Egels in de stadstuin die kattenvoer krijgen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Zijn hier mensen met echt aparte huisdieren?
Bv een slang of een fret?
Is dat veranderdquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
gewoon slashme voor je lijntje invoeren, da's alles. hoeft niet gesloten te worden.
Ik zat even naar dennix te luisterenquote:
een hypochonderquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Zelfde vocabulaire...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zat even naar dennix te luisteren![]()
![]()
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug. Het is ook raar dat de door jou ingevoerde code niet werkt, maar zodra ik het quote, werkt het wel.quote:
gaat toch best..quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt steeds lastiger om een leuk plaatje te vinden...
Je nest in! Duty is calling!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug.
Ik had een combinatie van beiden. Vijf jaar geleden opgeruimd middels een flits scheiding. Nadien geen huisdieren meer gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Lasagne, gewoon omdat ik er trek in had.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat heb je/en ieders gegeten vandaag en waarom dan eigenlijk?
vertel is wat over die scheiding, of is dat te prive?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had een combinatie van beiden. Vijf jaar geleden opgeruimd middels een flits scheiding. Nadien geen huisdieren meer gehad.
Zit je vrouw niet uit te scheldenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
een hypochonder
Gewoon, cd voor jou, cd voor mij....quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vertel is wat over die scheiding, of is dat te prive?
Ik denk het niet, flashchat123 heeft het ook met slash mequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind het overigens niet logisch. Misschien is het wel een bug. Het is ook raar dat als de door jouw ingevoerde code niet werkt, maar zodra ik het quote, werkt het wel.
zelf geknoeid, semi geknoeid(pakket knorr), oder microwave? vitaminen aan de kant?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lasagne, gewoon omdat ik er trek in had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |