quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Safarova:en
Bartoli:![]()
en
wint van
![]()
Volgens APK kun je die vergroten las ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoop het ik vind het alleen jammer dat die zon klein scherm hebben.
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens APK kun je die vergroten las ik
Doe maar van Bartoliquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.
Tijd voor een groter beeldscherm dusquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef APK het volgende:
Taaaa-daaaaa, de Gabashvili-smiley.
Twitchy Teimuraz: [afbeelding]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
OWh yeah tim. Vandaag is de dag dat sarafova haar koffer pakken mag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Berdych doet het toch met Vaidisovaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..
Nee dat is Jurgen Melzer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Berdych doet het toch met Vaidisova?
whuttttttttquote:
in ieder geval beter dan zakpatatzequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:01 schreef Norrage het volgende:
Safarova is bij verre het leukste meisje van de wtatour![]()
Live op bwin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
Stepanek - Djokovic trouwens begonnen.
quote:Tennis: Krajicek laat bloed onderzoeken
Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:42
Icoon TennisMichaëlla Krajicek werd in de tweede ronde van de US Open uitgeschakeld door Agnes Szavay uit Hongarije. Nu is gebleken dat de Nederlandse tennisster hier een verklaring voor heeft. Er zou al een aantal weken iets niet in orde zijn met haar lichaam.
"Ik probeer hier in Amerika nog een bloedonderzoek te laten doen, want ik wil nu zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is", aldus Kleine Kraai. De aanwezige mensen wisten niet wat ze hoorden toen Krajicek hiermee naar buiten kwam. "De teleurstelling van deze nederlaag komt vooral voort uit het feit dat ik tegen mijn eigen lichaam heb moet vechten. En heb verloren."
"Ik heb zoveel pillen geslikt dat ze niet eens meer werken", vervolgde Krajicek, die amper twee maanden geleden nog tot de kwartfinales van het tennistoernooi op Wimbledon reikte. "Dat was een periode dat het weer even goed ging, maar het is al maanden 'op en af'. Zelfs mijn stem is al tijden anders, klinkt schor. Al vóór Roland Garros is het mis gegaan. Pfeiffer? Ik weet het niet. Maar als dat zo is, heb ik een groot probleem."
Het is voor het eerst dat de zus van voormalig tennisser Richard Krajicek over haar lichamelijke ongemakken spreekt. "Ik ben erg ziek geweest. Dat klinkt misschien als een excuus, maar het is nu eenmaal een feit. Ik biecht het nu op omdat ik ben uitgeschakeld en er niet langer omheen wil draaien. Waarschijnlijk weet ik ook wanneer het mis is gegaan, maar daar praat ik liever niet over; dat is privé."
Met dat laatste refereerde Krajicek naar privé-omstandigheden. Deze speelden namelijk al tijdens het toernooi in Rome. Dit evenement werd in mei, in aanloop naar Roland Garros, in de Italiaanse stad afgewerkt.
Petr ging ook weer eens helemaal los in het AD.quote:
Goeie adresjes genoeg daarvoor. Ene E. Fuentes uit Madrid kan ook al wonderen doen na zo'n bloedonderzoek (vraag ook maar aan Nadal) ... En aangezien je tennisspeelster bent krijg loop je dan ook nog eens geen risico's ...quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:24 schreef Norrage het volgende:
Djoko hard in 3 sets eraf tegen Hewitt, HEEL hard...6 games gemaakt...in de 3e ronde..
Hmm, dit is een goed teken voor Hewitt dat het zo slecht gaat met Djoko! Hup Hewitt!
Maar Djoko mag ook wel
bwin.com en channelsurfing geloof ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Norrage het volgende:
Echt achterlijk...Zie ik ik elke wedstrijd van al de masterstoernooien, en kan ik de USOpen niet eens zien omdat ze het nergens uitzenden...hebben jullie niet wat leuke streams voor me?
Waarom gaat Eurosport nou naar Wawrinka - Safinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een partij zeg tussen Stephanek en Djoko.
Wat hebben jullie toch met haarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Kleine microfoon voor de Jenken...![]()
[afbeelding]
Ik niet zoveel. Maar Mirri is een enorme fan. Dus ik dacht ik post wat plaatjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met haar?
Ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport gaat zo weer naar Djokovic.
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Yeah!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Highlights:
Part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=ALRMWnUgzLo
Part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=4-hqwom3BFI
Graag gedaan. Ik ben nog steeds op zoek naar de High Quality versie van die highlights... Kan hem helaas nog niet vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de links! Wat stond Federer daar waanzinnig goed te spelen zeg. Heb hem dit jaar nog niet eerder zo goed zien spelen, behalve tegen Roddick in de halve finale van de AO.
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:04 schreef TheGeneral het volgende:
En we zijn weer op Eurosport. Alleen een hele tijd achter weer
Edit:
Ze zeggen dat dit opgenomen beelden zijn omdat ze de tiebreak nog wilden laten zien. Daarom lopen ze nu wel ERG ver achter.
Ja dat is irritant. Bij de pauzes kijken op andere banen vind ik wel geweldig. Maar helaas gaan ze meestal naar de reclame...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |