abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52870878
Vervolg van: Zwangerschap en geboorte deel 316

De aanstaande papa's en mama's :

11 september 2007: Lishe en Xtracer
03 oktober 2007: DoctorB (papa)
06 oktober 2007: Nijna
22 oktober 2007: mariskasl
1 november 2007: Cyberbull (papa) en Luana1980
09 november 2007: amaranta en mex
17 november 2007: gr8w8 (papa)
19 november 2007: Lewis.de.boxer
30 november 2007: glossy
01 december 2007: Droeke en Droekestijger
02 december 2007: DeLiedje
02 december 2007: Sanger en Hellace
08 december 2007: Faja-Lobi
10 december 2007: klein_spookje en S-A-I-N-T
12 december 2007: S_oepstengel
13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

**2008**

03 januari 2008: Ardenlyn
07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje
07 februari 2008 hestria en grim reaper
07 februari 2008: Randa_V en Magneet
07 februari 2008: Tup
14 februari 2008: Suerte
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh
17 maart 2008: k_i_m
24 maart 2008: Hello_Dolly
**** 02 april 2008: ET en Swets ****
*** april 2008: Sjak en Schanulleke***
29 april 2008: flowerbox

Nog onbekend:
ThaNetRunner
Popples

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby\\\'s
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 07-09-2007 18:09:40 ]
pi_52870918
Dat was de eerste keer dat ik een topic dicht gooide, en een nieuwe moest openen...

(moderators voel je vrij om het aan te passen )

Laatste 2 posts:
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zag vanmorgen een prachtige buik met daarboven een fris blij stralend gezicht van Lishe. Die babykamer...
Babybroertje/zusje van Luuke kom maar hoor, iedereen is er klaar voor.
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef DeLiedje het volgende:
Dutch, ik vind het vooral zo bijzonder dat Luuke er ook zo 'klaar' voor is

Een echte grote zus, die van die lieve dingetjes zegt... Toen ze me de babykamer liet zien (een tijdje geleden) wees ze de wieg aan en zei ze: "voor als de baby geboren is"... En gisteren vertelde ze me dat de baby in mama's buik best bij haar op de kamer mag slapen
pi_52871085
En nu heb ik tranen in mijn ogen staan. Zo lief van jullie!

Dutch, ik ga vanavond heerlijk in bad met de voetenscrub en daarna lekker smeren. Dankjewel nog! De volgende keer ligt er een lief klein frummeltje in dat kamertje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52873379
Hoe gaat het met de pijn in je rug/bekken Lishe? Nog steeds zo erg?
En bij jou BE? Heb je er niet meer over gehoord geloof ik
Saartje
pi_52874599
Lishe, heerlijk badderen! Geniet ervan!

Ik heb al de hele dag het gevoel alsof ik een volle blaas heb, misschien ligt beeb erop te drukken of zou beeb aan t zakken zijn? Voelt ook wel een beetje als blaasontsteking in wording misschien (maar gelukkig heb ik daar eigenlijk nauwelijks ervaring mee ). Heb al bedacht dat als het maandag nog zo voelt ik even de huisarts bel of ze even kunnen checken op blaasontsteking.
Het is in elk geval irritant.
Fake it till you make it...
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:05:06 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52875457
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 19:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe gaat het met de pijn in je rug/bekken Lishe? Nog steeds zo erg?
En bij jou BE? Heb je er niet meer over gehoord geloof ik
De fysio heeft 3 keer aan me getrokken om mijn SI gewricht los te halen en dat was precies wat er nodig was. Geen pijn meer gehad.

Nu weer wel, maar dat komt volgens mij van een combi van een lange terugvlucht (11,5 uur op je kont zitten ) de dag daarna een hele tijd op mijn benen gestaan om te schilderen, de dag daarna weer etc. etc.

Toevallig dat ik vandaag weer dacht 'mss dat ik hem bel om te vragen of hij weer even wil duwen en trekken'.

Maar het geen was ischias dus! Alleen wat zenuwpijn doordat er iets even klem/vast zat.

Hoe is het bij jou? Heeft het invloed op je bekken?
pi_52875512
Merlijn voelde ik voor het eerst tijdens een weekendje weg en spruit2 liet zich dus ook voor het eerst echt voelen op vakantie. Ik voel spruit 2 nu al elke dag en vaak ploppen/trappen. Merlijn en papa hebben hem ook al gevoeld.

Heb het topic bijgelezen, was wel weer veel na een weekje weg.

Tan .

En alle nieuwe zwangeren en bevallen dames. Van harte gefeliciteerd
pi_52875529
Geen idee Nijna, ik herken het niet.

Maneki, hier gaat het heel erg op en af. Nu loop ik weer moeilijk, terwijl het vanochtend hartstikke goed ging. het heeft echt met tillen en zitten te maken. Ik ga maandag denk ik toch maar de fysio bellen. Lief dat je ernaar vraagt.
Fijn BE, dat het bij jou geholpen heeft!
pi_52875664
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:

Hoe is het bij jou? Heeft het invloed op je bekken?
Fijn dat het goed gaat!

Ik mag echt niet klagen! Merk wel dat ik niet te gek veel moet doen op een dag maar de klachten zijn niet verergerd ofzo. Als ik het zo uit kan zingen tot 40 weken teken ik daar voor
Ik denk alleen wel dat ik zo`n elastische buikband ga kopen, om het gewicht een beetje te verdelen. Heeft iemand tips welke goed zijn?

Ik heb de laatste dagen echt opvallend veel dorst, kan dat ook nog ergens door te verklaren zijn?
Saartje
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:16:59 #10
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_52875828
En meiden met SI, blijven bewegen hč. En probeer, hoe verleidelijk ook, niet altijd alleen maar de 'relaxstand' aan te nemen als jullie gaan zitten. Een actieve zit zorgt voor minder pijn. Voor degenen die een skippybal hebben toevallig, achter de pc ideaal.
Als je zover gevorderd bent in de zwangerschap wil je alleen nog maar wegzakken in de bank, maar ik kwam er vervolgens bijna niet meer uit door de pijn.
Doe er mee wat je goeddunkt.
en nee, ik hang hier niet omdat ik weer zwanger ben. het is momenteel gewoon weer rete-spannend hier. gebeurt veel
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_52875883
Ik ga volgende week de sportschool dan ook weer bezoeken. Het is me veel waard om zo lang mogelijk mobiel te blijven
Saartje
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:21:34 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52875991
Je hebt helemaal gelijk Dutch, ik denk dat ik ook weer meer last heb omdat ik zo half zijdelings op de bank zit altijd.

Mss toch die grijze sportbal maar van zolder halen en oppompen en daarop gaan zitten...
pi_52876040
leuk Randa!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52876513
Randa, leuk!

Maneki, naar de sportschool, klinkt goed! Hopelijk helpt het om lekker mobiel te blijven!

Lishe, LLM. Pas goed op jezelf!
pi_52876723
Wat leuk Randa!
pi_52878672
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:

Mss toch die grijze sportbal maar van zolder halen en oppompen en daarop gaan zitten...
ik kan het je echt aanbevelen...ookal doe je het maar af en toe of gebruik je hem voor wat simpele oefeningen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_52884108
kannie slapen . Lig niet lekker, ergens draaien ze muziek (denk een feest ofzo) en er vechten katten in de buurt. Maar verder alles goed hoor .
Ben maar even t bed uitgegaan, misschien lukt t over een half uurtje wel om in slaap te vallen.
  zondag 2 september 2007 @ 09:05:19 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52885115
En? Gelukt Nijna?

Ik heb vannacht ook even beneden gezeten. Werd kotsmisselijk wakker, helemaal zweterig enzo. Brrr...
Maar ik heb het weten te bezweren. Eerst op een pepermuntje zitten sabbelen en toen een boterhammetje gegeten en toen was het gelukkig weg.
pi_52885739
Het duurde iets meer dan een half uurtje voor ik mn bed weer in ben gegaan, maar ik heb nog wel een paar uurtjes slaap meegepakt .

Dat is rot wakker worden BE, gelukkig hielp het pepermuntje en je boterham.

Wij hebben volgens mij een heerlijk klein eigenwijsje op komst. A.s. papa had de videocamera naast het bed liggen, hij wilde nu wel eens een ochtendgymnastiek sessie vastleggen. Dus Frummel was druk bezig, papa pakt de camera en het is muisstil in mn buik . Camera gaat uit en die kleine gaat weer vlijtig verder . Echt een kind van mama

[ Bericht 51% gewijzigd door Nijna op 02-09-2007 10:34:41 ]
  zondag 2 september 2007 @ 11:32:04 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52886544
Randa, leuk dat ook Merlijn baby2 gevoeld heeft!

Lishe, heel veel sterkte met de allerlaatste loodjes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52887519
Hello_Dolly, hoe gaat het bij jou?

Straks op bezoek bij iemand die zwanger is. Echt leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52890735
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Fijn dat het goed gaat!

Ik mag echt niet klagen! Merk wel dat ik niet te gek veel moet doen op een dag maar de klachten zijn niet verergerd ofzo. Als ik het zo uit kan zingen tot 40 weken teken ik daar voor
Ik denk alleen wel dat ik zo`n elastische buikband ga kopen, om het gewicht een beetje te verdelen. Heeft iemand tips welke goed zijn?

Ik heb de laatste dagen echt opvallend veel dorst, kan dat ook nog ergens door te verklaren zijn?
bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.
  zondag 2 september 2007 @ 14:59:07 #23
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52890905
He bah BE, die ochtendmisselijkheid hoort allang achter de rug te zijn hoor.
Nijna, dat had ik een paar weken terug ook steeds. Van die halve nachten. Is nu gelukkig weer over. Hopelijk slaap je vannacht gewoon lekker door!

Hier alles (extreem ) rustig. Ik heb me tijden niet zo goed gevoeld als vanochtend. Wel heerlijk met Luuke kunnen spelen. Nu wat pijn in mijn buik weer, voelt als spierpijn. Ik krijg gewoon een lekkere spekbabyu die groeit en groeit. Vandaag (9 dagen te vroeg) kwam Luuke, dus ik vind het eigenlijk best een speciale dag. Zo lang zwanger ben ik nog nooit geweest!

Fijne zondag!
pi_52891496
Lish, ik vind het wel fijn dat het zo goed met je gaat! En dat je na zo'n avond als gisteren, wel weer heel fit opstaat!

Wij zijn klaar met ons klus weekend!!
De babykamer is leeg, en de meubeltjes staan alvast (nog onbewerkt) op hun plek !

Slaapkamer en overloop ook nog even meegepakt... Zoveel weg gegooid en naar de kringloop... Heerlijk!
Nu nog twee boekenkasten kopen voor op mijn werkkamertje, en dan is alles netjes!! Wiehoe
pi_52891893
Lishe, fijn om te lezen dat jij wel weer beter nachten kreeg. Ik zie het wel, ik probeer me er maar niet al te druk over te maken (dat helpt namelijk niet, hihi).

Deliedje wat ben je ijverig geweest!
  zondag 2 september 2007 @ 15:46:13 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52892165
Is ook heel fijn eigenlijk.
Ja Nijna, druk maken helpt helemaal niks. Gewoon even eruit en daarna nog 's proberen werkt gewoon het beste.

DeLiedje! Goed van jullie! En nu lekker met de benen omhoog. (Of naar oma ) Ik ben trots op jullie!
  zondag 2 september 2007 @ 18:55:02 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52896864
DeLiedje! Goed bezig hoor!
Gave kasten trouwens!
pi_52897676
Goed bezig De Liedje, we moeten hier ook nog gaan beginnen met Merlijns kamer zodat we de kleine op onze eigen slaapkamer kan en ik begin ook iets meer plaats nodig te hebben te hebben in bed.

Pfff, af en toe geeft spruit2 hele venijnig trappen, veelal tegen mijn broekband aan. Begin me ook af te vragen waar hij precies ronddrijft want ik voel hem overal. Ben wel heel blij dat ik niet net zoals bij Merlijn bandenpijn in mijn lies heb. Bij Merlijn had ik het al met 14 weken, maar meneer vertoefde ook vooral aan die kant van mijn buik. Wel afkloppen natuurlijk. Morgen weer naar de vlos. Ben heel benieuwd.

Trouwens Merlijn en beebje voelen is wel lachwekkend hoor, want hij voelt net zo hard bij pappa aan de bierbuik naar beebje . Maar hij zei wel dat hij iets had gevoeld. Hij ziet nu overal beebjes en leest samen met mij de tijdschriften waar beebjes in staan. Wel denkt hij meer dat beebje mijn navel is, althans dat is nu nog zijn verband. Ach ja, hij is net 20 maanden. Echt begrijpen hoeft nog niet.
  zondag 2 september 2007 @ 19:42:55 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52897908
Wat grappig dat je hem overal voelt Randa.
Ik voel ons kindje eigenlijk nog steeds alleen maar vrij laag onderin mijn buik.
En in mijn blaas.
pi_52898108
Ons kindje zit ook 80% van de gevallen heel laag te trappelen (en daar kan je het ook het beste vanaf de buitenkant voelen)... Nu ook af en toe aan de zijkanten, maar hoog voel ik 'm eigenlijk nooit...

En ik bedenk me net dat ik vandaag het 3e trimester ben in gegaan Wat gaat de tijd snel!
pi_52898158
Op zich zit het voelgedeelte ook nog wel onder de navel of ter hoogte van. Maar het gaat veel sneller dan bij Merlijn, ik voel het veel beter. Zal er ook wel aan liggen dat het de tweede zwangerschap is. Wel gaf het met 14 weken al problemen met vinden zo rap was hij, ben wel benieuwd of hij morgen weer zo rap is. Gelukkig voel ik beebje nog niet in mijn blaas, maar BE die van jou is ook al een stuk groter dan die van mij.

Ben de komende week wel al 18 weken, woh . Het gaat snel.
  zondag 2 september 2007 @ 20:01:23 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52898329
Leuk Randa (en de rest), dat bewegen in je buik, daar kijk ik nu ook al naar uit, dan wordt het ook een stuk echter.
Nu is het allemaal een beetje afwachten hier. Ik ga volgende week maandag voor het eerst naar de verloskundige dan hoop ik het hartje te horen. Dan alle testen en echo's enz. Spannende tijd vind ik. Je houdt toch ergens in je achterhoofd dat het ook niet goed kan zijn. Gek is dat trouwens, dat heb ik nu meer dan bij Jetske.
Lekker douchen!
  zondag 2 september 2007 @ 20:07:14 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52898458
Sjak, is het niet nog heel vroeg voor het hartje? Bij mij in de praktijk proberen ze het vaak niet eens voor de 10-12 weken.
Wel spannend hoor, zeker die eerste vond ik.

Randa, dat is idd wel zo, die van mij scheelt idd wel wat met jouw kleintje qua grootte wrsch.
  zondag 2 september 2007 @ 20:48:44 #34
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52899566
Vorige keer werd het (in een andere praktijk) niet gedaan. Hier staat op de website dat ze het wel doen. Ik hoop van wel hoor, nou ja, anders een week of twee later de echo... Grappig eigenlijk, ik vind het allemaal net zo spannend als de eerste keer. Ik heb alleen nog geen buikfoto's gemaakt of echt tijd genomen om in het dagboekje te schrijven. Maar voor de rest,
Lekker douchen!
  zondag 2 september 2007 @ 20:50:04 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52899616
Zou wel gaaf zij als het zou lukken!
pi_52902397
sjak wow nu al het hartje horen, leuk. (ik wil ook)

randa wat heerlijk dat getrappel.
mama van 3 kids!
  zondag 2 september 2007 @ 22:07:05 #37
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52902489
Wanneer ga je naar de verloskundige, Popples?
Lekker douchen!
pi_52902675
ik ben woensdag geweest en heb toen een echo gehad. alleen die was zo onduidelijk dat we 24 september weer opnieuw mogen en hopelijk gaat ze dan ook het hartje luisteren deed ze bij renske ook niet pas die controle er op. maar ik denk dat ik een angel sound ga aanschaffen lijkt me wel leuk.
mama van 3 kids!
pi_52902718
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Anitra het volgende:

[..]

bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.
Oh dat is mooi om te weten, bedankt
Saartje
pi_52903782
Onze frummel heeft zich uitgesloofd vanavond. Hadden schoonzusje en lief op bezoek en er werd even zeer duidelijk gedemonstreert hoe er bewogen kan worden, hahaha.

Slaap lekker allemaal, ik ga het zo maar weer eens proberen .
pi_52903986
hallo iedereen!!
ik mocht verhuizen!!!
even snel een beetje bijgelezen.
ik ben hier al weer 8 maanden niet geweest.
wat gaat dat snel zeg!!
maar ik heb getest en ik ben voor de tweede maal zwanger.
ik ben helemaal blij vandaag nog een keer getest omdat ik het niet geloofde.
en weer een plus gelukkig.
ik heb natuurlijk al wel vage klachten.
waaronder vooral me rug en bekken.
maar ik vermoedt dat dat komt door de overgebleven kilo's van charlie
en mijn borstvoedings cup h !!!!!!!!!!
niet normaal dus ik denk dat ik 6 kilo meetil op mijn borstkast heel de dag.
gelukkig ben ik nog niet misselijk enzo maar ik ben heel bang dat dat niet lang meer duurt.
ik ga morgen maar weer naar moeders voor moeders bellen.
en de vk vast voordat ze vol zitten.
zo zijn jullie ook up to date over mij.
dit is dus gewoon eigenlijk hallo
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
pi_52904056
Welkom hier pinkelmeisje .
pi_52910206
pinkelmeisje wat leuk, gefeliciteerd

nijna leuk zo een demonstratie
mama van 3 kids!
pi_52910361
Pinkelmeisje, van harte met je zwangerschap!! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_52910500
Ik was gisterenavond uit en heb nog nooit zoiets engs meegemaakt

Ik was zo stoer dat ik bij een statafeltje ging staan, ondanks dat we vroeg waren en er nog stoelen vrij waren, maarja, ik merkte vanzelf dat lang staan niet echt handig was. Op een gegeven moment voelde ik mijn buik gewoon pijn doen en ging ik leunen op dat tafeltje.
Ineens kreeg ik het heel erg warm en allemaal rare vlekken voor mijn ogen en wazig en dat het echt leek alsof ik een glazen kooi om me heen zat, want alle stemmen waren ineens ver weg. Gelukkig was er toen een stoel vrij in de buurt, maar ik dacht even dat er iets mis ging. Het werd snel beter toen ik eenmaal zat en er mensen weggingen uit de zaal en er ook meer zuurstof was, maar ik vond het best even eng

Nouja, ik heb een wijze les geleerd. Niet stoer doen, gewoon ergens gaan zitten

Pinkelmeisje, van harte!
  maandag 3 september 2007 @ 09:52:58 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52910869
Eng idd Pruk! Braaf gaan zitten dus voortaan!

Welkom Pinkelmeisje!

Ik zag vanmorgen weer iemand lopen met 'onze' kinderwagen. Zo leuk!
Kan niet wachten tot ik zelf erachter mag met ons kindje erin.

Oh, en ik heb het prikapparaatje vanmorgen teruggebracht en volgens de assistente was alles heel netjes. (Ik was al gerustgesteld, bedankt Lemijn en die 2 andere meiden. ).
Ik had 5.1, 5.4 en 3.7 en de assistente zei dat ik tot 7 had mogen gaan dus dan is dit idd prima.
We houden het dus maar op een groeispurtje en mijn zwager zei gisteren dat mijn zus dat ook had rond deze tijd en toen idd ook moest prikken waarna er niets aan de hand bleek te zijn.
pi_52910922
Keurige waarden lijken me dat BE, fijn dat het dus allemaal meevalt. Ik zie zelf niet zo heel veel mensen met de Stokke lopen, voornamelijk Quinny's en Bugaboo's zie ik hier, maar ik vind dat eigenlijk wel prima
pi_52911087
Hoi allemaal, ik ben weer terug!!!

Morgen naar de vk. Spannend wel een beetje. De beeb schopt volgens mij af en toe als ik te druk ben....

Ik ben heerlijk uitgerust en vandaag gaan we kleding kopen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 september 2007 @ 10:14:20 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52911310
Welcome back!
pi_52911910
psst, foto in buikentopic!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')