Gisteravond toen ik in bed lag kwam lief toch nog even een babbeltje maken, was wel even goed. Niet dat hij dingen helemaal begreep, maar ik kon het in elk geval wel uitspreken en dat was wel prettig.
Tex, wellicht is die van mij straks ook wel heel betrokken, wie weet
![]()
.
Het is voor mannen natuurlijk ook heel anders en misschien ook wel heel moeilijk voor te stellen hoe het is om zo'n minimensje in je buik te hebben.
Popples, het is een online spel en ik heb wel eens toen ik kwaad was beneden de stekker uit het internet getrokken, hehe. Maar dat is natuurlijk niet echt de manier, hihi. We hebben het er dus wel over gehad gisteravond (en daarvoor hoefde ik niet eens zn pc te saboteren).
Deliedje, bij deze dus het bercithe dat hij toch wel lief is
![]()
, hihi. Want dat is hij over het algemeen ook best wel.
BE, auw. Hoeveel prikjes nog nu?
Pixels, fijn dat je de verloskundige hebt kunnen bereiken, heeft ze al teruggebeld?
Deliedje ik ben met de cursus begonnen toen ik 28 wk was, maar daarna hadden we een paar weken vakantie en zijn we pas weer verder gegaan toen ik 33 wkn was. Laatste keer is in de 39e week. Maar ik heb het idee dat het ook was omdat de zomervakantie ertussen zat. Ik heb zelfs 1 of 2 dames in de groep die niet eens de laatste les halen als beeb op tijd komt...
Ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof, het gaat zo hard. Maar ik begin er wel steeds meer naar uit te kijken!