Kijk nog eens naar de standquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Mandy aan het verliezen in zijn thuisland![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef MikeLowrey het volgende:
Mandy aan het verliezen in zijn thuisland![]()
Dat is pas afgelopen maandag gebeurd, daarvoor is de plaatsingslijst gemaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Szavay onze Misa al voorbij is gestreefd qua klassering, waarom is ze dan niet geplaatst? Of klopt het officiële scorebord niet
?
Klinkt logischquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is pas afgelopen maandag gebeurd, daarvoor is de plaatsingslijst gemaakt.
Op het scorebord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar zien jullie de wedstrijd van Mischa?
het zat er een beetje aan te komen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Acasuso geeft op, jammer.
Begonnen met serveren zojuist. 0-15 trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Jopiler het volgende:
Begint Krajicek nu al?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef MikeLowrey het volgende:
Wat een mazzel heeft Shandy, anders was Acasusi er gewoon over heen geknald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Norrage het volgende:
in deze vorm gaat Roddick in ieder geval niet ver kome....ach, verder dan de kwartfinale komt ie toch niet uiteraard.
Duidelijk. DF op MP, simpele ballen in het net, twee keer je service verliezen als je serveert voor de partij is choken van de bovenste plank.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef kleinzusje het volgende:
Is dit nu choken van Nicolle ?
Ik heb Roddick het hele jaar nog niet zo slecht zien spelen...nouja, op de afgelopen toernooien na danquote:
Thxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duidelijk. DF op MP, simpele ballen in het net, twee keer je service verliezen als je serveert voor de partij is choken van de bovenste plank.
Hij was inderdaad niet zo best vandaag, maar hij heeft het zeker in zich om dit jaar te winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Roddick het hele jaar nog niet zo slecht zien spelen...nouja, op de afgelopen toernooien na dan
Hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet zo best vandaag, maar hij heeft het zeker in zich om dit jaar te winnen![]()
Ik zeg niks.quote:
Zn ADHDgedrag maakt alles goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Mischa zal wel weer gaan huilen.
Ik wil die lelijke rus met de huidproblemen wel een flesje biotherm sturen. Het lijkt echt net alsof hij wat hout heeft staan schuren met zijn huid.
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zn ADHDgedrag maakt alles goed![]()
Dementieva vind ik geen Choker. Die kan gewoon niet serveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
Dubbele fouten slaan is niet per se choken. Coria sloeg er 15 per wedstrijd, maar chokete niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
zeker, 5-5quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
5-4!
Toch jammer dat het niet op tv is zeg. Was met Wimbledon erg leuk.
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Die tegenstandster staat ook best hoog op de ranking of niet
Bartoliquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Adothehague het volgende:
wat een amateur die kraay
Nederlaag zou dus geen hele grote schande zijn, wel jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.
Szavay schijnt niet helemaal fit te zijn. Veel te veel wedstrijden in een korte tijd. Als Krajicek het kan opbrengen om nu gas te geven en die 2e set te pakken dan geef ik haar grote kans in de beslissende set.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.
Hij heeft op zichzelf gegoktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
Davydenko zet Kiefer behoorlijk te kijk zeg...
Wat een tussenstand6-2,6-2,*3-0
Jep, als je dit toernooi wint krijg je veel prijsgeld, en daar heeft davydonkey wel oren naarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef Wopper1 het volgende:
Davydenko zet Kiefer behoorlijk te kijk zeg...
Wat een tussenstand6-2,6-2,*3-0
Precies en daarom is Davydenko een vuil stuk uitschot. Wil ook telkens van nationaliteit veranderen..wilde eerst oostenrijker worden, toen Duitster...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jep, als je dit toernooi wint krijg je veel prijsgeld, en daar heeft davydonkey wel oren naarAan de kleine toernooien doet donkey mee om geld te maken door tegen zichzelf te wedden, aangezien daar geen prijsgeld te behalen valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |