Normaal gesproken moet de laatste die heeft gepost een nieuwe openenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:13 schreef bvvt het volgende:
shit ben je me net voor
Respectquote:
cross poster....quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:24 schreef bvvt het volgende:
Tsja, welke moet er dan dicht hè
of gaan we wachten op het topic van geert?
sorry IOHquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
Dit topic was eerder (smaak, twisten), slotje op ander topic
Als hij een crosser heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waneer gaan we deze regeling treffen![]()
nopequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kwam je vannochtend over de kwinkweerd?
Dit topic mag dichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij een crosser heeftnu
- whooops, bericht vergeten-
Te laatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dit topic mag dicht
Wordt teveel onzin gepost![]()
quote:
Niet dat je echt kan posen met een crosserquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Helmpje bevalt me trouwens goed, direct een nieuw vizier voor mn crossbril besteld. Oranje spiegelend....
Sowieso is dit ook veel fijner met de regen.... Maar om te posen![]()
Ja man ik was echt populairquote:
Ligt aan de rijstijl hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet dat je echt kan posen met een crosser![]()
Ongemak is nog zacht uitgedrukt.....quote:
En snelwagen maar in mn fobo lurken,rare wereldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die -XX- blijft maar F5-ven [afbeelding]
Jah ik klikte op ikookhier in je ondertitelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En snelwagen maar in mn fobo lurken,rare wereld![]()
quote:[message=7885297,noline]ikookhier schreef op 30 augustus 2007 @ 20:47[/message]:
[...]
B| nee,vandaag weer gebeld,zonder sucses
quote:
OPM's beurtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:32 schreef ikookhier het volgende:
Volgens mij hebben we nog wat foto's tegoed![]()
![]()
En die knippers danquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Die teenslippers kunnen écht niet heH?
Zie em gaan zegquote:
Nóg nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Hicham, is die van jou serieus te koop![]()
![]()
WHHAAAAT de nieuwe Pepijn is bornquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef hicham het volgende:
Voor 2000 kun je 'n klap op je tanden krijgen
[/toetsenbordridder]
Heeft ie alweer een nieuw vriendinnetje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:41 schreef Worldbeater het volgende:
En een beterschapsbriefje voor Nick Worldbeater.![]()
![]()
Vanaaf pics.![]()
![]()
kquote:
NeeeeJ ..vriendinnetje.. een baardmans uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef hicham het volgende:
Heeft ie alweer een nieuw vriendinnetje?Wat lief van haar
![]()
Had alles in 5'jes gevraagdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Eerste spiegeltje voor de motor gehaald
[afbeelding]
Kon ze iedere keer niet op ebay vinden.... 15 euri's bij de fietsenwinkel
Gelijk maar ff bij de bank binnen gelopen om geld te halen
[afbeelding]
Geef maar aan mij als je er toch niets mee doetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Alleen zat ik niet helemaal na te denken toen ze vroeg wat voor briefjes ik wouresultaat: verhuurder van de aanhanger krijgt als borg een briefje van 100
waarna ik daarna dus maar weer eens bij de bank binnenloop om dat briefje weer op m'n rekening te zetten, want die krengen nemen ze toch nergens aan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hadde ze nog lelijkere spiegels bij de fietsenboer? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Rib-i het volgende:
Stoer man zoveel geld
Ruilen
[afbeelding]
Waarom heb je een brownie als avathar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom post je een foto van geld?
Dat hoort bij een standaard verslag 'nieuwe motor halen'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb het niet gedaan, maarja heb sowieso geen verslag gemaaktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat hoort bij een standaard verslag 'nieuwe motor halen'
Geld is mooi.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
What happened to briefgeheimquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeeJ ..vriendinnetje.. een baardmans uit Amsterdam.![]()
Dude, zoveel moeite gedaan om ze te vinden en dan zijn 't gewoon fietsspiegeltjes ... whehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Eerste spiegeltje voor de motor gehaald
Kon ze iedere keer niet op ebay vinden.... 15 euri's bij de fietsenwinkel
Omdat ie stiekem mocrobloed heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:11 schreef JamesBrownie het volgende:
AHA DIE!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:21 schreef Roderick2085 het volgende:Zelfde spiegel die hicham en OPM op hun motor hebben zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
What happened to briefgeheim [afbeelding] Hij was toch niet aan jou geadresseerd? [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Dude, zoveel moeite gedaan om ze te vinden en dan zijn 't gewoon fietsspiegeltjes ... whehehe
quote:
quote:[..]
Omdat ie stiekem mocrobloed heeft
quote:Oh ja, ik bedacht me net dat OPM waarschijnlijk al op cursus is gegaan, vandaar dat ie dus geen verslagjes en foto's postDan zal ik 't maar afmaken [afbeelding]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef Roderick2085 het volgende:Ik kwam op het idee om bij een fietsenwinkel te kijken nadat ik hem op een scootmobiel had gezien
Toen dacht ik, die heeft hem vast niet van ebay
Is het zelfdequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.![]()
Huh die motor is toch nieuw voor jou? Even inrijden hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
Zo de eerste 500km voor mij op de TLR zijn gereden![]()
Wanneer is er een meet?
Is gewoon een trekbandje waar je't mee vast kunt zetten, kan desnoods om de achterbrugquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar is het qua bevestiging ook wel dezelfde dan, en geen andere diameter.![]()
heH, TLR gekocht?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:08 schreef Cageon het volgende:
Zo de eerste 500km voor mij op de TLR zijn gereden![]()
Wanneer is er een meet?
Yes afgelopen dinsdag opgehaaldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Is gewoon een trekbandje waar je't mee vast kunt zetten, kan desnoods om de achterbrug
[..]
heH, TLR gekocht?!pics, specs, pr0n???
![]()
![]()
Moet je het nog vragenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
Oh ja, ik bedacht me net dat OPM waarschijnlijk al op cursus is gegaan, vandaar dat ie dus geen verslagjes en foto's postDan zal ik 't maar afmaken [afbeelding]
Briefgeheim is niet van toepassing bij negenjarigen, en de naam/achernaam combinatie was niet geheel correct.Dus dat laatste wierp ook enige vragen op, wel met eerdere post uit AMS in het achterhoofd. (quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
What happened to briefgeheimHij was toch niet aan jou geadresseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |