Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Kuuks![]()
![]()
Halve dagen werken![]()
ben vrij vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?
Strijken zul jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...![]()
![]()
Ah tof. Succes met de verhuis dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
ben vrij vandaag
Maar ik ga dan ook verhuizen vandaag.
vrijdag en morgen nog(wrken dus)
zonde van de koffiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Godver, ik knoei net koffie op m'n lichtblauwe shirt.... [afbeelding]
VANISH zeg ik je....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Vanish Oxi Action.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.quote:
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
de mannen hier beweren dat het niet werkt....![]()
mannenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef zL0oJ het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.
En mijn moeder heeft het echt al 3 keer geprobeerd ofzo...
ook na een week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.
Sambal op witte kledingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Altijd hetzelfde met die ballentent...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.Voor de rest nog wat kleine afwerkingen, verder prima
![]()
Hai Quukje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.
quote:
quote:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...![]()
OAquote:
OAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
meteen in de aanval gaan zegt genoeg OA....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
Stemmingswisselingen binnen één post...quote:
ikweetsch...quote:
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweertquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gracias, gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof. Succes met de verhuis dan.
ik wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweert
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Shut upquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Stemmingswisselingen binnen één post...
Ook al zoeen typisch vrouwelijk ding....![]()
quote:
quote:
Mooi zeau. En dan aan de studie?quote:
Braaf zo.quote:
Lang daggiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
alle mannen ZIJN hetzlefde.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ikweetsch...
[..]
nueqe?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
quote:
Mja, hoewel ik sinds gisteren weer hoofdpijn hebquote:
quote:
hetzlefde?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
Niet grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
quote:
quote:
Ik heb ook bijna weekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
Doe mij zo'n zusje dan!quote:
Broeders lijken mij ook best tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Doe mij zo'n zusje dan!![]()
Ik heb alleen maar 2 broeders
maakt die van jou ook ontbijt voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
De mijne is ook wel tof.
Kan tof zijn ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
ik heb een broertje en een zusje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
lekkere zusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
maakt die van jou ook ontbijt voor je?
EN komt dat bezorgen terwijl je nog op bed ligt?
wheheh, okquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze voor d'r kind. Ze is 37 ofzo.
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Kan tof zijn ja...
Ze zijn jonger dan ik en ze spanden altijd samen tegen mij...![]()
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
hij werkt niet elke dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Mijn zusje zorgde altijd dat ik de schuld kreeg, van wat zij deed, ongeveer hetzelfde denk ik...
[..]
En terecht. Of moet hij soms op 2 plekken aan het werk..
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel wat hersencellen wegnemen
lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Vrouwen weten gewoon wat beter hoe je er mee om moet gaan.
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Moet je het laten intrekken ja of nee.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
Covie slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
Ze lezen ook de gebruiksaanwijzing. Moet je het bij het wasmiddel indoen, of op de vlek zelf aanbrengen.
Mannen lezen niks. En dan willen sommige dingen inderdaad niet werken als je het niet op de goede manier gebruikt.![]()
gebruiksaanwijzingenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
Gewoon direct beginnen en als het fout gaat eventueel op de gebruiksaanwijzing kijken.... maar liever niet.. beter is het om gewoon opnieuw te beginnen, al dan niet met verneukte onderdelen!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
sst.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mannen zijn zo slim om heel onhandig te doen als het op schoonmaken aankomt, want binnen no-time is een zich superieur voelende vrouw die het over neemt.![]()
Net als "onhandige" vrouwen die niet weten hoe apparaten werken en geen reservewiel kunnen wisselen.![]()
Ik heb dan namelijk de gebruiksaanwijzing gelezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet best hoe een apparaat werkt!
wij weten het al zonder de aanwijzing gelezen te hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb dan namelijk de gebruiksaanwijzing gelezen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee Kuuk, je weet dan hoe je het apparaat bedient, maar je weet dan nog steeds niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet (goed) kan is strijken. Maar mijn vriendin heeft daar ook een hekel aan, dus dat vermijden we zoveel mogelijk, maar soms ontkom je er niet aan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef covie het volgende:
[..]
Precies!
En mijn vriend komt er soms echt niet onderuit om huishoudelijke dingen te doen hoor, dan leg ik het hem rustig uit![]()
![]()
alles gewoon naar de stomerij brengenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Het enige dat ik niet (goed) kan is strijken. Maar mijn vriendin heeft daar ook een hekel aan, dus dat vermijden we zoveel mogelijk, maar soms ontkom je er niet aan...![]()
Jaja, dat jij een kast van de Ikea in elkaar kan zetten verbaast me niks.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wij weten het al zonder de aanwijzing gelezen te hebben
Generalisatie weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef covie het volgende:
[..]
ik heb hier geen enkel apparaat staan dat opeens niet werkt of slecht isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:05 schreef covie het volgende:
[..]
Jaja, dat jij een kast van de Ikea in elkaar kan zetten verbaast me niks.
Bij de Ikea hebben ze gebruiksaanwijzingen gemaakt die man vriendelijk zijn omdat er alleen maar plaatjes staan. Dat is wel te doen voor een man.
Maar zo snel dat er wat woorden staan raken ze de kluts kwijt.
Koop je een nieuw elektronisch apparaat dan ligt de gebruiksaanwijzing binnen no-time bij het oud papier en binnen een maand hoor je dat het een pokke apparaat is dat niet goed werkt.
Tuurlijk wel, ik ben keitechnisch. Mijn roots zijn ook keitechnisch.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:01 schreef OA het volgende:
Nee Kuuk, je weet dan hoe je het apparaat bedient, maar je weet dan nog steeds niet hoe het werkt.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Generalisatie weer![]()
Goed om te horen dat jij en Kuukske het met elkaar eens zijn en dat die mannen zo slim zijn het maar aan jullie over te laten door het al dan niet opzettelijk fout te doenSucces ermee
En maar klagen
jij schrijft "mannen lezen niks".... dus alle mannen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend kan eht ondertussen wel hoor. Ik heb hem eerst de was laten doen waarvan het niet heel erg is als het mis gaat. En daarnaast heeft hij ook liever niet dat er iets mijn zijn kleren gebeurt, ik laat m anders zo in zijn onderbroek naar zijn werk gaan![]()
Ik doe altijd de was en ik stofzuig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend kan eht ondertussen wel hoor. Ik heb hem eerst de was laten doen waarvan het niet heel erg is als het mis gaat. En daarnaast heeft hij ook liever niet dat er iets mijn zijn kleren gebeurt, ik laat m anders zo in zijn onderbroek naar zijn werk gaan![]()
Nou nouquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij schrijft "mannen lezen niks".... dus alle mannen...
ik woon in me uppie en doe zon beetje alles zelf... zal wel moeten he..
beetje makkelijk gezegd weer.. waarom heb je een vent als ie toch niets kan of goed doet?
Nou, dan moet je gewoon dingen laten, zoals afwassen enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hij werkt niet elke dag.
En hij doet echt níks hier
echt inks
Whehehe... de planten....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
JD stofzuigt ook altijd. En geeft de planten water. En ik doe de was tegenwoordig. Eerst deed hij dat, maar de afgelopen 6 weken heb ik natuurlijk overal rustig de tijd voor gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |