quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zag vanmorgen een prachtige buik met daarboven een fris blij stralend gezicht van Lishe. Die babykamer...![]()
Babybroertje/zusje van Luuke kom maar hoor, iedereen is er klaar voor.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:44 schreef DeLiedje het volgende:
Dutch, ik vind het vooral zo bijzonder dat Luuke er ook zo 'klaar' voor is
Een echte grote zus, die van die lieve dingetjes zegt... Toen ze me de babykamer liet zien (een tijdje geleden) wees ze de wieg aan en zei ze: "voor als de baby geboren is"... En gisteren vertelde ze me dat de baby in mama's buik best bij haar op de kamer mag slapen
De fysio heeft 3 keer aan me getrokken om mijn SI gewricht los te halen en dat was precies wat er nodig was. Geen pijn meer gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe gaat het met de pijn in je rug/bekken Lishe? Nog steeds zo erg?
En bij jou BE? Heb je er niet meer over gehoord geloof ik
Fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het bij jou? Heeft het invloed op je bekken?
ik kan het je echt aanbevelen...ookal doe je het maar af en toe of gebruik je hem voor wat simpele oefeningenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Mss toch die grijze sportbal maar van zolder halen en oppompen en daarop gaan zitten...
bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat!
Ik mag echt niet klagen! Merk wel dat ik niet te gek veel moet doen op een dag maar de klachten zijn niet verergerd ofzo. Als ik het zo uit kan zingen tot 40 weken teken ik daar voor
Ik denk alleen wel dat ik zo`n elastische buikband ga kopen, om het gewicht een beetje te verdelen. Heeft iemand tips welke goed zijn?
Ik heb de laatste dagen echt opvallend veel dorst, kan dat ook nog ergens door te verklaren zijn?
Oh dat is mooi om te weten, bedanktquote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
bij het ziekenfonds kanj e er zo 1 krijgen, of via fysio die heeft vaak diverse liggen die je dan kan proberen en degene de he lekkerste zit die bestel je dan via de fysio die het declareert bij ziekenfonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |