abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 20:45:06 #201
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52989584
Wahhhh, Lishe staat bovenaan!!!
Die Lodger shelter is gaaaaaffffff.

Leuk hoor zo'n echo ET!
Ik heb dit keer ook veel meer groeipijn ET, maar mijn buik groeit ook hard....vandaag zei 1 collega dat zij pas met 18 weken zo'n buik had, mijn moeder had pas bij 6 maanden zo'n buik en twijfelt of mijn data wel kloppen. Ze denkt dat ik verder ben of dat het een meerling word...ohoh. Ergens ga ik dan natuurlijk ook wel een beetje twijfelen maar ik ben eigenlijk wel zeker van de data en kan me niet voorstellen dat het een tweeling is. Volgens mij ging ik bij Jet ook best snel

Sterkte met de uitkeringsperikelen meiden! Ik kan geen advies geven.

Ik zou gaan bellen Nijna! Straks bellen ze je als laatste , of niet, en dan zit je. Nu kan je nog wat regelen of eisen.
Lekker douchen!
pi_52989694
Ik ben benieuwd naar je 'vordering' sjak! Wanneer mag je voor een eerste echo?

Hoe ging trouwens jullie aankondiging bij familie?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 6 september 2007 @ 20:55:25 #203
593 sjak
Juffie Bloem
pi_52989836
De ene opa en oma hebben we het op vakantie al verteld zodat ze begrepen waarom ik ineens geen wijn meer hoefde Mijn ouders hebben we met het t-shirt op de hoogte gebracht. Ze vonden het erg leuk maar mijn moeder had het een paar dagen ervoor al aan me gezien dus heel erg groot was de verrassing niet Nu ligt het t-shirt te wachten tot na de onderzoeken. Als alles goed is mag ze 'm aan naar de creche en andere dingen. Of misschien doen we 'm zondag al aan naar goede vrienden, nou ja, we zien wel.
Maandag ga ik pas voor het eerste bezoek naar de VK, ik verwacht dan later deze week of volgende week de termijnecho. Misschien kan ik wel in mijn eigen ziekenhuis, dat scheelt qua afspreken, dan kan ik namelijk gewoon makkelijk tijdens mijn werk. Spannend hoor allemaal!

Hoe gaat het met jou, icicle?
Lekker douchen!
pi_52989978
Ohw.. die moeders.. Mijn moeder vond me al zo moe de laatste tijd, maar ze had het niet echt door. Mijn vader las de tekst van het shirt hardop voor en snapte het zelfs niet totdat mijn moeder riep: "oh!? echt!? Wat leuk!" Mijn schoonouders hebben we maar even een handje geholpen, die was de tekst niet opgevallen.

Spannend.. eerste afspraak weer bij de verloskundige! Veel plezier Ik vond de eerste afspraak heel bijzonder, echt een fijn weerzien was het.
Maandag heb ik de 2e afspraak al, nu voor het eerst met de verloskundige die ook de bevalling deed. Verder gaat het heel goed met me! Buikje begint te groeien en ik ben niet meer misselijk. Zaterdag dacht ik zelfs een eerste plopje gevoeld te hebben..
  donderdag 6 september 2007 @ 21:05:28 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52990102
E.T. Lekker hoor!
Grappig idee dat jullie kleintje 10 keer zo klein is als die van ons nu (die is ong 30 cm).

Ik heb vandaag schoenen gekocht. Zwarte puma herengympjes in maat 42!
En dan nog zonder sokken! Maar ik vertikte het om nog een maat groter te gaan! Ik zal tegen die tijd ook geen uren door de sneeuw lopen meer.

Icicle, wat lekker dat jeniet meer misselijk bent!
  donderdag 6 september 2007 @ 21:22:57 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52990608
Hij/zij is wel 3,83 cm hoor!

Ik had trouwens vanmiddag nog even gevraagd aan de vk hoe het zit met die groeipijnen, maar dat klopt dus dat het bij elk kind heftiger voelt. Ik zelf had nl. het idee dat het bij Tijn al heftiger was dan bij Saskia, maar nu weer heftiger af en toe dan bij Tijn. Ben er af en toe heilig van overtuigd dat ik een grote bloedzee aan zal treffen op het toilet, krampsgewijs dan.
Maar het gevoel kan dus kloppen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:24:13 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52990652
Excuus!
Heb je nog een mooi plaatje meegekregen toevallig?
  donderdag 6 september 2007 @ 21:29:15 #208
3011 E.T.
pi_52990790
nee, heb een foto'tje, maar die is bewogen

Nou gaf deze vk ruiterlijk toe dat foto's maken niet haar sterktste kant is "moet je volgende keer maar ff aan Eric of Arlette vragen" En over 12 dagen zit ik er al weer natuurlijk, dus dat kan ik nog wel afwachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52991821
Ik heb besloten dat ik morgen of anders begin volgende week een telefoontje naar de kraamzorg ga doen. Gewoon even polsen hoe de vlag erbij hangt.
Maar eerst morgenochtend mn laatste ochtendje werken .
Fake it till you make it...
  donderdag 6 september 2007 @ 22:43:09 #210
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_52992889
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb vandaag schoenen gekocht. Zwarte puma herengympjes in maat 42!
En dan nog zonder sokken! Maar ik vertikte het om nog een maat groter te gaan! Ik zal tegen die tijd ook geen uren door de sneeuw lopen meer.
Zo herkenbaar!!! . Ik heb de laatste weken met Freek in mijn buik uit pure eigenwijzigheid (want, "čcht niet dat ik nog een maat groter ga kopen!") de schoenen van mijn man gedragen.
Helaas ben ik een schoenmaat groter uit de zwangerschappen gekomen, dus al die kekke laarzen van toen passen niet meer .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_52992929
Ik ben moeder geworden
Van een lief geel piepend kuikentje
Het duurt nog veel te lang voor Saartje komt
Saartje
  donderdag 6 september 2007 @ 22:53:24 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52993230
Doe een foto dan in het kinderfototopic
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52993807
Morgen, bij daglicht. Wilde de trotse moeder niet in de war brengen
Saartje
  donderdag 6 september 2007 @ 23:27:14 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52994272
Oh ja Kuikentjes
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 7 september 2007 @ 07:49:06 #215
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_52997584
Lishe Nog officieel maar 4 daagjes en dan heb je de 40 weken gehaald!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:13:52 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52997757
Leah... dat is dus mijn grootste angst... dat ze groter blijven... Ik had al maatje 41, en 42 voor vrouwen is nou niet echt leuk shoppen.
Nou ja goed... we zien het wel.

Gisteren een uur lang ER liggen kijken op bed terwijl BEebje tegen mijn hand lag te schoppen en vanmorgen heeft stinkie hem voor het eerst gevoeld! Zo gaaf!
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:46:07 #217
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52998053
E.T. !!!

BE, lief is dat he? En de papa die voor het eerst wat voelt.

Hier alles nog steeds rustig. Uitleg bij mijn ongeduld.... Luuke was 9 dagen te vroeg. Dus eigenlijk ben ik er gewoon vanuit gegaan dat deze kleine spekbil ook wel eerder zou komen. En nu zit 'ie natuurlijk gewoon goed de hele rit uit. Fijn en beter en goed enzo, maar ik word er zo ongeduldig van.
Maar wat Dutch zegt... nog 4 dagen en dan hebben we d-day gehaald.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52998090
Mij mij is de baby ook al flink bezig. Ik weet alleen niet of je het nu al echt van de buitenkant kan voelen.

Als ik uit mn werk kom en even lekker rustig op de bank ga zitten dan word de kleine actief, en als ik naar bed ga en even nog lekker op mn rug lig.

Oh, vraagje trouwens. Ik lees best wel veel dat het een afrader is om op je rug te slapen na 4 maanden... Ik ben al een echte buikslaper, dat gaat al niet meer. Dus ik was al gedraait en was gewent om op mn rug te gaan slapen. Nu probeer ik dus op mn zij te liggen, maar ik vind het zo vervelend slapen. Mn rug doet pijn, mijn schouders, borst.. Kortom het ligt gewoon voor geen meter. Hoeveel kwaad kan het als ik gewoon op mijn rug wil blijven slapen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:23:53 #219
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52998572
Waarom mag je niet op je rug liggen dan?? Dat heb ik nog nergens gelezen, alleen maar dat je beter niet op je buik kan gaan liggen omdat dat niet prettig meer ligt als je buik te groot is?

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting en bloedafname. En ik zit me nu al het drukst te maken over het laatste .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_52998606
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:23 schreef k_i_m het volgende:
Waarom mag je niet op je rug liggen dan?? Dat heb ik nog nergens gelezen, alleen maar dat je beter niet op je buik kan gaan liggen omdat dat niet prettig meer ligt als je buik te groot is?

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting en bloedafname. En ik zit me nu al het drukst te maken over het laatste .
Dat had te maken met je bloedtoevoer....
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:32:47 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52998731
Niet mogen is een groot woord, maar het wordt wel afgeraden:
quote:
Niet op je rug
Wist je dat je, behalve niet op je buik, ook beter niet op je rug kunt slapen? Het gewicht van je baarmoeder drukt dan te veel op je rug, je ingewanden en de 'inferior vena cava'. Die laatste is een holle ader die ervoor zorgt dat het bloed van je onderlichaam wordt teruggebracht naar je hart. Die afknellen kan allerlei kwaaltjes veroorzaken. Het beste lig je op je (linker)zij met een been over het andere gekruist met eventueel een kussen ertussen.
quote:
Op je rug slapen:
Hoewel dit een veel voorkomende slaaphouding is voor veel zwangere vrouwen, kan het toch rugpijn veroorzaken. Ook het ademhalen kost meer inspanning. Omdat er een flink gewicht rust op je ingewanden en belangrijke bloedvaten, is deze positie ook nadelig voor de bloedsomloop, ademhaling, spijsvertering, aambeien en bloeddruk.
pi_53000135
Ja Be, dat bedoel ik. Maar ik vraag me dus af hoeveel kwaad het kan. Kijk mijn buik is wel aanwezig maar ik denk toch niet dat ie heel erg zwaar is... Dat bloedtoevoer-verhaal vind ik gewoon een beetje eng. Want bloed naar de baarmoeder zorgt toch voor voeding en zuurstof....

Ook met het kussen tussen de benen vind ik het gewoon geen prettige slaaphouding...
pi_53001020
BE, ik weet niet hoe het bij jullie in de buurt is, maar in Twente waren er verscheidene schoenenzaken die tot maat 45 (!!!) gingen en daar kon ik echt altijd leuke schoenen krijgen, ook in maat 43. En dan had ik nog de pech dat ik nooit hakken wilde, dus dan is het helemaal een crime. Gelukkig loop ik inmidels in maat 42 en dat is wel iets makkelijker, maar ik heb eigenlijk de laatste jaren altijd wel schoenen kunnen vinden, terwijl op de basisschool ik mijn schoenen in Duitsland moest halen omdat men toen altijd maar tot maat 41 ging
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:46:52 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53003077
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja Be, dat bedoel ik. Maar ik vraag me dus af hoeveel kwaad het kan. Kijk mijn buik is wel aanwezig maar ik denk toch niet dat ie heel erg zwaar is... Dat bloedtoevoer-verhaal vind ik gewoon een beetje eng. Want bloed naar de baarmoeder zorgt toch voor voeding en zuurstof....

Ook met het kussen tussen de benen vind ik het gewoon geen prettige slaaphouding...
Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.
Je kindje heeft er geen last van. En het naarste wat jou kan gebeuren is dat je been gaat slapen oid. Het is voor zover ik heb begrepen alleen oncomfortabel niet echt gevaarlijk.

Pruk, ik weet idd dat er wel wat grote schoenmaten winkels zijn, maar het is zoveel makkelijker als je in een normale winkel terecht kan.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:10:24 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53003637
Waar jullie het nu over hebben heet het vena cava syndroom. Door de druk van je baarmoeder wordt de vena cava afgeklemd. Hierdoor kan er minder bloed naar JOUW hersenen. In eerste instantie word je dan misselijk en voel je je rot (zweten, gevoel dat je flauw moet vallen). Daardoor ga je dan vanzelf vaak wel anders liggen. Het is verder niet gevaarlijk voor je baby!

Ik vond het op een gegeven moment erg fijn om met het borstvoedingskussen te slapen. Zowel voor mijn bekken als om gewoon een houding te vinden.
Lekker douchen!
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:12:42 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53003712
Oh, naar je hersenen. Gelukkig maar dat ik zei 'als ik het goed heb'.
Blij dat we jou hebben sjak!

He wacht eens even... mss dat ik me daarom dus laatst zo rot voelde 's nachts... Ik ben echt met een emmertje erbij naar beneden gegaan. Helemaal zweterig en naar...
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:15:07 #227
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53003779
Wat wij op de OK altijd doen is een klein kussentje onder de rechter bil leggen. Je kunt ook iets onder je matras leggen, dan lig je wat scheef maar dan is die druk ervan af. Dat scheef liggen went wel
Lekker douchen!
pi_53003851
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef sjak het volgende:
Waar jullie het nu over hebben heet het vena cava syndroom. Door de druk van je baarmoeder wordt de vena cava afgeklemd. Hierdoor kan er minder bloed naar JOUW hersenen. In eerste instantie word je dan misselijk en voel je je rot (zweten, gevoel dat je flauw moet vallen). Daardoor ga je dan vanzelf vaak wel anders liggen. Het is verder niet gevaarlijk voor je baby!

Ik vond het op een gegeven moment erg fijn om met het borstvoedingskussen te slapen. Zowel voor mijn bekken als om gewoon een houding te vinden.
In dat geval kan er in mijn geval weinig fout gaan..

Ik denk dat ik vanacht gewoon weer lekker op mn rug ga liggen..
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:58:27 #229
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_53004917
Dag Bix
Wat is er hier weer veel gebeurd! Een mooie Sophie, een lieftallige Liande en een prachtige Eli erbij
En al die nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd allemaal!

Hier vanochtend een nieuwe termijnbepalingsecho gehad. Lammetje 2 is in drie weken tijd van boontje naar echt kindje gegaan. Met alles erop en eraan en erin. 't Was zo druk aan het duikelen dat er twee echoscopistes nodig waren om tot een nieuwe datumbepaling te komen. Uiteindelijk zijn ze overeengekomen dat het 24 maart is. Dus die datum houden we maar aan. Modjes, willen jullie 'm erbij zetten in de lijst?
pi_53005058
Najaaaa zeg Dolly, ik stuur je NET een berichtje om te vragen hoe het met je gaat
Goed te lezen dat het goed met je gaat, ik had je al gemist
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:14:56 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53005343
Je staat erbij hoor Dolly! Fijn dat alles er goed uit zag!

Enneh... Lishe... Check de lijst eens.
pi_53005470
Maar hello_dolly, als alles goed was wanneer krijgen we dan te weten wie je bent?? Of komt dat gewoon niet in het lijstje te staan?
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:29:53 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53005773
Oehoe!!! BE, dank u! Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!

Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!

Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:39:27 #234
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_53006057
Bijna net zo echt als dat van jou Lishe Die komt er gewoon al aan!

Ticootje, ik zit met werk en contract en eventuele verlenging. Voorlopig blijft Dolly nog wel even
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:47:22 #235
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_53006251
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:29 schreef Lishe het volgende:
Oehoe!!! BE, dank u! Lief zegt: " En nu wil ik uit die lijst." Ik wil best een dagje bovenaanstaan hoor!

Dolly, fijn dat alles goed is en lief hoe je jullie lammetje beschrijft. Een echt babietje al!

Ik ben net, hoe dapper, 3 kwartier naar de stad geweest....
Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_53006261
Maneki, een kuikentje

BE, wat leuk dat stinkie beeb ook heeft mogen voelen!

Lishe, geduld is een schoone zaak, zeggen ze .
3 kwartier gestad, prima toch . Jullie staan bovenaan . Laat die kleine nog maar heel even zitten, kan ik nog even aan t idee wennen dat ik bij de eerste 3 zit nu...

Ticootje, ik slaap soms ook wel op mn rug, of althans ik word wakker op mn rug. Ik slaap meestal in op mn zij. Anders eens aan de verloskundige vragen. Ik vraag me af of het echt veel kwaad kan, goed je kan er dus last van krijgen, maar dat merk je dan vanzelf lijkt mij... Al had onze pufjuf het van de week ook over dat er dan minder bloed naar de placenta zou gaan en het kindje het benauwd zou kunnen krijgen. Maar eigenlijk denk ik dat als dat echt zo zou zijn ze wel allerlei handige hulpmiddeltjes hadden bedacht om te voorkomen dat je op je rug zou slapen. Ik maak me er niet al te druk over. Mn zij ligt vaak toch lekkerder.

Dolly, wat een actief lammetje/kindje/duikelaartje .

Ik heb verlof! Vanmorgen voor het laatst gewerkt (of misschien kan ik het beter "aanwezig geweest" noemen), echt veel kwam er niet uit mn handen. En nu lekker even niks moeten... Qua werk dan, want ik heb nog wel wat dingetjes liggen die nog "moeten" of die ik mezelf opleg eigenlijk...
Als het nou droog blijft ga ik zometeen misschien nog wel even een stukje van mn geboortebord schilderen.
pi_53006295
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Droeke het volgende:

[..]

Haha, ik begin me dat ook af te vragen: tot wanneer 'durf' je nog gewoon je dagelijkse dingen (met name uit huis) te doen? Ik ben nu 28 weken, maar volgens mij zit ik vanaf 2 weken voor d-day thuis (bang voor 'onverwachte' dingen....)
Dat heb ik ook een beetje... ik zit nu soms al zo van: nou ik wil niet te ver van huis weg hoor... (nog 4 wkn te gaan).
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:52:36 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53006391
Nijna! Verlof! Snel gegaan!
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:57:02 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53006487
Jaah Nijna, hier ook nog 's! Eindelijk verlof! Geniet ervan!

Wij wilden eigenlijk met 38 weken nog een weekend naar brabant, maar toen begon het dus te rommelen. En vanwege rugpijn en bekkenpijn heb ik de afgelopen weken thuis gezeten. Maar eigenlijk vind ik dat je best nog gewoon van huis kunt hoor, als je je goed voelt. Bij Luuke heb ik de dag voor geboorte nog lekker even gewinkeld. Maar echt ver zou ik niet meer gaan. Nouja, je voelt het wel, gewoon doen waar je je prettig bij voelt.
pi_53006628
Wij hebben in principe nog een paar dagen Parijs gepland staan, 34 weken zwangerschap. Maar ik weet niet of ik wel durf.

Anders wordt het gewoon een huisje in nederland in de eerste week januari.
pi_53006779
Bij Merlijn ging ik 3 weken voor uitgerekende datum nog naar het theater (met maandverbandje in mijn broekje ). Nu heb ik 4 weken vantevoren (8 en 9 januari ) nog tentamens aan de andere kant van het land voor mij, in Leiderdorp. Het idee vind ik wel eng, maar eigenlijk denk ik ook niet dat deze voor de 40 weken zich laat zien.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:12:45 #242
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53006894
Nijna, eindelijk verlof. Lekker genieten nu.

Hello_Dolly, 24 maart is een hele mooie datum om te bevallen kan ik uit ervaring zeggen.
Ben ook wel erg nieuwsgierig naar je echte nick eigenlijk! Maar ik wacht nog wel even tot je zelf uit de kast komt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_53006926
Met Kaith ging ik met 38 halve week nog een dag meevaren (schipperskind) van Rotterdam naar Antwerpen. Als het zou gaan rommelen zou ik redelijk makkelijk van boord af kunnen maar was niets aan de hand en ben zaterdag nog wezen shoppen met 39 weken en zondags uiteten geweest en maandagochtend om half vijf werd ik wakker met weeen. Met andere woorden ik heb alles nog gedaan tot het laatst en reed ook nog zelf auto (achteraf denk ik weleens van misschien was dat wel niet zo handig)...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:26:52 #244
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_53007223
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm . Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis . En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg .

5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_53007390
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het gaat niet om de bloedtoevoer naar je buik als ik het goed heb, maar om het afknijpen van vaten naar je benen.
Je kindje heeft er geen last van. En het naarste wat jou kan gebeuren is dat je been gaat slapen oid. Het is voor zover ik heb begrepen alleen oncomfortabel niet echt gevaarlijk.

Pruk, ik weet idd dat er wel wat grote schoenmaten winkels zijn, maar het is zoveel makkelijker als je in een normale winkel terecht kan.
nee, dat zijn gewone zaken waar ze ook grote schoenen hebben! Uiteraard moet je je eerst door weet ik hoeveel rijen maat 36 en 37 worstelen, maar ze hebben dus ook groter
pi_53007427
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:26 schreef k_i_m het volgende:
Nou, net weer terug van de echo! Vorige week stond de teller op 4.5 cm, deze week al op 6.3 cm . Deze keer werd er ook aardig bewogen, dus ik heb alle kanten gezien en heeeeel veeeel printjes meegekregen voor thuis . En de nekplooi was keurig (1,7) dus als het bloed ook goed is zijn we alvast goed op weg .

5 buisjes bloed, ik dacht dat ik out ging .
5 is niks joh

Mijn record staat op 12
pi_53007772
Kim wat gaan die kleintjes hard he! 5 buisjes, stelletje vampieren...

Pruk, echt 12... heb je dan nog wel wat over? .

Net schoonmama gesproken en ze gaan op vakantie, dus ik denk dat ik in de komende 3 weken maar ga bevallen . Ultieme ontspanning . Nee flauw van mij.
We zullen het zien hoe het allemaal loopt. Heb trouwens het kraamzorgbureau gemaild, als ik vandaag niks hoor/lees dan ga ik maandag zelf even bellen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:43:22 #248
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53009134
Ik ben de dag dat mijn vliezen braken zelfs nog wezen fietsen naar de vk maar eigenlijk deed ik alles nog wel elke dag. Lopen ging niet zo snel meer, vaker zitten en steunen maar fietsen was leuk!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:00:46 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53009601
Kim, fijn dat de nekplooi goed was!

Ik snap eigenlijk nooit zo goed waarom dat 'zelf autorijden' zo eng is... Die weeen zijn toch (meestal) niet ineens zo erg dat je van het ene op het andere moment in de berm zit?
pi_53009860
Nee daarom reed ik ook nog maar ik kan me wel voorstellen dat als je meteen zoals ik weeen om de vijf minuten heb en binnen een uurtje om de twee minuten dat het niet echt handig rijden is. Maar nogmaals dat bedacht ik me achteraf eigenlijk pas.
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:12:46 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53009896
Ja ok. Maar goed, dat heeft dan meer met afstand dan met het rijden zelf te maken toch?
Ik kan me nl. voorstellen dat ik toch liever met weeen terug naar huis rij in een auto ipv op de fiets.
Ik heb een vriendinnetje dat nog niet binnen de eigen stad durfde te rijden op het laatst...
pi_53010003
Ja inderdaad meer de afstand dan het rijden zelf.

Ik heb echt tot en met zondagavond tot naar bed toe gaan nog alles gedaan. Zelfs zitten msnen met een tante dat ik nog nergens last van had. De andere avond was ik mama hahaha...
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:21:15 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53010119
Haha, lijkt me toch wel lekker hoor. Ik hoop dat ik ook zo bezig kan blijven tegen die tijd.
pi_53010206
ja dat is echt zo fijn geweest achteraf gezien. We hebben onk die zondag pas de kinderwagenbak en cosi voor de zekerheid (toen nog) van zolder afgehaald want ja ik was die donderdag tenslotte uitgerekend haha. We hebben er wel lol om gehad hoor!!! Met buik en al de vlizotrap op en alles aangeven en mijn lief alles aanpakken beneden en toen nog even samen achter de pc en laptop en om een uur of twaalf naar bed en hoppa bevallen de andere dag dus BE ik hoop echt voor je dat het ook zo lekker gaat op het einde...
  vrijdag 7 september 2007 @ 17:41:45 #255
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_53010657
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor Dolly! Fijn dat alles er goed uit zag!

Enneh... Lishe... Check de lijst eens.
Dankjewel!
en nu mag ik toch ook wel weg uit het onbekend rijtje...
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:09:55 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53011330
Done!
pi_53014480
Fijn Dolly!!

BE, leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53015171
Ghehehe... Bij de laatste bevalling zijn s' morgens om 5 uur mn vliezen gebroken ( met kleine beetjes vruchtwater verlies steeds ) en toen ben ik eerst met de bus van vriendlief zn flat naar huis gegaan en toen mara besloten dat ik nog best even boodschappen kon gaan doen op de fiets met een kraamverband in mn broek... Zat niet zo heel erg lekker!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_53016864
dolly fijn dat het met lammetje2 alles goed is

lishe bovenaan nog even doorzetten.

kim wat fijn dat het goed was. wees blij dat het er 5 waren. ik ben een keer flauwgevallen ze hadden er 10 afgenomen die barbaren.

ik heb alles nog gedaan ik liep een week overtijd maar het rijden moest ik wel. de winkel is 7 km hier vandaan en manlief had toen geen rijbewijs dus ik moest wel. ik ben zelf ook naar het ziekenhuis(30 km) met om de 3/2 min. weeen gereden. achja waarom zou je niet weg kunnen denk ik dan, er kan vanalles en nog wat gebeuren dus waarom zou je niet op visite gaan ofzo?
mama van 3 kids!
pi_53017698
Ik durfde de week dat ik uitgerekend was weinig meer te doen. Natuurlijk wel de 'gewone' dingen zoals boodschappen, maar echt ver weg durfde ik niet meer. Toen liep ik steeds verder over tijd..met 1,5 week over tijd was ik het zat en ben ik weer gewoon dingen gaan doen die wat verder weg waren. Ik had geen zin meer om alleen maar thuis 'af te wachten'.
En nu met de 2e weet ik het niet. Aangezien de bevalling van de eerste zo snel ging denk ik dat echte uitstapjes er niet meer in zitten vanaf week 38 ofzo. Met de eerste hield ik daar geen rekening mee (ik ging volledig uit van een lange bevalling ). Bevallen in de auto ergens onderweg zie ik niet echt zitten en als de 2e net zo snel komt als de eerste denk ik niet dat ik genoeg tijd heb om thuis te komen anders :s
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_53025333
Ik ga zo even bij prenatal de steun voor de box ophalen, want ik geloof dat als ik hier blijf zitten mijn hormonen de overhand gaan krijgen en manlief niet meer veilig zit hier binnen handbereik . Ik krijg sla-neigingen, dus ik zal mezelf maar eens even verwijderen uit huis .
pi_53029481
Boxsteun opgehaald. Bleek dat ze toch weer de verkeerde hadden binnengekregen. Maar nu heeft ze de goede uit het showroommodel gehaald en onze box staat dus .
Inmiddels zijn mn sla-neigingen weg, heb even door de telefoon uitgehuild bij mn beste vriendinnetje .

Bericht gehad van de kraamzorg, het is overgenomen door een andere organisatie en volgens hun brief komt de kraamzorg op geen enkele wijze in gevaar... Dat moeten we dan maar geloven.
Ben nu een waslijst met vragen aan het maken, want we hadden al een intake gehad en ik wil wel weten of er nog dingen anders zijn bij hun (want de informatie die we hebben gekregen is wel erg summier). Kan ik ze maandag met al die vragen bestoken!
  zondag 9 september 2007 @ 09:09:37 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53044711
Wat vervelend dat het zo moet met de kraamzorg Nijna. Kan me voorstellen dat je je er druk over maakt.

Ik heb gisterenavond weer voorweeen gehad. Ik denk echt dat het weer zo'n dagenlange aanloop nodig heeft, bij Luuke was het ook zo. Maar hee, er was tenminste even actie, en ik raakte niet in paniek. Dus ik kan het nog.
Nu een lekkere rustige zondag, met een boek op de bank en duimen dat er nog wat anders op het programma komt.
  zondag 9 september 2007 @ 11:13:41 #264
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53045555
Hoi allemaal! Even snel een verslagje van mijn kraamweek, en dan vooral de begeleiding bij de borstvoeding.

In het ziekenhuis voor het eerst aangelegd, Eli hapt en moet even op adem komen, maar die mevrouw trekt hem alweer van de borst voordat hij zou kunnen doordrinken. Heel naar. En ik heb erg gevoelige tepels, net vers bevallen, totaal van de wereld en dat wordt je kind met geweld aangelegd, wat dus nauwelijks lukt. Erg vervelend, word er ook weer emo van.
Woensagavond en donderdag steeds geprobeerd aan te leggen, lukte niet, ik huilen, met als absolute climax de tepelhoedjes. (was donderdagochtend ergens) Grote genade! Ik weet niet wat meer pijn deed, de uitdrijving van het hoofdje of dat tepelhoedje.
Ik wilde dat Eli borstvoeding binnen kreeg en dat zou in principe ook kunnen door te kolven en dan met de fles. Dus bij de thuiszorgwinkels ook een dubbele electrische kolf gehaald, en heb ik de rest van de dag iedere drie uur gekolfd en heeft Eli alles wat ik kolfde (eerste keer al 25cc!!!) gekregen, aangevuld met bijvoeding. op deze manier werd de borstvoeding op een rustige, gecontroleerde manier op gang gebracht, terwijl Eli niets tekort kwam en zijn reserves niet hoefde aan te spreken. Hij was na 5 dagen weer op zijn geboortegewicht.
Vrijdag kregen we onze 3e kraammevrouw (die de hele week is gebleven, ze was echt helemal geweldig). Ik had inmiddels besloten dat we maar aan de kolf gingen en dat geven, maar ik wilde toch nog 1 keer proberen aan te leggen. Deze mevrouw legde Eli aan en hij bleef zowaar hangen! Liet niet los!! Helemaal prima!
Dus gestuwde borsten lust hij wel... Althans, links nog steeds niet helemaal, maar dat kolfden we dan een beetje af, zoda hij beter kon happen (Heb ook onbescheiden cupmaat, wat happen ook bemoeilijkt). 's Nachts weigerde Eli de linkerborst steeds, maar dat hebben we "opgelost" (eerste keer na een uur proberen, daarnauigescholden door kraammevrouw, dat het na een kwarttier weigeren ook wel mooi is) door rechts te geven en links af te kolven. En het afgekolfde dan met een spuitje (finger feeding).
De kraammevrouw heeft me heel goed begeleid bij het aanleggen, dus dat hielp ook.
Uiteindelijk bleek dat Eli het niet lekker vindt om op een bepaalde manier vastgehuoden te worden aan zijn hoofdje, want de manier waarop hij huilde en hijgde bij het loslaten, leken mij geen honger, maar ongemak. Andere manier vasthouden (met rechts op zijn achterhoofd, in plaats van in linkerelleboog) en toen was links opeens ook lekker.

Nu loopt het als een zonnetje, en heb ik alleen nog wat moeite met het onderscheid te maken tusen honger en zuigbehoefte, maar dat komt wel.

Oftewel, bijvoeden in de eerste week kan zeker, op de manier waarop wij het gedaan hebben. Nu werd EN de borstvoeding op gang gebracht EN Eli kreeg voldoende eten binnen.
Hopelijk heeft iemand iets aan dit verhaal. Nu weer voeden, en dan kom ik nog een mooi fotootje showen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 9 september 2007 @ 12:22:29 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53046716
Fijn dat het alsnog gelukt is Davinia!
Plak je verhaal ook nog even in het bv-topic, wellicht zijn er daar ook weer meelezers die er iets aan hebben.
  zondag 9 september 2007 @ 12:43:37 #266
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53047083
Super Davinia! Wat ik nog even wil zeggen over een tepelhoedje, ik kreeg er in het ziekenhuis ook 1, maar dat deed ook zo'n pijn. Later bleek, toen er dus een echte expert naar keek, dat de maat verkeerd is! De goede maat deed geen pijn meer.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53047090
Davinia geniet van Eli . Goed om te lezen dat het nu wel lukt!
pi_53047451
Davinia fijn dat het toch gelukt is.

lishe vervelend die voorweeen hopelijk komt jullie kleine snel.

nijna toch je slanijgingen overwonnen nou gelukkig heb je het stukje van je box nu wel.

ik weet niet wat ik mee maak. de Emesafene maken me nog zieker dan dat ik eigenlijk ben.
Vanmorgen flink na een half boterhammetje alles eruit gegooid en nu is het goed ben wel moe en kan alleen noodles eten maar veders niet zo erg last als dat ik eerst had met de emesafene.
mama van 3 kids!
  zondag 9 september 2007 @ 13:41:28 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53048095
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het alsnog gelukt is Davinia!
Plak je verhaal ook nog even in het bv-topic, wellicht zijn er daar ook weer meelezers die er iets aan hebben.
Doen we!
pi_53048784
Popples, wat beroerd dat je nog zieker wordt van het spul wat je misselijkheid eigenlijk weg zou moeten halen... .
  zondag 9 september 2007 @ 15:02:31 #271
62233 Jelief
ikke lief!
pi_53049827
* Jelief is benieuwd hoe het dan nu met de voorweeėn van Lishe staat
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53051688
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:16 schreef Nijna het volgende:
Popples, wat beroerd dat je nog zieker wordt van het spul wat je misselijkheid eigenlijk weg zou moeten halen... .
dank je nijna.
Het is echt heel raar ik denk doe de maar eens testen dus een dag wel en een dag niet en dan weer een dag wel en een dag niet. Toch kwam eruit dat ik er gewoon zieker van werd met Esemafene dan dat ik ze niet neem.

jelief je bent niet de enige
mama van 3 kids!
  zondag 9 september 2007 @ 16:49:41 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_53052126
Zoals beloofd, een paar fotootjes van Eli

En in badje:
  zondag 9 september 2007 @ 16:59:20 #274
62233 Jelief
ikke lief!
pi_53052298
rammel de rammel!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53052331
wat een schatje davinia
mama van 3 kids!
  zondag 9 september 2007 @ 19:12:27 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53055224
Oh, wat heerlijk zeg!
  zondag 9 september 2007 @ 19:16:33 #277
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53055327
Whieee!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 9 september 2007 @ 19:39:59 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_53055937
aaaaaaaaaaah Eli
stormy waters...
sailin'
pi_53056005
Oh wow wat een prachtig ventje
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 19:57:47 #280
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53056311
Popples, beterschap. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

En wat is Eli mooi....

Jelief, er gebeurt verder weinig hoor. Bij Luuke rommelde het ook zo, tot ik gestript werd. Woensdag moet ik weer naar de verlos en dan vertel ik het haar wel. Mag zij kijken.
  zondag 9 september 2007 @ 19:58:37 #281
3011 E.T.
pi_53056330
Eli

.... en dan te bedenken dat zo'n klein hoopje ook weer in mijn buik aan het groeien is *zucht*
  zondag 9 september 2007 @ 20:00:55 #282
24188 Belana
kloon van belana
pi_53056399
ik vind het zo geweldig he ET, dat je weer zwanger bent, echt heel speciaal!

hoe houdt je bekken het dit keer?
stormy waters...
sailin'
pi_53057168
dank je lishe. nog even dan krijg je een heel mooi beebje.

ET leuk
mama van 3 kids!
pi_53057514
Eli wat een mooie grote ogen .

Bed staat op klossen en nu heb ik een ladder nodig om erin te komen (net iets meer dan 80 cm is de bovenkant van de matras nu) en er ligt ook zo'n zeiltje in (hopelijk zweet dat niet enorm, maar het zal vast wel...). Ik ben lichtelijk bang dat ik een dezer nachten uit bed zal rollen in de veronderstelling dat het bed nog steeds zo laag is als eerst... Het went wel, toch?! Of misschien moeten we ze er gewoon maar weer onderuit halen . We zouden even passen of de poten erin pasten en toen vond manlief dat we gelijk t hele ding maar omhoog zouden zetten .
pi_53058208
Wow wat een mooie vent Davina!

Misschien stomme vraag aan de mamma's die voor de 2e/3e keer zwanger zijn.. Hebben jullie rekening gehouden met een eventuele uitgerekende datum ook met bijvoorbeeld de verjaardag van de 1e/2e?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53058342
Ik heb wel even gedacht om het 'te plannen' van een maand voor tot een maand of 2 na de zomervakantie, ivm een half jaar extra in de kleuterklas zitten, maar ik hield het niet meer uit en heb besloten dat de wereld niet vergaat van een half jaartje extra kleuteren. Waar kun je je al niet druk om maken
Saartje
  zondag 9 september 2007 @ 21:13:06 #287
3011 E.T.
pi_53058435
tot nu toe nergens last van Belana, maar ben ook nog maar 10 weken en een beetje natuurlijk

Het heeft mij echt geen ene barst uitgemaakt hoe dicht de verjaardagen op elkaar zouden zitten. Dat het lukt is het grootste geschenk. En je weet toch nooit welke maand het raak zal zijn.
  zondag 9 september 2007 @ 21:20:18 #288
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53058641
Wat lief Eli!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 9 september 2007 @ 21:23:22 #289
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53058754
Wat een prachtbaby is Eli zeg!
Nijna, ik kon wel wennen aan die klossen, maar ik ben ook lang. Ik vond het heerlijk, eindelijk niet al te veel moeite meer hoeven doen om op te stan en in bed te gaan liggen. Ik wilde ze eigenlijk nog heel lag houden na de bevaling, maar je mag ze maar een bepaalde tijd houden

Lekker ET dat je nergens last van hebt! Houden zo!
Lekker douchen!
  zondag 9 september 2007 @ 21:25:57 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53058840
Wat een heerlijk menneke Davinia <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 september 2007 @ 22:09:11 #291
3011 E.T.
pi_53060066
Ik heb twee katten en dat zijn absoluut geen schootkatten.. ik zie ze normaal echt nooit, liggen op zolder of hooguit op een stoel in de woonkamer..

.... behalve als ik zwanger ben
Sinds vorige week wordt er weer gevochten om een plekje op m'n buik Dit alles duurt zo'n beetje tot de 30 weken ongeveer.. Dan schopt de baby te hard
Maar ja, een laptop en twee katten op je schoot is ook niet alles, dus nu ligt een kat maar tussen m'n benen gepropt en de ander heeft een ander nieuw plekje gevonden (laptoptas die Tijn omver getrokken heeft).
  zondag 9 september 2007 @ 22:14:27 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53060211
Nijna, ik kijk echt uit naar het moment dat het bed omhoog gaat! Wij hebben best een heel laag bed en ik moet mezelf echt even overeind wippen nu. Toen ik in het hotel zat vorige maand vond ik die hoge box-springs heerlijk! Kan mij niet snel genoeg gebeuren.
Maar manlief moet nog even doordrinken. We hebben nu 3 kratten staan.
pi_53061337
nijna wij hebben geen klossen gehad alleen een extra matras. maar moest echt op bed hupsen voordat ik erop lag. heb ze meteen weer weggehaald toen de kraamweek over was. ach het went wel hoor.
mama van 3 kids!
pi_53061664
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, ik kijk echt uit naar het moment dat het bed omhoog gaat! Wij hebben best een heel laag bed en ik moet mezelf echt even overeind wippen nu. Toen ik in het hotel zat vorige maand vond ik die hoge box-springs heerlijk! Kan mij niet snel genoeg gebeuren.
Maar manlief moet nog even doordrinken. We hebben nu 3 kratten staan.
het kan ook op volle kratten hoor
pi_53061839
Sjak, ik ben toch ook niet heel klein, vrij gemiddeld denk ik zelfs met mn 1.74m, maar ik vind het aardig hoog. Ons bed was toch al mooi op hoogte, als ik op de rand zat kon ik mooi met mn voeten nog net plat op de grond. Die mevrouw die me de klossen meegaf zei dat je ze nog 3 mnd kon verlengen als de eerste 3 mnd om waren, maar ik denk dat ik ze met alle liefde terug (laat) breng(en) als ze niet meer nodig zijn .

ET, hihi wat grappig dat die katten nu wel op schoot willen. Ruiken ze dat je zwanger bent ofzo?

BE, haha die kratten zijn we maar niet aan begonnen. Er wordt hier toch al nauwelijks bier gedronken en we hadden er dan 6 nodig gehad... Beetje zonde van t geld dan dus, want t komt niet op.

Popples, het zal inderdaad wel wennen zijn haha. Ik ga maar eens mn eerste klim maken, ben benieuwd.
pi_53063385
Ons bed is standaard heel hoog en ik vind het super! Heel handig met `s ochtends opstaan
Het begint nu steeds drukker te worden in mijn buik, zo lief al dat gewurm
Saartje
  maandag 10 september 2007 @ 07:00:37 #297
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53065735
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:06 schreef Vicky het volgende:
Misschien stomme vraag aan de mamma's die voor de 2e/3e keer zwanger zijn.. Hebben jullie rekening gehouden met een eventuele uitgerekende datum ook met bijvoorbeeld de verjaardag van de 1e/2e?

Goed, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53065850
Mijn Oma kreeg 8 kinderen waarvan er 3 op dezelfde dag jarig zijn

[ Bericht 48% gewijzigd door lcicle op 10-09-2007 10:16:31 ]
  maandag 10 september 2007 @ 08:02:17 #299
156412 hestria
erg gastvrij
pi_53065984
wij hadden wel plannen, maar die zijn allemaal in de war geschopt, nu zit er maximaal 7 weken of 2 weken tussen de verjaardagen, hoop wel dat deze niet 2 weken blijft zitten lijkt me leuker om er toch minstens een maand tussen de verjaardagen te hebben.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53066052
We zijn vrijdag weer lekker naar de sauna geweest. Wat is dat toch heerlijk. Lekker warm water!!! Ik heb gewoon alleen maar lekker gezwommen en een beetje in het bubbelbad gezeten (Als de bubbels niet aan waren).

Pff nu moet ik weer wachten tot oktober, dan gaan we weer. (We gaan op de vrijdagavond als we Priscil hebben weggebracht)

Oh, en de baby is wel vaak wakker als ik wil gaan slapen! Ik hoop dat dat nog wel gaat veranderen, op deze manier ben ik over 4 maanden dus gewoon de pineut met een nachtbraker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')