Ah, net zoiets als 'To wear a white dress'quote:
Nee dat is niet puur gokken.... ik voorspelde dus met andere woorden dat Shara geen spaan heel zou latenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als 'To wear a white dress'
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef TheGeneral het volgende:
Oh Yeah!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Highlights:
Part 1:
http://nl.youtube.com/watch?v=ALRMWnUgzLo
Part 2:
http://nl.youtube.com/watch?v=4-hqwom3BFI
Ik vind het wel een terechte keuze, in zo'n eerste week krijg je 9 van de 10 keer een simpele overwinning van de grote namen die in de avondsessie zitten. Ik kijk net zo graag naar tennis als naar atletiek, maar als ik moet kiezen tussen walkover van de favoriet of series wk atletiek kies ik voor het tweedequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er loopt een Russin vooraan.
Dit is een finale, dan vind ik het nog kunnen, dat ze het live tennis ondergeschikt stellen aan wat series bij het atletiek vind ik niet kunnen.
Ik geloof het verder wel trouwens. Zal nog wel een keer 6-1 worden.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:04 schreef Adothehague het volgende:
vandaag vliegt sarafova eruit
jij ben een beetje kenner toch? Denk jij dat Bartoli met haar capiciteiten sarafova kan verslaan vandaag?quote:
Zo'n kenner ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
jij ben een beetje kenner toch? Denk jij dat Bartoli met haar capiciteiten sarafova kan verslaan vandaag?
Ja weet jij of ze vanavond ergens live te volgen is?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n kenner ben ik niet hoor![]()
Maar ik denk dat ze zeker een kans maakt. Ik hoop het in iedergeval. Sinds haar zege op die Belg kan ze niet meer stuk. Ik houd van haar eigen stijl. Maar vrees dat die pols opslag haar duur komt te staan qua RSI![]()
Zie editquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja weet jij of ze vanavond ergens live te volgen is?
Jammer hoor dat ze op zon speelster geen camera hebben. Ik hoop echt dat ze doorgaat en dan wel een keer live word uitgezonden.quote:
Als we geluk hebben schakelt Eurosport even over, mocht het spannend zijn. Of via de live streams. Maar op het tijdstip dat ze speelt denk ik van niet. De Eurosport live streams lopen vreselijk achter en Eurosport is gebonden aan de rechten. Ze moeten bepaalde zaken uitzenden. RTL had bij WD meer keus, maar betaalde daar ook voor. Vandaar dat ze Misa konden uitzenden ook al speelde die op een achterafbaantje. DE NOS had bij RG minimale rechten en was ook gebonden aan veel regels.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jammer hoor dat ze op zon speelster geen camera hebben. Ik hoop echt dat ze doorgaat en dan wel een keer live word uitgezonden.
Ik hoop het ik vind het alleen jammer dat die zon klein scherm hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
Ado, kijk op de bwin streams, daar komt ze vast wel op.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Safarova:en
Bartoli:![]()
en
wint van
![]()
Volgens APK kun je die vergroten las ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik hoop het ik vind het alleen jammer dat die zon klein scherm hebben.
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens APK kun je die vergroten las ik
Doe maar van Bartoliquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, ik zal vanavond wel even een foto van sarafova posten.
Tijd voor een groter beeldscherm dusquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:13 schreef APK het volgende:
Taaaa-daaaaa, de Gabashvili-smiley.
Twitchy Teimuraz: [afbeelding]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
OWh yeah tim. Vandaag is de dag dat sarafova haar koffer pakken mag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Berdych doet het toch met Vaidisovaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik gun het je van harte jongen...die Safarova heeft ook geen uitstraling, snap niet wat boyfriend Berdych in haar ziet..
Nee dat is Jurgen Melzer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Berdych doet het toch met Vaidisova?
whuttttttttquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |