat die in iedere klusplaats niet mag ontbreken.![]()
[..]
Dat lukt dus niet altijd bij iedere motor, en zeker niet bij voorheen compleet lege leidingen.
Een apparaat bied zekerheid, en meer remdruk dan alleen van boven naar beneden pompen.
Lucht wil omhoog, dus de handeling is een beetje tegengesteld.
Dit is een hydraulische drukpomp, die letterlijk alles uit je leiding zuigt.![]()
![]()
![]()
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NA APERT!!!Roderick had em eerder
![]()
vetjes![]()
Ik denk het wel, ding zuigt echt goed vacuum.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
Kun je die ook voor alternatiefe dingen gebruiken dan?
Verbouwen is zoooooooooo standaard tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Roderick2085 het volgende:
Hij laat hem heel als ik het goed heb, dus dan mag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He! watquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Vul de puntjes naar believe inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes ..........
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen .......... stuk. het past niet!! ...![]()
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:27 schreef -XX- het volgende:
Pfffffffffff zo dan ff oordopjes voor onder me helm.
DIE DINGEN ZIJN VEEL TE GROOT!!!! ik douw heel me oorgangen stuk. het past niet!! ...![]()
WHAHAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grote, het gaat om de techniek.![]()
Het lukt echt niet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
Maar als je die doppen er gewoon in plempt gaat het niet lukken.
Zeker niet in die liefelijke oortjes van jou.![]()
![]()
(WB werd al meer dan eens oorfetisjist genoemd![]()
)
Je hebt vele soorten oren, zoals flaporen , hangoren etc, etc.![]()
Maar zelfs die bloemkooloren van mij lusten geen oordopjes zonder training.
In het begin kreeg ik ze er zelfs alleen maar voor de spiegel erin.
De gehoorgang loopt ook nooit helemaal recht het koppie in, dus je moet al een soort boggie maken met inzetten.
[afbeelding]
Bij mij persoonlijk loopt het heel vreemd naar het gezicht, en iets naar beneden.![]()
![]()
Suc7.![]()
Geduld #niet ok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef -XX- het volgende:
Het lukt echt niet!
Volgens mij gewoon foute doppen.
Mijn oren zijn ok+e!![]()
![]()
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzettenquote:
watteH?quote:
quote:
Nóg ouder dan je Gixxer750?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef MaartenGrendel het volgende:
Gisteren een ZXR750 gekocht voor erbij, alleen nog ff ophalen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Gevonden zonder ook maar iets nodig te hebben
Pen en papier dus ook voor niks mee
Dat spreekt slechts in je nadeelquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet iedereen, ik ben WB.![]()
Tot zover dit uitgebreide betoog.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Opgehaald of alleen gekekenZo ja > pics, specs, verslag?
Volgens mij niet... maar ik weet het ook niet helemaal meerquote:Ik volg het echt niet meer heurHeeft WB nou echt die blade gekocht [afbeelding]?
Hehquote:Zo niet, B12 kopeH? [afbeelding]
WHAHAHA IDD!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Waren zeker van die cheap ass gele dingen die je moet inknijpen om in te doen, die vervolgens weer zelf uitzetten
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ik ging naar de VU... je weet wel, die universiteit in Amsterdam
Had jij 'm liever willen hebben dan?quote:[..]
Hehwat nou weer
![]()
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Bijna... daar is morgen voorquote:Heb je al vriendjes gemaakt??![]()
Waarom verkopenquote:[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Blijf je edditen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las dat de Bladeverkoper een universitaire opleiding had gedaan, vandaar dat ik die link legde ...
Vond 't al zo gek om dan op de VU af te spreken
Heb je al vriendjes gemaakt??[afbeelding]
[..]
Had jij 'm liever willen hebben dan?
Verkeerde oorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
quote:
-XX- heeft overal wel een alternatief voor zo te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:16 schreef -XX- het volgende:
hahaha ze verkleuren wanneer ze nat zijn!Wtf
![]()
Omfggggggggggggg ik word gek . GEKKKKKKKKKKK .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |