Feestje van Leandra zal wel tot 2 a 3 uur duren, neem ik aanquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu Leandra en Sug4r nog, volgens mij zijn we dan compleet.
Och och, is ze weer met d'r hobby bezig?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Feestje van Leandra zal wel tot 2 a 3 uur duren, neem ik aan![]()
De tijden veranderen, WJ. En jij bent op een leeftijd, ja hoe zeg ik dat, een leeftijd waarop het moeilijk begint te worden nog mee te komenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in mijn tijd moest je nog ontgroenen na eerst 4 maanden stage te hebben gelopen, vervolgens een examen afleggen. nee, ik ben er niet voor...
tuurlijkquote:
Iemand moet het toch doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Och och, is ze weer met d'r hobby bezig?
Ik heb haar niet horen piepenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck! deed jij ook mee muis?
Ze zijn allemaal op hun eigen manier heel leuk. Er zit heel veel werk in, da's ook te zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die van Peter is echt leuk! Bijna net zo mooi als die van mij.
Je vergeet Ian en mootiequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu Leandra en Sug4r nog, volgens mij zijn we dan compleet.
Hij vergeet iedereen die af en toe even binnen komt vallen. Tipsch bijvoorbeeld... ik hoop dat hij straks z'n eigenste mooie avatar zietquote:
nachtzuss nog around?quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal op hun eigen manier heel leuk. Er zit heel veel werk in, da's ook te zien.
Vast welquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
Hij vergeet iedereen die af en toe even binnen komt vallen. Tipsch bijvoorbeeld... ik hoop dat hij straks z'n eigenste mooie avatar ziet![]()
Hoezo, wil je de groetjes doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |