tussen jou benen zeker.. of wat?quote:Op zondag 2 september 2007 07:33 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, ik ben weer eens te laat voor dit topicMannen zijn niet dom, ze hebben hun hersens zitten op een plek waar ik ze graag heb
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat van die eenden
wat een debiele vergelijking.
Slechte avond gehad?quote:Op zondag 2 september 2007 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je lepra ofzo? dat je niet meer kan quoten?
neenquote:
En daarom moet je dus als vent geen drankjes aanbieden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef Shitonya het volgende:
ik zou zeggen.. ja ik wil wel wat drinken. Vervolgens na het verkrijgen van de drank zeggen "ik had alleen dorst, maar niet geil/geinteresseerd"
om dan vervolgens compleet uit je stekker te gaan als hij de drank in een flits voor je neus weghaaltquote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef Shitonya het volgende:
ik zou zeggen.. ja ik wil wel wat drinken. Vervolgens na het verkrijgen van de drank zeggen "ik had alleen dorst, maar niet geil/geinteresseerd"
ik dacht dat je bedoelde drankje aan meisje aanbieden, niet iets om je glazen op te zetten. daar heb ik de bar voor.quote:Op zondag 2 september 2007 14:45 schreef omdatzomaar het volgende:
Hier een foto voor de fappers:
[afbeelding]
Veel plezier ermee![]()
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staanquote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef Kikker_kermit het volgende:
Gewoon breezah geven en je kan pompen!!11!! L0lLERr0FlM@011!1l0llErc0@stertYpH0on123Hertmitgewei![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staan![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 15:00 schreef harrypiel het volgende:
[..]
hmmmz, volgens mij heb ik toch echt wel in Firefox de pagina-codering op UTF-8 staan![]()
Dan moet je als man maar niet zo achterlijk zijn om een vrouw meteen drank aan te bieden. Dat doe je enkel bij vrouwen die je al kent of waarmee je al enige tijd aan de praat bent. Als je zomaar drank gaat aanbieden kun je je reet erom verwedden dat een vrouw daar misbruik van gaat maken.quote:Op zondag 2 september 2007 14:34 schreef harrypiel het volgende:
[..]
om dan vervolgens compleet uit je stekker te gaan als hij de drank in een flits voor je neus weghaalt [afbeelding] ...
naar jouw piel harry?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Had je aan moeten nemen. Gratis drankje. Hij wil toch niet luisteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |