Nah...nu valt het dopje weg in de achtergrond.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
Bedankt voor de tip, had daar echt totaal niet op gelet.
Ik had het eitje even opgegeten, en die lepel er weer ingehangen, was dus net gebruikt...
Wat betreft #1,
had je die meer zoiets gedacht?
[afbeelding]
@ MissyMirjam:
meer als dit?
[afbeelding]
die 2e, die is inderdaad mooi egaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
Bedankt voor de tip, had daar echt totaal niet op gelet.
Ik had het eitje even opgegeten, en die lepel er weer ingehangen, was dus net gebruikt...
Wat betreft #1,
had je die meer zoiets gedacht?
[afbeelding]
@ MissyMirjam:
meer als dit?
[afbeelding]
Die zijn wat flets inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:25 schreef Elefes het volgende:
Ik vind de kleuren bij de tweede versie van de eerste foto wel mooier, maar wat pea4fun zegt klopt inderdaad ook, het is jammer dat het dopje dan wegvalt in de achtergrond.
Kijk, dat begint ergens op te lijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
how about...
this:
[afbeelding]
Zelfde plaat,
veel van het wit bewerkt met die dodgetool, beetje met de burntool, en verder plaatselijk contrast verhoogd (eierschaal en die boerenbond tekentjes)
Zo is ie (in mijn ogen) goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
haha, dat zijn echt dingen waar ik echt (hopelijk 'nog') niet op let.
Dat hoekje was ik vergeten![]()
En dat vlekje heb ik ook even weggehaald(voor zover het me gelukt is)
resultaat:
[afbeelding]
thanksquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo is ie (in mijn ogen) goed.Het wit is netjes wit, het ei heeft goed contrast en je dopje staat nog los van de achtergrond. Als dit nu een mooie meid spannend onderwerp was had je een hartstikke mooie foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |