Nee, zeg ook niet dat er wat slingert.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtfwas niet naakt zeg ik tog
![]()
ok, de alternatieven dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alternatief olie. Met hogere specs.![]()
![]()
Alternatief oliefilter.![]()
[..]
Afgetrainde Streetfigtah body.![]()
mooiste olie filterquote:
hmm, toch wel? monteren moet hiermeequote:[..]
Die gekleurde van louis.de zijn mooier vind ik, zie alleen niet hoe ze gemonteerd worden?
ff afkloppenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel hebben jullie al aan boetes verbrasd dan?
Met de brommer er bij zit ik in 4 jaar nu op 500,- +/-
Hicham kom er maar in met een GS500 opmerkingquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff afkloppennog geen enkele boete gehad
![]()
Koop je een motor van drieduizend euro, ga je op de olie besparen.quote:
5W40 volsyntheet ook een goede keuze.quote:dus gewoon 10w40
Uitstekende doorgroeimogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, toch wel? monteren moet hiermee
scheelt ook wel weer in verzendkosten
quote:ANBAUKIT FUER CRASH-PADS
LSL SPRINT 1050, BJ. 05- TRIUMPH SPRINT ST 1050 (SPRINT-ST)
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:06 schreef Geerd het volgende:
Achja zoon boete je leert er niks van, eerste uurtje doet even pijn, en morgen doe je het zo weer.
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koop je een motor van drieduizend euro, ga je op de olie besparen.
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
[..]
5W40 volsyntheet ook een goede keuze.![]()
En als je weet dat hij olie verbruikt kan je al beginnen met 10W50, en is het erg, 20W50.![]()
[..]
Uitstekende doorgroeimogelijkheden.![]()
[..]
[..]
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.![]()
Standaard MF reactie: frituurvet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?
die procycle 10w40 doet het in het gs'je ook primaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
uhm, ok, juist... 10w 40 of bter 5w40quote:[..]
En als je weet dat hij olie verbruikt kan je al beginnen met 10W50, en is het erg, 20W50.![]()
quote:[..]
[..]
Dat ding kèn tog nie harder dan 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hicham kom er maar in met een GS500 opmerking
6,80,- netto bij eijgenhuijsen x 12/14 uur per dagquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15.000 km/ 50 euro.![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat komt omdat je zo'n hoog uurloon hebt.![]()
Afgewerkte olie, net als je vriendinnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn verbruikt dus olie als de terelier, dus o grote oliegeilert WB wat voor andere olie kan ik er in mieteren?
Godverdomme hondquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Standaard MF reactie: frituurvet.![]()
[afbeelding]
Wel (koud)vloeibaar nemen.![]()
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
Avond
Pics en verhalen blijven goed
Rest van de posts![]()
![]()
[..]
Afgewerkte olie, net als je vriendinnen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Afgewerkte olie, net als je vriendinnen
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpelquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?
De olielekkage was toch opgelostquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpel
Ik neem het alles gewoon met een korreltje zout dan valt alles mee en niks tegen, net als zwaartekracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat jij en Makster geen beste vrienden zijn want gast wat ben je simpel
Gebruik altijd de olie die voorgeschreven is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme hondDoe eens ff serieus antwoord geven
![]()
Heb je daar al 10.000 kilometer mee gereden dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:27 schreef Roderick2085 het volgende:
die procycle 10w40 doet het in het gs'je ook prima
5W is duurder, want dunner@koude start en volsyntheet.quote:uhm, ok, juist... 10w 40 of bter 5w40
General Motorsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat voor motors heeft tie nog meer gehad dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ff afkloppennog geen enkele boete gehad
![]()
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.quote:
Wat noem jij veel km's?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.![]()
Maar bij licht olieverbruik kan je de dikte bij warme EN/OF koude olie iets veranderen.
Dus 10W40 vervangen door 15W of 20W en/of W50. Allemaal nog binnen de tolerantie van het redelijke.![]()
(aangezien niet alle delen veranderd zijn door slijtage, en nog ongeveer dezelfde smering vereisen)
Met name de W50 is bij motoren met veel kilometers geen probleem.
En het eerste getal niet bij temperaturen volgens het bijgaande staatje.
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik wegens hitte bij veul toerenbeuken wel gek van W50 olieen.![]()
Ja, jammer dat je er niets mee doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]nee hoor... alleen rib-i van te voren via pm wat advies gevraagd
20k voor ene brommer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:54 schreef Geerd het volgende:
Wat noem jij veel km's?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
20k voor ene brommer.![]()
50k voor ene stoere motor.![]()
Bij een CBR125R na 15k.![]()
Hangt van motorconcept af dus.
Diversion?![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
Stop met pompen!!!
Zei ik ook altijd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nooit olie gelekt. Verbruikt alleen veul.
Heb een toerenbeukert met veul kilometers die altijd staat na te stomen na ee rit. 20W50 in gooien lijkt me dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus zeggen, bij olieverbruik eerst constateren dat het ook verbruik is en geen lekkage.![]()
Maar bij licht olieverbruik kan je de dikte bij warme EN/OF koude olie iets veranderen.
Dus 10W40 vervangen door 15W of 20W en/of W50. Allemaal nog binnen de tolerantie van het redelijke.![]()
(aangezien niet alle delen veranderd zijn door slijtage, en nog ongeveer dezelfde smering vereisen)
[afbeelding]
Persoonlijk ben ik wegens hitte bij veul toerenbeuken wel gek van W50 olieen.![]()
Je hebt een 2-taktquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nooit olie gelekt. Verbruikt alleen veul.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wel het onderhoud niet de prestaties
Jappenblokken hebben altijd nauwere toleranties.quote:
Snel eens verversen, en alshet echt veel is eens 10W60 proberen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:00 schreef BazzieK het volgende:
Heb een toerenbeukert met veul kilometers die altijd staat na te stomen na ee rit. 20W50 in gooien lijkt me dus![]()
Vanwege zuigzoenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden was
Kenker, morgen klassikaal zwemmen, daar gaat het beetje respect dat ik nog geniet in de klas [afbeelding]
[/nutteloze post]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die koppeling is al lastig genoeg bij het optrekken, als ie eenmaal rijdt ga ik er echt niet meer aan zitten hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
Maar hou je vast voor deze ontboezeming, er zijn nog meer versnellingen dan de eerste.![]()
Doet me denken aan dat filmpje van motormeukquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die koppeling is al lastig genoeg bij het optrekken, als ie eenmaal rijdt ga ik er echt niet meer aan zitten hoor![]()
Ohja diequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat filmpje van motormeuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek maar een lange zwembroek aan voordat je babyarmpje zijn kop laat zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat overigens ook altijd het commentaar van de vrouwen die mijn bed deelden was
Kenker, morgen klassikaal zwemmen, daar gaat het beetje respect dat ik nog geniet in de klas [afbeelding]
[/nutteloze post]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja die
Wat was de bedoeling van de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Babypinkjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trek maar een lange zwembroek aan voordat je babyarmpje zijn kop laat zien
Was meer voor de vormquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat was de bedoeling van de spoiler![]()
Inruilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Snel eens verversen, en alshet echt veel is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja die
http://www.motormeuk.nl/b(...)strider-wannabe.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |