Wie weet... ze heeft in elk geval wel in de loop van vandaag die twee nieuwe avatars gemaakt en op de wiki gezet.quote:
Ja, binnenkort te zien op discovery channelquote:
Beste paarden van de stalquote:
Je hebt 'n mooiequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
Ik heb het gezien Disaan, te kekDank u
Voel je je zo ?quote:
wat /wie heb je nu gisternacht uitgelaten in de straten van groningen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie weet... ze heeft in elk geval wel in de loop van vandaag die twee nieuwe avatars gemaakt en op de wiki gezet.
ik ben lieve lobasca, op dit momentquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
voor losbascert de boze:
http://www.youtube.com/watch?v=okEm7AF77ew
mooi, maar te zwaar voor ene lobas..quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VPGeDU5NyTg
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Ik heb in het begin van de SC ook bedankt, maar kwam er niet tussen![]()
Oh sh*t, toen was ik bij de computer weg, anders had ik wel even gezwaaid. Hopen dat Nachtzuster bijleest, kan ze zien hoe blij je bentquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Ik heb in het begin van de SC ook bedankt, maar kwam er niet tussen![]()
we'll see, kersenfluimpjequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ben lieve lobasca, op dit moment![]()
Loud and clearquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal echt schitterend, lig in een deuk om die dingetjes![]()
Voor jou een vraag, voor mij een weet........quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat /wie heb je nu gisternacht uitgelaten in de straten van groningen?
Ze heeft zelfs een hele mooie. Wie zegt er dan dat ze er niet in staat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen neemt maar van elkaar over dat Mootie niet in de OP staat, maar ze staat er gewoon in.
PIEPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |