met liefdequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misbruik maken van je rechten....![]()
![]()
Whehe...quote:
't is ook een goeie smilequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ik moest gewoon weer lachen bij het zien van die smilie, terwijl er net een collega komt binnengelopen...![]()
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
behalve dan als iemand anders eraan gaat klooien....![]()
Misschien word je er blind van en zie je de vlekken niet meerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel deels hersencellen wegnemen
Zekers!!quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien word je er blind van en zie je de vlekken niet meer
kuukquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo daar. Weer om half 12 werken, heerlijk.
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?quote:
Haai. Hoe'st met jouw verbouwingen?quote:
Precies, dat is vrouwenlogica.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
het werkt zo goed dat er een groot gat in komt, maar hey, vlek weg
heeeeel grappig.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik bedoelde um iets anders, maar goed...
Aangezien Vanish bij vrouwen zo goed lijkt te werken, zal het ook bij hun wel wat hersencellen wegnemen
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
het werkt zo goed dat er een groot gat in komt, maar hey, vlek weg
Hoi Kuuksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Hallo daar. Weer om half 12 werken, heerlijk.
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haai. Hoe'st met jouw verbouwingen?
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoi Kuuks![]()
![]()
Halve dagen werken![]()
ben vrij vandaagquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé. Hard aan den arbeid? Of is dat alweer voorbij?
Strijken zul jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou dan hoef ik iig JOU was niet meer te doen..tijdbesparing dus...![]()
![]()
Ah tof. Succes met de verhuis dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
ben vrij vandaag
Maar ik ga dan ook verhuizen vandaag.
vrijdag en morgen nog(wrken dus)
zonde van de koffiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Godver, ik knoei net koffie op m'n lichtblauwe shirt.... [afbeelding]
VANISH zeg ik je....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Vanish Oxi Action.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.quote:
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
de mannen hier beweren dat het niet werkt....![]()
mannenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef zL0oJ het volgende:
Fabeltjes. Ik heb olie in mijn jas. Krijg dat spul er niet uit.
En mijn moeder heeft het echt al 3 keer geprobeerd ofzo...
ook na een week?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dat is olie. Wijn enzo gaat het prima mee hoor.
Sambal op witte kledingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
Altijd hetzelfde met die ballentent...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vooralsnog klaar, zit te wachten op de IKEA maar hoorde gisteravond dat de zaken die ik nog mis weer zijn uitgesteld.Voor de rest nog wat kleine afwerkingen, verder prima
![]()
Hai Quukje!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb 't in actie gezien. Het werkt.
quote:
quote:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik dus ook..maar ja..eigenwijs enzo zijn de mannen hier...![]()
OAquote:
OAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
meteen in de aanval gaan zegt genoeg OA....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon niets met al dan niet eigenwijsheid te maken, maar meer met gezond verstand... Iets dat er bij vrouwen nogal eens aan ontbreekt!![]()
Stemmingswisselingen binnen één post...quote:
ikweetsch...quote:
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweertquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gracias, gaat wel lukken denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof. Succes met de verhuis dan.
ik wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle mannen weer op één hoop.. heb dat nergens beweert
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Shut upquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Stemmingswisselingen binnen één post...
Ook al zoeen typisch vrouwelijk ding....![]()
quote:
quote:
Mooi zeau. En dan aan de studie?quote:
Braaf zo.quote:
Lang daggiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet tot 9 uur vanavond. Dus er is weinig halfs aan
alle mannen ZIJN hetzlefde.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ikweetsch...
[..]
nueqe?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
quote:
Mja, hoewel ik sinds gisteren weer hoofdpijn hebquote:
quote:
hetzlefde?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alle mannen ZIJN hetzlefde.....![]()
![]()
Niet grappigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
quote:
quote:
Ik heb ook bijna weekend!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Frutsel het volgende:
bijna weekend![]()
iets minder dan 7 uurtjes
Doe mij zo'n zusje dan!quote:
Broeders lijken mij ook best tof.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Doe mij zo'n zusje dan!![]()
Ik heb alleen maar 2 broeders
maakt die van jou ook ontbijt voor je?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:43 schreef Kuukske het volgende:
De mijne is ook wel tof.
Kan tof zijn ja...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
ik heb een broertje en een zusje.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Broeders lijken mij ook best tof.
Heb alleen maar een zusje, en die is best leuk hoor, maar toch.
lekkere zusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb een broertje en een zusje.
Maar mijn broertje is aan het werk, en die doet niks hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |