Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou je eigelnlijk wel moeten doen. [afbeelding]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarvan Peter? Ik zie alleen een stuk bos met een laan......
Als je maar bang bent.....maakt niet uit waarvoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou zeg ik graag ja en amen, uit angst voor je (lange) betoog...
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hou nu eenmaal erg van de bossen en de lanen.
Wat is het nut van mensenquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Wat is het nut van beren. Gewoon overbodige beesten, opzouten![]()
voortplantenquote:
en over wiens rug gaat dit, young man?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dan meteen even een CC, hebben wij ook nog wat te lachen![]()
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:57 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind dat jij het initiatief hoort te nemen...![]()
Was het te opvallend?quote:
Sharp granddad!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig narcistisch, tot nu toe.....
Ik vind hem mooi, als een blad dwarrelend op de wind.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier gewoon narcistisch van.![]()
[afbeelding]
![]()
APK ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en over wiens rug gaat dit, young man?![]()
Neem je tijd joh, Fok bestaat ook vast nog wel in 2008quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken over een goed antwoord.
Picsquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
een lekker banaantjequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
For fuck's sake, ik gedraag mij als een aap in dit topic, wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |