ja, opzich ook wel.quote:
Zolang men niet klaagt over je werkzaamheden is er geen vuiltje aan de lucht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, opzich ook wel.
Maar ik vind het altijd ruk om dan te moeten zeggen: ja, het was hier leuk, lekker betaald gefokt, etc etc etc .
niemand klaagt eroverquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zolang men niet klaagt over je werkzaamheden is er geen vuiltje aan de lucht!![]()
Ik denk ook weleens: het moet toch opvallen dat ik met regelmaat iets minder doe dan gewenst is?!quote:
dat filmpje in je sigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Ik haat het echter wel altijd.
Dat ze allemaal dingen gaan zeggen enzo
Zit je daar van: ja, maar i kheb helemaal niks gedaan
whehe, ja, die is ook mooiquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat filmpje in je sig
Deze is ook wel grof: http://youtube.com/watch?v=V2Vy6nZxs30&mode=related&search=
voor mij is er simpelweg geen geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk ook weleens: het moet toch opvallen dat ik met regelmaat iets minder doe dan gewenst is?!![]()
Maar ja, aan de andere kant: ik krijg m'n werk altijd op tijd af en niemand klaagt![]()
WEzquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, die is ook mooi
Veel van hun is wel goed
zie pm schorem!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
ohja, werk, brb
ik zit me inderdaad even kostelijk te vermakenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ja, die is ook mooi
Veel van hun is wel goed
In 4 dagenquote:
oh, maar k kost maar ¤ 23,12 per uur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
In 4 dagen![]()
Schandalig... [afbeelding]
Sorry, ik was even met 'iets' bezig...quote:
Terwijl ze best iemand van 18 voor de helft kunnen krijgen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, maar k kost maar ¤ 23,12 per uur.
Waarvan k zelf 16 krijg
oh, ja hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef OA het volgende:
[..]
Terwijl ze best iemand van 18 voor de helft kunnen krijgen....![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja hoor.
Maar die doet het werk natuurlijk niet zo goed als ik
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
Iemand belde me net op, om te vragen hoeveel cm 10 meter is
quote:
Ik ben er!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef eer-ik het volgende:
is het een keer een kloonvrij topic, ohnee, toch niet, maar goed.
Is weer iedereen weg
Wat ga je doen in het weekend bierik?quote:
dat jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wat ga je doen in het weekend bierik?[afbeelding]
Mag ik ook mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga vanavond zuipen met knek, hmp, phedo, poekster en overcross
ik denk dat ik PP, kmt, T-B, B_L en PoeK ook meeneemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga vanavond zuipen met knek, hmp, phedo, poekster en overcross
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je moet je tong eraf knippen, deze is rot. Vanzelf groeit er dan een nieuwe, deze zal weer lekker fris zijn.
Idem!quote:
Zijn die er?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Overleg maar met Gans en Hans, die kwamen waarschijnlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |