Ik denk het ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij bent volgens mij een stuk dommer in deze situatie.
Juistquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Had je aan moeten nemen. Gratis drankje. Hij wil toch niet luisteren
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Verkapt-ik ben lelijk en ik krijg ook nooit een meid- reactiequote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef Dibble het volgende:
verkapt-kijk-mij-lekker(lelijk)-wezen-topic-en-er-komen-alleen-maar-nerds-op-me-af-die-ik-moet-weigeren-topic
![]()
![]()
Vond de eerste leuker...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Verkapt-ik ben lelijk en ik krijg ook nooit een meid- reactie
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Kerel in kroeg: Hej, wil je wat drinken? .
Ik: Ja lekker
Kerel: Ik vind jou wel leuk
Ik: Ik jou niet maar bedankt voor je drankje
Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
Ik: Doe er nog maar 1 dan![]()
Klacht: Kerels die geen Nee snappen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
En als ze ja zeggen bedoelen ze ook echt jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:13 schreef SuperwormJim het volgende:
als vrouwen nee zeggen, bedoelen ze ja
toch?
idd .... lekker makkelijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als ze ja zeggen bedoelen ze ook echt ja
waarom zou je anders op vrijdag avond naar de kroeg gaan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
4. omdat ik daar zin in heb... ?? Gezellig, leuke sfeer, lekker drinken..quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
waarom zou je anders op vrijdag avond naar de kroeg gaan?![]()
1 om met vriendinnen te chillen- dan ben je gewoon lelijk dus en verschuil jeje achter hun
2 om een een vent aan de haak te slaan- wat enigzins lukt maar dat is een lelijkert dus zal jij vast ook wezen, soort bij soort![]()
3 Je bent helemaal niet geweest en doet nu hier alsof je 'gewild' bent om enigzins indruk te kunnen maken op fokkertjes![]()
Drankje?![]()
![]()
Omgquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
1 om met vriendinnen te chillen- dan ben je gewoon lelijk dus en verschuil jeje achter hun
2 om een een vent aan de haak te slaan- wat enigzins lukt maar dat is een lelijkert dus zal jij vast ook wezen, soort bij soort![]()
3 Je bent helemaal niet geweest en doet nu hier alsof je 'gewild' bent om enigzins indruk te kunnen maken op fokkertjes![]()
Drankje?![]()
![]()
Zeg dan ja als ze nee niet snappenquote:[b]Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef
of een andere foto. ik wil wel zien welke man lelijk genoeg is om door jou afgeslagen te worden.quote:
En als je nou wel drank had aangenomen had was het deze zin.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:20 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
4. omdat ik daar zin in heb... ?? Gezellig, leuke sfeer, lekker drinken..
Doe maar een biertje![]()
idioot
Ow en wat deed je toen nadat hij,....... Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Ik: nee dankje.
Ik: Ja, maar ik jou niet![]()
:'(
rot op! écht waar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En btw mannen snappen ook nooit dat vrouwen wel is een keer niet geinteresseerd zijn
Dat ie lelijk was heb ik nooit gezegt.. Ik had gewoon geen zin in een kerelquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of een andere foto. ik wil wel zien welke man lelijk genoeg is om door jou afgeslagen te worden.
Wat meot je met een kerel als er vrouwen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:27 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Dat ie lelijk was heb ik nooit gezegt.. Ik had gewoon geen zin in een kerel
rot op! écht waar!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:27 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Dat ie lelijk was heb ik nooit gezegt.. Ik had gewoon geen zin in een kerel
Ergens anders gaan zitten..quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ow en wat deed je toen nadat hij,....... Kerel: Ik jou wel, wil je wat drinken?
??
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:27 schreef postmortum het volgende:
ik mis foto van ts
heeft ie aan je flamoesje gezeten?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:28 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Ergens anders gaan zitten..
En ja, ik heb de hele avond last van hem gehad
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
Drankje? Neuken?![]()
![]()
Ajjj, hij was dus wel heel ergquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:28 schreef omdatzomaar het volgende:
[..]
Ergens anders gaan zitten..
En ja, ik heb de hele avond last van hem gehad
Geef nou maar toe dat dit voorval wel degelijk je ego streelt hèquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
dat ook nog eens!quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat dit voorval wel degelijk je ego streelt hè![]()
omdat er leuke reacties op komenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:41 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou je dit überhaupt willen melden op een forum?
Dat soort kerels denken dat je een goedkope hoer bent die voor 1 consumptie je benen spreidt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Andersom komt ook vaker voor dan je denkt, wij maken er echter niet zo een groot probleem van en vinden het niet nodig om sommigen van jullie in te wrijven dat jullie een stelletje overrijpe aandachtsgeile sloeries zijn die er allang niet meer uitzien als 20 ook al zijn jullie het wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
En btw mannen snappen ook nooit dat vrouwen wel is een keer niet geinteresseerd zijn
yeah right...quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Andersom komt ook vaker voor dan je denkt, wij maken er echter niet zo een groot probleem van en vinden het niet nodig om sommigen van jullie in te wrijven dat jullie een stelletje overrijpe aandachtsgeile sloeries zijn die er allang niet meer uitzien als 20 ook al zijn jullie het wel.![]()
tuurlijk. het is een 'meisje met principes'. je weet dat die het meest vreemdgaan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik kan dat anders heel goed voelen zo via fok!![]()
Wat absoluut geen afbreuk doet aan mijn buitengewoon scherp inzichtquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een verkeerde nickname lullo
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:10 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een verkeerde nickname lullo
Waarschijnlijk herkende ze zichzelf in de beschrijving die ik gaf over dat bepaald type vrouw, daarom was haar reactie zo kinderlijk en ongenuanceerd fel en daarom plaatst ze geen foto natuurlijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.
De meeste mensen zijn gewoon niet zo snugger.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef omdatzomaar het volgende:
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij hebt geen geile foto's van je smooth punani in je fotoboek.
quote:
puur natuurquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
mooi hoor. scheer je het zelf of vind je het ook leuk als iemand anders het doet?
Generaliseer eens niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:25 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
er zijn idd mensen die geen haargroei hebben, daar is een naam voor.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er zijn idd mensen die geen haargroei hebben, daar is een naam voor.
ben je weleens geschoren door iemand anders dan jezelf vroeg ik eik.
rot op! écht waar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
man zeur niet, ik heb geen baard.
gezellig! je bevalt me wel. zeker qua etiquettes.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef Dibble het volgende:
verkapt-kijk-mij-lekker(lelijk)-wezen-topic-en-er-komen-alleen-maar-nerds-op-me-af-die-ik-moet-weigeren-topic
![]()
![]()
Kvind 5 euro voor een coctail niet echt goedkoopquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:58 schreef SmoothPussy het volgende:
[..]
Dat soort kerels denken dat je een goedkope hoer bent die voor 1 consumptie je benen spreidt.![]()
De eerste reactie is een daalder waard.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben niet te koopquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:39 schreef DAMH het volgende:
[..]
Kvind 5 euro voor een coctail niet echt goedkoop![]()
btw je zin suggereert dat je zegt dat zij een hoer is maar dan een wat duurdere,, dus mij vraag is,, voor hoeveel drankjes je wel je benen spreidt![]()
Doe maar niet. Ik denk dat het tegenvalt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:42 schreef weasel85 het volgende:
pics van ts?...
Dat is een hoer ook niet die ken je huuren,, klinkt bijna hetzelfde hoer, huur,,, dus wat mot het kostenquote:
En soms hebben vrouwen wel eens moeite met de Nederlandse taalquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:22 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Omg
@ TS soms zijn mannen wel is dom ja.
Wowquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Andersom komt ook vaker voor dan je denkt, wij maken er echter niet zo een groot probleem van en vinden het niet nodig om sommigen van jullie in te wrijven dat jullie een stelletje overrijpe aandachtsgeile sloeries zijn die er allang niet meer uitzien als 20 ook al zijn jullie het wel.![]()
dat van die eendenquote:
heb je lepra ofzo? dat je niet meer kan quoten?quote:Op zondag 2 september 2007 01:32 schreef BonJovi het volgende:
Wat Dibble zei
jij moet helemaal niet lullen, jij hebt nog nooit een piemel van dichtbij gezien behalve die van je vader.quote:
Zwijnen die tenminste richting aangeven op een rotonde.quote:Op zondag 2 september 2007 01:13 schreef Spacehamster het volgende:
Oud nieuws...iedere vrouw weet toch dat alle mannen aartsdomme zwijnen zijn.
achjee, weer zo'n macho puber die zijn pik achterna loopt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef DAMH het volgende:
[..]
Dat is een hoer ook niet die ken je huuren,, klinkt bijna hetzelfde hoer, huur,,, dus wat mot het kosten![]()
tussen jou benen zeker.. of wat?quote:Op zondag 2 september 2007 07:33 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, ik ben weer eens te laat voor dit topicMannen zijn niet dom, ze hebben hun hersens zitten op een plek waar ik ze graag heb
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat van die eenden
wat een debiele vergelijking.
Slechte avond gehad?quote:Op zondag 2 september 2007 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je lepra ofzo? dat je niet meer kan quoten?
neenquote:
En daarom moet je dus als vent geen drankjes aanbieden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef Shitonya het volgende:
ik zou zeggen.. ja ik wil wel wat drinken. Vervolgens na het verkrijgen van de drank zeggen "ik had alleen dorst, maar niet geil/geinteresseerd"
om dan vervolgens compleet uit je stekker te gaan als hij de drank in een flits voor je neus weghaaltquote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef Shitonya het volgende:
ik zou zeggen.. ja ik wil wel wat drinken. Vervolgens na het verkrijgen van de drank zeggen "ik had alleen dorst, maar niet geil/geinteresseerd"
ik dacht dat je bedoelde drankje aan meisje aanbieden, niet iets om je glazen op te zetten. daar heb ik de bar voor.quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef omdatzomaar het volgende:
Hier een foto voor de fappers:
[afbeelding]
Veel plezier ermee![]()
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staanquote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Gewoon breezah geven en je kan pompen!!11!! L0lLERr0FlM@011!1l0llErc0@stertYpH0on123Hertmitgewei![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staan![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staan![]()
Dan moet je als man maar niet zo achterlijk zijn om een vrouw meteen drank aan te bieden. Dat doe je enkel bij vrouwen die je al kent of waarmee je al enige tijd aan de praat bent. Als je zomaar drank gaat aanbieden kun je je reet erom verwedden dat een vrouw daar misbruik van gaat maken.quote:Op zondag 2 september 2007 14:34 schreef harrypiel het volgende:
[..]
om dan vervolgens compleet uit je stekker te gaan als hij de drank in een flits voor je neus weghaalt [afbeelding] ...
naar jouw piel harry?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Had je aan moeten nemen. Gratis drankje. Hij wil toch niet luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |