Doe nog weer eens die mooie avatar van jouw hoofd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik verplaats mij in mijn veel te strakke skipak naar de COS... voor jou![]()
Eerst een kopje koffie maken, schat...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe nog weer eens die mooie avatar van jouw hoofd.![]()
Koffie.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Eerst een kopje koffie maken, schat...![]()
Oh, je wilt fiets gewoon ook het bos in sturen, tactischquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Fiets mag ook wel in de stalling![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, je wilt fiets gewoon ook het bos in sturen, tactisch![]()
Ik wil JOU!quote:
Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil JOU!
Maar alleen nu, misschien denk ik er morgen weer anders over.
Ik breng tosties op bed, maar daarna moet jij de rest van mij leven regelen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen al weer lam onder tafel?
De rest van je leven regelen?!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik breng tosties op bed, maar daarna moet jij de rest van mij leven regelen.![]()
Bureauquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, nee, jij ligt lam onder je bed!![]()
![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Saaie zooi hier....waar zit iedereen?
Zo te zien zit jij vlak bij mij te paffen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij 3 rechts afquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja tering, weer een kwartje duurder las ik.......quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo te zien zit jij vlak bij mij te paffen.
Waarom plaats je het dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebkqxAeBRHE&mode=related&search=
Als je van dieren houdt beter niet kijken denk ik..
Ik red het...met TomTom...tot zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij 3 rechts af![]()
Dan klein stukje doorlopen en 2e links![]()
Boswandelingquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tis wel drukquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet verkeerd met dit weer.....
*kijkt*quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:40 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ebkqxAeBRHE&mode=related&search=
Als je van dieren houdt beter niet kijken denk ik..
Niet!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zit de hele tijd te flirten met APK.....bah!
quote:
Je zit ernaastquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
NietIk zie het toch zelluf......
![]()
MSNquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huh...ik zie jullie helemaal niet.....waar zitten jullie dan?
Nu ff nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je een beeldend verslag Hidahootje? Oh ja, en een kop koffie s.v.p. (met melk)
Paar redenen.quote:
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzoutenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Paar redenen.
Vraag me af of je op deze wijze een beer uit een boom moet halen.
Misschien was de stuatie acuut of zoiets maar wat je op het filmpje ziet is niet leuk voor de beer denk ik.
Hij heeft mazzel dattie niets heeft behalve wat kneuzingen, blauwe plekken enz/
Maar het is naast dat het redelijk stuitend is om die beer zo te zien stuiteren ook wel hilarisch - er zit een soort van cartoonachtige humor in.
Dat zien we morgen wel weer...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie je nou wel Lobasca? Alleen vandaag, morgen niet meer!
Hotchick paardjequote:
De mens heeft ook geen functie...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzouten![]()
Sommigen niet nee....daarom hebben die de COSquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De mens heeft ook geen functie...![]()
Nog bedankt trouwensquote:
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, je geeft het dus toch toe![]()
Neeh ik heb vandaag geen honger hoeven leiden. Ben meer dan zat gevoerd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag veulen, hoe was het gras vandaag? Niemand het voor je voeten weg gemaaid?
Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je eigelnlijk wel moeten doen. [afbeelding]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......
Als je maar bang bent.....maakt niet uit waarvoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.
Wat is het nut van mensenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzouten![]()
voortplantenquote:
en over wiens rug gaat dit, young man?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachen![]()
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Was het te opvallend?quote:
Sharp granddad!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....
Ik vind hem mooi, als een blad dwarrelend op de wind.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
APK ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en over wiens rug gaat dit, young man?![]()
Neem je tijd joh, Fok bestaat ook vast nog wel in 2008quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken over een goed antwoord.
Picsquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
een lekker banaantjequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |