quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
@worldpimber:
ik zeg ook "VOOR MIJ" zit het te sportief.. ik kan gewoon niet veel druk op mn polsen hebben, dus na een tijd gaat het gewoon pijn doen!|( de een zit comfortabel op een R1, de ander gaat na 10 minuten dood van de pijn in de polsen
Zonnetje schijnt inderdaad lekker hierquote:Op maandag 3 september 2007 17:17 schreef Geerd het volgende:
Mooi weer heur.
Traag issie zeker!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet? Zo lang had je hem niet eens.Maar dis wel een puike pic, erg mooie motor.
![]()
![]()
Uiteraard hoef ik hem zelf niet te temmen, dat mogen anderen doen
[afbeelding]
(traag hok)
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef cdgrit het volgende:
[...]
Zonnetje schijnt inderdaad lekker hier
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:56 schreef Cageon het volgende:
Traag issie zeker!
Die ben ik idd ook al is tegen gekomenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]Geef hem in ieder geval niet een of andere kutnaam, zoals KLEintje ofzo.
Zoals dit topic, dacht maanden dat het om de motor van iemands vriendin gaat. Is het gewoon de bijnaam van zijn motor. [afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/169514
edit: TIS EEN VROUW!
edit2: "vrouw"
[afbeelding]
Zijn inzendig op briefgeheimen.nl spreekt ook boekdelenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:09 schreef Cageon het volgende:
Het verweerd wel
wtfquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zijn inzendig op briefgeheimen.nl spreekt ook boekdelen(zeker na z'n laatste mededeling
)
[afbeelding]
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.quote:
Sorry maar dat is mij te snel en te zwaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Iemand nog interesse in een Blade uit 92
[afbeelding]
te ruil aangeboden gekregen op me fighter..
Ahquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.![]()
En die vage site kwam ik toevallig tegen, maar wel ingewikkeld ja. Sorry.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ahkwartje valt
Maxter heeft er ook 1 gestuurd
[afbeelding]
Was istquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Iemand nog interesse in een Blade uit 92
[afbeelding]
te ruil aangeboden gekregen op me fighter..
Nah..zo een blade gaat geen opvolger wordenquote:
quote:
Net overheen gelezen@werk. EN EN EN?quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:20 schreef Den_Haag het volgende:
Morguh! Over twee uurtjes moet ik
RSV= soepele 60 graden twin, rijdt bijna als een vierputter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef Cageon het volgende:
Ach dan kopen we toch weer wat anders, eeneeeuh VTR SP-2 ofzo?
Of toch een dikke Aprillia RSV Mille Factory.
Zag er zaterdag een bij de motor zaak, wat een *fap* machine was dat zeg
Mijn andere matties.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
Niet?
Lek prikkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:28 schreef worldpimber het volgende:
Over Pepijn die opeens een kleine op komst heeft.![]()
En die vage site kwam ik toevallig tegen, maar wel ingewikkeld ja. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Worldbeater op 04-09-2007 13:04:47 ]
Ik zie er niets geniaal aan.quote:
Site gezien n.a.v een foto die ik zocht.quote:http://gophotosthenakedtruth.blogspot.com/
Biology teacher being sued for askingstudents to masturbate for a class project!!The teacher asked threeteenagers to provide sperm samples (in other words: masturbate) so theclass could study the sperm under the microscope in lesson.
Balen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
de eerstvolgende mogelijkheid is pas 23 november
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
gezakt. door de drukte kwam ik enkele keren klem te zitten op de snelweg en had daar volgens hem anders op moeten reageren. gelijk heeft hij wel maar zoiets komt met ervaring
![]()
Zonde man,Volgende keer beterquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:58 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dreigde ze ook soms stiekem te stoppen met de pil?
![]()
Welke pil?quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:41 schreef worldpimber het volgende:Dreigde ze ook soms stiekem te stoppen met de pil?
Ga kijken of de rijschool niet ergens anders een plekje kan kopen of regelen. Maar eerst deze week even rust. uitbalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Sux voor je, 23 november is ook wel ver weg. [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Klote voor jequote:Op dinsdag 4 september 2007 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga kijken of de rijschool niet ergens anders een plekje kan kopen of regelen. Maar eerst deze week even rust. uitbalen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
Rare naam, heeft helemaal geen vorm van een "Z"
quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Z-pil
[afbeelding]
Rare naam, heeft helemaal geen vorm van een "Z"
En nu is het je hobbyquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ooit eens bij de apotheek ruzie gemaakt omdat ik zetpillen kreeg
Echt zo van: Je denkt toch niet dat ik iets in mijn kont duw [afbeelding] !?
Je post het op de verkeerde sitequote:Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ooit eens bij de apotheek ruzie gemaakt omdat ik zetpillen kreeg
Echt zo van: Je denkt toch niet dat ik iets in mijn kont duw [afbeelding] !?
Is geen geheim meer sinds BazzieK over "het strand" heeft gepostquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je post het op de verkeerde siteje moet bij briefgehijmen.nl zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij kan het weten![]()
En BazzieK en Makster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |