Misschien nog even wat pics terugmailenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat er nog iemand iets echt leuks doen dit weekend, behalve boodschappen, wassen, strijken en verplichte bezoekjes?
Wat ga jij doen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gaat er nog iemand iets echt leuks doen dit weekend, behalve boodschappen, wassen, strijken en verplichte bezoekjes?
Een one-night stand met APK..quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar dat kan morgen anders zijnquote:
Zondagmiddag om 12 uur naar Spinvis in Paradiso.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat toch niet door??quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zondagmiddag om 12 uur naar Spinvis in Paradiso.
Als ik op tijd wakker ben, en in een acceptabele stemming ben.
Trek me lieslaarzen aan...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar dat kan morgen anders zijn![]()
Doe je het wel veilig![]()
En eerst vaginaal en dan pas anaal he![]()
![]()
Ik zit midden in de zooi voor een aanstaande verhuizing. Daarnaast boodschappen, was, strijken, even bij pa en ma kijken en wat msn-en met Lobascaquote:
Omdat je lies nog zeer doet ?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, dat kan je wel zeggen: maar toch is het zo!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....
Ik geloof je......op je woordquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, dat kan je wel zeggen: maar toch is het zo!
Heb je er eentje met of zonder vissen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]Misschien even naar de boekenbeurs.
En ik ga me aquarium verbouwen. Ben toe aan iets totaal anders![]()
Verhuizing heb ik vorig jaar gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit midden in de zooi voor een aanstaande verhuizing. Daarnaast boodschappen, was, strijken, even bij pa en ma kijken en wat msn-en met Lobasca
Ja, al vier wagens vol naar de stort gebracht, vervelend, maar gelukkig heb ik nog vrij veel in dozen staan van de vorige verhuizing vier jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Verhuizing heb ik vorig jaar gehad.
Blij dat dat achter de rug is.
Je verzameld behoorlijk wat spul in de loop der jaren.
En boodschappen, was, strijken en pa en ma staan niet op mijn program![]()
Uitgeplozen, het gaat voor hen niet door, kan dus ook niks met Spinvis te maken hebben.quote:
Dacht het niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel een aardige titel voor een topic "De liezen van Lobasca"
Ik heb er 1 met vissen (250 L) en 1 zonder vissen (50 L).quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je er eentje met of zonder vissen?
ok, dan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |