abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:12:42 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53003712
Oh, naar je hersenen. Gelukkig maar dat ik zei 'als ik het goed heb'.
Blij dat we jou hebben sjak!

He wacht eens even... mss dat ik me daarom dus laatst zo rot voelde 's nachts... Ik ben echt met een emmertje erbij naar beneden gegaan. Helemaal zweterig en naar...
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:15:07 #227
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53003779
Wat wij op de OK altijd doen is een klein kussentje onder de rechter bil leggen. Je kunt ook iets onder je matras leggen, dan lig je wat scheef maar dan is die druk ervan af. Dat scheef liggen went wel
Lekker douchen!
pi_53003851
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef sjak het volgende:
Waar jullie het nu over hebben heet het vena cava syndroom. Door de druk van je baarmoeder wordt de vena cava afgeklemd. Hierdoor kan er minder bloed naar JOUW hersenen. In eerste instantie word je dan misselijk en voel je je rot (zweten, gevoel dat je flauw moet vallen). Daardoor ga je dan vanzelf vaak wel anders liggen. Het is verder niet gevaarlijk voor je baby!

Ik vond het op een gegeven moment erg fijn om met het borstvoedingskussen te slapen. Zowel voor mijn bekken als om gewoon een houding te vinden.
In dat geval kan er in mijn geval weinig fout gaan..

Ik denk dat ik vanacht gewoon weer lekker op mn rug ga liggen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:58:27 #229
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_53004917
Dag Bix
Wat is er hier weer veel gebeurd! Een mooie Sophie, een lieftallige Liande en een prachtige Eli erbij
En al die nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd allemaal!

Hier vanochtend een nieuwe termijnbepalingsecho gehad. Lammetje 2 is in drie weken tijd van boontje naar echt kindje gegaan. Met alles erop en eraan en erin. 't Was zo druk aan het duikelen dat er twee echoscopistes nodig waren om tot een nieuwe datumbepaling te komen. Uiteindelijk zijn ze overeengekomen dat het 24 maart is. Dus die datum houden we maar aan. Modjes, willen jullie 'm erbij zetten in de lijst?
pi_53005058
Najaaaa zeg Dolly, ik stuur je NET een berichtje om te vragen hoe het met je gaat
Goed te lezen dat het goed met je gaat, ik had je al gemist
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:14:56 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53005343
Je staat erbij hoor Dolly! Fijn dat alles er goed uit zag!

Enneh... Lishe... Check de lijst eens.
pi_53005470
Maar hello_dolly, als alles goed was wanneer krijgen we dan te weten wie je bent?? Of komt dat gewoon niet in het lijstje te staan?
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:29:53 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53005773
Oehoe!!! BE, dank u! Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!

Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!

Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:39:27 #234
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_53006057
Bijna net zo echt als dat van jou Lishe Die komt er gewoon al aan!

Ticootje, ik zit met werk en contract en eventuele verlenging. Voorlopig blijft Dolly nog wel even
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:47:22 #235
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53006251
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Lishe het volgende:
Oehoe!!! BE, dank u! Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!

Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!

Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_53006261
Maneki, een kuikentje

BE, wat leuk dat stinkie beeb ook heeft mogen voelen!

Lishe, geduld is een schoone zaak, zeggen ze .
3 kwartier gestad, prima toch . Jullie staan bovenaan . Laat die kleine nog maar heel even zitten, kan ik nog even aan t idee wennen dat ik bij de eerste 3 zit nu...

Ticootje, ik slaap soms ook wel op mn rug, of althans ik word wakker op mn rug. Ik slaap meestal in op mn zij. Anders eens aan de verloskundige vragen. Ik vraag me af of het echt veel kwaad kan, goed je kan er dus last van krijgen, maar dat merk je dan vanzelf lijkt mij... Al had onze pufjuf het van de week ook over dat er dan minder bloed naar de placenta zou gaan en het kindje het benauwd zou kunnen krijgen. Maar eigenlijk denk ik dat als dat echt zo zou zijn ze wel allerlei handige hulpmiddeltjes hadden bedacht om te voorkomen dat je op je rug zou slapen. Ik maak me er niet al te druk over. Mn zij ligt vaak toch lekkerder.

Dolly, wat een actief lammetje/kindje/duikelaartje .

Ik heb verlof! Vanmorgen voor het laatst gewerkt (of misschien kan ik het beter "aanwezig geweest" noemen), echt veel kwam er niet uit mn handen. En nu lekker even niks moeten... Qua werk dan, want ik heb nog wel wat dingetjes liggen die nog "moeten" of die ik mezelf opleg eigenlijk...
Als het nou droog blijft ga ik zometeen misschien nog wel even een stukje van mn geboortebord schilderen.
Fake it till you make it...
pi_53006295
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Droeke het volgende:

[..]

Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
Dat heb ik ook een beetje... ik zit nu soms al zo van: nou ik wil niet te ver van huis weg hoor... (nog 4 wkn te gaan).
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:52:36 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53006391
Nijna! Verlof! Snel gegaan!
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:57:02 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53006487
Jaah Nijna, hier ook nog 's! Eindelijk verlof! Geniet ervan!

Wij wilden eigenlijk met 38 weken nog een weekend naar brabant, maar toen begon het dus te rommelen. En vanwege rugpijn en bekkenpijn heb ik de afgelopen weken thuis gezeten. Maar eigenlijk vind ik dat je best nog gewoon van huis kunt hoor, als je je goed voelt. Bij Luuke heb ik de dag voor geboorte nog lekker even gewinkeld. Maar echt ver zou ik niet meer gaan. Nouja, je voelt het wel, gewoon doen waar je je prettig bij voelt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_53006628
Wij hebben in principe nog een paar dagen Parijs gepland staan, 34 weken zwangerschap. Maar ik weet niet of ik wel durf.

Anders wordt het gewoon een huisje in nederland in de eerste week januari.
pi_53006779
Bij Merlijn ging ik 3 weken voor uitgerekende datum nog naar het theater (met maandverbandje in mijn broekje ). Nu heb ik 4 weken vantevoren (8 en 9 januari ) nog tentamens aan de andere kant van het land voor mij, in Leiderdorp. Het idee vind ik wel eng, maar eigenlijk denk ik ook niet dat deze voor de 40 weken zich laat zien.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:12:45 #242
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53006894
Nijna, eindelijk verlof. Lekker genieten nu.

Hello_Dolly, 24 maart is een hele mooie datum om te bevallen kan ik uit ervaring zeggen.
Ben ook wel erg nieuwsgierig naar je echte nick eigenlijk! Maar ik wacht nog wel even tot je zelf uit de kast komt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53006926
Met Kaith ging ik met 38 halve week nog een dag meevaren (schipperskind) van Rotterdam naar Antwerpen. Als het zou gaan rommelen zou ik redelijk makkelijk van boord af kunnen maar was niets aan de hand en ben zaterdag nog wezen shoppen met 39 weken en zondags uiteten geweest en maandagochtend om half vijf werd ik wakker met weeen. Met andere woorden ik heb alles nog gedaan tot het laatst en reed ook nog zelf auto (achteraf denk ik weleens van misschien was dat wel niet zo handig)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:26:52 #244
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53007223
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm . Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis . En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg .

5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53007390
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.
Je kindje heeft er geen last van. En het naarste wat jou kan gebeuren is dat je been gaat slapen oid. Het is voor zover ik heb begrepen alleen oncomfortabel niet echt gevaarlijk.

Pruk, ik weet idd dat er wel wat grote schoenmaten winkels zijn, maar het is zoveel makkelijker als je in een normale winkel terecht kan.
nee, dat zijn gewone zaken waar ze ook grote schoenen hebben! Uiteraard moet je je eerst door weet ik hoeveel rijen maat 36 en 37 worstelen, maar ze hebben dus ook groter
pi_53007427
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm . Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis . En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg .

5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging .
5 is niks joh

Mijn record staat op 12
pi_53007772
Kim wat gaan die kleintjes hard he! 5 buisjes, stelletje vampieren...

Pruk, echt 12... heb je dan nog wel wat over? .

Net schoonmama gesproken en ze gaan op vakantie, dus ik denk dat ik in de komende 3 weken maar ga bevallen . Ultieme ontspanning . Nee flauw van mij.
We zullen het zien hoe het allemaal loopt. Heb trouwens het kraamzorgbureau gemaild, als ik vandaag niks hoor/lees dan ga ik maandag zelf even bellen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:43:22 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53009134
Ik ben de dag dat mijn vliezen braken zelfs nog wezen fietsen naar de vk maar eigenlijk deed ik alles nog wel elke dag. Lopen ging niet zo snel meer, vaker zitten en steunen maar fietsen was leuk!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:00:46 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53009601
Kim, fijn dat de nekplooi goed was!

Ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom dat 'zelf autorijden' zo eng is... Die weeen zijn toch (meestal) niet ineens zo erg dat je van het ene op het andere moment in de berm zit?
pi_53009860
Nee daarom reed ik ook nog maar ik kan me wel voorstellen dat als je meteen zoals ik weeen om de vijf minuten heb en binnen een uurtje om de twee minuten dat het niet echt handig rijden is. Maar nogmaals dat bedacht ik me achteraf eigenlijk pas.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')