Ja, en nu geloof ik het nog nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef piglet het volgende:
kim![]()
![]()
Ik zei toch dat er wel wat in zat?
Wat moet ik me voorstellen bij een particulier echo buro. Gewoon net als bv babyview?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben vandaag ook voor m'n 12 weken echo geweest. De echo mevrouw was echt vreselijk, je kon duidelijk merken dat ze haast had en werkte ons binnen 4 minuten de deur weer uit. We hebben niet eens een hartje gehoord. Ben blij dat ik ondertussen al 2 x naar m'n particuliere echo-centrum ben geweest. Ons kleine wuppie is nu 4,6 centimeter en ik ben 19 Maart uitgerekend. Het was deze keer een echt babytje op de echo, zo mooi om te zien. Tis zo vreemd dat er iets is maar je voelt het nog niet, elke keer weer een wonder als er toch echt een kleintje in beeld verschijnt. Ik heb er na vandaag wat meer vertrouwen in dat het goed gaat.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef Popples het volgende:
zeg gewoon dat je het spelletje afsluit als hij niet komt praten, dat werkt hier wel goed.![]()
nee tuurlijk ben ik zijn moeder niet. maar ik snap nijna ook wel dat als je vent constant een spel doet en geen aandacht aan je geeft dat je het een keer zat bent. ik heb het toen wel gedaan en het hielp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:53 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Je bent z'n moeder toch niet?
Ik denk dat het beter is wat Kozakken zegt, het bespreken op een moment dat hij even niet achter het spel zit. Maar eerlijk gezegd lijkt het me voor een man ook best lastig hoor, om zo 'mee' te doen, tenminste, bij de eerste zwangerschap is het helemaal zo onwerkelijk voor een man dat daar een kindje groeit. Het is niet zíjn lijf waar het in groeit.
Heb zo'n apparaatje om het thuis te doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Auwie... wat een venijnig rotprikje is zo'n vingerprikje...
1 down, 2 to go.
Ja, ik heb zo'n dingetje meegekregen. Het doet me normaal ook niet veel hoor, maar nu zit je echt met dat ding op je vinger 'nu komt ie, oh nee nu... nu dan'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Heb zo'n apparaatje om het thuis te doen?
Bij de verpleegster maakt zo'n prikje me echt niets uit, maar zelf zou ik het lastiger vinden denk ik... Ik kan bijvoorbeeld ook niet een pleister in één ruk eraf trekken bij mezelf...
Ik zie het helemaal voor me, hahaha!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n dingetje meegekregen. Het doet me normaal ook niet veel hoor, maar nu zit je echt met dat ding op je vinger 'nu komt ie, oh nee nu... nu dan'.![]()
Nou het lijkt er wel een beetje op, alleen is het heel erg plaatselijk. Het is echt 1 plek van 8 bij 8 cm zo. Normaal gesproken als ik bandenpijn heb (of had eigenlijk, de ergste groeispurt en bandenpijn heb ik inmiddels gehad) dan trekt het helemaal door aan 1 kant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef PM-girl het volgende:
Pixels24, is het niet een soort bandenpijn? Ik weet niet of je dat al eens gehad hebt? Heeft je vk geen spoednummer? Dat is volgens mij best te bellen hoor, ook bij minder urgente spoed. Je zorgen maken is ook niet goed.
Bij mij is het gisteren gebracht, met de TNT ja... Maar je kon toch zelf aangeven wanneer ze het komen brengen (of bedoel je dat met "en nu maar hopen dat ze het vandaag brengen?).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:46 schreef Ardenlyn het volgende:
Ow helemaal vergeten. Eergisteren besteld op Hema met die 15% en nu maar hopen dat ze het vandaag brengenWou ook de badstandaard doen maar ik weet niet zeker of de Tummytub erop past.
Wordt het gebracht met de TNT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |