quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zag vanmorgen een prachtige buik met daarboven een fris blij stralend gezicht van Lishe. Die babykamer...![]()
Babybroertje/zusje van Luuke kom maar hoor, iedereen is er klaar voor.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef DeLiedje het volgende:
Dutch, ik vind het vooral zo bijzonder dat Luuke er ook zo 'klaar' voor is
Een echte grote zus, die van die lieve dingetjes zegt... Toen ze me de babykamer liet zien (een tijdje geleden) wees ze de wieg aan en zei ze: "voor als de baby geboren is"... En gisteren vertelde ze me dat de baby in mama's buik best bij haar op de kamer mag slapen
De fysio heeft 3 keer aan me getrokken om mijn SI gewricht los te halen en dat was precies wat er nodig was. Geen pijn meer gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe gaat het met de pijn in je rug/bekken Lishe? Nog steeds zo erg?
En bij jou BE? Heb je er niet meer over gehoord geloof ik
Fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het bij jou? Heeft het invloed op je bekken?
ik kan het je echt aanbevelen...ookal doe je het maar af en toe of gebruik je hem voor wat simpele oefeningenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mss toch die grijze sportbal maar van zolder halen en oppompen en daarop gaan zitten...
bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat!
Ik mag echt niet klagen! Merk wel dat ik niet te gek veel moet doen op een dag maar de klachten zijn niet verergerd ofzo. Als ik het zo uit kan zingen tot 40 weken teken ik daar voor
Ik denk alleen wel dat ik zo`n elastische buikband ga kopen, om het gewicht een beetje te verdelen. Heeft iemand tips welke goed zijn?
Ik heb de laatste dagen echt opvallend veel dorst, kan dat ook nog ergens door te verklaren zijn?
Oh dat is mooi om te weten, bedanktquote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.
Lijkt de onze wel.quote:Op zondag 2 september 2007 10:24 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben volgens mij een heerlijk klein eigenwijsje op komst. A.s. papa had de videocamera naast het bed liggen, hij wilde nu wel eens een ochtendgymnastiek sessie vastleggen. Dus Frummel was druk bezig, papa pakt de camera en het is muisstil in mn buik. Camera gaat uit en die kleine gaat weer vlijtig verder
. Echt een kind van mama
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Randa_v het volgende:
naast de 5 broeken die al had nog 4 gekocht...
Bij mijn vk-praktijk doen ze ook al een echo vanaf 8 wkn maar ze zeggen er wel bij dat vanaf 10 wkn he hartje beter is te horen. Ze laten de keuze bij de (toekomstige) ouders.quote:Sjak, is het niet nog heel vroeg voor het hartje? Bij mij in de praktijk proberen ze het vaak niet eens voor de 10-12 weken.
Ik heb ook nooit koude voeten.... Dus mn slippers gaan nog lang aan denk ik...quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Be ik liep hartje winter ook nog met slippers hoor, scheelt ik heb dus echt NOOIT lats van koude pootjes oid tenzij ik ziek ben
![]()
Ja... dat is ook het enige waar ik voor huiver... van die witte stiksels daarna... heb wel eens een truitje geverfd, en dat zag er niet uit!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Turquoise is ook mooi idd DeLiedje!![]()
Ik ben alleen altijd bang voor de stiksels. Ik heb een keer een linnen jurk geverfd en die werd prachtig zand-bruin-beige, behalve de stiksels, die bleven spierwit!
Weet ik.quote:
Ohhh ikke hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
Dus ik hoef de mini-Uggs straks niet naar jou door te schuiven?![]()
![]()
Hij moet er eerst de winter nog mee door, als ze nog om aan te zien zijn dan denk ik aan je goed?quote:
Dat kan al heel vroeg hoor. Het is voormelk dacht ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:36 schreef Popples het volgende:
et wat leuk weer even gluren.![]()
ik heb misschien niet zo een geweldige smakelijke vraag maar ik zou ook niet weten waar ik het anders moet stellen.
ik heb sinds gister weer afscheiding aan mijn tepels normaal is het zo dat je dat aan het einde van de zwangerschap hebt maar ik ben nog maar 10 weken dus lijkt me erg vroeg. iemand een idee of het normaal is. sorry voor het onsmakelijke maar vind het zo raar.![]()
Er staat ook overal dat vrouwen die een eerste kindje verwachten pas de eerste bewegingen kunnen verwachten bij ongeveer 20 weken. Ik heb de eerste bewegingen al gevoeld in de 16e week.... (Na een tergend lange autorit, waar de kleine het duidelijk niet mee eens was.)quote:Op woensdag 5 september 2007 08:45 schreef Popples het volgende:
zo het schiet op bij je ticootje wat gaat het snel.
ik weet wel wat het is maar zo dat vind ik zo raar overal lees je rond de 30ste week. vandaar dat ik het vroeg.
Ik ook wel, maar het is toch beter als die nog even blijft zitten.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef Lishe het volgende:
Is ook zo natuurlijk. Sorry ook voor mijn ongeduld, maar ik wil 'm, ik wil 'm.
Oew, dat klinkt inderdaad niet bestquote:Op woensdag 5 september 2007 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Boehoehoe, ik moet even huilen. Ik ben vorige week gestopt met de Emesafene omdat het allemaal zo goed leek te gaan, maar heel langzaam aan ben ik weer terug bij af in een week tijd. Ik ben al dagen misselijk en ik wilde vandaag eigenlijk het liefst op de wc blijven zitten
. Mźn, wat voel ik me beroerd
.
Tja, ik weet het niet. Hoe minder ik er neem hoe beter, denk ik. Maar waar ik het meest van baal is dat ik vorige week gewoon zelf gekookt had, en ook echt enorme honger had. Voor het eerst sinds 3 maanden had ik weer een normaal bord vol gegetenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef E.T. het volgende:
kim, wat balen zeg! Toch maar weer aan de medicijnen dan?
Lishe, het eind is gewoon in zicht![]()
Ik heb vandaag een beetje last van m'n hormonen denk ik.. Ik moet echt overal om huilen, de meest belachelijke dingen. Beetje hormonaal labiel
De Topline serie van Maxi Cosi is bij Prenatal 169,- en bij Babydump 145,-. De andere modellen bij Babydump zijn 129,-.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:49 schreef DeLiedje het volgende:
Zijn de prijzen van de Baby-Dump hetzelfde op de site of in de winkel?
Ze zouden toch goedkoper zijn, maar de mixicosi waar ik naar kijk kost daar online gewoon 145 euro, dat is toch de normale prijs?
Klussen kan altijdquote:Op donderdag 6 september 2007 07:08 schreef flowerbox het volgende:
Pinkelmeisje, zijn de klusweken niet al over?Staat nog boven je Usericon...
Popples, heb je 24 september een echo dan? Die meer uitsluitsel geeft over de datum/
In je droom vond je het waarschijnlijk nog logisch ook....quote:Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef hestria het volgende:
nou, mijn eerste rare zwangerschapsdroom is gedroomt.
ik droomde dat ik gewoon netjes bevallen was van prupje, en toen kwamen er mensen en gaf ik miesje mee aan die mensen en zei ik er nog bij dat ik nu een nieuw babietje had en miesje niet meer hoefde
![]()
ik vind het zo'n verschikkelijke droom, en voel me nu zo schuldig naar miesje toe, ik wil haar helemala niet kwijt! Hoop dat ik nooit meer zulke dromen krijg verschikkelijk
Misschien betekent het wel dat je je (onbewust?) zorgen maakt dat als nr 2 is geboren straks, dat miesje dan te weinig aandacht krijgt. Als je het zo bekijkt hoef je je ook niet schuldig te voelen, je droom verdraait het alleen in een raar verhaaltje.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:39 schreef hestria het volgende:
nou, mijn eerste rare zwangerschapsdroom is gedroomt.
ik droomde dat ik gewoon netjes bevallen was van prupje, en toen kwamen er mensen en gaf ik miesje mee aan die mensen en zei ik er nog bij dat ik nu een nieuw babietje had en miesje niet meer hoefde
![]()
ik vind het zo'n verschikkelijke droom, en voel me nu zo schuldig naar miesje toe, ik wil haar helemala niet kwijt! Hoop dat ik nooit meer zulke dromen krijg verschikkelijk
Webshops inderdaad niet mee gerekendquote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt Icicle! Ik had zelf ook al een rondje gegoogled en kwam tot de conclusie dat het toch goedkoper was ja...
Er zijn nog een paar meer webshops waar ze goedkoper zijn...
Maar ons kind is nogal trend gevoeligquote:Op donderdag 6 september 2007 09:27 schreef lcicle het volgende:
Wat ook vaak goedkoper is zijn modellen uit een vorige collectie.
Ik heb geen flauw idee of je de voetenzak nodig hebtquote:Op donderdag 6 september 2007 11:04 schreef DeLiedje het volgende:
Ik hoef dus niet persé een goedkope maxi cosi, ik wil alleen die ene wel op zn goedkoopst(mét voetenzak... of is dat onnodig? Tips iemand, voor een winterkindje lijkt het me wel fijn...)
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:04 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Maar ons kind is nogal trend gevoelig![]()
Nee hoor, geintje, maar juist omdat we al zoveel spulletjes van onszelf van vroeger gebruiken (wieg, commode en box) en 2e hands hebben aangeschaft (wandelwagen, kinderwagen) willen we graag wél precies die maxicosi (toch maar de Papillon BE, lief heeft gekozen) en die is nou eenmaal net wat duurder als de andere modellen...
![]()
Ik hoef dus niet persé een goedkope maxi cosi, ik wil alleen die ene wel op zn goedkoopst(mét voetenzak... of is dat onnodig? Tips iemand, voor een winterkindje lijkt het me wel fijn...)
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef RockabeIIa het volgende:
DeLiedje, ik heb nooit een voetenzak voor de maxi cosi gehad. Zou voor ons ook echt volstrekt overbodig zijn geweest hoewel we een novemberkind hebben. Babies hebben het toch wel vlot warm en op zo'n onderstel de maxi-cosi rondslepen door de stad leek ons na negatief advies niet zo goed.
Wat wel een mooie aanschaf is die je ook als voetenzak/wikkeldoek kunt gebruiken is een Lodger. En ze zijn ook zo mooi! <3 De lodger stond op mijn verlanglijstje maar ik kreeg een zelfgemaakte soortgelijke wikkeldoek nadat Brent geboren was en dat was echt 1 van mijn mooiste cadeaus.
.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:19 schreef Pruk het volgende:
Ik wacht hoe dan ook die 20 weken echo af. Sondevoeding betekent ook weer direct ziekenhuis en ondanks dat ik er prima verzorgd ben, is het toch niet thuis. Het drukt een enorme stempel op je geestelijk welzijn en de vorige keer leed mijn man er ook behoorlijk onder.
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders, maar op dit moment is het niet nodig en zou het puur zijn om het voor mij te verzachten. Nou, dan kots ik liever een aantal keer per dag thuis dan een sonde in mijn neus in het ziekenhuis
Dan verkoop je deze toch en zoek je een andere die iets beter binnen jullie stijl past!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:20 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
![]()
Heb ik al eens via marktplaats gekocht...
Zou alleen nu willen dat ik een andere kleur had genomen, die legergroene die ik heb past niet zo goed bij de maxi cosi en aangezien ik... uh ik bedoel ons kindje zo trendgevoelig is... Moet het wel combineren natuurlijk
Denk jequote:Op donderdag 6 september 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:
Pruk, zou die sondevoeding idd niet thuis kunnen? Je zit toch ook vaak kindjes die daarmee naar huis mogen? En bij jou hoeven ze vast je handjes niet te spalken om te voorkomen dat je de sonde eruit trekt.
Ik heb 'm op marktplaats staan met de vraag of er iemand wil ruilen, maar ik verwacht er niet veel van...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dan verkoop je deze toch en zoek je een andere die iets beter binnen jullie stijl past!
Nee, dat niet, maar geloof me... in deze situatie hoeft dat ook echt niet. Ik kan wel een potje breken hier en ze zijn hier nog niet half zo hufterig als bij Beaker.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:29 schreef Stiekemurd het volgende:
BE wat fijn. Toch wel schriftelijk vastgelegd
Ja, bij mij ook. Alleen niet in de periode van het verlof, maar vlak ervoor. Zoals het er nu uitziet, lijkt het erop alsof ik naar mijn verlof kan fluiten als ze mijn contract niet verlengen omdat mijn wederhelft teveel verdientquote:Op donderdag 6 september 2007 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Be lekker hoor!! Ik wil ook minder gaan werken. Alleen ik moet nog even met mn baas overleggen hoe en wat. mijn contract loopt af in de periode van zwangerschapsverlof. Maar de baas had al wel aangegeven dat ie mij graag terug zag na mijn verlof.
Ik wacht nog heel even met aanvragen.... Ik wil in principe gaan voor 32 uur.
Maar dan heb je als ik het goed heb nog wel recht op je verlof hoor, je moet dan een x-aantal weken gewerkt hebben voor je verlof oid. Ik heb geen linkje voor je maar ik zou als ik jou was even contact opnemen met het UWV, die kunnen het je zo vertellen.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Alleen niet in de periode van het verlof, maar vlak ervoor. Zoals het er nu uitziet, lijkt het erop alsof ik naar mijn verlof kan fluiten als ze mijn contract niet verlengen omdat mijn wederhelft teveel verdient. Daar heb je dan je hele leven voor gewerkt
.
k_i_m, ik weet iet hoe kort kort is, maar wellicht heb je hier wat aan? (of je weet het al en tis langer dan 10 weken)quote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Alleen niet in de periode van het verlof, maar vlak ervoor. Zoals het er nu uitziet, lijkt het erop alsof ik naar mijn verlof kan fluiten als ze mijn contract niet verlengen omdat mijn wederhelft teveel verdient. Daar heb je dan je hele leven voor gewerkt
.
Echt? Dan heb ik toch altijd in de verkeerde veronderstelling geleefd. Is dat niet alleen bij bijstand?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef k_i_m het volgende:
Het hangt op een paar weken, dus in dat geval zou ik er nog wel voor in aanmerking komen! Dat zou mooi zijn!
BE; bij het verstrekken van een uitkering wordt ook het inkomen van je partner getoetst. Die kan mij makkelijk onderhouden, dus vervallen ineens zowat al mijn rechten omdat ik nu eenmaal samenwoon.
Ik weet het niet. Mijn contract is nu al met een raar verhaal verlengd, het zou me niks verbazen als dat niet het geval is. En dan ben ik ook nog zwanger, maar dat zou niet meetellen zei mijn baas. Nee hčhč, dat ben je wettelijk verplichtquote:Op donderdag 6 september 2007 15:09 schreef Ticootje het volgende:
Kim, is de kans niet aanwezig dat je gewoon mag blijven?
Als jij altijd hebt gewerkt dan ontvang je een WW uitkering als je voortijdig je baan verliest en vanuit de WW krijg je ook WAZO (en dat is 100% je oude loon + als bonus je extra vakantiegeld en niet zoals de WW 70% - 8% vakantiegeld).quote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef k_i_m het volgende:
Het hangt op een paar weken, dus in dat geval zou ik er nog wel voor in aanmerking komen! Dat zou mooi zijn!
BE; bij het verstrekken van een uitkering wordt ook het inkomen van je partner getoetst. Die kan mij makkelijk onderhouden, dus vervallen ineens zowat al mijn rechten omdat ik nu eenmaal samenwoon.
"Niet zomaar" staat bij die lui van het UWV voor zowat hetzelfde als "geen"quote:Op donderdag 6 september 2007 16:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, dat wist ik ook nog welBeetje correcties gaan doen
Had ik bij Merlijn ook, alleen was ik toen net 7 weken zwanger. Sollicitatieplicht tot het verlof.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb (in het jaar flintstone) geen contractsverlenging gehad toen ik 4 maanden zwanger was, daarna kreeg ik een ww-uitkering. Ik had wel sollicitatieplicht dus moest wel aktief bezig blijven met zoeken
Ik vind het nog steeds zooo wonderlijkquote:Op donderdag 6 september 2007 16:42 schreef E.T. het volgende:
3,83 cm
officiele meting 10w1d ETA 2 april![]()
2 ogen, 2 stompjes op schouderhoogte en 2 stompjes aan de onderkant van de rompEr werd druk gegymnastiekt in m'n buik
![]()
18 september gaan we weer kijken en dan nekplooimeting
Zo herkenbaar!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vandaag schoenen gekocht. Zwarte puma herengympjes in maat 42!![]()
En dan nog zonder sokken!Maar ik vertikte het om nog een maat groter te gaan!
Ik zal tegen die tijd ook geen uren door de sneeuw lopen meer.
Dat had te maken met je bloedtoevoer....quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Waarom mag je niet op je rug liggen dan?? Dat heb ik nog nergens gelezen, alleen maar dat je beter niet op je buik kan gaan liggen omdat dat niet prettig meer ligt als je buik te groot is?
Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting en bloedafname. En ik zit me nu al het drukst te maken over het laatste.
quote:Niet op je rug
Wist je dat je, behalve niet op je buik, ook beter niet op je rug kunt slapen? Het gewicht van je baarmoeder drukt dan te veel op je rug, je ingewanden en de 'inferior vena cava'. Die laatste is een holle ader die ervoor zorgt dat het bloed van je onderlichaam wordt teruggebracht naar je hart. Die afknellen kan allerlei kwaaltjes veroorzaken. Het beste lig je op je (linker)zij met een been over het andere gekruist met eventueel een kussen ertussen.
quote:Op je rug slapen:
Hoewel dit een veel voorkomende slaaphouding is voor veel zwangere vrouwen, kan het toch rugpijn veroorzaken. Ook het ademhalen kost meer inspanning. Omdat er een flink gewicht rust op je ingewanden en belangrijke bloedvaten, is deze positie ook nadelig voor de bloedsomloop, ademhaling, spijsvertering, aambeien en bloeddruk.
Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja Be, dat bedoel ik. Maar ik vraag me dus af hoeveel kwaad het kan. Kijk mijn buik is wel aanwezig maar ik denk toch niet dat ie heel erg zwaar is... Dat bloedtoevoer-verhaal vind ik gewoon een beetje eng. Want bloed naar de baarmoeder zorgt toch voor voeding en zuurstof....
Ook met het kussen tussen de benen vind ik het gewoon geen prettige slaaphouding...
In dat geval kan er in mijn geval weinig fout gaan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef sjak het volgende:
Waar jullie het nu over hebben heet het vena cava syndroom. Door de druk van je baarmoeder wordt de vena cava afgeklemd. Hierdoor kan er minder bloed naar JOUW hersenen. In eerste instantie word je dan misselijk en voel je je rot (zweten, gevoel dat je flauw moet vallen). Daardoor ga je dan vanzelf vaak wel anders liggen. Het is verder niet gevaarlijk voor je baby!
Ik vond het op een gegeven moment erg fijn om met het borstvoedingskussen te slapen. Zowel voor mijn bekken als om gewoon een houding te vinden.
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Lishe het volgende:
Oehoe!!! BE, dank u!![]()
Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!
Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!
Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....![]()
Dat heb ik ook een beetje... ik zit nu soms al zo van: nou ik wil niet te ver van huis weg hoor... (nog 4 wkn te gaan).quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Droeke het volgende:
[..]
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
nee, dat zijn gewone zaken waar ze ook grote schoenen hebben! Uiteraard moet je je eerst door weet ik hoeveel rijen maat 36 en 37 worstelen, maar ze hebben dus ook groterquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.
Je kindje heeft er geen last van. En het naarste wat jou kan gebeuren is dat je been gaat slapen oid. Het is voor zover ik heb begrepen alleen oncomfortabel niet echt gevaarlijk.
Pruk, ik weet idd dat er wel wat grote schoenmaten winkels zijn, maar het is zoveel makkelijker als je in een normale winkel terecht kan.
5 is niks johquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm. Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis
. En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg
.
5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor Dolly! Fijn dat alles er goed uit zag!
Enneh... Lishe... Check de lijst eens.
Doen we!quote:Op zondag 9 september 2007 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het alsnog gelukt is Davinia!
Plak je verhaal ook nog even in het bv-topic, wellicht zijn er daar ook weer meelezers die er iets aan hebben.
dank je nijna.quote:Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef Nijna het volgende:
Popples, wat beroerd dat je nog zieker wordt van het spul wat je misselijkheid eigenlijk weg zou moeten halen....
het kan ook op volle kratten hoorquote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, ik kijk echt uit naar het moment dat het bed omhoog gaat!Wij hebben best een heel laag bed en ik moet mezelf echt even overeind wippen nu.
Toen ik in het hotel zat vorige maand vond ik die hoge box-springs heerlijk!
Kan mij niet snel genoeg gebeuren.
Maar manlief moet nog even doordrinken. We hebben nu 3 kratten staan.
quote:Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef Vicky het volgende:
Misschien stomme vraag aan de mamma's die voor de 2e/3e keer zwanger zijn.. Hebben jullie rekening gehouden met een eventuele uitgerekende datum ook met bijvoorbeeld de verjaardag van de 1e/2e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |