papa!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierrrrrrrrr, voor de liefhebbers
Mooi mooi mooi zoonliefquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
papa!
http://nl.youtube.com/watch?v=eqVKqcIs9dk
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet een beetje kunnen rekenen, JWquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
...en leandra is ook al weg![]()
![]()
en paps ook
Ik heb de leeftijd dat zo ongeveer alles autobio is tochquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
toch niet autobio, hoop ik?
Diep...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
haha, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
autobio.....alles al gezien hebben, toch jammer dat je in je leven maar één keer dood gaat. Het moet dan eigenlijk ook gewoon gelijk in één keer goed. Geen herkansing....kut man.
Ze is van haar gel zadel gegleden, bij stompetoren, het kanaal in.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
we moeten straks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11ff een vliegtuigje naar schagen e.o. richting leandra en nog wat afwezigen sturen. jullie kunnen alle drie 283 euro overmaken naar 477518764 abnamro/bank of scotland mag ook..ovv van 'vermist'!
ik wilde jou niet oplichten, denisaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet een beetje kunnen rekenen, JW![]()
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kansquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
autobio.....alles al gezien hebben, toch jammer dat je in je leven maar één keer dood gaat. Het moet dan eigenlijk ook gewoon gelijk in één keer goed. Geen herkansing....kut man.
haha, ik hoop het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is van haar gel zadel gegleden, bij stompetoren, het kanaal in.
Ik begrijp dat jij gewoon een rondvlucht boven NL wilt maken en dat die gesponsord moet worden door ons?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:55 schreef willem-jozef het volgende:
dan ook maar ff langs krommenie en friesland...
de tekst wordt: kom binnenkort weer is in de sc, neem al je vrindjes mee!
en dat voelt soms als een herkansing in een rolstoel of met flink wat hersenletsel?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kans
Lobasca, je bent er weerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
michaella krajiceck is door naar de 2e ronde, mijn was is gevouwen, ben gedouchd, ken weer lullen...
't leven zit vol met kansen.....veel te veel, weet nooit zo goed welke te pakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je meemaakt, soms gebeuren er dingen waardoor het een beetje voelt als sterven en daarna heb je toch nog weer een kans
het leeft!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
michaella krajiceck is door naar de 2e ronde, mijn was is gevouwen, ben gedouchd, ken weer lullen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |