Goeie OP +TT ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Zal wel gecheckt zijn... FA's hebben teveel rechtenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zomaar.......en hoe wisten ze dat ze kloons waren....???
FA's..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal wel gecheckt zijn... FA's hebben teveel rechten![]()
bek houwequote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
waarom had ik deze OP + TT al zien aankomen?
misschien moet Lenny dan ook maar een ban wegens overschrijding van de KSC Policy
goed plan...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
waarom had ik deze OP + TT al zien aankomen?
misschien moet Lenny dan ook maar een ban wegens overschrijding van de KSC Policy
Weet ik!quote:
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Vaag dat PoeK geen ban heeft...![]()
Gelukkig is Miljonair ook de dans ontsprongen!![]()
Maar ik ben dan ook een normale user.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:59 schreef OA het volgende:
Vaag dat PoeK geen ban heeft...![]()
Gelukkig is Miljonair ook de dans ontsprongen!![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Net goed!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
gister trouwens fok man, zit ik zoeven bij de turk.. pak ik de sambal fles, probeer te zpuiten; komt niks uit
ik knijpen, ineens alles onder: shoarmatent, lennart, tafel, stoel, broodje![]()
Ik neem trouwens aan, dat als er normaal wordt gedaan met een kloon, dat dat geen enkel probleem oplevert...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
Ze doen hun best maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehe, schijnbaar lezen ze mee, dus wie weet wat deze week nog brengt
kloons..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:01 schreef PoeK het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een normale user.
geen kloon
Goed topic
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerst in koud water laten weken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
straks proberen uit te wassen..
zou sambal uit wit shirt gaan?
met rode wijn welquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Eerst in koud water laten weken!![]()
Hoe lang?
Weken! Zeg ik toch!![]()
VANISH...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
niet leuk
nu is shirt verneukt
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..quote:
je kunt het altijd proberen, kan iig geen kwaad en als verder niks helpt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik hier niet maar zal dat ook werken na pakweg een week? Dan neem ik m mee naar moeders..
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zal 't nu wel te laat voor zijn? Pakweg 7u geleden..
Werkt niet... baggerspul....quote:
echt wel....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. moet je eigenlijk vrij snel doen...![]()
[..]
Werkt niet... baggerspul....![]()
Oplichters...![]()
hier werkt het ook nooit hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel.......maar ja..je bent dan ook een man he...
![]()
dat doet ze toch iets verkeerds....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...
Maar mijn moeder heeft het eens gebruikt en het werkte echt niet...![]()
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom de nadruk op MAN....![]()
Of Hans Klokquote:
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het niet
Ik moet m'n eigen kleren wel wassen, helemaal vanaf nu![]()
Kutwerk.
dat doet ie vaker hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
LOL
Buzzer zit nog in het oude topic te posten
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Stel je niet aan. Ik heb alleen in Italie eens een keer de boel flink verneukt. Er lag wasmiddel dat ik niet kende....verkeerde gokquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Klopt, ik gooide laatst een fles over een groep relmarokkanen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar vanish is een hoax, dat werkt gewoon niet
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
Postopkrikkers zijn het!
dat is net zo bullshit als dat mennen de was niet kunen doen......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat doet ie vaker he
[..]
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.
Zo moeilijk is een wasmachine niet hoor.
En zo is het.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
ook goedemorgen Buzz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
Ja.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef covie het volgende:
Mogguh Allemaal!! LAATSTE WERKDAG!!!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lelijke TT![]()
Ik heb het nog nooit gebruikt. Ik heb voor ***vlekken een reiswasmiddel dat alles opruimtquote:
'morgen Jo0Lz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef Jo0Lz het volgende:
Goed topic. Goed TT. Goede TS.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat is net zo bullshit als dat mennen de was niet kunen doen.........en ik kan met alle apparaten omgaan...
![]()
![]()
misbruik maken van je rechten....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, ik gooide laatst een fles over een groep relmarokkanen...
maar ze zijn er nog altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |