tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Wij doen samen het huishouden. Het enige wat ik weiger is strijken.
nou...als jij dan dit alles doet...zet ik wel de meubels in elkaar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed punt, heb lange tijd op mezelf gewoond, dus dan moet je wel, dus ik vond 'alle mannen' wel wat overtrokken, al denk ik heus wel dat vrouwen in sommige zaken beter/slimmer zijn, maar das andersom net zo.
Als ik eerlijk ben ga ik liever stofzuigen, wassen, de ramen doen of poetsen dan een kast van IKEA in elkaar zetten of de tuin doen. Simpelweg omdat ik twee linkerhanden hebHandenarbeid was al zo'n kutvak
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ga ik liever stofzuigen, wassen, de ramen doen of poetsen dan een kast van IKEA in elkaar zetten of de tuin doen. Simpelweg omdat ik twee linkerhanden hebHandenarbeid was al zo'n kutvak
goed puntquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik drink altijd koffie, slaap uit en maak rommel. Iemand moet het doen hoor!
mijn ex-man denkt dat nog steeds....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal regenwoordig... al denkt een groot deel van de mannelijke bevolking daar nog altijd heel anders over...![]()
Hoezoquote:
Koken vind ik leuk, ook toen ik op mezelf woonde. Nu doen we dat of samen, of soms doet een van de twee het. Ik maak bv altijd de paella (niet uit pakjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en koken
Simpelweg omdat koken voor jezelf niet leuk is... en alleen eten ook niet
En daar heb ik te weinig van 'geleerd'..
op een gegeven moment zijn de meubels in elkaar en wat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou...als jij dan dit alles doet...zet ik wel de meubels in elkaar...![]()
![]()
![]()
Ja wij doen het ook samen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:21 schreef Pheno het volgende:
Wij doen samen het huishouden. Het enige wat ik weiger is strijken.
pietje preciesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef covie het volgende:
[..]
Ja wij doen het ook samen.
Ik moet ook strijken en ik vind het ook verschrikkelijk.
En het erge is, je hoeft echt niet alles te strijken. T-shirts enzo kun je best gewoon in de kast leggen.
Maar dat kan ik nietAls ik een t-shirt uit de wasmand pak MOET ik dat ding strijken.
Het is niet zo dat ik handdoeken ofzo strijk dat gaat me dan wel te ver![]()
En toch ben ik verder echt geen pietje precies, dus geen idee waar dan vandaan komt![]()
Ahhuh. Zwaar is het af en toe toch he?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:22 schreef crossover het volgende:
Ik drink altijd koffie, slaap uit en maak rommel. Iemand moet het doen hoor!
Tjah dan zeg ik emancipatie moet van 2 kanten komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Is niet meer dan normaal regenwoordig... al denkt een groot deel van de mannelijke bevolking daar nog altijd heel anders over...![]()
Vreet die van jou zoveel danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik hoop alleen dat als wij kinderen krijgen, ze wat eten betreft meer op mij lijken.
Anders dan mag ik alleen al 40 uur gaan werken om genoeg eten op tafel te krijgen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef MPG het volgende:Per 9:44 uur hedenochtend ben ik definitief ingeschreven voor het huidige collegejaar
![]()
Mooi, kan ik een eetwedstrijd houdenquote:
Het valt ook niet meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ahhuh. Zwaar is het af en toe toch he?
Whehehe.... dat zegt mijn vriendin ook weleens...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik hoop alleen dat als wij kinderen krijgen, ze wat eten betreft meer op mij lijken.
Anders dan mag ik alleen al 40 uur gaan werken om genoeg eten op tafel te krijgen![]()
Ja niet normaalquote:
Klinkt heel bekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
En hij is wel lang en stevig (niet dik ofzo)
Hij neemt bijv. naar zijn werk 6 boterhammen mee en dan nog een bak druiven en 2 bananen.
En dat is dan wel op.
Ik kook zo'n beetje voor 4 personen en er blijft meestal weinig tot niks over.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben aan het minderen.
Tofquote:
Ik doe meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, kan ik een eetwedstrijd houden
Dankjequote:
Uhuh. Ik doe het zelf ook, en het valt soms zwaar.quote:
Absoluutquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe.... dat zegt mijn vriendin ook weleens...![]()
Veel en bovenal lekker eten ftw!!![]()
![]()
Das niet absurd veel, dat is normaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
En hij is wel lang en stevig (niet dik ofzo)
Hij neemt bijv. naar zijn werk 6 boterhammen mee en dan nog een bak druiven en 2 bananen.
En dat is dan wel op.
Ik kook zo'n beetje voor 4 personen en er blijft meestal weinig tot niks over.
Multiquote!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Gefeliciteerd
.
[..]
Ik doe mee![]()
[..]
Dankje![]()
[..]
Uhuh. Ik doe het zelf ook, en het valt soms zwaar.
[..]
Absoluut![]()
[..]
Das niet absurd veel, dat is normaal.
Nee dat snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend!![]()
Ik zoek ook altijd recepten uit voor 4 personen en gebruik ook netjes alle hoeveelheden die erin staan.![]()
Doorgaans snap ik echt niet hoe 4 volwassenen voldoende kunnen eten als je je aan het recept houdt....![]()
quote:
Jij?quote:
Uhuh. Laatst spaghetti gekookt, volgens recept voor 6 personen. Was genoeg voor 3, en een kliekje voor 1 persoon voor bij de lunch ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:43 schreef covie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet hoor![]()
Die recepten voor 4 personen zoals die rijst recepten e.d. is echt voor 2 mensen. (nou ja als het 2 mensen die eten zoals ik dan hou je wel over, dus dan voor 2,5 of 3 covie's)
Wij hebben altijd nog sla en vlees o.i.d. erbij.
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tja, daar heb ik idd ook de meeste hekel aan... en koken
Simpelweg omdat koken voor jezelf niet leuk is... en alleen eten ook niet
En daar heb ik te weinig van 'geleerd'..
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...
Strijken heb ik een broertje dood aan...
Ja, ik heb me volgestopt met de vakantiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
Jij?
Idemquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo'n beetje het leukste van het huishouden. Dat koken dan he...
Strijken heb ik een broertje dood aan...
ken je klassiekersquote:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik ben aardig aan de maat, dus ik moet welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik heb me volgestopt met de vakantie
IEdere dag chocola, geen vezels, wel pasta's, pannekoeken en meer lekkere meukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik kan me er niets bij voorstellen. Ik ben aardig aan de maat, dus ik moet wel
Het is een bekend gezegde geloof ik?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef covie het volgende:
Ja ik vind het toch raar geformuleerd![]()
Pizzaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Oh en 3 pizza's.
Geen idee ik ken het niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een bekend gezegde geloof ik?
quote:
yquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een bekend gezegde geloof ik?
vanavond zelfgemaakte pizzaquote:
quote:
Ik heb er helemaal niet 1. Moet nog 1 kopen. Inbouw. En elektrisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een te kleine oven
Bakkes dicht!quote:
Eerquote:
Hoi Lennyquote:
Pizza is niet viesquote:
kloptquote:
Is Lenny een slechte kloon van jullie 2quote:
Netjesquote:[..]
klopt
Vanmiddag pas heur, moet even wachten tot een maat van me klaar is met arbeiten.
Daaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg, naar eindhoven de stad in en tilburg
kut, je hebt het door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Is Lenny een slechte kloon van jullie 2?
[..]
Netjes![]()
mazzel overcrossquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Ik ben weg, naar eindhoven de stad in en tilburg
Samen één kloon hebben!quote:
Nu al?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:08 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz me wil naar huis.
Heb het absoluut gehad!.
Gezellig heurquote:
vdvquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
Ik ben een afscheids mailtje aan het typen naar collega's
Zal ik er nog even onder zetten.
Ps. Ik wil jullie ook nog bedanken voor het omhoogschieten van mijn postcount op fok!
Of:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
Ps. Ik wil jullie ook nog bedanken voor het omhoogschieten van mijn postcount op fok!
het ligtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of:
"het gebak kunnen jullie stoppen waar het ligt niet schijnt"
Whehe. Taalfetisjisten ook goed?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:35 schreef Pheno het volgende:
Dat lokt reacties uit, dat is leuk. Van die spellingsnazis die dan reply all doen
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:30 schreef covie het volgende:
quote:Beste (ex)collega's,
Na vandaag zullen jullie het zonder mij moeten stellen!![]()
Ik heb de afgelopen tijd met plezier hier gewerkt, maar af en toe waren er ook mindere momenten...![]()
Met de meesten van jullie kan ik het goed vinden en ik vind het jammer dat ik jullie niet meer zal zien.![]()
Echter, een aantal kan ik missen als kiespijnStelletjes kontkruipers...
![]()
Dit was het eigenlijk wel...![]()
De groeten en tot nooit!!![]()
Covie
Heb jij niets te doen op werk ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!![]()
[..]
eensquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
topic.
Ga jij eens ergens anders de wijsneus/nazicollega uithangen!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij niets te doen op werk ofzo?
Enesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
goed topic.
Goeie tekst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb even een mooie tekst voor je geschreven!![]()
[..]
Hoezo? Ik ben hier ook druk bezig. Ik zit heerlijk te epibrerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders de wijsneus/nazicollega uithangen!!!! [afbeelding]![]()
![]()
Dude.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben hier ook druk bezig. Ik zit heerlijk te epileren.
Ja hoor. Maandag weer begonnen met studerenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Er is trouwens een nieuwe mod in STA....
Wellicht dat deze knuppel doorheeft dat Wasp niet bestaat.....![]()
Wat nou?quote:
Vraag hem of hij een zinnige bjidrage aan het topic wil leveren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Er is trouwens een nieuwe mod in STA....
Wellicht dat deze knuppel doorheeft dat Wasp niet bestaat.....![]()
Ghehe.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vraag hem of hij een zinnige bjidrage aan het topic wil leveren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |