Uitgeplozen, het gaat voor hen niet door, kan dus ook niks met Spinvis te maken hebben.quote:
Dacht het niet...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel een aardige titel voor een topic "De liezen van Lobasca"
Ik heb er 1 met vissen (250 L) en 1 zonder vissen (50 L).quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je er eentje met of zonder vissen?
ok, dan nietquote:
Sneu he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Streamers zitten al een half uur naar streamlocks te kijken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, al vier wagens vol naar de stort gebracht, vervelend, maar gelukkig heb ik nog vrij veel in dozen staan van de vorige verhuizing vier jaar geleden.
Ik hou van die aquariums, het is net zoiets als een open haard, je blijft er naar kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met vissen (250 L) en 1 zonder vissen (50 L).![]()
Mag van mij wel zo blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Wat een rustgevende streams.
Ik hoor er alleen nog graag een vogeltjesgeluid onder... of kabbelend water... of snuffelende bosbeestjes. Kun jij daar niet voor zorgen?quote:
Is het geen truck van jou? Dat je gewoon alternatief beeld doorgeeft? Stilstaande streams? Kun je eigenlijk wel iets leuks mee doenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Van APK voor voor Lobasca in opdracht van APK
Is er een algehele lock, zo ja, waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
Wat een rustgevende streams.
Heb je die arme Peter in het holst van de nacht bijna een hartverzakking bezorgd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uitgeplozen, het gaat voor hen niet door, kan dus ook niks met Spinvis te maken hebben.
mmm, heb je een sample?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoor er alleen nog graag een vogeltjesgeluid onder... of kabbelend water... of snuffelende bosbeestjes. Kun jij daar niet voor zorgen?![]()
Ik heb het juist andersom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Zodat mijn slaapkamers niet meer lijken op pakhuizen maar op woongebied.
Heb je zelf ook een bakkie?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hou van die aquariums, het is net zoiets als een open haard, je blijft er naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |