quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Is de vrijdaglameheid weer toegeslagen? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:16 schreef OA het volgende:
Alweer een uur stil...![]()
Inmiddels heb ik onze vakantiehulp aan het werk gezet en ik denk dat ze wel de hele ochtend zoet is...![]()
Yup, zit wat naar autos te kijken. Ik ben echt een n00bquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:08 schreef OA het volgende:
Is de vrijdaglameheid weer toegeslagen? [afbeelding]
VMRTsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
Misschien vandaag nog een reltopic openen?![]()
Jij of ik? Bierik of Miljonair?![]()
Die stond laatst toch ook op de weblogquote:
Mogge kerelquote:
Pics van het keukeninterieur?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef MPG het volgende:
Goed topic
quote:
Zie een paar posts verder mijn uitleg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die stond laatst toch ook op de weblog [afbeelding]
Vuilak. KPDlinkjes plaatsen onder werktijd
welke selectie heb je voor je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, zit wat naar autos te kijken. Ik ben echt een n00b
VW, BMW, Seat, Skoda. Ik ben gewoon wat aan het lamballen.quote:
Nee. Pics van de vakantiehulp natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge kerel![]()
[..]
Pics van het keukeninterieur?![]()
Oke, wat jij wil....
Maandag krijg je ze...![]()
quote:[..]
![]()
[..]
![]()
gezien ja. goed topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Zie een paar posts verder mijn uitleg!![]()
IMHO Skoda. Das meer VW voor minder geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
VW, BMW, Seat, Skoda. Ik ben gewoon wat aan het lamballen.
Ja, haar dochter trouwt vandaag!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Pics van de vakantiehulp natuurlijk [afbeelding].
Was de receptioniste vandaag trouwens afwezig?
[..]
quote:
[..]
gezien ja. goed topic.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
IMHO Skoda. Das meer VW voor minder geld. Mijn oom en tante rijden al een tijd Skoda Octavia en ik moet zeggen dat dat een puike kar is
.
Wie neemt er dan de telefoon op? De vakantiehulpquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, haar dochter trouwt vandaag!![]()
[..]
Modellen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
VW, BMW, Seat, Skoda. Ik ben gewoon wat aan het lamballen.
Nee, ik lamstraalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie neemt er dan de telefoon op? De vakantiehulp?
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:26 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn uren maar eens ingevuld
Ja, serieus, waarom zou ik kijken naar tyfus-opelsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Modellen?
Zijn dit serieuze opties?
En heb je je Audi al?
Goed idee. Het enige wat van buro stoel kan krijgen is een belletje dat ik mijn audi kan ophalen.quote:
ik kijk er ook niet raar van op ofzo hoor, maar omdat je zei dat je aan het lamballen was...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, serieus, waarom zou ik kijken naar tyfus-opels
Nee, de Audi hoop ik vandaag of anders maandag te krijgen
OA, IK ZIT GODVERDOMME OP M"N WERKquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wat lopen rondneuzen in het 128 topic van showhan
http://forum.fok.nl/topic/1051658![]()
be happy, ik krijg steeds allerlei pron op m'n scherm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Op werk?????quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef OA het volgende:
OA, IK ZIT GODVERDOMME OP DE TU/equote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Geef hem een subtiele hintquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
gatverdamme, er komt hier de hele tijd zoeen kerel in mijn kantoor, die hier werkt, en die heeft net een verhuizing gedaan. Stinkt fucking hard naar zweet
DONDER OP UIT MIJN KANTOOR MET JE LUCHT![]()
Stop een hele deo rol in zijn reetquote:
Nee, gisteravondquote:
Open er een VMRT overquote:
Ah. toen heb ik in een goede 25 minuten 700 MB van rapidshare getrokken. Gratischquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef hem een subtiele hint:
[afbeelding]
heb ik hier niet liggen, anders had ik dat wel gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef hem een subtiele hint:
[afbeelding]
zie bovenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop een hele deo rol in zijn reet
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. toen heb ik in een goede 20 minuten 700 MB van rapidshare getrokken. Gratisch
Omdat ik in dat topic niet meteen na mijn post "binnen" wilde tikken. Eveneens vond ik dat niet gepast, omdat jij er bijna een week over hebt gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
En waarom stelt gij mij niet op de hoogte dan?
