Dat komt alleen door dat atletiek. Ik verwacht dan ook meer vanaf de tweede weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:31 schreef suus21 het volgende:
en wat zendt eurosport toch kut uit dit jaar..
Ik weet het antwoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef APK het volgende:
Cheer up Sjappie, je staat 5-1 voor in de eerste set met je Manhattan-jurk.![]()
Eurosport loopt blijkbaar echt behoorlijk achter.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Eurosport loopt blijkbaar echt behoorlijk achter.
Ik kijk deze lekker via bwin.![]()
quote:
Rechten schat, heb zelfs een kaartenactie opgezet, maar niks hielpquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zie ik als ik Eurosport aanzet dat klere athletiek en niet die lekkere rus. ook sport 1 zend het niet uit. Ik vind dit echt een schande van eurosport dat ze een saaie sport als athlethiek gaan uitzenten zeg
Er loopt een Russin vooraanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:59 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zie ik als ik Eurosport aanzet dat klere athletiek en niet die lekkere rus. ook sport 1 zend het niet uit. Ik vind dit echt een schande van eurosport dat ze een saaie sport als athlethiek gaan uitzenten zeg
Oke helaas dan maar. Als Bartoli nu speelde en ze gingen Athlethiek uitzenden had ik echt een andere provider genomen denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rechten schat, heb zelfs een kaartenactie opgezet, maar niks hielp![]()
![]()
Wacht je niet op Blake ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er loopt een Russin vooraan.
Dit is een finale, dan vind ik het nog kunnen, dat ze het live tennis ondergeschikt stellen aan wat series bij het atletiek vind ik niet kunnen.
Ik geloof het verder wel trouwens. Zal nog wel een keer 6-1 worden.
De lijnrechter gaf hem uit en corrigeerde zich daarna. En volgens de umpire had dellacqua nog een mogelijkheid om de bal terug te slaan. Replay dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Greetings het volgende:
Wat was dat voor debiels net? Bal was gewoon in en punt moet over? Gelukkig pakt Maria het punt alsnog![]()
quote:
En ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Als Tong80, of hoe hij ook heet, ook maar 1 minuut naar tennis keek zou hij nu een baggertopic openen in dit filtersubforum met liedjes voor tijdens de breaks bij wedstrijden van Sharapova.
I'm too sexy...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |