abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:41:11 #251
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_52842088
Ik wil even alle nieuwe zwangeren feliciteren wat leuk !!!

Alle nieuwe ouders van harte feliciteren geniet van de kleine !!!

Lieve Tan, wat een vreselijk tijd moet je nu doormaken, kan me er geen voorstelling van maken hoe jij je voelen moet, maar wil je toch laten weten dat ik aan jou en je gezin denk.

Heel veel s6 volgende week, en hopelijk komt daar toch ergens een klein wondertje uit

Geniet nu maar lekker intens van de baby die nu nog lekker fijn en warm bij mama zit

denk aan je
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:41:32 #252
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52842095
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef Moonah het volgende:
En K_i_m, voel je je inmiddels wat zwangerder?
Nee, nog niet, wel raarder . Sinds een paar dagen ben ik niet meer misselijk (geen pillen meer . ) en heb ik bijna geen last meer van mijn tetten, dus dat is wel mooi meegenomen! De eerste spullen die we besteld hadden zijn ook al binnen, dus ik verwacht dat het elk moment kan komen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:49:52 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52842380
Oh, wat fijn voor je dat je niet meer misselijk bent! Bah, dat lijkt me zo'n rottige kwaal, heb ik thank God nooit last van gehad.
En bespeur ik enige neiging tot nesteldrang?
Veel plezier!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_52842551
Wat is trouwens de gemiddelde zwangerschapsduur wanneer je begint met gym/yoga?

Ik heb me al tijden geleden opgegeven, en omdat ik nu al ruim 26 weken ben maar eens gebeld van de week, blijk dat ik pas als ik 30+2 ben begin! Lijkt mij erg laat om te beginnen met een 9 weken-cursus....

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden het gaat zo goed hier! Mijn buikie groeit goed, en ik ben er zo trots op! Ik voel me goed (wel zwanger hoor , met af en toe wat rugpijn en bandenpijn, maar dat hoort erbij).
Ik kan uren dromen over 'over 3 maanden', over het kamertje, de naam, ons kindje...

Ik ben zo verliefd!
Kindje schopt zo goed, en steeds harder ook! Gisteren zat ik op de bank te lezen, en mijn arm lag op mijn buik... *schop* en mijn arm bewoog echt mee omhoog!
Dat zijn van die momenten dat de tranen me haast in de ogen springen... óns kindje, denk ik dan.. Hoe bijzonder dat er zon frummeltje in je buik zit...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:07:16 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52842874
Deliedje, wat klink je verliefd!

Nijna, het is zo onwerkelijk voor de vaders-in-spe. Ik hoop dat hij op andere vlakken gewoon je allerliefste lief is gebleven. Als hij straks jullie frummel vastheeft vergeet je vast alle boze momenten. En begrijpt hij ineens hoeveel het met iemand doet.
(En anders... Gewoon huilen toch? Hij mag best zien dat jij het moeilijk vind.)

De tummytub zette wij altijd in het badje, in de badstandaard. Zijn die anderen dan speciaal voor de tummytub?

Hier alles nog steeds rustig. Ik ben een vreselijke ongeduld. en dat valt me eigenlijk best tegen van mezelf. Maar allee, er komt een baby, hoe dan ook.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52842908
Gisteravond toen ik in bed lag kwam lief toch nog even een babbeltje maken, was wel even goed. Niet dat hij dingen helemaal begreep, maar ik kon het in elk geval wel uitspreken en dat was wel prettig.
Tex, wellicht is die van mij straks ook wel heel betrokken, wie weet .
Het is voor mannen natuurlijk ook heel anders en misschien ook wel heel moeilijk voor te stellen hoe het is om zo'n minimensje in je buik te hebben.
Popples, het is een online spel en ik heb wel eens toen ik kwaad was beneden de stekker uit het internet getrokken, hehe. Maar dat is natuurlijk niet echt de manier, hihi. We hebben het er dus wel over gehad gisteravond (en daarvoor hoefde ik niet eens zn pc te saboteren).
Deliedje, bij deze dus het bercithe dat hij toch wel lief is , hihi. Want dat is hij over het algemeen ook best wel.

BE, auw. Hoeveel prikjes nog nu?

Pixels, fijn dat je de verloskundige hebt kunnen bereiken, heeft ze al teruggebeld?

Deliedje ik ben met de cursus begonnen toen ik 28 wk was, maar daarna hadden we een paar weken vakantie en zijn we pas weer verder gegaan toen ik 33 wkn was. Laatste keer is in de 39e week. Maar ik heb het idee dat het ook was omdat de zomervakantie ertussen zat. Ik heb zelfs 1 of 2 dames in de groep die niet eens de laatste les halen als beeb op tijd komt...

Ik moet nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof, het gaat zo hard. Maar ik begin er wel steeds meer naar uit te kijken!
Fake it till you make it...
pi_52843121
Nieuwe mamma's en zwangeren gefeliciteerd

Tan, , ik denk aan jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52843215
Lish, bij op die standaard dvan de hema, daar kan de hema-tub ook op ja

Ga je nog ergens heen vanmiddag hahaa, flauwe grap he?
Als ik klaar met werken ben (uurtje nog) kom ik alvast goed? Neem ik je dochter even mee naar de brievenbus/speeltuin ok?

Nijna, gelukkig maar! "Can't live with them, can't live without them" he?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:20:32 #259
14746 k_i_m
pi_52843263
Nijna, ik merkte de afgelopen weken dat ik alleen maar in mijn nest lag dat mijn wederhelft het ook allemaal een beetje zat begon te worden. Zovan, ja eh, doe nu maar weer gewoon zoals je normaal ook doet! Maar sinds de echo gisteren is ie er weer helemaal bij . Het is denk ik toch lastig voor te stellen als je er niet elke dag aan herinnerd word door je eigen lichaam.

Ik persoonlijk word op zo'n onbegrepen moment gewoon boos, en ga daarna huilen. Dan is het er maar uit en voel ik me een stuk beter .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:22:29 #260
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52843327
Ja hoor! Lief. We zijn nu aan het kleien...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52843368
Mannen... ach ja, ze zullen bij tijd en wijle vast hetzelfde over de vrouwen roepen .
pi_52843452
DeLiedje, hier vorige keer ook pas laat begonnen met de cursus. Maar je hebt ook een paar lessen nadat je bevallen bent hoor.
En bij ons ook 2 dames die het einde van de cursus niet gehaald hebben.

De verloskundige heeft teruggebeld. En zij denkt een combinatie van bandenpijn (plaatselijke dus) en de baby die net op dat plekje aan het bewegen is en dus van binnen een blauwe plek maakt.
Klinkt erg logisch aangezien baby al een tijdje op dezelfde manier ligt. En inderdaad kunnen de bewegingen van een baby pijn doen/vervelend zijn.
Hier kan je dus meer last van hebben als je placenta niet aan je buikwand ligt om het op te vangen (zoals ik had de vorige keer).

Helemaal gerustgesteld dus en uiteraard mocht ik bellen wanneer ik me zorgen maakte.

En als je dan toch hebt gebeld denk je bij jezelf; als ik nu eerder had gebeld, had ik me ook minder druk hoeven maken.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:30:24 #263
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_52843564
Kan ik, Man zijnde, ook melden dat "Wij" zwanger zijn? Sterker nog, afgelopen woensdag was de Uitgerekende dag. Dus het is nu echt nagelbijtend afwachten wanneer alles gaat komen. Spannend!

En ook sterkte voor alle mannen die het Traject nog in moeten, ik ben er bijna doorheen. Wees aardig, toon begrip, heb geduld .. het gaat allemaal niet altijd even makkelijk. Als je dat volhoudt en het Samen afrondt, dan krijg je er heel veel voor terug. Succes!
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:31:19 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52843586
Fijn Pixels!

Nijna, gelukkig dat jullie het een beetje uit hebben kunnen praten!

Ik heb prikje 2 gedaan, nu nog eentje vanavond. Net ook maar gelijk even bloed wezen prikken in het ziekenhuis, heb ik dat ook gelijk gehad.

DeLiedje, ik begin eind Sept met de cursus, 9 voor en 6 na geloof ik. Dus ik ben ruim van te voren klaar, maar anders kwam het wel heel krapjes uit allemaal.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:32:16 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52843613
Spannend GraPghaST! Sterkte met wachten!
pi_52843697
Grapghast, spannend hoor. Sterkte met wachten!

BE, wat een prik-dagje... jij heldin! Nog 1 prikje dan ben je er vanaf, zet em op
pi_52843809
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Bij mij is het gisteren gebracht, met de TNT ja... Maar je kon toch zelf aangeven wanneer ze het komen brengen (of bedoel je dat met "en nu maar hopen dat ze het vandaag brengen?).

Ik heb alles al lekker uitgepakt, heb ook de badstandaard besteld, maar daarbij ook de 'soort-tummy-tub' van de hema zelf, dus die past iig!
Dat bedoelde ik ook met hopen dat ze het vandaag brengen ( heb ingevuld 31 aug)

Wij hebben al de Tummytub dus ik vroeg mij af of die op de Hema standaard zou passen.
Badje hebben wij niet. Stel de Tummytub wil voor geen meter dan halen we alsnog een badje op.
Was benieuwd of onze tub ook op de Hema standaard zou passen.

Ik wil ons pakket ook Heb zo'n zin in uitpakken van al die spulletjes

Rill BE jezelf prikken
Heb zo'n hekel aan naalden brr

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2007 15:40:10 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:40:21 #268
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_52843854
Brighteyes & Nijna, hartelijk dank! Ik zit nu echt op mijn telefoon, wil geen telefoontje missen. Straks belt ze op om mij als de s*demieter te laten komen voor iets, en dan neem ik niet op! Kan ik niet maken. Dus, altijd oplader mee, in Meetings van te voren al melden dat MIJN telefoon wel aan blijft staan maar de rest uit moet, heerlijk .. ik schrik ook op van elk telefoontje. Voorlopig zit ze prima thuis en vermaakt zich uitstekend.
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:41:00 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52843872
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Rill BE jezelf prikken
Heb zo'n hekel aan naalden brr
Oh, maar deze zie je niet hoor, Is een of ander buisje met een schiet-mechanisme.
Soort van eierprikker zeg maar. Ogen dicht en gaan. Dit is iig niet te vergelijken met de hormonenprikkers hoor!
pi_52844205
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, maar deze zie je niet hoor, Is een of ander buisje met een schiet-mechanisme.
Soort van eierprikker zeg maar. Ogen dicht en gaan. Dit is iig niet te vergelijken met de hormonenprikkers hoor!
Maar prik je in je vinger? (ik kan het zo gauw niet terug vinden of het in je vinger of niet was )
Bij de 1ste VK bezoek in m'n arm EN in m'n vinger geprikt....ik was best zielig toen
Prik in mijn vinger werd gedaan door zo'n schietpen-ding....getverdemme wat een goor gevoel.
Ik ben daar echt een mietje in ik geef het meteen toe.
Vroeg die vrouw ook nog "dit viel toch best mee?"
Ik "nee"

Vind het dus knap van je jezelf prikken Als ik dat moest doen dan mag mijn man het bij mij doen
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:57:03 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52844308
Nee!
Aggos!

Ja, in mijn vinger dus, met zo'n schiet-achtig ding. Ik heb nu al 2 prachtige rooie puntjes in mijn wijsvinger.

Overigens heb ik even zitten googelen en lijken de waarden goed te zijn voor zover ik kan inschatten, dus mss is het dan toch gewoon een groeispurt.
Mijn moeder bevestigde idd wat mijn zus ook al zei 'jij was ook een dikke baby'
pi_52844390
Ik kom net terug van de verloskundige, ik ben weer goed gekeurd. Mijn kind ligt lekker in de breedte en niet in de hoogte. Over 2 weken moet ik even bloed laten prikken aangezien mijn vader diabetes patient is en ze het toch even in de gaten willen houden, better safe than sorry. En gelijk wordt mijn ijzer dan bepaald. Bloeddruk was 110/50 en ik ben maar een halve kilo aangekomen. Strange maar schijnt geen verband te zijn tussen gewicht en groei kind.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:04:36 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52844528
Fijn dat je weer goedgekeurd bent!
pi_52845181
Ik had dit keer een iets oudere vrouw, meer ervaring en rustiger dan de voorgaande afspraken het geval was en deze vrouw heeft ook een notitie gemaakt dat er na de bevalling extra aandacht moet worden besteed aan de borstvoeding aangezien ik bij morgaine na 6 weken geen voeding had. En het was wel iets waar ik toen graag mee had door gegaan.
pi_52854238
Er zit een klein lief mannetje in mn buik.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:58:39 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52854349
Wat leuk Vamp! Alles goed op de echo?
Gefeliciteerd!
pi_52854457
Vamp .
pi_52854461
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Vamp! Alles goed op de echo?
Gefeliciteerd!
Yup.... Alles zag er prima uit!!
pi_52854490
vamp wat leuk
mama van 3 kids!
pi_52854628
T voelt nog wel een beetje dubbel.... Niet omdat het een jongetje is, maar dat mn kans op (nog) een meisje nu toch echt verkeken is...
En ik had zulke leuke heerlijke snoezerige stoere roze meisjesdingetjes gezien...

[ Bericht 0% gewijzigd door vamperotica op 31-08-2007 22:34:57 ]
pi_52854977
Wat fijn dat alles goed was Vamp! En een jongetje, wat leuk!!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:32:22 #282
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52855264
Vamp, een jongen! Wat leuk! Enne, jongens houden ook van roze hoor. Tristans lievelingskleur is roze, en je ziet steeds meer roze kleren voor jongens. Sterre heeft juist een hekel aan roze en roezeltjes. Maar ik snap je wel hoor!
pi_52862723
Wat leuk Vamp!
Een jongetje
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_52863624
BE,

mijn schoonmoeder moet zichzelf ook regelmatig prikken, en die neemt juist niet de wijsvinger vanwege een klein littekentje wat ontstaat op de punt waar je geprikt bent. Nou kan het zijn dat dat in haar geval te maken heeft met waarom ze moet prikken (allemaal rare medicijnen die er wellicht voor zorgen dat gaatje minder snel dichtgroeit ofzo).
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:29:57 #285
14746 k_i_m
pi_52863676
Ik heb een stomme vraag .

Mijn broeken gaan niet meer dicht, maar als ik een maat groter koop, dan past de broek niet meer goed. Veel te ruim om mijn kont, maar hij kan dan wel dicht. Kan je al zo'n verstelbare broek kopen als je nog niet zo'n hele grote buik hebt, maar wel een beter passende broek wil dan slechts een maat groter? Of moet je echt een hele dikke buik hebben al? .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:32:27 #286
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_52863724
Kim, draag een buikband
Elastiekje door het gaatje van de knoop en om de knoop heen werkte voor mij ook tijdelijk wel ok
En ook voor een minder dikke buik hebben ze wel broeken die meegroeien hoor!

(foto's pls!)
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:33:19 #287
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52863748
Je kunt ook een stukje knoopsgatelastiek kopen Kim, te verkrijgen bij een naaiwinkel. Als je dan wat langere shirts/bloezen hebt, kan je broek dus open blijven staan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:35:27 #288
14746 k_i_m
pi_52863785
Ik durf die winkels nog niet in . Maar ik loop al maanden in niet lekker passende broeken (eerst afgevallen, alles te groot, nu weer bijgekomen en alles weer strak . ) dat ik nu echt bijna elke dag een uur doe over aankleden, compleet met schreeuwen janken en krijsen .

En het is alleen nog maar vet op mijn buik, dat ga ik echt niet accentueren .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:43:24 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52863925
Je kan ook online bestellen
Je hebt van die broeken die helemaal over de buik heen gaan en die zitten echt nog voor geen meter als je nog geen buik hebt. Maar je hebt ook hele lage broeken, en die kun je wel al eerder aan. Er zit aan de binnenkant een elastiek die je kan verstellen, zodat je je broek steeds wijder kunt maken naarmate je buik dikker wordt.

Zoiets bijv:
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:47:21 #290
14746 k_i_m
pi_52863988
Kijk, dat is goed nieuws. Dus ik kan me beter over mijn angst heenzetten en zo toch even zo'n enge winkel inlopen? Nou, ik ben benieuwd. Als ik iets gevonden heb wat goed past maak ik wel een foto .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:00:08 #291
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52864241
Je kunt ook gewoon online bestellen Alleen duurt het dan wel paar dagen voor je het in huis hebt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52864455
En een paar dagen voordat wij een foto hebben
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:17:43 #293
14746 k_i_m
pi_52864596
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:00 schreef texelonia het volgende:
Je kunt ook gewoon online bestellen Alleen duurt het dan wel paar dagen voor je het in huis hebt
Ik weet mijn maat niet zo goed eigenlijk, dus ik moet toch even passen vrees ik. Zo moest ik laatst een bloesje maat 40 omdat mijn tieten er anders niet inpasten. Daar heb ik ook nog nooit rekening mee moeten houden .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:47:54 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52865198
Kim, ik had wel gewoon van die broeken met die flappen erboven al. Bij de meesten zit toch wel elastiek zodat je het een beetje passend kan maken. Lang shirt erover en gaan. Ik vond het echt heerlijk!

Pruk, ik had al bewust links gepakt, 2 keer wijs, 1 keer middel.
Kan me voorstellen dat je het idd irritant wordt als je het vaker moet doen, maar dit ging nog wel.

Ik ben vandaag weer een stukje verder gegaan in het kamertje... Men, ik heb stinkie net gevraagd me te stoppen als ik weer van die ideeen heb. Wat een monniken werk!
Maar goed, het wordt wel erg gaaf en daar doe je het voor! Toch?
pi_52865464
Nu heb je er de tijd voor BE, dus moet je het maar meteen goed doen BE.

Een ander model kan soms ook schelen Kim. Ik kocht broeken in het begin een ander model dan ik normaal koop. Je kunt ook eens binnenlopen bij de Sting, daar hebben ze regelmatig broeken met een elastiek aan de bovenkant. Geen positiekleding, maar je kunt er dan vast aan wennen. Bij h&m had ik een broek van een vreemd model, maar die zat heerlijk. Er hingen er nog superveel, paste denk ik alleen als je zwanger was, maar het hing bij de gewone kleding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:51:10 #296
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52866437
Hallo
Tan, wat een naar nieuws, ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen, sterkte
Mirage en Oversight, gefeliciteerd!

Nog geen positiebroeken Kim? Ik kan het je echt alleen maar aanraden, het geeft zoveel lucht! Ik heb eergisteren een prachtge noppiesbroek gekocht (noppies bengalin hipster), geen hoge band, lekker uitrekbaar, ik kan er waarschijnlijk mijn hele zwangerschap meedoen. En het zit echt heerlijk!

[ Bericht 3% gewijzigd door sjak op 01-09-2007 14:06:25 ]
Lekker douchen!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:30:05 #297
14746 k_i_m
pi_52867155
Gelukt! Gelukt! . Binnen een half uur stond ik buiten met 2 -bijna- goedpassende broeken . Sjak, ik heb ook een Noppies broek gekocht, een groene ribbroek met stretch en van dat elastiek aan de zijkant. Zit heeeeerlijk idd! Ik zie er alleen wel gelijk drie keer dikker uit dan met de normale te wijde broek die ik steeds aanhad .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:39:04 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52867306
Dat hoort Kim! Showen die handel!
Gefeliciteerd met je aankopen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:55:59 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52868682
Dus waar blijft die foto?
©Dumbo
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:56:48 #300
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_52869769
Ik zag vanmorgen een prachtige buik met daarboven een fris blij stralend gezicht van Lishe. Die babykamer...
Babybroertje/zusje van Luuke kom maar hoor, iedereen is er klaar voor.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')