![]()
Dat je je zwetende collega het hospitaal in geslagen hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
over dat ik chago ben?
Wat valt daarover te rellen dan?
Een pm had ook gekund!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik in dat topic niet meteen na mijn post "binnen" wilde tikken. Eveneens vond ik dat niet gepast, omdat jij er bijna een week over hebt gedaan![]()
Dan gaat nog immer het 2e argument opquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je je zwetende collega het hospitaal in geslagen hebt![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En dat hij nu ontslagen wordt en dat geheel onterecht vindt![]()
Maar het kon nu gratis zeg je!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaat nog immer het 2e argument op![]()
Kun jij makkelijk van IP-adres wisselen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het kon nu gratis zeg je!
Dan had ik het toch ook kunnen doen?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je je zwetende collega het hospitaal in geslagen hebt![]()
Mja, daar kan ik misschien wel wat mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En dat hij nu ontslagen wordt en dat geheel onterecht vindt![]()
Makkelijk gaat nooitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun jij makkelijk van IP-adres wisselen?
de sedan naar ik aanneem?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Skoda octavia business edition. Gheil!
Goede keuzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kun jij makkelijk van IP-adres wisselen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Nee!quote:
Ik welquote:
Jammer. RS kijkt namelijk voor de wachttijd tussen downloads naar IP-adres. Ander IP adres en je kunt vrolijk verder downenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
Neen.![]()
Ik ben niet zoeen nerd als gij [afbeelding]
![]()
Werkt als een tiet. 1 klikje en ik heb een nieuw IPquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel
VPN, bij elke reconnect gratisch een nieuw IP![]()
Ik heb dat nooit begrepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel
VPN, bij elke reconnect gratisch een nieuw IP![]()
IP-hoppen ftw!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkt als een tiet. 1 klikje en ik heb een nieuw IP![]()
Om netwerken te scheiden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen.
Het IP-adres van mijn computer is heel anders, dan het IP adres wat ik moet opgeven als ik naar mijn router connect.
En nou zal je zeggen: ja duh, je router heeft een ander adres dan je computer.
Maar waarom moet je bij elke computer dan een ander IP adres opgeven?
Altijd iets van 192.268.1.x
Like I care, zit zo goed als alles al op en aan. Face it, orgineel kun je niet meer zijn als je leased.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Je ziet ze steeds vaker in je binnenspiegel opdoemen, met hoge snelheid uiteraard.
Het is de nieuwe passat onder de leaserijders
Zodoende!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Om netwerken te scheiden.
Jij krijgt van je provider 1 IP-adres, dat is jouw adres voor de buitenwereld. Zie het als een "huisadres".
Jij hebt echter meerdere computers (net als je een huis, dat heeft meerdere kamers). Elke computer krijgt "binnenshuis" een ander IP (192.168.1.x) Net zoals elke kamer een eigen nummer (naam: woonkamer bijv.) heeft.
Je router(voordeur/hal) heeft 2 adressen. 1 naar buiten toe (IP van je provider) en 1 naar binnen toe (192.168.1.1; "voordeur" of "hal" ofzo). De router maakt de vertaalslag van binnen naar buiten (interne en externe adressen) en vice versa. Hij zorgt als het ware dat alles wat naar binnen en naar buiten komt goed geadresseerd wordt.
Elke computer in jouw netwerk heeft dus zijn eigen (interne) IP zodat de router kan bepelen welk verkeer naar welke computer moet en ervoor kan zorgen dat dat ook gebeurt.
zodoende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Om netwerken te scheiden.
Jij krijgt van je provider 1 IP-adres, dat is jouw adres voor de buitenwereld. Zie het als een "huisadres".
Jij hebt echter meerdere computers (net als je een huis, dat heeft meerdere kamers). Elke computer krijgt "binnenshuis" een ander IP (192.168.1.x) Net zoals elke kamer een eigen nummer (naam: woonkamer bijv.) heeft.
Je router(voordeur/hal) heeft 2 adressen. 1 naar buiten toe (IP van je provider) en 1 naar binnen toe (192.168.1.1; "voordeur" of "hal" ofzo). De router maakt de vertaalslag van binnen naar buiten (interne en externe adressen) en vice versa. Hij zorgt als het ware dat alles wat naar binnen en naar buiten komt goed geadresseerd wordt.
Elke computer in jouw netwerk heeft dus zijn eigen (interne) IP zodat de router kan bepelen welk verkeer naar welke computer moet en ervoor kan zorgen dat dat ook gebeurt.
Je moet niet alles zo negatief opvattenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like I care, zit zo goed als alles al op en aan. Face it, orgineel kun je niet meer zijn als je leased.
Ik had dan nog een aparte mazda 3, die zie je niet zo supervaak. Maar nu hebben we die standaard merken, dus we nemen wel een aparte kleur maar
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zodoende.
Weer wat geleerd op vrijdag ochtend
wat is bepelen?
oh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bepelen is een MPGiaanse tiepvaut (tikfout) waar de 2e e een a had moeten zijn. Bepalen dus.
maak er maar vast 1, ik ben even orde op zaken aan het stellen hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef OA het volgende:
Eer, wanneer komt dat reltopic?![]()
Of zal ik er eentje maken?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Bepelen is een MPGiaanse tiepvaut (tikfout) waar de 2e e een a had moeten zijn. Bepalen dus.
Ik moet ook eerst nog even wat doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maak er maar vast 1, ik ben even orde op zaken aan het stellen hier.
Whehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh?
Dat had ik nooit kunne gokken
Ja daaaag, je zit hier niet voor je eigen plezier hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
post eens niet zoveel
Zo kan ik nooit rustig andere topics bekijken
ohnee, ik zit hier onder dwang.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaag, je zit hier niet voor je eigen plezier hoor![]()
FF een nieuwssite checken.....![]()
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohnee, ik zit hier onder dwang.
Dat is waar ook.
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo negatief opvatten
Ik vind het helemaal geen verkeerde auto, zeg alleen maar dat je ze vaak ziet opdoemen.
Niet dat daar nou meteen per definitie mis mee is..
Maar wat houdt dat pakket nou in?
Link!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Binnen een paar minuten verschijnt een topic in KLB.. hopelijk een reltopic![]()
Puick warrekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Binnen een paar minuten verschijnt een topic in KLB.. hopelijk een reltopic![]()
Prima karretje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aan
http://www.skoda.nl/home/(...)18716,_D0Lnl,00.html
Voor de KSC?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoor
Goed topic!quote:
quote:
ja, dat is waarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeey! Je krijgt er wel voor betaald hoor
Goed topic!quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Oh, er wordt gebak getrakteerd, ook daar kom ik mijn stoel voor uit
WPzquote:
Ziet er zeer gaaf uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, zelfs mijn punten worden negatief opgevat hier, je raakt er gewend aan
http://www.skoda.nl/home/(...)18716,_D0Lnl,00.html
ik ga ook wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook.
Afscheid(je) van collega.
Hier vandaag ook al, nationale afscheidsdag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier ook.
Afscheid(je) van collega.
Hier gaat niemand weg, is niemand jarig en heeft niemand iets anders te vieren. Geen vlaai dusquote:
goeie dagquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier gaat niemand weg, is niemand jarig en heeft niemand iets anders te vieren. Geen vlaai dus![]()
quote:
vdvquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:37 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen!
weer een dag vol huiswerk
Jortquote:
quote:
HFquote:
Vele plezierquote:
sukkeltjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Knekwurst het volgende:
sepo
Knekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Knekwurst het volgende:
sepo
Smakelijkquote:
Puick Topique Enriquequote:
quote:
quote:
Spammen!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Stinkende collega
Aangevallen door collega
Laatste dag.
Profiterende werknemer
4 puicke topiques voor leering ende vermaeck!!![]()
thx manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Stinkende collega :r
Aangevallen door collega
Laatste dag.
Profiterende werknemer
4 puicke topiques voor leering ende vermaeck!!![]()
Hoe staat het met je kromme zin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:16 schreef Bierik het volgende:
goeie dag wat dat aangaat.
quote:
quote:
O. haal dat ook ff weg wilje?quote:
donequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
M, haal die rij klonen even weg wil je.
Nu OA nog. Hierquote:
Alsof dat hier nog niet bekend was...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:28 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof dat hier nog niet bekend was...![]()
Maar goed, het is weg hor huilebalk!quote:
quote:
Vriendjes?quote:
Ja hoorquote:
Heb je vandaag weer geen les?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
van 13:30 - 15:15 heb ik collegequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je vandaag weer geen les?
Hoe ziet je rooster er uit?![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Lopende zaken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
van 13:30 - 15:15 heb ik college
Verder poog ik hier wat zelfstudie te doen en wat lopende zaken af te handelen.
Als ik tijd over heb epibreer ik nog wat.
Nee joh...quote:
Middag Buzz!quote:
sjaloomquote:
Ja. Slepende zaken uit vorig jaar, extracurriculaire activiteiten, en uiteraard hobbyisme en verenigingsactiviteiten die niets met de studie of de TU/e te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
Lopende zaken?
Op de 5e dag van het studiejaar, dan al?![]()
Buzz.quote:
Wat een mooi woord: extracurriculairequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Slepende zaken uit vorig jaar, extracurriculaire activiteiten, en uiteraard hobbyisme en verenigingsactiviteiten die niets met de studie of de TU/e te maken hebben.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wat een mooi woord: extracurriculaire![]()
Dat zou verboden moeten worden![]()
leuk inderdaadquote:
kom op met die foto'squote:
Netjesquote:
sowieso.quote:
Whehe... mooi toch!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik haat het echter wel altijd.
Dat ze allemaal dingen gaan zeggen enzo
Zit je daar van: ja, maar i kheb helemaal niks gedaan
ja, opzich ook wel.quote:
Zolang men niet klaagt over je werkzaamheden is er geen vuiltje aan de lucht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, opzich ook wel.
Maar ik vind het altijd ruk om dan te moeten zeggen: ja, het was hier leuk, lekker betaald gefokt, etc etc etc .
niemand klaagt eroverquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zolang men niet klaagt over je werkzaamheden is er geen vuiltje aan de lucht!![]()
Ik denk ook weleens: het moet toch opvallen dat ik met regelmaat iets minder doe dan gewenst is?!quote:
dat filmpje in je sigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik haat het echter wel altijd.
Dat ze allemaal dingen gaan zeggen enzo
Zit je daar van: ja, maar i kheb helemaal niks gedaan
whehe, ja, die is ook mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat filmpje in je sig
Deze is ook wel grof: http://youtube.com/watch?v=V2Vy6nZxs30&mode=related&search=
voor mij is er simpelweg geen geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk ook weleens: het moet toch opvallen dat ik met regelmaat iets minder doe dan gewenst is?!![]()
Maar ja, aan de andere kant: ik krijg m'n werk altijd op tijd af en niemand klaagt![]()
WEzquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, die is ook mooi
Veel van hun is wel goed
zie pm schorem!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
ohja, werk, brb
ik zit me inderdaad even kostelijk te vermakenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, die is ook mooi
Veel van hun is wel goed
In 4 dagenquote:
oh, maar k kost maar ¤ 23,12 per uur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
In 4 dagen![]()
Schandalig... [afbeelding]
Sorry, ik was even met 'iets' bezig...quote:
Terwijl ze best iemand van 18 voor de helft kunnen krijgen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, maar k kost maar ¤ 23,12 per uur.
Waarvan k zelf 16 krijg
oh, ja hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef OA het volgende:
[..]
Terwijl ze best iemand van 18 voor de helft kunnen krijgen....![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja hoor.
Maar die doet het werk natuurlijk niet zo goed als ik
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand belde me net op, om te vragen hoeveel cm 10 meter is
quote:
Ik ben er!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
is het een keer een kloonvrij topic, ohnee, toch niet, maar goed.
Is weer iedereen weg
Wat ga je doen in het weekend bierik?quote:
dat jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ga je doen in het weekend bierik?[afbeelding]
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga vanavond zuipen met knek, hmp, phedo, poekster en overcross
ik denk dat ik PP, kmt, T-B, B_L en PoeK ook meeneemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga vanavond zuipen met knek, hmp, phedo, poekster en overcross
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je moet je tong eraf knippen, deze is rot. Vanzelf groeit er dan een nieuwe, deze zal weer lekker fris zijn.
Idem!quote:
Zijn die er?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overleg maar met Gans en Hans, die kwamen waarschijnlijk ook.
Op het GWKquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
n00b vooral.
WAAR DE FUCK IS IEDEREEN DAN
Wat moet je daar nou weer?quote:
yen halenquote:
Snap ik, maar je gaat toch pas in oktober weg?!quote:
B2?quote:
Neuh, septemberquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Snap ik, maar je gaat toch pas in oktober weg?!![]()
Morgen dus?quote:
Nee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bagger zelf ook even in je topic wil je, OA.
Waarom wel?quote:
Ik denk: jij plaatst een vmrt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:59 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom wel?
Het is niet bedoeld als reltopic, maar ik probeer een breed maatschappelijk probleem aandacht te geven!!![]()
Mja.. zo pakt het niet uit...quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7EB6230A6C259.html
[afbeelding]
Verzin jij dan eens iets!!quote:
wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
[..]
Verzin jij dan eens iets!!![]()
Bijvoorbeeld dat ......![]()
Ja, zoek dat zelf uit!!!quote:
preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, zoek dat zelf uit!!!![]()
![]()
Dus.....
Zeg eer![]()
Nog even en je werkt een maand niet!![]()
En dan 12 dagen verderquote:
+26 en dan ga ik!quote:
2quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef OA het volgende:
Ik zit even te denken he.....
Ik heb iemand slechts nieuws te brengen.... zakelijk.
Zal ik dat nu doen, zodat men wellicht een kutweekend heeft, of doe ik dat maandagochtend, direct om 8 uur, zodat de week uitermate kut start en het wellicht doorwerkt in de dagen erna....![]()
Het is een Duitse....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2
Of nee, niet per definitie.
Mag je diegene?
= 13.quote:
is ze geil?quote:
Maandag it is.....quote:
Hoe lang ga je precies?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
= 13.
Of zo.
Maar goed, ik tief dan op naar Tokyo.
24 dagen. En dan nog een week vrij om lekker thuis rond te hangenquote:
klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
= 13.
Of zo.
Maar goed, ik tief dan op naar Tokyo.
de vrijdag is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Maandag it is.....
Heb even de telefoon over laten gaan.... niemand neemt op....![]()
dan zal ik je op de 12de alvast feli'en. Tenminste, als ik dan nog op fok benquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klopt.
Moar morgen + 13 dagen, dan ben ik jarig
Goede geregeld!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 dagen. En dan nog een week vrij om lekker thuis rond te hangen
Nee, het zijn Duitsers, wat zoveel betekent als: na 14 uur is er niemand meer...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de vrijdag is nog niet voorbij.
Je kunt hetbeter nu doen, heeft ze afdoende tijd om alles even te overdenken zodat ze maandag weer met frisse moed aan de slag kan.
anders stuur je maar een kaartjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan zal ik je op de 12de alvast feli'en. Tenminste, als ik dan nog op fok ben
kutvolkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, het zijn Duitsers, wat zoveel betekent als: na 14 uur is er niemand meer...
Staat ook op de website en in hun laad/lasregels... Vrijdag tot 13:30.....![]()
Dan hoopp ik van harte dat ik haar hele week verziek!![]()
whehehe....quote:
als er een duitser komt die Goofer meeneemt, krijgt 'ie klappenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:25 schreef OA het volgende:
[..]
whehehe....[afbeelding]
Ik had in de 2e havo een leraar voor Duits en die man heeft wel 15x een verhaal verteld uit de oorlog... De Duitsers hadden z'n kat meegenomen.....![]()
Duitsersquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, het zijn Duitsers, wat zoveel betekent als: na 14 uur is er niemand meer...
Staat ook op de website en in hun laad/lasregels... Vrijdag tot 13:30.....![]()
Dan hoopp ik van harte dat ik haar hele week verziek!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |