Ik zeg niks.quote:
Zn ADHDgedrag maakt alles goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Mischa zal wel weer gaan huilen.
Ik wil die lelijke rus met de huidproblemen wel een flesje biotherm sturen. Het lijkt echt net alsof hij wat hout heeft staan schuren met zijn huid.
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zn ADHDgedrag maakt alles goed![]()
Dementieva vind ik geen Choker. Die kan gewoon niet serveren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
Dubbele fouten slaan is niet per se choken. Coria sloeg er 15 per wedstrijd, maar chokete niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
3 dubbele fouten in 1 game..choker..terwijl ik vond dat hij fantastisch speelde.
Vaidisova is ook zo'n choke-chick..net als Dementieve..dubbele fout x 40.
zeker, 5-5quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
5-4!
Toch jammer dat het niet op tv is zeg. Was met Wimbledon erg leuk.
Nummer 31 van de wereld. Wel ongeplaatst. Ze haalde afgelopen week nog de finale van een toernooi in New York waar ze in de finale de eerste set won van volgens mij Koeznetsova, daarna moest ze door een blessure opgeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Die tegenstandster staat ook best hoog op de ranking of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |