abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2007 @ 10:57:04 #51
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52912027
Hier ook weer terug van een weekendje kamperen. Wat wonderlijk goed ging ondanks dat het in de vouwwagen was. Manlief heeft alles opgezet vrijdag ik mocht lekker gaan zitten. En daarna samen alles in geruimd. Ik had alles ingepakt en naar beneden gesjouwd 2 trappen af dat was voor buik en rug iets te veel na een nacht met veel wakker en veel plassen.

Zaterdag voelde ik me voor het eerst echt gelukkig. Ik kan het moeilijk uitleggen maar voelde me echt jubelig over het zwanger zijn. Ik genoot bijna geen last van mijn rug lekker saampjes met man op een stoeltje dochter lief aan het spelen in de speeltuin en beebje schopte er lusitig op los. Niet misselijk geen rugpijn wauw wat was dat een heerlijke dag.

Be wat fijn dat het prikken zo goed was. En joh je hebt een prachtige buik! Hier is er nog vrij weinig te zien. Mijn buik is nog steeds het zelfde alleen wel harder en dat merken man en ik ook als we samen lol hebben dat die best in de weg kan gaan zitten. Ondertussen begin ik langzaam aan wel aan te komen.
Nu al weer 26 wk!!

Pruk ik denk dat je bijna flauw viel dat heb ik ook regelmatig gehad dat alles dan zo dof klinkt alles draait en als je idd gaat zitten en zuurstof krijgt zakt het weer en anders donder je om. Eng is het zeker. Dus niet zo stoer doen eh meid denk aan jezelf en je kindje.

Pinkelmeisje welkom.

offtopic
Pff het word hier nu spannend straks komt de taxateur om te kijken of de waarde van ons huis gestegen is na de verbouwing het zou er om spannen of het genoeg is omdat we graag willen verbouwen en ja dat is afhankelijk van de waarde nu pfff of alles gaat in het bouw depot als de waarde niet genoeg is of we krijgen het op de rek gestort als het wel genoeg is wat een hoop rompslomp en kosten minder zijn.!
pi_52912058
Pruk, klinkt alsof je bijna flauw bent gevallen... Voortaan toch maar lekker een stoel inpikken hoor!

Netjes BE .

Ticootje, welkom terug. Ik ga gelijk even foto kijken . Succes morgen bij de VK.
Fake it till you make it...
pi_52913229
DaviniaHR en PhysicsRules, gefeliciteerd met jullie zoontje! Hele leuke naam ook!

En ook alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd natuurlijk!

Voor de rest moet ik nog bijlezen, maar ik gooi eventjes een fotootje binnen van onze kleine meid, toen 2 daagjes oud.
Ondertussen komt ze flink aan en is ze voorlopig nog heel makkelijk 's nachts

edit: fotootje weg

[ Bericht 10% gewijzigd door Iksje op 04-09-2007 21:44:20 ]
  maandag 3 september 2007 @ 12:05:51 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52913322
Oh, wat een lieffie zeg!

Pssst... er staat nog 'onderweg' in je signature.
  † In Memoriam † maandag 3 september 2007 @ 12:19:27 #55
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52913556
Pinkelmeisje wat een heerlijk nieuws
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_52915209
Weer bijgelezen...
Wil alleen dit nog kwijt:

Tan, heel veel sterkte voor jou en je familie, wat een vreselijk nieuws...ik wens jullie veel kracht en moed in deze onzekere tijd.
pi_52915381
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:24 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben volgens mij een heerlijk klein eigenwijsje op komst. A.s. papa had de videocamera naast het bed liggen, hij wilde nu wel eens een ochtendgymnastiek sessie vastleggen. Dus Frummel was druk bezig, papa pakt de camera en het is muisstil in mn buik . Camera gaat uit en die kleine gaat weer vlijtig verder . Echt een kind van mama
Lijkt de onze wel.
Ik was druk bezig ook met een filmpje maken en na een hele tijd niets legde ik de camera op mijn buik en keek even tv en ja hoor meneer schopt gewoon tegen de camera
Heb meteen m'n man gebeld en gezegd dat hij net zo'n trut als z'n pappa is
Hij moest hard lachen

Hier voel ik hem echt overal schoppen. Zijwaarts, van voren maar ook recht naar beneden ineens een paar dagen terug
Ik geniet zo erg van al dat schoppen :D

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2007 13:42:20 ]
pi_52915432
Dat recht naar beneden vind ik heel raar voelen...
pi_52915633
Dat voelt ook onwijs raar en ik schrok enorm en had zoiets van WOW!!
Maar ik geniet van al het schoppen maar inderdaad recht naar beneden blijft raar.
pi_52919638
Vandaag weer naar de vlos geweest. Ben in 4 weken tijd netjes een kilo aangekomen weeg 56,4, baarmoeder zit nu 3 vingers onder de navel en ik had een mooie buik. Mijn ijzer was met de controle van het bloed niet gemeten en nu was het wat laag, 7.3 maar binnen de normen. Toch maar regelmatig een glas roosvicee ferro drinken want ik heb geen trek in staaltabletten (hielpen bij de eerste zwangerschap ook voor geen meter want de waardes gingen toen echt niet omhoog). Bloeddruk meten was weer brak (toch niet net zoals bij Merlijn was meteen onze gedachte) eerste keer meten 128/85, hoog en tweede keer 113/73 perfect . Zo vaag die bloeddruk van mij.
En weer met het hartje van babytje zoeken een kind wat niet helemaal stil wilde blijven liggen, lekker veel ruimte zei de vlos al doordat het je tweede is.
  maandag 3 september 2007 @ 17:48:55 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52920858
Fijn dat je weer goedgekeurd bent Randa.
pi_52922443
Vandaag schandalig geld uitgegeven.

Ik heb nu 2 broeken, een spijker en een zwarte broek. Jeetje zeg wat zit dat lekker zeg.
1 bloesje en 1 gillet, toch voor het netjes.
4 truitjes en 1 vest.

(en een zonnebril, maar dat heeft wat weinig met zwanger zijn te maken)

Ik had veel eerder wat kleding moeten kopen. Het zit allemaal hardstikke leuk en ook een stuk lekkerder dan mijn eigen kleding.

Oh en ik heb ook nog een bh besteld. Nog geen doorgroei bh, die zijn namelijk nogal a-sexy. Ik heb normaal maat 75 b, ik heb nu een bh besteld 90 c. (Misschien iets minder patat en pizza??)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52922989
Leuk he ticootje inkopen doen voor jezelf. Ik heb ook ontzettend veel gekocht en volgens mij nu naast de 5 broeken die al had nog 4 gekocht want om de haverklap lag alles in de was en had ik weer geen nette kleding voor naar mijn werk. Ik weet wel dat als mijn zusje straks zwanger is, ze zo de hele garderobe van mij over kan nemen.
  maandag 3 september 2007 @ 19:36:41 #64
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_52923165
oe wat hebben jullie lekker veel kleding. Hier 2 zwangerschapsspijkerbroeken (Hmm goede voor scrabbel) 1 zomer broek en gewoon wat leuke rekbare truitjes.

Zag vandaag bij mijn moeder in de spiegel (grote passpiegel) dat er toch aardig wat buik zit hahaha. Misschien ff een fotootje maken.
pi_52924568
quote:
Op maandag 3 september 2007 19:30 schreef Randa_v het volgende:
naast de 5 broeken die al had nog 4 gekocht...

Ik heb er ééntje.... Eentje! En die heb ik dus ook elke dag aan... Om de dag gaat die s'avonds de was in (ik joggingbroek aan) en de volgende ochtend kan ie weer...

Hij is nog wit ook....

pi_52926097
Ik heb ook veel . Ik had al 2 joggingbroeken, één driekwart, één spijkerbroek en een broek van miss Etam, maar die pas ik nu nog niet. Gekocht 2 zwarte broeken bij de promiss en 2 zwarte bij de Wehkamp. De broeken die ik al had, daar hou ik niet van om ze naar mijn werk te dragen, ik wil er netjes bijlopen en die waren alleen makkelijk. De broeken die ik heb bijgekocht kan ik makkelijk naar mijn werk of andere dingen zoals een bruiloft binnenkort.
pi_52931548
quote:
Sjak, is het niet nog heel vroeg voor het hartje? Bij mij in de praktijk proberen ze het vaak niet eens voor de 10-12 weken.
Bij mijn vk-praktijk doen ze ook al een echo vanaf 8 wkn maar ze zeggen er wel bij dat vanaf 10 wkn he hartje beter is te horen. Ze laten de keuze bij de (toekomstige) ouders.

Ik voelde me gisteren een beetje licht en misselijk. Ik dacht dat die klachten aan mij voorbij zouden gaan maar helaas.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 4 september 2007 @ 08:38:50 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52931646
Ik heb nog helemaal geen nieuwe zwangeren gefeliciteerd. Dus bij deze, van harte!!

Hier ook 2 broeken maar. Maar ik heb een kast vol (nouja, 6 ofzo) jurken. Die draag ik op een broek of legging. Ik vond (en vind dat nog even ) echt ideaal. Bij de miss etam hadden ze zelfs speciale zwangerschapsleggings. (Hoe flatteus... )

Verder hier alles rustig. Wel aan het nestelen hoor, heb al een wasje gevouwen vanochtend. En da's echt niks voor mij. En, last but nog least, ik heb vandaag de 39 weken gehaald.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52931682
Oooh ja, nieuwe zwangeren allemaal van harte gefeliciteerd!
ben ik al een 'oude' zwangere dan?

Pinkelmeisje welkom!

Lishe dat is een goed idee idd: leggings. Ik heb zat leuke jurkjes en dan zo'n legging eronder!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:03:08 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52931851
Lishe! 39 weken! Wow!
Dat lijkt voor mij nog eeuwen weg, zat gisteren al te mijmeren over hoe dat zou zijn, het idee dat je binnen een x-aantal weken een kindje in zo'n wiegje hebt liggen.
stinkie zei gisteren ook dat hij soms zoiets heeft van 'was hij er alvast maar'.

Oh, en de positie-score hier...
3 zwarte broeken (waarvan 1 linnen)
1 witte linnen broek
1 spijkerbroek (van Sjeen/Chacama)

Ik zit erover te denken om die witte broek te verven zodat hij wat minder zomers is, maar ja... hoe lang draag je een linnen broek sowieso nog.

Ik heb alleen een gigantisch schoenen probleem. Loop vrijwel alleen op mijn birckenstocks ( je moet toch wat, en ze zitten hemels ).
Ging vanmorgen mijn zwarte gympen proberen omdat het wat regenachtig was, maar nog voor de trein in Den Haag was voelde ik mijn voeten al niet meer. Dus gewacht tot iedereen de trein uit was en ze toen gauw uit gedaan en mijn Birkjes aan.
Binnenkort dus maar een maatje groter kopen. Ik kan toch moeilijk tot hartje winter met die slippers aanlopen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:32:35 #71
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52932257
Ik zeg: Uggs
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:06:06 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52932796
Nou ehm... Daggutniet!
pi_52933022
Be ik ken het probleem. Na 3 weken blote voeten en slippers zijn schoenen gewoon vervelend.

Mijn lekkere schoenen zitten aan het einde van de dag te strak. Ik had nog een ander paar staan die zitten nog steeds wel goed.

Oh en de beeb doet het goed hoor! Net gekeurd, ik hoef pas weer in de herfstvakantie terug te komen. Over 2 weken lekker even een echo maken. Mijn baarmoeder zit nu 1 vinger onder mn navel, de rest van de buik is pizza en patat. Ik ben nu 5 kilo aangekomen.....
pi_52933180
Iksje, wat een tevreden slaapstertje .

Ardenlyn, leuk om te horen dat wij niet de enige zijn met zo'n klein eigenwijs minimensje op komst .

Randa, goedgekeurd met een beeb die lekker baantjes ligt te trekken in je buik .

Ticootje, lekker geshopt . Ik begin wat uitgekeken te raken op mn kleding, maar voor de paar weken die ik nog voor de boeg heb ga ik maar niet mn garderobe uitbreiden. Misschien als het kouder wordt dat ik nog wel ga kijken voor een shirt met lange mouwen. En anders doe ik wel een gewoon lange mouwen shirt onder een zwangerschapsshirt . Maar dat is voorlopig nog niet nodig, want alleen als ik al aan inspanning denk breekt het zweet me uit, haha.
Weer goedgekeurd, netjes!

DeLiedje, 1 broek en dan ook nog wit, wauw . Ik heb een witte, een zwarte en 2 spijker. Alleen de ene spijker past niet meer. Ow ja en een joggingbroek.

Flowerbox, hopelijk blijft het bij een beetje misselijk... .

Lishe, wat gaat het hard. Ik heb nog een babywasje liggen, bewaar ik voor volgende week dan heb ik ook nog wat te doen als ik verlof heb, hahaha. En misschien wacht ik wel op de nieuwe droger die ik nu echt wel wil gaan aanschaffen. Ik wordt gek van dat ding wat er nu staat. Eerst lekte die, nu is het lekken voorbij, maar nou droogt ie voor geen meter. Standje hoger hielp eerst nog wel, maar ook daar wordt het nu niet meer droog op en nog een standje hoger hebben we niet.
Aargh.

BE, er zijn ook wintercrocs (met een vachtje erin geloof ik). Hier passen mn schoenen nog wel, maar niet meer zo lekker. Overweeg steeds of ik dan toch lekker mn crocs aan zal doen, maar ik durf niet zo goed. Ze zijn wel heel roze. Zo bij huis vind ik ze heerlijk, of eigenlijk zitten ze gewoon heel prettig, maar ja...
pi_52934908
Dat verven van m'n witte broek daar had ik ook al aan zitten denken, hij zit zo heeeerlijk en ik kan er nog zo lang in doorgroeien! Maar welke kleur dan?

Ik had toch wel die 2 spijkerbroeken uit Canada besteld via ebay, maar die zijn (anderhalve maand later) nog steeds niet aangekomen .

Vandaag hebben we een feest van mijn schoonvader, 40 jaar bij de zaak, en ik twijfel er zeeeer ernstig aan om van te voren even de stad in te gaan om een nieuwe broek te kopen, een zwarte.
Probleem is dat er in mijn maat maar zeer weinig te krijgen is, én dat een broek dan dus zo 70 euro kost bij zo'n boetiek! Dat vind ik zó veel geld, vandaar dat ik er nog steeds maar eentje heb...

En schoenen, ja dat probleem heb ik ook! Ik pas alles wel nog, maar het zit niet lekker... Ik loop echt áltijd op een van mijn twee paar crocs-athens (de slipper versie) die lopen zooo heerlijk !
Maar dan zo'n feest als vandaag... Ik lag vanmorgen in bed al te denken welke schoenen ik aan ging trekken....
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:04:39 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52935293
Hmmm, wintercrocs he... Eens onderzoeken maar hoewel ik een beetje afgekickt ben op de crocs. Ik heb af en toe flink last van mijn achilles-pees en dat lijkt daar erger door te worden... Niet door het bandje maar door de pasvorm denk ik.

Ik probeerde gisteren mijn docs maar daar kom ik dus echt niet eens meer in...
Vandaar dus maar mijn optie om een maatje grotere gympen te halen in het zwart, dat moet best kunnen.

DeLiedje, ik zat te denken aan knalrood.
Staat altijd goed met een zwart shirtje bijvoorbeeld.
Maar ik heb dan ook een zwak voor rode linnen broeken.
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:09:43 #77
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52935412
Be ik liep hartje winter ook nog met slippers hoor , scheelt ik heb dus echt NOOIT lats van koude pootjes oid tenzij ik ziek ben
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_52935428
Dan zal het hier eerder turkoise-blauw-achtig worden ofzo denk ik... En nu ik dit typ, bedenk ik me dat ik tijdens het leeghalen va de kamer twee van die mini blikjes turkoise achtige kleding verf tegen ben gekomen!! Goed plan!!
pi_52935453
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Be ik liep hartje winter ook nog met slippers hoor , scheelt ik heb dus echt NOOIT lats van koude pootjes oid tenzij ik ziek ben
Ik heb ook nooit koude voeten.... Dus mn slippers gaan nog lang aan denk ik...

(Alleen in bed... dan veranderen ze accuut in ijsklompjes )
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:14:34 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52935514
Mijn collega's verslijten mij ook altijd voor gek omdat ik heel lang nog door loop met van die instapschoenen zonder panty oid. Dus ik kan dit wel lang volhouden denk ik hoor. Maar met regen is het zo heel irritant.
Idd vrijwel nooit koude voeten als ik maar iets aan heb.
Behalve 's avonds op de bank en in bed. En dan helpen zelfs van die thermo-sokken niet!
Volgens stinkie moet ons arme kind straks echt vechten om die kruiken anders pik ik ze in.

Turquoise is ook mooi idd DeLiedje!
Ik ben alleen altijd bang voor de stiksels. Ik heb een keer een linnen jurk geverfd en die werd prachtig zand-bruin-beige, behalve de stiksels, die bleven spierwit!

Maar ik ben ook om nu hoor, ik vond wit leuk maar zo besmettelijk, ik ga van de week op rood uit!
  dinsdag 4 september 2007 @ 12:44:44 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52936135
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ehm... Daggutniet!
Ik heb ze ook hoor
pi_52936368
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Turquoise is ook mooi idd DeLiedje!
Ik ben alleen altijd bang voor de stiksels. Ik heb een keer een linnen jurk geverfd en die werd prachtig zand-bruin-beige, behalve de stiksels, die bleven spierwit!
Ja... dat is ook het enige waar ik voor huiver... van die witte stiksels daarna... heb wel eens een truitje geverfd, en dat zag er niet uit! Nou ja, ga ik er daarna gewoon met een watervaste stift ofzo langs
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:01:33 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52936434
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb ze ook hoor
Weet ik.
Maar ik vind ze gewoon niet zo zeg maar.

Ik heb daarentegen weer crocs die jij vast verschrikkelijk vindt.
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:44:48 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52938080
Dus ik hoef de mini-Uggs straks niet naar jou door te schuiven?
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:49:08 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52938150
Ehm nee...
Daar kan je vast iemand anders heel blij mee maken!
Milagro's kleinkind misschien?
pi_52938691
Ik heb een vraagje, misschien dat jullie dat weten.

Ik heb echt een heel stuk gemist over Tan, maar waardoor was er nu reden om te denken dat er iets niet goed was? Was de echo een bevestiging van vermoedens, of kwam het naar voren bij de termijnecho??
  dinsdag 4 september 2007 @ 15:28:55 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52938899
het is natuurlijk het handigst als je zelf even de afgelopen delen doorscrollt vanaf de aankondiging in het update-topic
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52939625
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
Dus ik hoef de mini-Uggs straks niet naar jou door te schuiven?
Ohhh ikke hebben
Saartje
pi_52940500
Ik geloof dat ik ook een emo-kip ben geworden. Zit net Dr Phil te kijken waarin ene Marlon met Tamihka trouwt en dan gaat de bruidegom voor zijn bruid zingen. Heb ik me toch tranen in de ogen. Dat heb ik nou nog nooit gehad.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:22:28 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52941272
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:28 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Ohhh ikke hebben
Hij moet er eerst de winter nog mee door, als ze nog om aan te zien zijn dan denk ik aan je goed?
pi_52942613
Ja I love you
Saartje
pi_52943511
BE, dat is niet lekker dat je last hebt van je achilles-pees door je crocs...

Evenstar en DeLiedje, nooit koude voeten? Ik wel hoor... maar als ik dan in bed lig zijn ze soms weer te warm en trap ik ze onder de deken uit, haha.
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:28:31 #93
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52943642
Ik zéi toch dat je beter geen crocs kon dragen?
Maar even serieus, heb het misschien gemist; maar heb je de uitslag al van het bloedprikken?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:36:10 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52945577
Ja, geen officiele uitslag maar de assistente zei me dat het helemaal goed was. Ik had 5.1, 5.4 en 3.7 ('s ochtends, 's middags en 's avonds) en ik mocht max tot de 7 gaan dus dit was keurig.
We gaan dus maar uit van een groeispurtje. Mijn zus schijnt het ook gehad te hebben rond deze tijd.

Nijna, ik weet niet helemaal zeker of het van de crocs is hoor. Ik heb die nu al weken niet meer aan en heb er nog steeds last van. Het leek alleen erger te worden door de crocs.
Mijn birks zijn echt heilig, op blote voeten krijg ik nl. ook snel last.
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:51:06 #95
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52946256
Be, kan het dan niet zijn omdat je practisch alleen op de birks loopt, je spieren e.d. zo aan die stand gewend zijn dat de s0pieren zijn ingekort, waardoor je in een andere stand last krijgt omdat je hem in feite oprekt?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:55:21 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52946387
Ja, maar het was ook al met de crocs.
De fysio dacht even dat het wel met die bil/rugklachten te maken had, maar die zijn nu ook al weer een tijdje weg.

Dat wat jij zegt klinkt wel aannemelijk hoor. Ik kan er alleen nu dan niks aan doen omdat ik echt geen andere schoenen heb die ik pas. Ik ga donderdag de stad maar eens in voor wijde gympen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 22:53:25 #97
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52948143
Ik moet ook nog over schoenen nadenken.... vond 't vandaag toch wel koud worden in m'n crocs.. en sokken en crocs vind ik geen combi

Ik ben al weer 10 weken zwanger De tijd vliegt echt En omdat ik geen noemenswaardige klachten heb, glijdt de tijd echt voorbij. Doe gewoon m'n dagelijkse dingen en dan af en toe, als ik wat merk, is het 'o ja, ik ben ook nog zwanger '
Heb wel het idee dat de groeipijnen bij elke zwangerschap heftiger worden, bij Tijn had ik ze heftiger dan bij Saskia en nu lijken ze ook weer wat heftiger dan bij Tijn. Maar dit is ook wel een tijdje dat er snel gegroeid wordt.. Dat zal ook de reden zijn dat ik het steeds zo inmens koud heb.. alle energie is nodig voor de baby

Donderdag gaan we weer even kijken of de vorige meting nog steeds overeenkomt. Weer even gluren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52952856
et wat leuk weer even gluren.

ik heb misschien niet zo een geweldige smakelijke vraag maar ik zou ook niet weten waar ik het anders moet stellen.
ik heb sinds gister weer afscheiding aan mijn tepels normaal is het zo dat je dat aan het einde van de zwangerschap hebt maar ik ben nog maar 10 weken dus lijkt me erg vroeg. iemand een idee of het normaal is. sorry voor het onsmakelijke maar vind het zo raar.
mama van 3 kids!
pi_52952896
Ik moet vandaag even mn buik opmeten. Maand 4 is nu voorbij en ik vind het wel leuk om bij te houden hoeveel ik elke maand groei.

Jeetje zeg wat gaat het hard eigenlijk!! Vijfde maand, 19e week....

Volgende week donderdag 20 weken echo en ik hoef me pas bij 25 weken weer te melden bij de vk. (Dat vind ik wel superlang)

Ik heb nu ook eindelijk alles geregeld...
- Kinderopvang (Geregeld bij 8 weken zwanegrschap, maar ik sta op de wachtlijst)
- Kraamzorg
- Kraampakket

Ik moet nog even kijken in welk ziekenhuis ik graag wil bevallen en ik ga me denk ik ook opgeven voor een zwangerschapscurcus. In ieder geval wil ik wel lekker gaan zwemmen.

In de herfstvakantie gaan we beginnen aan het kamertje. Dat wil zeggen manlief klust, ik wijs aan.
pi_52952898
Wat lees ik...ET zwanger ??? 10 weken alweer...beter laat dan nooit, maar van harte ! Veel plezier met het gluren !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')