In dat geval kan er in mijn geval weinig fout gaan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef sjak het volgende:
Waar jullie het nu over hebben heet het vena cava syndroom. Door de druk van je baarmoeder wordt de vena cava afgeklemd. Hierdoor kan er minder bloed naar JOUW hersenen. In eerste instantie word je dan misselijk en voel je je rot (zweten, gevoel dat je flauw moet vallen). Daardoor ga je dan vanzelf vaak wel anders liggen. Het is verder niet gevaarlijk voor je baby!
Ik vond het op een gegeven moment erg fijn om met het borstvoedingskussen te slapen. Zowel voor mijn bekken als om gewoon een houding te vinden.
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Lishe het volgende:
Oehoe!!! BE, dank u!![]()
Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!
Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!
Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....![]()
Dat heb ik ook een beetje... ik zit nu soms al zo van: nou ik wil niet te ver van huis weg hoor... (nog 4 wkn te gaan).quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Droeke het volgende:
[..]
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
nee, dat zijn gewone zaken waar ze ook grote schoenen hebben! Uiteraard moet je je eerst door weet ik hoeveel rijen maat 36 en 37 worstelen, maar ze hebben dus ook groterquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.
Je kindje heeft er geen last van. En het naarste wat jou kan gebeuren is dat je been gaat slapen oid. Het is voor zover ik heb begrepen alleen oncomfortabel niet echt gevaarlijk.
Pruk, ik weet idd dat er wel wat grote schoenmaten winkels zijn, maar het is zoveel makkelijker als je in een normale winkel terecht kan.
5 is niks johquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm. Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis
. En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg
.
5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |