Ja, beide filmpjes liepen heel vlot.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of liep het bij jou wel vlotjes en is m'n adsl te traag?
Dodelijk saai... maar lees de updates, dan kun je zelf zien wat de 'hoogtepunten' zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dag DisanaIs het nog steeds zo saai in De Gouden Kooi?
Welterusten Veulenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
Truste lieve mensen (en WJ *snik*)
[afbeelding]
Ja volgensmij wel. Maar heb er al een tijd niet meer naar omgekeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dodelijk saai... maar lees de updates, dan kun je zelf zien wat de 'hoogtepunten' zijnHeb je geen streams meer?
trusteh veulen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
aah, okay, dan is het m'n adsl-crap. wel jammer dat je niet kunt scrollen(wie gaat nu zo'n filmpje helemaal kijken op internet haha).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, beide filmpjes liepen heel vlot.
Nou ja zeg... ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, okay, dan is het m'n adsl-crap. wel jammer dat je niet kunt scrollen(wie gaat nu zo'n filmpje helemaal kijken op internet haha).
Truste veulenstquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
da's very vriendelijk. de dvd bestaat uit 4 filmpjes en een slideshow en ziet er ok uit met mooie menuutjes etc. . vertalingen in duits en engels.quote:
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:36 schreef willem-jozef het volgende:
het is al 'vroeg' rustig..
Ik geloof best dat er veel tijd in het maken zit. Het resultaat is goed, de uitleg helder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's very vriendelijk. de dvd bestaat uit 4 filmpjes en een slideshow en ziet er ok uit met mooie menuutjes etc. . vertalingen in duits en engels.
internet hebben ze 't dit jaar op gezet, op internet zie je niet dat er heel veel werk en tijd(filmen, montage etc.) in zit. genoeg over die crap ) uit
hoihihoequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerking![]()
cheersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er veel tijd in het maken zit. Het resultaat is goed, de uitleg helder.
is lobasca of hidihoe weer bij jou?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan maak jij me weer wakker met zo'n opmerking![]()
Heb je weer een paar kabeltjes doorgeknipt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:44 schreef willem-jozef het volgende:
Hidiho is er ook al een tijd niet. zou de regio schagen (weer is) zonder elektra de nacht door moeten?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
is lobasca of hidihoe weer bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |