Doe nog weer eens die mooie avatar van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik verplaats mij in mijn veel te strakke skipak naar de COS... voor jou![]()
Eerst een kopje koffie maken, schat...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nog weer eens die mooie avatar van jouw hoofd.![]()
Koffie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Eerst een kopje koffie maken, schat...![]()
Oh, je wilt fiets gewoon ook het bos in sturen, tactischquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets mag ook wel in de stalling![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, je wilt fiets gewoon ook het bos in sturen, tactisch![]()
Ik wil JOU!quote:
Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil JOU!
Maar alleen nu, misschien denk ik er morgen weer anders over.
Ik breng tosties op bed, maar daarna moet jij de rest van mij leven regelen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen al weer lam onder tafel?
De rest van je leven regelen?!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik breng tosties op bed, maar daarna moet jij de rest van mij leven regelen.![]()
Bureauquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, nee, jij ligt lam onder je bed!![]()
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Saaie zooi hier....waar zit iedereen?
Zo te zien zit jij vlak bij mij te paffen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij 3 rechts afquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja tering, weer een kwartje duurder las ik.......quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo te zien zit jij vlak bij mij te paffen.
Waarom plaats je het dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebkqxAeBRHE&mode=related&search=
Als je van dieren houdt beter niet kijken denk ik..
Ik red het...met TomTom...tot zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij 3 rechts af![]()
Dan klein stukje doorlopen en 2e links![]()
Boswandelingquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tis wel drukquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet verkeerd met dit weer.....
*kijkt*quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebkqxAeBRHE&mode=related&search=
Als je van dieren houdt beter niet kijken denk ik..
Niet!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zit de hele tijd te flirten met APK.....bah!
quote:
Je zit ernaastquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NietIk zie het toch zelluf......
![]()
MSNquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh...ik zie jullie helemaal niet.....waar zitten jullie dan?
Nu ff nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een beeldend verslag Hidahootje? Oh ja, en een kop koffie s.v.p. (met melk)
Paar redenen.quote:
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzoutenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Paar redenen.
Vraag me af of je op deze wijze een beer uit een boom moet halen.
Misschien was de stuatie acuut of zoiets maar wat je op het filmpje ziet is niet leuk voor de beer denk ik.
Hij heeft mazzel dattie niets heeft behalve wat kneuzingen, blauwe plekken enz/
Maar het is naast dat het redelijk stuitend is om die beer zo te zien stuiteren ook wel hilarisch - er zit een soort van cartoonachtige humor in.
Dat zien we morgen wel weer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie je nou wel Lobasca? Alleen vandaag, morgen niet meer!
Hotchick paardjequote:
De mens heeft ook geen functie...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzouten![]()
Sommigen niet nee....daarom hebben die de COSquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De mens heeft ook geen functie...![]()
Nog bedankt trouwensquote:
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, je geeft het dus toch toe![]()
Neeh ik heb vandaag geen honger hoeven leiden. Ben meer dan zat gevoerd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag veulen, hoe was het gras vandaag? Niemand het voor je voeten weg gemaaid?
Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je eigelnlijk wel moeten doen. [afbeelding]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......
Als je maar bang bent.....maakt niet uit waarvoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.
Wat is het nut van mensenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzouten![]()
voortplantenquote:
en over wiens rug gaat dit, young man?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachen![]()
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Was het te opvallend?quote:
Sharp granddad!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....
Ik vind hem mooi, als een blad dwarrelend op de wind.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
APK ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en over wiens rug gaat dit, young man?![]()
Neem je tijd joh, Fok bestaat ook vast nog wel in 2008quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken over een goed antwoord.
Picsquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
een lekker banaantjequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
Misschien nog even wat pics terugmailenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat er nog iemand iets echt leuks doen dit weekend, behalve boodschappen, wassen, strijken en verplichte bezoekjes?
Wat ga jij doen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat er nog iemand iets echt leuks doen dit weekend, behalve boodschappen, wassen, strijken en verplichte bezoekjes?
Een one-night stand met APK..quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dat kan morgen anders zijnquote:
Zondagmiddag om 12 uur naar Spinvis in Paradiso.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat toch niet door??quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zondagmiddag om 12 uur naar Spinvis in Paradiso.
Als ik op tijd wakker ben, en in een acceptabele stemming ben.
Trek me lieslaarzen aan...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat kan morgen anders zijn![]()
Doe je het wel veilig![]()
En eerst vaginaal en dan pas anaal he![]()
![]()
Ik zit midden in de zooi voor een aanstaande verhuizing. Daarnaast boodschappen, was, strijken, even bij pa en ma kijken en wat msn-en met Lobascaquote:
Omdat je lies nog zeer doet ?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, dat kan je wel zeggen: maar toch is het zo!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....
Ik geloof je......op je woordquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, dat kan je wel zeggen: maar toch is het zo!
Heb je er eentje met of zonder vissen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]Misschien even naar de boekenbeurs.
En ik ga me aquarium verbouwen. Ben toe aan iets totaal anders![]()
Verhuizing heb ik vorig jaar gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit midden in de zooi voor een aanstaande verhuizing. Daarnaast boodschappen, was, strijken, even bij pa en ma kijken en wat msn-en met Lobasca
Ja, al vier wagens vol naar de stort gebracht, vervelend, maar gelukkig heb ik nog vrij veel in dozen staan van de vorige verhuizing vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Verhuizing heb ik vorig jaar gehad.
Blij dat dat achter de rug is.
Je verzameld behoorlijk wat spul in de loop der jaren.
En boodschappen, was, strijken en pa en ma staan niet op mijn program![]()
Uitgeplozen, het gaat voor hen niet door, kan dus ook niks met Spinvis te maken hebben.quote:
Dacht het niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel een aardige titel voor een topic "De liezen van Lobasca"
Ik heb er 1 met vissen (250 L) en 1 zonder vissen (50 L).quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je er eentje met of zonder vissen?
ok, dan nietquote:
Sneu he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Streamers zitten al een half uur naar streamlocks te kijken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, al vier wagens vol naar de stort gebracht, vervelend, maar gelukkig heb ik nog vrij veel in dozen staan van de vorige verhuizing vier jaar geleden.
Ik hou van die aquariums, het is net zoiets als een open haard, je blijft er naar kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met vissen (250 L) en 1 zonder vissen (50 L).![]()
Mag van mij wel zo blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Wat een rustgevende streams.
Ik hoor er alleen nog graag een vogeltjesgeluid onder... of kabbelend water... of snuffelende bosbeestjes. Kun jij daar niet voor zorgen?quote:
Is het geen truck van jou? Dat je gewoon alternatief beeld doorgeeft? Stilstaande streams? Kun je eigenlijk wel iets leuks mee doenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van APK voor voor Lobasca in opdracht van APK
Is er een algehele lock, zo ja, waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Wat een rustgevende streams.
Heb je die arme Peter in het holst van de nacht bijna een hartverzakking bezorgd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uitgeplozen, het gaat voor hen niet door, kan dus ook niks met Spinvis te maken hebben.
mmm, heb je een sample?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor er alleen nog graag een vogeltjesgeluid onder... of kabbelend water... of snuffelende bosbeestjes. Kun jij daar niet voor zorgen?![]()
Ik heb het juist andersom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Zodat mijn slaapkamers niet meer lijken op pakhuizen maar op woongebied.
Heb je zelf ook een bakkie?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou van die aquariums, het is net zoiets als een open haard, je blijft er naar kijken.
Wel opletten hequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is er een algehele lock, zo ja, waarom?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je die arme Peter in het holst van de nacht bijna een hartverzakking bezorgd.
Oh, in dat geval. APKquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, deed het in opdracht van APK hoor.....
Heb de COS nagekeken, niemand weet het. Alleen was er iemand die meende mensen naar binnen te hebben zien gaan. Maar het lijkt me wel vrij laat voor belangrijke mededelingen. Misschien een interview door types die Nadia en Amanda bij de premiere hebben gezien?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is er een algehele lock, zo ja, waarom?
Nee vroeger wel, leuk hoor die 27 MC, lekker ouwehoeren. Maar goed, toen was Fok er nog nietquote:
Okeejquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb de COS nagekeken, niemand weet het. Alleen was er iemand die meende mensen naar binnen te hebben zien gaan. Maar het lijkt me wel vrij laat voor belangrijke mededelingen. Misschien een interview door types die Nadia en Amanda bij de premiere hebben gezien?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is schrikken, maar er is weer geluid.![]()
Lamaar, ze zijn alweer terug. En ze lopen er verdacht 'er is echt niets gebeurd hoor' bij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, heb je een sample?![]()
![]()
(of stream)
Ik ben nu wel erg rigoreus geweest ben ik bang, heel veel opgeruimd, ik kan zelfs het koopcontract van mijn nieuwe woning niet meer vindenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom.
Ik kan zelfs niet tegen troep in mijn kelderbox.
Een kapotte tuinstoel hoort daar niet te staan, zelfs niet als er voldoende ruimte is.
edit: 2 keer in woordje 'zelfs', in 2 opeenvolgende zinnen.
Slordig.
Misschien hebben ze nu te horen gekregen dat het straks stopt??quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Lamaar, ze zijn alweer terug. En ze lopen er verdacht 'er is echt niets gebeurd hoor' bij.
Ik heb ooit eens voor een kinderfeestje "junglegeluiden" gemaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mmm, heb je een sample?![]()
![]()
(of stream)
En iedereen loopt rond met een blik van 'we mogen niks laten merken'.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is schrikken, maar er is weer geluid.![]()
Tijd om weer te beginnenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee vroeger wel, leuk hoor die 27 MC, lekker ouwehoeren. Maar goed, toen was Fok er nog niet
Zonder gein, ik had vroeger een kleintje, toen we op vakantie gingen ter verzorging ondergebracht bij de buren. Helaas was de door hen verzonnen plaats boven op de kachel........moet ik nog verder gaan......
Maar natasia is er niet meerquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens voor een kinderfeestje "junglegeluiden" gemaakt.
Voor de optimale junglesfeer.
Met schreeuwende apen, brullende olifanten en krijsende vogels enz enz.
Kan d'r wel een aantal minuten van uploaden ergens.
Voor deze of komende locks.
Dat vraag ik me dus ook af... Zou wel op een laat tijdstip zijn, maar het is wel 1 september.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nu te horen gekregen dat het straks stopt??
Ik heb zelf nog ergens vogelgeluiden staan. Moet ik de volgende keer toch eens aan denkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens voor een kinderfeestje "junglegeluiden" gemaakt.
Voor de optimale junglesfeer.
Met schreeuwende apen, brullende olifanten en krijsende vogels enz enz.
Kan d'r wel een aantal minuten van uploaden ergens.
Voor deze of komende locks.
Ik heb mijn huurcontract ook niet meer, de gratis pen die ik erbij kreeg nog wel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg rigoreus geweest ben ik bang, heel veel opgeruimd, ik kan zelfs het koopcontract van mijn nieuwe woning niet meer vinden![]()
Ja, misschien zou ik het eens moeten doen. Maar dan zou ik iets willen met kooikarpers. Een vijver in de tuin, doorlopend in de woonkamer met een flinke glasplaat er bovenop.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tijd om weer te beginnen
Kan echt uren voor de mijne zitten. Als ik me zoals nu onrustig en raar / naar voel ga ik er voor zitten en kijk ik naar me vissen. Niks zo prettig.
Hey, ik heb je gemist......ben blij dat je er bentquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
Komt wel goed, het was het voorlopige. Van de vier vorige woningen heb ik het weg gekieperd, ben bang dat het daar tussen zat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn huurcontract ook niet meer, de gratis pen die ik erbij kreeg nog wel.
Gewoon omdat dat contract geen functie heeft, en zo`n pen wel.
Maar bij koopwoningen ligt het geloof ik toch anders.
Misschien wil een vriendelijke notaris wel een kopietje sturen, notarissen staan bekend om hun loyale houding m.b.t. kleine moeites/ dienstverlening.
ik jou oook ouwe, hier de laatste foto van ons na de crematie van pa...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, ik heb je gemist......ben blij dat je er bent![]()
Dat is echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, misschien zou ik het eens moeten doen. Maar dan zou ik iets willen met kooikarpers. Een vijver in de tuin, doorlopend in de woonkamer met een flinke glasplaat er bovenop.
same herequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eindelijk weer een lekkere vent in de CS![]()
Ik zal wel even kijken, moet wel lukken in de loop van deze nacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar natasia is er niet meer![]()
Ok, ff serieus![]()
Als je dat zou kunnen doen, graag![]()
Ja, je bent sinds die tijd flink op vooruit gegaan. Je zag nogal bleekjes in die dagen en je keen niet al te slim uit je ogen. Behalve het helen van wonden doet de tijd wonderen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik jou oook ouwe, hier de laatste foto van ons na de crematie van pa...
http://www.youtube.com/watch?v=aG9pmj2HAVk
hoi lobass
Ja de grootste orgie everquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef willem-jozef het volgende:
nog iets gemist hier/dgk?
Die van Peter is echt leuk! Bijna net zo mooi als die van mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee nieuwe avatars in de OP. Tipsch en Peter6000.
Hee WJquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh
in mijn tijd moest je nog ontgroenen na eerst 4 maanden stage te hebben gelopen, vervolgens een examen afleggen. nee, ik ben er niet voor...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee nieuwe avatars in de OP. Tipsch en Peter6000.
Feestje van Leandra zal wel tot 2 a 3 uur duren, neem ik aanquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu Leandra en Sug4r nog, volgens mij zijn we dan compleet.
Och och, is ze weer met d'r hobby bezig?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Feestje van Leandra zal wel tot 2 a 3 uur duren, neem ik aan![]()
De tijden veranderen, WJ. En jij bent op een leeftijd, ja hoe zeg ik dat, een leeftijd waarop het moeilijk begint te worden nog mee te komenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in mijn tijd moest je nog ontgroenen na eerst 4 maanden stage te hebben gelopen, vervolgens een examen afleggen. nee, ik ben er niet voor...
tuurlijkquote:
Iemand moet het toch doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Och och, is ze weer met d'r hobby bezig?
Ik heb haar niet horen piepenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck! deed jij ook mee muis?
Ze zijn allemaal op hun eigen manier heel leuk. Er zit heel veel werk in, da's ook te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van Peter is echt leuk! Bijna net zo mooi als die van mij.
Je vergeet Ian en mootiequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu Leandra en Sug4r nog, volgens mij zijn we dan compleet.
Hij vergeet iedereen die af en toe even binnen komt vallen. Tipsch bijvoorbeeld... ik hoop dat hij straks z'n eigenste mooie avatar zietquote:
nachtzuss nog around?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal op hun eigen manier heel leuk. Er zit heel veel werk in, da's ook te zien.
Vast welquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Hij vergeet iedereen die af en toe even binnen komt vallen. Tipsch bijvoorbeeld... ik hoop dat hij straks z'n eigenste mooie avatar ziet![]()
Hoezo, wil je de groetjes doen?quote:
Wie weet... ze heeft in elk geval wel in de loop van vandaag die twee nieuwe avatars gemaakt en op de wiki gezet.quote:
Ja, binnenkort te zien op discovery channelquote:
Beste paarden van de stalquote:
Je hebt 'n mooiequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
Ik heb het gezien Disaan, te kekDank u
Voel je je zo ?quote:
wat /wie heb je nu gisternacht uitgelaten in de straten van groningen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie weet... ze heeft in elk geval wel in de loop van vandaag die twee nieuwe avatars gemaakt en op de wiki gezet.
ik ben lieve lobasca, op dit momentquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor losbascert de boze:
http://www.youtube.com/watch?v=okEm7AF77ew
mooi, maar te zwaar voor ene lobas..quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VPGeDU5NyTg
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Ik heb in het begin van de SC ook bedankt, maar kwam er niet tussen![]()
Oh sh*t, toen was ik bij de computer weg, anders had ik wel even gezwaaid. Hopen dat Nachtzuster bijleest, kan ze zien hoe blij je bentquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
we'll see, kersenfluimpjequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ben lieve lobasca, op dit moment![]()
Loud and clearquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal echt schitterend, lig in een deuk om die dingetjes![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weet........quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat /wie heb je nu gisternacht uitgelaten in de straten van groningen?
Ze heeft zelfs een hele mooie. Wie zegt er dan dat ze er niet in staat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen neemt maar van elkaar over dat Mootie niet in de OP staat, maar ze staat er gewoon in.
PIEPquote:
Maar nog niet in de SC aanwezigquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen neemt maar van elkaar over dat Mootie niet in de OP staat, maar ze staat er gewoon in.
Ik heb hem allang gezien hoor, die dikke vette kikker die over het pad banjertquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
smoesjes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Tsss... dit was een echte kerelquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
want alles draaide toen weer eens om Lobassie, die de mannetjes weer eens zat te versieren![]()
quote:
Diverse users.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een hele mooie. Wie zegt er dan dat ze er niet in staat?
ik laat je wel ff schaduwen door een paar alto's van simplonquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet........![]()
Oh, da's humor, dat jij denkt dat ze dat voor jou doen. Eerder voor mij, hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik laat je wel ff schaduwen door een paar alto's van simplon![]()
Die is schitterend, de waggelende pad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem allang gezien hoor, die dikke vette kikker die over het pad banjert![]()
Jaja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Het ging erom dat we leandra, Ian een mootie nog miste in de SC![]()
En ik mis APKquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Het ging erom dat we leandra, Ian een mootie nog miste in de SC![]()
Druk pics van zichzelf aan het makenquote:
Man man, gladde heuvel...ik heb horen vertellen dat het op een gerooid boerenkoolveld lijkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of die uiterst gladde heuvel
haha, dat was nadat ik er een encounter had met die-toen nog-gladde pistequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Man man, gladde heuvel...ik heb horen vertellen dat het op een gerooid boerenkoolveld lijkt.![]()
Net op tijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=SeWVdEMgYq4
liedjuhn
Trustequote:
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was nadat ik er een encounter had met die-toen nog-gladde piste![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooohhh, zooooo. In dat geval: slaap gezellig![]()
Ja, jij had al voorpret, ik weet het nog goed......het was van 21 op 22 december, een dag om nooit te vergeten.quote:
Naast je liefje gaan liggen is prima. Maar dat laatste moet je nooit never doen, hoor jequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten* tipsch verlaat met de staart tussen de benen de SC
* HiDiHo gaat perongeluk op zijn staart staanquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten* tipsch verlaat met de staart tussen de benen de SC
Grappigquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
HiDiHo, nu met nog mooiere ava![]()
Thx nz![]()
En de napret duurt maar voort...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij had al voorpret, ik weet het nog goed......het was van 21 op 22 december, een dag om nooit te vergeten.
wat heb je/en ieders gegeten vandaag en waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.
gewoon slashme voor je lijntje invoeren, da's alles. hoeft niet gesloten te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo gaat perongeluk op zijn staart staan
Wat doe ik fout![]()
Mijtquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Zijn hier mensen met echt aparte huisdieren?
Bv een slang of een fret?
jij romantische poes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYAiPAaAQ4U
Egels in de stadstuin die kattenvoer krijgen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Is dat veranderdquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
gewoon slashme voor je lijntje invoeren, da's alles. hoeft niet gesloten te worden.
Ik zat even naar dennix te luisterenquote:
een hypochonderquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Zelfde vocabulaire...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zat even naar dennix te luisteren![]()
![]()
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug. Het is ook raar dat de door jou ingevoerde code niet werkt, maar zodra ik het quote, werkt het wel.quote:
gaat toch best..quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt steeds lastiger om een leuk plaatje te vinden...
Je nest in! Duty is calling!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug.
Ik had een combinatie van beiden. Vijf jaar geleden opgeruimd middels een flits scheiding. Nadien geen huisdieren meer gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Lasagne, gewoon omdat ik er trek in had.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat heb je/en ieders gegeten vandaag en waarom dan eigenlijk?
vertel is wat over die scheiding, of is dat te prive?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had een combinatie van beiden. Vijf jaar geleden opgeruimd middels een flits scheiding. Nadien geen huisdieren meer gehad.
Zit je vrouw niet uit te scheldenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
een hypochonder
Gewoon, cd voor jou, cd voor mij....quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vertel is wat over die scheiding, of is dat te prive?
Ik denk het niet, flashchat123 heeft het ook met slash mequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug. Het is ook raar dat als de door jouw ingevoerde code niet werkt, maar zodra ik het quote, werkt het wel.
zelf geknoeid, semi geknoeid(pakket knorr), oder microwave? vitaminen aan de kant?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lasagne, gewoon omdat ik er trek in had.
Ik denk dat artis nog wel interesse had gehad andersquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had een combinatie van beiden. Vijf jaar geleden opgeruimd middels een flits scheiding. Nadien geen huisdieren meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |