En dan gaat hij weer na elke wedstrijd zeiken dat hij zo moe is en geen gesprekje meer kan voeren of andere spelers na doen als een copycatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Hewitt is fysiek gezien veel beter dan Djoko en dat kan weleens het verschil gaan maken..
Djoko heeft wel weer meer talent..denk dat de wedstrijd tegen Stepanek al essentieel is voor hem..als dat een dikke vijfsetter wordt heeft hij er het hele toernooi nog last van..dan gaat de moeheid zich al opstapelen bij iemand als hem
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:47 schreef Norrage het volgende:die zwarte outfits zijn best wel cool
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die nooit in een OP komt.
22.00 als ik het goed ziequote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer mag Misa weer?
Raar ja, maar met een beetje massel is ze na Andy, als de dames opschieten. Of ben ik nou echt verkeerd aan het rekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt. Raar, want gisteren stond er dat ze om 17.00 NL tijd moest.
Ik vind dat ze er 100 x beter uit ziet dan voorheen, zonder die stomme haltertopjes/ petklepjes etc. Mooi, zwart jurkje, helemaal goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef BVO het volgende:
Serena en Venus.
Dit heeft ze dit jaar aan:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef Tim86 het volgende:
lol..wat een freakshow dubbel die vandaag te bewonderen is
Gabashvili/Karlovic - Seppi/Verdasco
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Gimelstob/ Gabashvili samen als dubbelteam, dan zeg ik elke afspraak af![]()
[afbeelding][afbeelding]
wtf is hij dronkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Mooi, die heeft er weer plezier in.![]()
Die is tenslotte nog niet groot genoegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan ook wel een OP plekje gebruiken![]()
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is tenslotte nog niet groot genoeg.
Wie/wat is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan ook wel een OP plekje gebruiken![]()
ghehe ik ook maar heb een andere zwarte short..vond deze niet mooi met die glimlaag op de zijkant..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er cool uit zeg.Ik heb dat poloshirt en die short en sokken ook. Maar ik heb witte Nike-tennischoenen.
![]()
Teimuraz Gabashvili, de ADHD mofo die Bernandoe Gonsjalles eruit sloegquote:
volgens mij bedoelt hij de foto (althans..dat hoop ik)quote:
Petrova schijnt trouwens een blessure te hebben, mocht Misa van Szavay winnen (ik vrees het ergste, maar goed...) zou dat een voordeeltje kunnen zijn. Dan nog van Srebotnik winnen en ze zit alweer bij de laatste 8quote:The doubles was strange. They were up something like 5-1 or 5-2 in the 2nd set, and then they lost a string of games. It seemed like Misa got upset at Aga; Aga called, 'You', which pulled Michaella towards the center of the court, and then she got passed down the line. Aga apologized to Misa between the next two points, but Misa seemed upset.
Then after one of the countless deuces during that 6-5 game, a ball was called in--this would have taken the score back to deuce once again. Misa had a total meltdown, started creaming at the chair umpire (who unfortunately lost all control of the
situation); it was pretty ugly. The chair umpire finally
overturned the call in Misa/Aga's favor. The other team at that
point came up to the chair umpire and protested. Then everybody sat down and waited for a supervisor to show up.
I knew it was going to take at least 10 minutes for someone to
show up, and the situation was not a fun one to watch, so I left
the court then. But I talked to a friend later who said that
no one shook hands at the net after the match, that things were really tense, and uncomfortable.
10 uur. Is veranderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef signom het volgende:
Misa toch om 5uur??
Nee, 22.00.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef signom het volgende:
Misa toch om 5uur??
Zal wel niet op eurosport uitgezonden wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, 22.00.
100% zeker van niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal wel niet op eurosport uitgezonden worden.
Dat wordt feest dan lijkt me.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, Gasquet withdraws. Donald Young naar de 3e ronde. Wat een legende.
Als Young zijn wedstrijd wint van Feliciano Lopez of Igor Andreev, speelt hij tegen Federer.
tvpquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff serieus: kan iemand van jullie gifjes maken ?
Zoals dit:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:54 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
tvp
Wat bedoel je precies met gifjes ?
Bewegende animaties ?
A.R.
http://nl.youtube.com/watch?v=uDD4cf53UZE
Ben geen Expert, maar waarschijnlijk zet je dan een stream om in files met een .gif extensie.quote:
THx,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:28 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
knip
En sorry iedereen voor het OT![]()
![]()
Kijk nog eens naar de standquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Mandy aan het verliezen in zijn thuisland![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Mandy aan het verliezen in zijn thuisland![]()
Dat is pas afgelopen maandag gebeurd, daarvoor is de plaatsingslijst gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Szavay onze Misa al voorbij is gestreefd qua klassering, waarom is ze dan niet geplaatst? Of klopt het officiële scorebord niet
?
Klinkt logischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is pas afgelopen maandag gebeurd, daarvoor is de plaatsingslijst gemaakt.
Op het scorebord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar zien jullie de wedstrijd van Mischa?
het zat er een beetje aan te komen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Acasuso geeft op, jammer.
Begonnen met serveren zojuist. 0-15 trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Jopiler het volgende:
Begint Krajicek nu al?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef MikeLowrey het volgende:
Wat een mazzel heeft Shandy, anders was Acasusi er gewoon over heen geknald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Norrage het volgende:
in deze vorm gaat Roddick in ieder geval niet ver kome....ach, verder dan de kwartfinale komt ie toch niet uiteraard.
Duidelijk. DF op MP, simpele ballen in het net, twee keer je service verliezen als je serveert voor de partij is choken van de bovenste plank.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is dit nu choken van Nicolle ?
Ik heb Roddick het hele jaar nog niet zo slecht zien spelen...nouja, op de afgelopen toernooien na danquote:
Thxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duidelijk. DF op MP, simpele ballen in het net, twee keer je service verliezen als je serveert voor de partij is choken van de bovenste plank.
Hij was inderdaad niet zo best vandaag, maar hij heeft het zeker in zich om dit jaar te winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Roddick het hele jaar nog niet zo slecht zien spelen...nouja, op de afgelopen toernooien na dan
Hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet zo best vandaag, maar hij heeft het zeker in zich om dit jaar te winnen![]()
Ik zeg niks.quote:
Zn ADHDgedrag maakt alles goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Mischa zal wel weer gaan huilen.
Ik wil die lelijke rus met de huidproblemen wel een flesje biotherm sturen. Het lijkt echt net alsof hij wat hout heeft staan schuren met zijn huid.
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zn ADHDgedrag maakt alles goed![]()
Dementieva vind ik geen Choker. Die kan gewoon niet serveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
Dubbele fouten slaan is niet per se choken. Coria sloeg er 15 per wedstrijd, maar chokete niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
zeker, 5-5quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
5-4!
Toch jammer dat het niet op tv is zeg. Was met Wimbledon erg leuk.
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Die tegenstandster staat ook best hoog op de ranking of niet
Bartoliquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Adothehague het volgende:
wat een amateur die kraay
Nederlaag zou dus geen hele grote schande zijn, wel jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.
Szavay schijnt niet helemaal fit te zijn. Veel te veel wedstrijden in een korte tijd. Als Krajicek het kan opbrengen om nu gas te geven en die 2e set te pakken dan geef ik haar grote kans in de beslissende set.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.
Hij heeft op zichzelf gegoktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
Davydenko zet Kiefer behoorlijk te kijk zeg...
Wat een tussenstand6-2,6-2,*3-0
Jep, als je dit toernooi wint krijg je veel prijsgeld, en daar heeft davydonkey wel oren naarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
Davydenko zet Kiefer behoorlijk te kijk zeg...
Wat een tussenstand6-2,6-2,*3-0
Precies en daarom is Davydenko een vuil stuk uitschot. Wil ook telkens van nationaliteit veranderen..wilde eerst oostenrijker worden, toen Duitster...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, als je dit toernooi wint krijg je veel prijsgeld, en daar heeft davydonkey wel oren naarAan de kleine toernooien doet donkey mee om geld te maken door tegen zichzelf te wedden, aangezien daar geen prijsgeld te behalen valt
Had ze niet verwacht toch ?quote:
Erg lang geleden dat ze tegen haar gespeeld had. Haar rating van de laatste tijd geeft wel aan dat ze in vorm is. Jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef kleinzusje het volgende:
In dat artikel sprak ze over haar vriendin waar ze altijd van heeft gewonnen. Of haal ik nu wat door elkaar ?
Nu Nadal nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef suus21 het volgende:
en weer een hoop opgaves....wat een fluttoernooi..
Is 't nog ergens live te zien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:23 schreef Ambrosius het volgende:
Haas toch in 4 sets verder.
Zometeen Maria.
Dat komt alleen door dat atletiek. Ik verwacht dan ook meer vanaf de tweede weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:31 schreef suus21 het volgende:
en wat zendt eurosport toch kut uit dit jaar..
Ik weet het antwoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Cheer up Sjappie, je staat 5-1 voor in de eerste set met je Manhattan-jurk.![]()
Eurosport loopt blijkbaar echt behoorlijk achter.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Eurosport loopt blijkbaar echt behoorlijk achter.
Ik kijk deze lekker via bwin.![]()
quote:
Rechten schat, heb zelfs een kaartenactie opgezet, maar niks hielpquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zie ik als ik Eurosport aanzet dat klere athletiek en niet die lekkere rus. ook sport 1 zend het niet uit. Ik vind dit echt een schande van eurosport dat ze een saaie sport als athlethiek gaan uitzenten zeg
Er loopt een Russin vooraanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zie ik als ik Eurosport aanzet dat klere athletiek en niet die lekkere rus. ook sport 1 zend het niet uit. Ik vind dit echt een schande van eurosport dat ze een saaie sport als athlethiek gaan uitzenten zeg
Oke helaas dan maar. Als Bartoli nu speelde en ze gingen Athlethiek uitzenden had ik echt een andere provider genomen denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rechten schat, heb zelfs een kaartenactie opgezet, maar niks hielp![]()
![]()
Wacht je niet op Blake ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er loopt een Russin vooraan.
Dit is een finale, dan vind ik het nog kunnen, dat ze het live tennis ondergeschikt stellen aan wat series bij het atletiek vind ik niet kunnen.
Ik geloof het verder wel trouwens. Zal nog wel een keer 6-1 worden.
De lijnrechter gaf hem uit en corrigeerde zich daarna. En volgens de umpire had dellacqua nog een mogelijkheid om de bal terug te slaan. Replay dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Greetings het volgende:
Wat was dat voor debiels net? Bal was gewoon in en punt moet over? Gelukkig pakt Maria het punt alsnog![]()
quote:
En ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als Tong80, of hoe hij ook heet, ook maar 1 minuut naar tennis keek zou hij nu een baggertopic openen in dit filtersubforum met liedjes voor tijdens de breaks bij wedstrijden van Sharapova.
I'm too sexy...![]()
Ah, net zoiets als 'To wear a white dress'quote:
Nee dat is niet puur gokken.... ik voorspelde dus met andere woorden dat Shara geen spaan heel zou latenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als 'To wear a white dress'
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Yeah!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Highlights:
Part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=ALRMWnUgzLo
Part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=4-hqwom3BFI
Ik vind het wel een terechte keuze, in zo'n eerste week krijg je 9 van de 10 keer een simpele overwinning van de grote namen die in de avondsessie zitten. Ik kijk net zo graag naar tennis als naar atletiek, maar als ik moet kiezen tussen walkover van de favoriet of series wk atletiek kies ik voor het tweedequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er loopt een Russin vooraan.
Dit is een finale, dan vind ik het nog kunnen, dat ze het live tennis ondergeschikt stellen aan wat series bij het atletiek vind ik niet kunnen.
Ik geloof het verder wel trouwens. Zal nog wel een keer 6-1 worden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:04 schreef Adothehague het volgende:
vandaag vliegt sarafova eruit
jij ben een beetje kenner toch? Denk jij dat Bartoli met haar capiciteiten sarafova kan verslaan vandaag?quote:
Zo'n kenner ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jij ben een beetje kenner toch? Denk jij dat Bartoli met haar capiciteiten sarafova kan verslaan vandaag?
Ja weet jij of ze vanavond ergens live te volgen is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n kenner ben ik niet hoor![]()
Maar ik denk dat ze zeker een kans maakt. Ik hoop het in iedergeval. Sinds haar zege op die Belg kan ze niet meer stuk. Ik houd van haar eigen stijl. Maar vrees dat die pols opslag haar duur komt te staan qua RSI![]()
Zie editquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja weet jij of ze vanavond ergens live te volgen is?
Jammer hoor dat ze op zon speelster geen camera hebben. Ik hoop echt dat ze doorgaat en dan wel een keer live word uitgezonden.quote:
Als we geluk hebben schakelt Eurosport even over, mocht het spannend zijn. Of via de live streams. Maar op het tijdstip dat ze speelt denk ik van niet. De Eurosport live streams lopen vreselijk achter en Eurosport is gebonden aan de rechten. Ze moeten bepaalde zaken uitzenden. RTL had bij WD meer keus, maar betaalde daar ook voor. Vandaar dat ze Misa konden uitzenden ook al speelde die op een achterafbaantje. DE NOS had bij RG minimale rechten en was ook gebonden aan veel regels.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jammer hoor dat ze op zon speelster geen camera hebben. Ik hoop echt dat ze doorgaat en dan wel een keer live word uitgezonden.
Ik hoop het ik vind het alleen jammer dat die zon klein scherm hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ado, kijk op de bwin streams, daar komt ze vast wel op.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Safarova:en
Bartoli:![]()
en
wint van
![]()
Volgens APK kun je die vergroten las ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoop het ik vind het alleen jammer dat die zon klein scherm hebben.
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens APK kun je die vergroten las ik
Doe maar van Bartoliquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.
Tijd voor een groter beeldscherm dusquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef APK het volgende:
Taaaa-daaaaa, de Gabashvili-smiley.
Twitchy Teimuraz: [afbeelding]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
OWh yeah tim. Vandaag is de dag dat sarafova haar koffer pakken mag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Berdych doet het toch met Vaidisovaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..
Nee dat is Jurgen Melzer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Berdych doet het toch met Vaidisova?
whuttttttttquote:
in ieder geval beter dan zakpatatzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef Norrage het volgende:
Safarova is bij verre het leukste meisje van de wtatour![]()
Live op bwin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Stepanek - Djokovic trouwens begonnen.
quote:Tennis: Krajicek laat bloed onderzoeken
Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:42
Icoon TennisMichaëlla Krajicek werd in de tweede ronde van de US Open uitgeschakeld door Agnes Szavay uit Hongarije. Nu is gebleken dat de Nederlandse tennisster hier een verklaring voor heeft. Er zou al een aantal weken iets niet in orde zijn met haar lichaam.
"Ik probeer hier in Amerika nog een bloedonderzoek te laten doen, want ik wil nu zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is", aldus Kleine Kraai. De aanwezige mensen wisten niet wat ze hoorden toen Krajicek hiermee naar buiten kwam. "De teleurstelling van deze nederlaag komt vooral voort uit het feit dat ik tegen mijn eigen lichaam heb moet vechten. En heb verloren."
"Ik heb zoveel pillen geslikt dat ze niet eens meer werken", vervolgde Krajicek, die amper twee maanden geleden nog tot de kwartfinales van het tennistoernooi op Wimbledon reikte. "Dat was een periode dat het weer even goed ging, maar het is al maanden 'op en af'. Zelfs mijn stem is al tijden anders, klinkt schor. Al vóór Roland Garros is het mis gegaan. Pfeiffer? Ik weet het niet. Maar als dat zo is, heb ik een groot probleem."
Het is voor het eerst dat de zus van voormalig tennisser Richard Krajicek over haar lichamelijke ongemakken spreekt. "Ik ben erg ziek geweest. Dat klinkt misschien als een excuus, maar het is nu eenmaal een feit. Ik biecht het nu op omdat ik ben uitgeschakeld en er niet langer omheen wil draaien. Waarschijnlijk weet ik ook wanneer het mis is gegaan, maar daar praat ik liever niet over; dat is privé."
Met dat laatste refereerde Krajicek naar privé-omstandigheden. Deze speelden namelijk al tijdens het toernooi in Rome. Dit evenement werd in mei, in aanloop naar Roland Garros, in de Italiaanse stad afgewerkt.
Petr ging ook weer eens helemaal los in het AD.quote:
Goeie adresjes genoeg daarvoor. Ene E. Fuentes uit Madrid kan ook al wonderen doen na zo'n bloedonderzoek (vraag ook maar aan Nadal) ... En aangezien je tennisspeelster bent krijg loop je dan ook nog eens geen risico's ...quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:24 schreef Norrage het volgende:
Djoko hard in 3 sets eraf tegen Hewitt, HEEL hard...6 games gemaakt...in de 3e ronde..
Hmm, dit is een goed teken voor Hewitt dat het zo slecht gaat met Djoko! Hup Hewitt!
Maar Djoko mag ook wel
bwin.com en channelsurfing geloof ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Norrage het volgende:
Echt achterlijk...Zie ik ik elke wedstrijd van al de masterstoernooien, en kan ik de USOpen niet eens zien omdat ze het nergens uitzenden...hebben jullie niet wat leuke streams voor me?
Waarom gaat Eurosport nou naar Wawrinka - Safinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een partij zeg tussen Stephanek en Djoko.
Wat hebben jullie toch met haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Kleine microfoon voor de Jenken...![]()
[afbeelding]
Ik niet zoveel. Maar Mirri is een enorme fan. Dus ik dacht ik post wat plaatjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met haar?
Ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport gaat zo weer naar Djokovic.
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Yeah!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Highlights:
Part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=ALRMWnUgzLo
Part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=4-hqwom3BFI
Graag gedaan. Ik ben nog steeds op zoek naar de High Quality versie van die highlights... Kan hem helaas nog niet vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:04 schreef TheGeneral het volgende:
En we zijn weer op Eurosport. Alleen een hele tijd achter weer
Edit:
Ze zeggen dat dit opgenomen beelden zijn omdat ze de tiebreak nog wilden laten zien. Daarom lopen ze nu wel ERG ver achter.
Ja dat is irritant. Bij de pauzes kijken op andere banen vind ik wel geweldig. Maar helaas gaan ze meestal naar de reclame...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |