En dan gaat hij weer na elke wedstrijd zeiken dat hij zo moe is en geen gesprekje meer kan voeren of andere spelers na doen als een copycatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Tim86 het volgende:
Hewitt is fysiek gezien veel beter dan Djoko en dat kan weleens het verschil gaan maken..
Djoko heeft wel weer meer talent..denk dat de wedstrijd tegen Stepanek al essentieel is voor hem..als dat een dikke vijfsetter wordt heeft hij er het hele toernooi nog last van..dan gaat de moeheid zich al opstapelen bij iemand als hem
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:47 schreef Norrage het volgende:die zwarte outfits zijn best wel cool
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die nooit in een OP komt.
22.00 als ik het goed ziequote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer mag Misa weer?
Raar ja, maar met een beetje massel is ze na Andy, als de dames opschieten. Of ben ik nou echt verkeerd aan het rekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt. Raar, want gisteren stond er dat ze om 17.00 NL tijd moest.
Ik vind dat ze er 100 x beter uit ziet dan voorheen, zonder die stomme haltertopjes/ petklepjes etc. Mooi, zwart jurkje, helemaal goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:05 schreef BVO het volgende:
Serena en Venus.
Dit heeft ze dit jaar aan:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef Tim86 het volgende:
lol..wat een freakshow dubbel die vandaag te bewonderen is
Gabashvili/Karlovic - Seppi/Verdasco
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Gimelstob/ Gabashvili samen als dubbelteam, dan zeg ik elke afspraak af![]()
[afbeelding][afbeelding]
wtf is hij dronkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:32 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Mooi, die heeft er weer plezier in.![]()
Die is tenslotte nog niet groot genoegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan ook wel een OP plekje gebruiken![]()
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die is tenslotte nog niet groot genoeg.
Wie/wat is dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kan ook wel een OP plekje gebruiken![]()
ghehe ik ook maar heb een andere zwarte short..vond deze niet mooi met die glimlaag op de zijkant..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ziet Federer er cool uit zeg.Ik heb dat poloshirt en die short en sokken ook. Maar ik heb witte Nike-tennischoenen.
![]()
Teimuraz Gabashvili, de ADHD mofo die Bernandoe Gonsjalles eruit sloegquote:
volgens mij bedoelt hij de foto (althans..dat hoop ik)quote:
Petrova schijnt trouwens een blessure te hebben, mocht Misa van Szavay winnen (ik vrees het ergste, maar goed...) zou dat een voordeeltje kunnen zijn. Dan nog van Srebotnik winnen en ze zit alweer bij de laatste 8quote:The doubles was strange. They were up something like 5-1 or 5-2 in the 2nd set, and then they lost a string of games. It seemed like Misa got upset at Aga; Aga called, 'You', which pulled Michaella towards the center of the court, and then she got passed down the line. Aga apologized to Misa between the next two points, but Misa seemed upset.
Then after one of the countless deuces during that 6-5 game, a ball was called in--this would have taken the score back to deuce once again. Misa had a total meltdown, started creaming at the chair umpire (who unfortunately lost all control of the
situation); it was pretty ugly. The chair umpire finally
overturned the call in Misa/Aga's favor. The other team at that
point came up to the chair umpire and protested. Then everybody sat down and waited for a supervisor to show up.
I knew it was going to take at least 10 minutes for someone to
show up, and the situation was not a fun one to watch, so I left
the court then. But I talked to a friend later who said that
no one shook hands at the net after the match, that things were really tense, and uncomfortable.
10 uur. Is veranderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef signom het volgende:
Misa toch om 5uur??
Nee, 22.00.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef signom het volgende:
Misa toch om 5uur??
Zal wel niet op eurosport uitgezonden wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Nee, 22.00.
100% zeker van niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zal wel niet op eurosport uitgezonden worden.
Dat wordt feest dan lijkt me.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ja, Gasquet withdraws. Donald Young naar de 3e ronde. Wat een legende.
Als Young zijn wedstrijd wint van Feliciano Lopez of Igor Andreev, speelt hij tegen Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |