Goeie OP +TT ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Zal wel gecheckt zijn... FA's hebben teveel rechtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zomaar.......en hoe wisten ze dat ze kloons waren....???
FA's..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal wel gecheckt zijn... FA's hebben teveel rechten![]()
bek houwequote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
waarom had ik deze OP + TT al zien aankomen?
misschien moet Lenny dan ook maar een ban wegens overschrijding van de KSC Policy
goed plan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
waarom had ik deze OP + TT al zien aankomen?
misschien moet Lenny dan ook maar een ban wegens overschrijding van de KSC Policy
Weet ik!quote:
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Vaag dat PoeK geen ban heeft...![]()
Gelukkig is Miljonair ook de dans ontsprongen!![]()
Maar ik ben dan ook een normale user.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Vaag dat PoeK geen ban heeft...![]()
Gelukkig is Miljonair ook de dans ontsprongen!![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Net goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Ik neem trouwens aan, dat als er normaal wordt gedaan met een kloon, dat dat geen enkel probleem oplevert...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
Ze doen hun best maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
kloons..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:01 schreef PoeK het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een normale user.
geen kloon
Goed topic
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerst in koud water laten weken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
straks proberen uit te wassen..
zou sambal uit wit shirt gaan?
met rode wijn welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst in koud water laten weken!![]()
Hoe lang?
Weken! Zeg ik toch!![]()
VANISH...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..quote:
je kunt het altijd proberen, kan iig geen kwaad en als verder niks helpt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..
Werkt niet... baggerspul....quote:
echt wel....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...![]()
[..]
Werkt niet... baggerspul....![]()
Oplichters...![]()
hier werkt het ook nooit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
dat doet ze toch iets verkeerds....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...
Maar mijn moeder heeft het eens gebruikt en het werkte echt niet...![]()
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom de nadruk op MAN....![]()
Of Hans Klokquote:
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het niet
Ik moet m'n eigen kleren wel wassen, helemaal vanaf nu![]()
Kutwerk.
dat doet ie vaker hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
LOL
Buzzer zit nog in het oude topic te posten
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Stel je niet aan. Ik heb alleen in Italie eens een keer de boel flink verneukt. Er lag wasmiddel dat ik niet kende....verkeerde gokquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Klopt, ik gooide laatst een fles over een groep relmarokkanen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar vanish is een hoax, dat werkt gewoon niet
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
Postopkrikkers zijn het!
dat is net zo bullshit als dat mennen de was niet kunen doen......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat doet ie vaker he
[..]
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.
Zo moeilijk is een wasmachine niet hoor.
En zo is het.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
ook goedemorgen Buzz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
Ja.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef covie het volgende:
Mogguh Allemaal!! LAATSTE WERKDAG!!!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lelijke TT![]()
Ik heb het nog nooit gebruikt. Ik heb voor ***vlekken een reiswasmiddel dat alles opruimtquote:
'morgen Jo0Lz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Goed topic. Goed TT. Goede TS.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat is net zo bullshit als dat mennen de was niet kunen doen.........en ik kan met alle apparaten omgaan...
![]()
![]()
misbruik maken van je rechten....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, ik gooide laatst een fles over een groep relmarokkanen...
maar ze zijn er nog altijd
met liefdequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misbruik maken van je rechten....![]()
![]()
Whehe...quote:
't is ook een goeie smilequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik moest gewoon weer lachen bij het zien van die smilie, terwijl er net een collega komt binnengelopen...![]()
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
behalve dan als iemand anders eraan gaat klooien....![]()
Misschien word je er blind van en zie je de vlekken niet meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel deels hersencellen wegnemen
Zekers!!quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien word je er blind van en zie je de vlekken niet meer
kuukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo daar. Weer om half 12 werken, heerlijk.
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?quote:
Haai. Hoe'st met jouw verbouwingen?quote:
Precies, dat is vrouwenlogica.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
het werkt zo goed dat er een groot gat in komt, maar hey, vlek weg
heeeeel grappig.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel wat hersencellen wegnemen
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
het werkt zo goed dat er een groot gat in komt, maar hey, vlek weg
Hoi Kuuksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo daar. Weer om half 12 werken, heerlijk.
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haai. Hoe'st met jouw verbouwingen?
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Kuuks![]()
![]()
Halve dagen werken![]()
ben vrij vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?
Strijken zul jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...![]()
![]()
Ah tof. Succes met de verhuis dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
ben vrij vandaag
Maar ik ga dan ook verhuizen vandaag.
vrijdag en morgen nog(wrken dus)
zonde van de koffiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Godver, ik knoei net koffie op m'n lichtblauwe shirt.... [afbeelding]
VANISH zeg ik je....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Vanish Oxi Action.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.quote:
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
de mannen hier beweren dat het niet werkt....![]()
mannenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef zL0oJ het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.
En mijn moeder heeft het echt al 3 keer geprobeerd ofzo...
ook na een week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.
Sambal op witte kledingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Altijd hetzelfde met die ballentent...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.Voor de rest nog wat kleine afwerkingen, verder prima
![]()
Hai Quukje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.
quote:
quote:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...![]()
OAquote:
OAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
meteen in de aanval gaan zegt genoeg OA....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
Stemmingswisselingen binnen één post...quote:
ikweetsch...quote:
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweertquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gracias, gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof. Succes met de verhuis dan.
ik wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweert
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Shut upquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Stemmingswisselingen binnen één post...
Ook al zoeen typisch vrouwelijk ding....![]()
quote:
quote:
Mooi zeau. En dan aan de studie?quote:
Braaf zo.quote:
Lang daggiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
alle mannen ZIJN hetzlefde.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ikweetsch...
[..]
nueqe?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
quote:
Mja, hoewel ik sinds gisteren weer hoofdpijn hebquote:
quote:
hetzlefde?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
Niet grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
quote:
quote:
Ik heb ook bijna weekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
Doe mij zo'n zusje dan!quote:
Broeders lijken mij ook best tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Doe mij zo'n zusje dan!![]()
Ik heb alleen maar 2 broeders
maakt die van jou ook ontbijt voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
De mijne is ook wel tof.
Kan tof zijn ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
ik heb een broertje en een zusje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
lekkere zusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
maakt die van jou ook ontbijt voor je?
EN komt dat bezorgen terwijl je nog op bed ligt?
wheheh, okquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzo.
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Kan tof zijn ja...
Ze zijn jonger dan ik en ze spanden altijd samen tegen mij...![]()
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
hij werkt niet elke dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...
[..]
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk..
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel wat hersencellen wegnemen
lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Moet je het laten intrekken ja of nee.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
Covie slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
gebruiksaanwijzingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Gewoon direct beginnen en als het fout gaat eventueel op de gebruiksaanwijzing kijken.... maar liever niet.. beter is het om gewoon opnieuw te beginnen, al dan niet met verneukte onderdelen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
sst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.![]()
Net als "onhandige" vrouwen die niet weten hoe apparaten werken en geen reservewiel kunnen wisselen.![]()
Ik heb dan namelijk de gebruiksaanwijzing gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet best hoe een apparaat werkt!
wij weten het al zonder de aanwijzing gelezen te hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb dan namelijk de gebruiksaanwijzing gelezen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Kuuk, je weet dan hoe je het apparaat bedient, maar je weet dan nog steeds niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet (goed) kan is strijken. Maar mijn vriendin heeft daar ook een hekel aan, dus dat vermijden we zoveel mogelijk, maar soms ontkom je er niet aan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef covie het volgende:
[..]
Precies!
En mijn vriend komt er soms echt niet onderuit om huishoudelijke dingen te doen hoor, dan leg ik het hem rustig uit![]()
![]()
alles gewoon naar de stomerij brengenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet (goed) kan is strijken. Maar mijn vriendin heeft daar ook een hekel aan, dus dat vermijden we zoveel mogelijk, maar soms ontkom je er niet aan...![]()
Jaja, dat jij een kast van de Ikea in elkaar kan zetten verbaast me niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wij weten het al zonder de aanwijzing gelezen te hebben
Generalisatie weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
ik heb hier geen enkel apparaat staan dat opeens niet werkt of slecht isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:05 schreef covie het volgende:
[..]
Jaja, dat jij een kast van de Ikea in elkaar kan zetten verbaast me niks.
Bij de Ikea hebben ze gebruiksaanwijzingen gemaakt die man vriendelijk zijn omdat er alleen maar plaatjes staan. Dat is wel te doen voor een man.
Maar zo snel dat er wat woorden staan raken ze de kluts kwijt.
Koop je een nieuw elektronisch apparaat dan ligt de gebruiksaanwijzing binnen no-time bij het oud papier en binnen een maand hoor je dat het een pokke apparaat is dat niet goed werkt.
Tuurlijk wel, ik ben keitechnisch. Mijn roots zijn ook keitechnisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:01 schreef OA het volgende:
Nee Kuuk, je weet dan hoe je het apparaat bedient, maar je weet dan nog steeds niet hoe het werkt.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Generalisatie weer![]()
Goed om te horen dat jij en Kuukske het met elkaar eens zijn en dat die mannen zo slim zijn het maar aan jullie over te laten door het al dan niet opzettelijk fout te doenSucces ermee
En maar klagen
jij schrijft "mannen lezen niks".... dus alle mannen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend kan eht ondertussen wel hoor. Ik heb hem eerst de was laten doen waarvan het niet heel erg is als het mis gaat. En daarnaast heeft hij ook liever niet dat er iets mijn zijn kleren gebeurt, ik laat m anders zo in zijn onderbroek naar zijn werk gaan![]()
Ik doe altijd de was en ik stofzuig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend kan eht ondertussen wel hoor. Ik heb hem eerst de was laten doen waarvan het niet heel erg is als het mis gaat. En daarnaast heeft hij ook liever niet dat er iets mijn zijn kleren gebeurt, ik laat m anders zo in zijn onderbroek naar zijn werk gaan![]()
Nou nouquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij schrijft "mannen lezen niks".... dus alle mannen...
ik woon in me uppie en doe zon beetje alles zelf... zal wel moeten he..
beetje makkelijk gezegd weer.. waarom heb je een vent als ie toch niets kan of goed doet?
Nou, dan moet je gewoon dingen laten, zoals afwassen enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij werkt niet elke dag.
En hij doet echt níks hier
echt inks
Whehehe... de planten....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
JD stofzuigt ook altijd. En geeft de planten water. En ik doe de was tegenwoordig. Eerst deed hij dat, maar de afgelopen 6 weken heb ik natuurlijk overal rustig de tijd voor gehad.
Goed punt, heb lange tijd op mezelf gewoond, dus dan moet je wel, dus ik vond 'alle mannen' wel wat overtrokken, al denk ik heus wel dat vrouwen in sommige zaken beter/slimmer zijn, maar das andersom net zo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:20 schreef covie het volgende:
[..]
Nou nou
Zo bedoel ik t ook niet![]()
Mijn vriend kan ook heel veel. Maar ik ken er meer dan genoeg die niet zelf het huishouden kunnen doen.(of denken dat ze t niet kunnen)
Maar eerlijk is eerlijk, dat ligt eerder aan de opvoeding oid dan aan de mannen zelf.
Nu maak ik het alleen wat erger dan het is![]()
![]()
Is niet meer dan normaal regenwoordig... al denkt een groot deel van de mannelijke bevolking daar nog altijd heel anders over...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Wij doen samen het huishouden. Het enige wat ik weiger is strijken.
tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
nou...als jij dan dit alles doet...zet ik wel de meubels in elkaar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed punt, heb lange tijd op mezelf gewoond, dus dan moet je wel, dus ik vond 'alle mannen' wel wat overtrokken, al denk ik heus wel dat vrouwen in sommige zaken beter/slimmer zijn, maar das andersom net zo.
Als ik eerlijk ben ga ik liever stofzuigen, wassen, de ramen doen of poetsen dan een kast van IKEA in elkaar zetten of de tuin doen. Simpelweg omdat ik twee linkerhanden hebHandenarbeid was al zo'n kutvak
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ga ik liever stofzuigen, wassen, de ramen doen of poetsen dan een kast van IKEA in elkaar zetten of de tuin doen. Simpelweg omdat ik twee linkerhanden hebHandenarbeid was al zo'n kutvak
goed puntquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik drink altijd koffie, slaap uit en maak rommel. Iemand moet het doen hoor!
mijn ex-man denkt dat nog steeds....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal regenwoordig... al denkt een groot deel van de mannelijke bevolking daar nog altijd heel anders over...![]()
Hoezoquote:
Koken vind ik leuk, ook toen ik op mezelf woonde. Nu doen we dat of samen, of soms doet een van de twee het. Ik maak bv altijd de paella (niet uit pakjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en koken
Simpelweg omdat koken voor jezelf niet leuk is... en alleen eten ook niet
En daar heb ik te weinig van 'geleerd'..
op een gegeven moment zijn de meubels in elkaar en wat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...als jij dan dit alles doet...zet ik wel de meubels in elkaar...![]()
![]()
![]()
Ja wij doen het ook samen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
pietje preciesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef covie het volgende:
[..]
Ja wij doen het ook samen.
Ik moet ook strijken en ik vind het ook verschrikkelijk.
En het erge is, je hoeft echt niet alles te strijken. T-shirts enzo kun je best gewoon in de kast leggen.
Maar dat kan ik nietAls ik een t-shirt uit de wasmand pak MOET ik dat ding strijken.
Het is niet zo dat ik handdoeken ofzo strijk dat gaat me dan wel te ver![]()
En toch ben ik verder echt geen pietje precies, dus geen idee waar dan vandaan komt![]()
Ahhuh. Zwaar is het af en toe toch he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik drink altijd koffie, slaap uit en maak rommel. Iemand moet het doen hoor!
Tjah dan zeg ik emancipatie moet van 2 kanten komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal regenwoordig... al denkt een groot deel van de mannelijke bevolking daar nog altijd heel anders over...![]()
Vreet die van jou zoveel danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik hoop alleen dat als wij kinderen krijgen, ze wat eten betreft meer op mij lijken.
Anders dan mag ik alleen al 40 uur gaan werken om genoeg eten op tafel te krijgen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef MPG het volgende:Per 9:44 uur hedenochtend ben ik definitief ingeschreven voor het huidige collegejaar
![]()
Mooi, kan ik een eetwedstrijd houdenquote:
Het valt ook niet meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ahhuh. Zwaar is het af en toe toch he?
Whehehe.... dat zegt mijn vriendin ook weleens...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik hoop alleen dat als wij kinderen krijgen, ze wat eten betreft meer op mij lijken.
Anders dan mag ik alleen al 40 uur gaan werken om genoeg eten op tafel te krijgen![]()
Ja niet normaalquote:
Klinkt heel bekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
En hij is wel lang en stevig (niet dik ofzo)
Hij neemt bijv. naar zijn werk 6 boterhammen mee en dan nog een bak druiven en 2 bananen.
En dat is dan wel op.
Ik kook zo'n beetje voor 4 personen en er blijft meestal weinig tot niks over.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben aan het minderen.
Tofquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, kan ik een eetwedstrijd houden
Dankjequote:
Uhuh. Ik doe het zelf ook, en het valt soms zwaar.quote:
Absoluutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe.... dat zegt mijn vriendin ook weleens...![]()
Veel en bovenal lekker eten ftw!!![]()
![]()
Das niet absurd veel, dat is normaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
En hij is wel lang en stevig (niet dik ofzo)
Hij neemt bijv. naar zijn werk 6 boterhammen mee en dan nog een bak druiven en 2 bananen.
En dat is dan wel op.
Ik kook zo'n beetje voor 4 personen en er blijft meestal weinig tot niks over.
Multiquote!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Gefeliciteerd
.
[..]
Ik doe mee![]()
[..]
Dankje![]()
[..]
Uhuh. Ik doe het zelf ook, en het valt soms zwaar.
[..]
Absoluut![]()
[..]
Das niet absurd veel, dat is normaal.
Nee dat snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend!![]()
Ik zoek ook altijd recepten uit voor 4 personen en gebruik ook netjes alle hoeveelheden die erin staan.![]()
Doorgaans snap ik echt niet hoe 4 volwassenen voldoende kunnen eten als je je aan het recept houdt....![]()
quote:
Jij?quote:
Uhuh. Laatst spaghetti gekookt, volgens recept voor 6 personen. Was genoeg voor 3, en een kliekje voor 1 persoon voor bij de lunch ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef covie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet hoor![]()
Die recepten voor 4 personen zoals die rijst recepten e.d. is echt voor 2 mensen. (nou ja als het 2 mensen die eten zoals ik dan hou je wel over, dus dan voor 2,5 of 3 covie's)
Wij hebben altijd nog sla en vlees o.i.d. erbij.
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en koken
Simpelweg omdat koken voor jezelf niet leuk is... en alleen eten ook niet
En daar heb ik te weinig van 'geleerd'..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...
Strijken heb ik een broertje dood aan...
Ja, ik heb me volgestopt met de vakantiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
Jij?
Idemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...
Strijken heb ik een broertje dood aan...
ken je klassiekersquote:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik ben aardig aan de maat, dus ik moet welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik heb me volgestopt met de vakantie
IEdere dag chocola, geen vezels, wel pasta's, pannekoeken en meer lekkere meukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik ben aardig aan de maat, dus ik moet wel
Het is een bekend gezegde geloof ik?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef covie het volgende:
Ja ik vind het toch raar geformuleerd![]()
Pizzaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Oh en 3 pizza's.
Geen idee ik ken het niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een bekend gezegde geloof ik?
quote:
yquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een bekend gezegde geloof ik?
vanavond zelfgemaakte pizzaquote:
quote:
Ik heb er helemaal niet 1. Moet nog 1 kopen. Inbouw. En elektrisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een te kleine oven
Bakkes dicht!quote:
Eerquote:
Hoi Lennyquote:
Pizza is niet viesquote:
kloptquote:
Is Lenny een slechte kloon van jullie 2quote:
Netjesquote:[..]
klopt
Vanmiddag pas heur, moet even wachten tot een maat van me klaar is met arbeiten.
Daaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg, naar eindhoven de stad in en tilburg
kut, je hebt het door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Is Lenny een slechte kloon van jullie 2?
[..]
Netjes![]()
mazzel overcrossquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg, naar eindhoven de stad in en tilburg
Samen één kloon hebben!quote:
Nu al?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz me wil naar huis.
Heb het absoluut gehad!.
Gezellig heurquote:
vdvquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
Ik ben een afscheids mailtje aan het typen naar collega's
Zal ik er nog even onder zetten.
Ps. Ik wil jullie ook nog bedanken voor het omhoogschieten van mijn postcount op fok!
Of:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
Ps. Ik wil jullie ook nog bedanken voor het omhoogschieten van mijn postcount op fok!
het ligtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of:
"het gebak kunnen jullie stoppen waar het ligt niet schijnt"
Whehe. Taalfetisjisten ook goed?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
Dat lokt reacties uit, dat is leuk. Van die spellingsnazis die dan reply all doen
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
quote:Beste (ex)collega's,
Na vandaag zullen jullie het zonder mij moeten stellen!![]()
Ik heb de afgelopen tijd met plezier hier gewerkt, maar af en toe waren er ook mindere momenten...![]()
Met de meesten van jullie kan ik het goed vinden en ik vind het jammer dat ik jullie niet meer zal zien.![]()
Echter, een aantal kan ik missen als kiespijnStelletjes kontkruipers...
![]()
Dit was het eigenlijk wel...![]()
De groeten en tot nooit!!![]()
Covie
Heb jij niets te doen op werk ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!![]()
[..]
eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
topic.
Ga jij eens ergens anders de wijsneus/nazicollega uithangen!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij niets te doen op werk ofzo?
Enesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
Goeie tekst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!![]()
[..]
Hoezo? Ik ben hier ook druk bezig. Ik zit heerlijk te epibrerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders de wijsneus/nazicollega uithangen!!!! [afbeelding]![]()
![]()
Dude.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben hier ook druk bezig. Ik zit heerlijk te epileren.
Ja hoor. Maandag weer begonnen met studerenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Er is trouwens een nieuwe mod in STA....
Wellicht dat deze knuppel doorheeft dat Wasp niet bestaat.....![]()
Wat nou?quote:
Vraag hem of hij een zinnige bjidrage aan het topic wil leveren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Er is trouwens een nieuwe mod in STA....
Wellicht dat deze knuppel doorheeft dat Wasp niet bestaat.....![]()
Ghehe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag hem of hij een zinnige bjidrage aan het topic wil leveren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |