Trustequote:
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat was nadat ik er een encounter had met die-toen nog-gladde piste![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.
Welterustenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooooohhh, zooooo. In dat geval: slaap gezellig![]()
Ja, jij had al voorpret, ik weet het nog goed......het was van 21 op 22 december, een dag om nooit te vergeten.quote:
Naast je liefje gaan liggen is prima. Maar dat laatste moet je nooit never doen, hoor jequote:Op zaterdag 1 september 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten* tipsch verlaat met de staart tussen de benen de SC
* HiDiHo gaat perongeluk op zijn staart staanquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten* tipsch verlaat met de staart tussen de benen de SC
Grappigquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
HiDiHo, nu met nog mooiere ava![]()
Thx nz![]()
En de napret duurt maar voort...quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij had al voorpret, ik weet het nog goed......het was van 21 op 22 december, een dag om nooit te vergeten.
wat heb je/en ieders gegeten vandaag en waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had m'n bek open liggen na die klus.....maand lang revalidatie, enkel nog vloeibaar voedsel.
gewoon slashme voor je lijntje invoeren, da's alles. hoeft niet gesloten te worden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo gaat perongeluk op zijn staart staan
Wat doe ik fout![]()
Mijtquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Zijn hier mensen met echt aparte huisdieren?
Bv een slang of een fret?
jij romantische poes!quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYAiPAaAQ4U
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |