Iksje, wat een tevreden slaapstertje
![]()
.
Ardenlyn, leuk om te horen dat wij niet de enige zijn met zo'n klein eigenwijs minimensje op komst
![]()
.
Randa, goedgekeurd met een beeb die lekker baantjes ligt te trekken in je buik
![]()
.
Ticootje, lekker geshopt
![]()
. Ik begin wat uitgekeken te raken op mn kleding, maar voor de paar weken die ik nog voor de boeg heb ga ik maar niet mn garderobe uitbreiden. Misschien als het kouder wordt dat ik nog wel ga kijken voor een shirt met lange mouwen. En anders doe ik wel een gewoon lange mouwen shirt onder een zwangerschapsshirt
![]()
. Maar dat is voorlopig nog niet nodig, want alleen als ik al aan inspanning denk breekt het zweet me uit, haha.
Weer goedgekeurd, netjes!
DeLiedje, 1 broek en dan ook nog wit, wauw
![]()
. Ik heb een witte, een zwarte en 2 spijker. Alleen de ene spijker past niet meer. Ow ja en een joggingbroek.
Flowerbox, hopelijk blijft het bij een beetje misselijk...
![]()
.
Lishe, wat gaat het hard. Ik heb nog een babywasje liggen, bewaar ik voor volgende week dan heb ik ook nog wat te doen als ik verlof heb, hahaha. En misschien wacht ik wel op de nieuwe droger die ik nu echt wel wil gaan aanschaffen. Ik wordt gek van dat ding wat er nu staat. Eerst lekte die, nu is het lekken voorbij, maar nou droogt ie voor geen meter. Standje hoger hielp eerst nog wel, maar ook daar wordt het nu niet meer droog op en nog een standje hoger hebben we niet.
Aargh.
BE, er zijn ook wintercrocs
![]()
(met een vachtje erin geloof ik). Hier passen mn schoenen nog wel, maar niet meer zo lekker. Overweeg steeds of ik dan toch lekker mn crocs aan zal doen, maar ik durf niet zo goed. Ze zijn wel heel roze. Zo bij huis vind ik ze heerlijk, of eigenlijk zitten ze gewoon heel prettig, maar ja...