ja, ctrl alt delete ging ook. m'n beeldschermen zijn nu wel pinkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
WJ ! druk op enter tot je de pop up ok en annuleren krijg ! klik dan op annuleren (geloof ik, anders OK)
Hehe ik had er vroeger zoeen met sex die ik rondstuurde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
WJ ! druk op enter tot je de pop up ok en annuleren krijg ! klik dan op annuleren (geloof ik, anders OK)
een lekkere zouten maar wel leuk http://www.youtube.com/watch?v=Y4Y7GMPJO64quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe ik had er vroeger zoeen met sex die ik rondstuurde.
Doen we nog een liedje?[afbeelding]
die films zijn coolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
een lekkere zouten maar wel leuk http://www.youtube.com/watch?v=Y4Y7GMPJO64
Hoofdpijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:41 schreef Pavement het volgende:
ff offtopic, waar is gert onze mod ?
hola paardensteakquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
Hallo [afbeelding]
Lobasca zoek? Weggefietst?
al een maand geloof ik, heb m lang niet meer gezienquote:
is geloof ik met z'n brommer van een trap gelazerd..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
al een maand geloof ik, heb m lang niet meer gezien
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
een lekkere zouten maar wel leuk http://www.youtube.com/watch?v=Y4Y7GMPJO64
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:47 schreef Py het volgende:
[..]
[afbeelding]Hehehe
Zeg jij hebt je vrouw bezwangerd las ikGoe gedaan jochie
Hij heeft laatst een stuk beton ofzo proberen te koppen. Daar krijg je wel hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
al een maand geloof ik, heb m lang niet meer gezien
VET nr ! mooi slaapliedjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:50 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9twShh_1Tzc
Zeg nu dwaal je wel heel erg af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
hola paardensteak
Deze is nog voor jou, beest. Trustequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
VET nr ! mooi slaapliedje
mensen dieren dingen en planten Slaap lekkerlobesje jij ook als het nog leest
truste ouwe. wilde nog effe wat voor je aanvragen. lukt niet meer...bedankt. leeterszquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
VET nr ! mooi slaapliedje
mensen dieren dingen en planten Slaap lekkerlobesje jij ook als het nog leest
hoi superdeboer paardenworstjequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg nu dwaal je wel heel erg af.![]()
Probeer het nog is maar dan met veulen... Als je lief bent mag je veulentje zeggen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
hoi superdeboer paardenworstje
Plagen ze je weerquote:
Valt wel mee denk ikquote:
Ik ben nu anders wel heeel verdrietig hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben wel 'n pestkop, maar niet echt gemeen(hoop ik)
Ik hou van jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben nu anders wel heeel verdrietig hoor
*snikt na*![]()
Kijk daar word ik dan wel weer vrolijk vanquote:
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, kon je er 3 openen?gstrn vond ik die ene(comparon)niet terug?
nee, maar het hikt wel raarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:18 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O7hFecGK5Mw
Horen jullie hier ook de beegees doorheen?
beetje sloom dat ze dat met flash niet goed hebben gedaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.
High, kijk je ook naar Scarface op RTL7?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Hallo!
of liep het bij jou wel vlotjes en is m'n adsl te traag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.
Was toch aardig om te zien hoe die dingen in hun werk gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje sloom dat ze dat met flash niet goed hebben gedaan..
Ja, beide filmpjes liepen heel vlot.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of liep het bij jou wel vlotjes en is m'n adsl te traag?
Dodelijk saai... maar lees de updates, dan kun je zelf zien wat de 'hoogtepunten' zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dag DisanaIs het nog steeds zo saai in De Gouden Kooi?
Welterusten Veulenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Truste lieve mensen (en WJ *snik*)
[afbeelding]
Ja volgensmij wel. Maar heb er al een tijd niet meer naar omgekeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dodelijk saai... maar lees de updates, dan kun je zelf zien wat de 'hoogtepunten' zijnHeb je geen streams meer?
trusteh veulen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
aah, okay, dan is het m'n adsl-crap. wel jammer dat je niet kunt scrollen(wie gaat nu zo'n filmpje helemaal kijken op internet haha).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, beide filmpjes liepen heel vlot.
Nou ja zeg... ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, okay, dan is het m'n adsl-crap. wel jammer dat je niet kunt scrollen(wie gaat nu zo'n filmpje helemaal kijken op internet haha).
Truste veulenstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
da's very vriendelijk. de dvd bestaat uit 4 filmpjes en een slideshow en ziet er ok uit met mooie menuutjes etc. . vertalingen in duits en engels.quote:
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
het is al 'vroeg' rustig..
Ik geloof best dat er veel tijd in het maken zit. Het resultaat is goed, de uitleg helder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's very vriendelijk. de dvd bestaat uit 4 filmpjes en een slideshow en ziet er ok uit met mooie menuutjes etc. . vertalingen in duits en engels.
internet hebben ze 't dit jaar op gezet, op internet zie je niet dat er heel veel werk en tijd(filmen, montage etc.) in zit. genoeg over die crap ) uit
hoihihoequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerking![]()
cheersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er veel tijd in het maken zit. Het resultaat is goed, de uitleg helder.
is lobasca of hidihoe weer bij jou?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerking![]()
Heb je weer een paar kabeltjes doorgeknipt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
Hidiho is er ook al een tijd niet. zou de regio schagen (weer is) zonder elektra de nacht door moeten?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is lobasca of hidihoe weer bij jou?
papa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierrrrrrrrr, voor de liefhebbers
Mooi mooi mooi zoonliefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
papa!
http://nl.youtube.com/watch?v=eqVKqcIs9dk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet een beetje kunnen rekenen, JWquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
...en leandra is ook al weg![]()
![]()
en paps ook
Ik heb de leeftijd dat zo ongeveer alles autobio is tochquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch niet autobio, hoop ik?
Diep...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
haha, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
autobio.....alles al gezien hebben, toch jammer dat je in je leven maar één keer dood gaat. Het moet dan eigenlijk ook gewoon gelijk in één keer goed. Geen herkansing....kut man.
Ze is van haar gel zadel gegleden, bij stompetoren, het kanaal in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
we moeten straks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ff een vliegtuigje naar schagen e.o. richting leandra en nog wat afwezigen sturen. jullie kunnen alle drie 283 euro overmaken naar 477518764 abnamro/bank of scotland mag ook..ovv van 'vermist'!
ik wilde jou niet oplichten, denisaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet een beetje kunnen rekenen, JW![]()
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kansquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
autobio.....alles al gezien hebben, toch jammer dat je in je leven maar één keer dood gaat. Het moet dan eigenlijk ook gewoon gelijk in één keer goed. Geen herkansing....kut man.
haha, ik hoop het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is van haar gel zadel gegleden, bij stompetoren, het kanaal in.
Ik begrijp dat jij gewoon een rondvlucht boven NL wilt maken en dat die gesponsord moet worden door ons?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
dan ook maar ff langs krommenie en friesland...
de tekst wordt: kom binnenkort weer is in de sc, neem al je vrindjes mee!
en dat voelt soms als een herkansing in een rolstoel of met flink wat hersenletsel?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kans
Lobasca, je bent er weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
michaella krajiceck is door naar de 2e ronde, mijn was is gevouwen, ben gedouchd, ken weer lullen...
't leven zit vol met kansen.....veel te veel, weet nooit zo goed welke te pakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kans
het leeft!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
michaella krajiceck is door naar de 2e ronde, mijn was is gevouwen, ben gedouchd, ken weer lullen...
heb ik ook. zal wel eindigen met een bitter gevoel van: had ik maar dit of datquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't leven zit vol met kansen.....veel te veel, weet nooit zo goed welke te pakken
Het is eigenlijk een luxe-probleem dus, net zoiets als niet weten wat je wilt eten terwijl je met een volle portemonnee in de AH staatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't leven zit vol met kansen.....veel te veel, weet nooit zo goed welke te pakken
Las ik vd week niet dat Leandra die iig wist te waarderen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en voor alle andere vermisten![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
Half goed. Deel 1 klopt wel, maar dan met niet genoeg geld om alles te kopen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een luxe-probleem dus, net zoiets als niet weten wat je wilt eten terwijl je met een volle portemonnee in de AH staat![]()
Je hebt ook niet alles nodigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Half goed. Deel 1 klopt wel, maar dan met niet genoeg geld om alles te kopen.
ja hehe, tijdens ons eerste uitje in de 'blue oyster bar' draaide ze dat en hebben we geschuifeld. me dunkt dat ze het waardeert...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Las ik vd week niet dat Leandra die iig wist te waarderen?
ja, en?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, this is fok toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja hehe, tijdens ons eerste uitje in de 'blue oyster bar' draaide ze dat en hebben we geschuifeld. me dunkt dat ze het waardeert...
Heb hier nog nooit een diepzinnige discussie gezien, maar dat kan natuurlijk heel goed door mij komenquote:
Nee hé hé, daar ging het toch juist over, wat moeten we kiezen.......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt ook niet alles nodig
Als ik ergens geen zin in heb, lijkt me dat mijn probleem.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hier nog nooit een diepzinnige discussie gezien, maar dat kan natuurlijk heel goed door mij komen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra? die met deze kutpuber?
Hee... Lo van Basje... laat ze tochquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik ergens geen zin in heb, lijkt me dat mijn probleem.
Of probleem... ik ga wat anders doen. Problem solved...
Heb je mij ooit normaal zien doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee gelly belly, zeg is wat geks!
Zo is dat! Geen speld tussen te krijgen.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee... Lo van Basje... laat ze toch![]()
Dat is dus een luxe probleem, de helft van de wereld heeft nix te kiezen, en zeker niet in de AHquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hé hé, daar ging het toch juist over, wat moeten we kiezen.......![]()
Grappig, als ik een zoon zou wensen (naast JW) dan zou het er zo eentje wel willen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had die kutpuber van mij niet hoeven proberen
![]()
Ben niet zo dom als ik er uit ziequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat! Geen speld tussen te krijgen.....
c u leeters luv, het komt allegaar goed!! liefzquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat hebben ze geprobeerd he, maar al die utibreidingsplannen liepen fout.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is dus een luxe probleem, de helft van de wereld heeft nix te kiezen, en zeker niet in de AH
Op z'n 4de al met rookwaar in z'n mond??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappig, als ik een zoon zou wensen (naast JW) dan zou het er zo eentje wel willen....
Je bent een mallerd......maar vast niet domquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet zo dom als ik er uit zie![]()
Mijn tanden zijn gepoetst, de afwas is niet gedaan en ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat hebben ze geprobeerd he, maar al die utibreidingsplannen liepen fout.....
haha, dat joch is vijf of zo!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra? die met deze kutpuber?
Toch vind ik het wel wat, die ratjes van de straat. Ik mis nog een glas whiskey bij de knul.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op z'n 4de al met rookwaar in z'n mond??
Neuh... als jij een zoon zou hebben dan zou het maar goed zijn dat hij een strenge moeder heeft![]()
Truste PPIquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn gepoetst, de afwas is niet gedaan en ik ga zo slapen.
En dromen van zadels waarschijnlijk.
Gaaaap,![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
zullen wel zadelpennen worden, ouwe ruiter! trustequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Ik had het bedje ook nog verschoond...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Tja, waar om niet? Als er reclame van Coca Cola staat, waarom dan geen AHquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wilde de AH ook filialen in Darfur??
![]()
Als ik dat zo lees is het ergens maar goed dat jij geen zoon hebt danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel wat, die ratjes van de straat. Ik mis nog een glas whiskey bij de knul.
Thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat joch is vijf of zo!
en LEANDRA is terug! hoi !!
En morgen naar de kermisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Iets aan te merken op JW?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees is het ergens maar goed dat jij geen zoon hebt dan![]()
True.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, waar om niet? Als er reclame van Coca Cola staat, waarom dan geen AH
Zou niet durvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets aan te merken op JW?
okay, je verloochent onze date om dat er een andere kaper is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Maarre wat las ik?? Wanneer zijn wij op een date geweest in een toko die ik niet eens ken??![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef ppi het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
En veel plezier met tennis en Andy
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets aan te merken op JW?
Tuurlijk, gooi het maar over die boeg, jij een beetje mooie sier maken met een date met mij waar ik nix van weet.... en nee, niet blaten dat ik zo bezopen was dat ik er daarom niets meer van weet, ik drink me zelf nooit zo laveloos dat ik de weg zo erg kwijt benquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, je verloochent onze date om dat er een andere kaper is?![]()
Boos op jou?? Tuurlijk niet schat, kom maar weer terug, die Leandra zit toch al met je zoon te sjanzenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben je nog boos op mij?
waar ik je geblinddoekt naar binnen droeg met alleen je sokken nog aanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het maar over die boeg, jij een beetje mooie sier maken met een date met mij waar ik nix van weet.... en nee, niet blaten dat ik zo bezopen was dat ik er daarom niets meer van weet, ik drink me zelf nooit zo laveloos dat ik de weg zo erg kwijt ben![]()
WTF is die blue oyster bar??
Die naam zegt al genoeg...blauwe oesterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het maar over die boeg, jij een beetje mooie sier maken met een date met mij waar ik nix van weet.... en nee, niet blaten dat ik zo bezopen was dat ik er daarom niets meer van weet, ik drink me zelf nooit zo laveloos dat ik de weg zo erg kwijt ben![]()
WTF is die blue oyster bar??
Hmmz... het lijkt me dat ik zoiets zeker wel zou onthoudenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar ik je geblinddoekt naar binnen droeg met alleen je sokken nog aan
Van je rust genietenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kermis in Grunn? Wat doe ik hier nog?![]()
komt wel terug na een hypnosequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... het lijkt me dat ik zoiets zeker wel zou onthouden![]()
Ik ben altijd nog eerder aan de beurt dan jijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg Leandra, vertel eens aan NMNS, hoeveel weken gaan er nu gemiddeld overheen voordat je een newbie laat betalen voor een diner voor twee ten faveure van jou? De geruchten gaan hé, we kunnen er toch niet omheen. Tijd om schoon schip te maken lijkt mij![]()
![]()
Ik zou het niet weten, de enige persoon op FOK! waarmee ik ooit uit eten ben geweest zit nooit in het DGK subforum en daar ging ik ook al mee uit eten voordat FOK! bestondquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeg Leandra, vertel eens aan NMNS, hoeveel weken gaan er nu gemiddeld overheen voordat je een newbie laat betalen voor een diner voor twee ten faveure van jou? De geruchten gaan hé, we kunnen er toch niet omheen. Tijd om schoon schip te maken lijkt mij![]()
![]()
Kikkert !quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nog eerder aan de beurt dan jij![]()
bommen berend? 2e W.O.?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van je rust genietenVuurwerk hadden we vanavond trouwens ook. En jumpende kindertjes voor mijn Jumbo. Bommen Berend ofwel Gronings Ontzet heet dat.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
traci lords rules
http://nl.youtube.com/watch?v=kjRo_CHSdt0&NR=1
hola groene!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
wist ik, maar ze lijkt er wel veel op...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte? Dit is Tracy Chapman, niet het pornosterretje Traci Lords
![]()
Nou ja zeg....ik sta niet op de nominatie hoor....of ben ik naïefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Schelequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wist ik, maar ze lijkt er wel veel op...
liar your socks on fire!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, de enige persoon op FOK! waarmee ik ooit uit eten ben geweest zit nooit in het DGK subforum en daar ging ik ook al mee uit eten voordat FOK! bestond![]()
Heb ik weer...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg....ik sta niet op de nominatie hoor....of ben ik naïef![]()
Nee dat mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zo, door frankrijk, engeland en keulen, nooit geweten...leerzaam ook nog vanaavquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ietsje eerder![]()
http://www.grunn.nl/historie/b_index.php
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandraquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, gewogen en te ligt bevonden.........als dat toch ooit nog eens waar mocht zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandra![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandra![]()
Ja, ik haat die landen nog om het feit dat ze dat ooit gedaan hebben! Historische misser!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo, door frankrijk, engeland en keulen, nooit geweten...leerzaam ook nog vanaav
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschrevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sug4r heeft best een heel aardig onderschrift!![]()
Shit, ben je er nog? Ik dacht dat je zou gaan slapen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee dat mag ik hopen van niet![]()
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is toch in dat ene subforum waar je speciaal toegang voor moet aanvragen bij Yvonne??![]()
Dat zeg je toch niet zomaar en plein public![]()
Tuurlijk, wij PM'en daar ook regelmatig over...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"
Een zoon........je kunt ook niets met ze...of ze vreten je deeg op of.....nou ja, vul maar inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschreven![]()
Mijn aanbod staat nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
OMG, gaan we er ruzie over maken wie mij uit eten mogen nemen??
Wordt het tijd voor een SC-kookclubje ofzo??
Koken mag bij mij, verwacht alleen niet dat ik zelf ga koken![]()
En geloof me, dat laatste moet je dankbaar voor zijn![]()
Ja he, dat vond ik ook. Misschien dat er op geklikt wordt en dat ze het hele stuk lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sug4r heeft best een heel aardig onderschrift!![]()
Ben jij een kliekje met Yvonne? Modlikkeresquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij PM'en daar ook regelmatig over...
Oeps![]()
Ja, dat dacht ik een half uur geleden ook van jou toen je me welterusten wenstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Shit, ben je er nog? Ik dacht dat je zou gaan slapen!
who thu fuck is yvonne?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschreven![]()
Tracy is coolquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
en alweeeer regi blinkert:
http://nl.youtube.com/watch?v=IMsqyns5eBM&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben jij een kliekje met Yvonne? Modlikkeres![]()
nee hoor, ik ben niet betrokken geweest bij uw postquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een zoon........je kunt ook niets met ze...of ze vreten je deeg op of.....nou ja, vul maar in![]()
Dat komt sowieso goed... en eigenlijk is het jammer dat ik zelf een ramp in de keuken ben, want het zou misschien best een keer leuk zijn, een rondje SC kokenquote:
Ik kook liever een keer alleen voor jouquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt sowieso goed... en eigenlijk is het jammer dat ik zelf een ramp in de keuken ben, want het zou misschien best een keer leuk zijn, een rondje SC koken
Oehquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kook liever een keer alleen voor jou![]()
lesbosca, verman je!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kook liever een keer alleen voor jou![]()
He he eindelijk eens iets waar je dus niet goed in benquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt sowieso goed... en eigenlijk is het jammer dat ik zelf een ramp in de keuken ben, want het zou misschien best een keer leuk zijn, een rondje SC koken
Kun jij lekker koken?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
He he eindelijk eens iets waar je dus niet goed in ben![]()
Sterker nog: ik sta er om bekend dat mijn kookkunsten schrikbarend slecht zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun jij lekker koken?
zoenen kan ze ook niet zo goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zoenen kan ze ook niet zo goed![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zoenen kan ze ook niet zo goed![]()
Nou die knipoog zet mij weer aan het twijfelen. Jij wilt liever dat anderen voor jou koken he, uitgekooktequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik sta er om bekend dat mijn kookkunsten schrikbarend slecht zijn
Jij bent ook lekker, zeg ik net dat je weer thuis kunt komen, ga je met weer een ander zitten flirten?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk, heb je nog meer kernkwaliteiten?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker, zeg ik net dat je weer thuis kunt komen, ga je met weer een ander zitten flirten?!
Blijf maar weg ook![]()
Je moet hem dan ook niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker, zeg ik net dat je weer thuis kunt komen, ga je met weer een ander zitten flirten?!
Blijf maar weg ook![]()
Nope, ik ben echt een ramp in de keuken, behalve een uitstekende pasta met tagliatelle roomsaus en enorm lekkere hamburgers kan ik nog geen water koken zonder het recept erbij te hebben.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou die knipoog zet mij weer aan het twijfelen. Jij wilt liever dat anderen voor jou koken he, uitgekookte![]()
Tuurlijk....tuurlijk, maar ik mag toch wel inventariseren?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Blijf maar weg ook![]()
geloof ik niet, je wilt gewoon dat kerels het voor je doen, je dekt je nu al inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben echt een ramp in de keuken, behalve een uitstekende pasta met tagliatelle roomsaus en enorm lekkere hamburgers kan ik nog geen water koken zonder het recept erbij te hebben.
Bakken gaat daarentegen weer wel aardig, maar koken is echt mijn ding niet![]()
Ik heb hem regelmatig heel serieus genomen, en hij heeft mij ook vaak zat serieus mogen nemen, en daar heb ik hem ook nooit over horen klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet hem dan ook niet zo serieus nemen![]()
Mmm pasta ik ben gek op Italiaans etenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben echt een ramp in de keuken, behalve een uitstekende pasta met tagliatelle roomsaus en enorm lekkere hamburgers kan ik nog geen water koken zonder het recept erbij te hebben.
Bakken gaat daarentegen weer wel aardig, maar koken is echt mijn ding niet![]()
A. Het is hier de AH niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tuurlijk....tuurlijk, maar ik mag toch wel inventariseren?
Ik kijk wel link uit, bij jou klaag ik echt niet. Dat doe ik alleen bij mensen die tegen kritiek kunnen. Maar je bent best wel ok hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik heb hem regelmatig heel serieus genomen, en hij heeft mij ook vaak zat serieus mogen nemen, en daar heb ik hem ook nooit over horen klagen![]()
Dan geloof je het niet... as if I carequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geloof ik niet, je wilt gewoon dat kerels het voor je doen, je dekt je nu al in
neeeee, dat zeker niet! ik heb voorkennis maar wil discreet blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
JIj denkt dat ze overal een ramp is?
Brrrr spinnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
GVD![]()
de eerste grote spin raced door mijn huiskamer..
Wilde hem vangen met een beker, ik helemaal in paniek..
Ren er mee naar buiten..
Zit 'ie er niet in...![]()
Bibberen met voetjes op de bank stand...![]()
Dank je schat, dan zal ik ook niets vertellen over jouw wanprestatie in de slaapkamerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit, bij jou klaag ik echt niet. Dat doe ik alleen bij mensen die tegen kritiek kunnen. Maar je bent best wel ok hoor!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lul niet, de gemiddelde vent is hariger en daar liggen jullie gewoon naast..
ik heb nog nooit een spin doodgemaakt en hoop dat god dit noteert in z'n i-book, bitchquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:58 schreef Lobasca het volgende:
Rende net weer voorbij...
Heb 'um knock-out geslagen![]()
Met keukenrolpapiertje in de grijze bak gemieterd....
![]()
Lekker laten lopen... die doet geen vlieg kwaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
GVD![]()
de eerste grote spin raced door mijn huiskamer..
Wilde hem vangen met een beker, ik helemaal in paniek..
Ren er mee naar buiten..
Zit 'ie er niet in...![]()
Bibberen met voetjes op de bank stand...![]()
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwartequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker laten lopen... die doet geen vlieg kwaad
Doen schat, en er gelijk blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk, als PT het toe wil staan, dat ik het eens een keer ga proberen om wat voedsel tot mij te nemen bij Leandra (hoe lang is die wachtlijst?)
En bij Sug4r zou ik ook wel eens willen eten trouwens.....
Ik hoop dat je dan niet verwacht dat ik zelf kookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk, als PT het toe wil staan, dat ik het eens een keer ga proberen om wat voedsel tot mij te nemen bij Leandra (hoe lang is die wachtlijst?)
En bij Sug4r zou ik ook wel eens willen eten trouwens.....
Ik pak ze altijd gewoon op en zet ze buiten met de woorden: "ik betaal hier de huur, jij niet... daag"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwarte![]()
Hij eruit of ik eruit.
I won.![]()
Ik ben ook bang voor spinnen, ik durf ze zelfs niet dood te makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt niet, zo'n vieze grote dikke zwarte![]()
Hij eruit of ik eruit.
I won.![]()
Je kunt het ze ook gewoon vragen, probeer het maar eens. "Spinnetje, wil jij aub vertrekken of moet ik je er zelf uitzetten!" Negen van de tien keer zijn ze de volgende dag weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik pak ze altijd gewoon op en zet ze buiten met de woorden: "ik betaal hier de huur, jij niet... daag"
ja, beequeen kookt al jaren voor jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Ik heb sinds 1997 niet meer gekookt.![]()
Microwave.![]()
Ja hoor, je neemt PT maar mee... ik vind het best, zolang ik maar niet hoef te kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee PT, mag die mee? Anders heb ik geheid weer heibel
Wil ik wel mee?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee PT, mag die mee? Anders heb ik geheid weer heibel
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Microwave.![]()
Gefeliciteerd ! met je 10-jarig Microwave jubileumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:03 schreef APK het volgende:
Microwave.![]()
Ik druk ze niet dood ofzo... ik ben gewoon graag in 1 keer duidelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt het ze ook gewoon vragen, probeer het maar eens. "Spinnetje, wil jij aub vertrekken of moet ik je er zelf uitzetten!" Negen van de tien keer zijn ze de volgende dag weg.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Doen schat, en er gelijk blijven![]()
Die geeft geen piep na 4 à 6 minuten, die gaat 16 uur door.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
ja, beequeen kookt al jaren voor je![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Die geeft geen piep na 4 à 6 minuten, die gaat 16 uur door.
finasteridequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....
Goedkopere batterijen kopen misschien?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet?? Jij je mannelijk opstellen?? Deed je in de slaapkamer maar eens iets met je mannelijkheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je moet! (mij even mannelijk opstellen)
Komt door al die hersenen en overmatig testosteron.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, die gebruik ik ook, al een tijdje eerder. Sinds die tijd heb ik haaruitval....
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Moeten die ook eerst in de magnetron?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
finasteride
http://www.propecia.nl/
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Deed je in de slaapkamer maar eens iets met je manlijkheid![]()
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen? Hier, in de SC?? Of wil je er een plaatjesboek of flimpje van zien voor je het begrijpt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!
gewoon 5 mg per dag en je prostaat gaat ook weer als een speerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moeten die ook eerst in de magnetron?
Doe maar eens een keer een hands-on, dat heb ik veel liever.....jij ligt daar maar op je rug naar het plafond te staren!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Moet ik dat nou nog een keer uitleggen? Hier, in de SC?? Of wil je er een plaatjesboek of flimpje van zien voor je het begrijpt?![]()
En dat heb ik alleen bij jou, aan wie zou dat liggen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe maar eens een keer een hands-on, dat heb ik veel liever.....jij ligt daar maar op je rug naar het plafond te staren!
ik slik het al 5 jaar ivm met een vergroot prostaat(wat niet normaal is voor een vent van m'n leeftijd). medicijn is daarvoor ontwikkeld maar bleek later dus ook dat de fjorden en penaltystip te kalmeren waren en weer voor aanwas zorgen. ik sla 2 vliegen in 1 klap en laat de spinnen met rust(dus eigenlijk3).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Helpt die finasteride echt?
Vermoedelijk aan mijn plafond.....je ziet daar vast iets wat je aandracht trekt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dat heb ik alleen bij jou, aan wie zou dat liggen?![]()
Oh? Jij snurkt??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo......ik snurk toch? wat wil je nog meer!
Grappig, linkje opgeslagen, thnx.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik slik het al 5 jaar ivm met een vergroot prostaat(wat niet normaal is voor een vent van m'n leeftijd). medicijn is daarvoor ontwikkeld maar bleek later dus ook dat de fjorden en penaltystip te kalmeren waren en weer voor aanwas zorgen. ik sla 2 vliegen in 1 klap en laat de spinnen met rust(dus eigenlijk3).
En ondertussen voel ik niets wat de aandacht afleidtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk aan mijn plafond.....je ziet daar vast iets wat je aandracht trekt.
ik had een meid die snurkte. oprotten dan maar...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Jij snurkt??![]()
Ik zou maar ff wat liever tegen PT gaan doen dan![]()
![]()
![]()
hij loopt(vooralsnog) nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bedtijd: http://www.dumpert.nl/med(...)rs_porschecrash.html
Ja schat.....je bent gevoelloos...ik weet het! Ooit komt het goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En ondertussen voel ik niets wat de aandacht afleidt![]()
Maar natuurlijk, verwijt mij maar gevoelloosheid omdat jij je bot gedraagtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja schat.....je bent gevoelloos...ik weet het! Ooit komt het goed
Neequote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik moe! Half drie alweer, morgen om 8 uur de wekker. Moeten jullie niet eruit morgen?
jep, maar gelukkig niet te vroeg (dix heures)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik moe! Half drie alweer, morgen om 8 uur de wekker. Moeten jullie niet eruit morgen?
Echt wel een mafkees.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, net als het leven en de dood...![]()
Ik hoef alleen morgen nog een paar uurtjes, en dan heb ik weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot donderdagmiddag 16.00 uur geen enkele verplichting (behalve boodschappen doen)
truste gerrit-janquote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, net als het leven en de dood...![]()
Ik moet om 2 uur in Houten zijn. Wilde voor die tijd nog veel doen, maar ik ben heel erg bang dat ik de wekker weer eens niet ga horen. En dat moet ik natuurlijk de rest van de dag allemaal weer goed maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb tot donderdagmiddag 16.00 uur geen enkele verplichting (behalve boodschappen doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |