Schelequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wist ik, maar ze lijkt er wel veel op...
liar your socks on fire!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, de enige persoon op FOK! waarmee ik ooit uit eten ben geweest zit nooit in het DGK subforum en daar ging ik ook al mee uit eten voordat FOK! bestond![]()
Heb ik weer...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg....ik sta niet op de nominatie hoor....of ben ik naïef![]()
Nee dat mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zo, door frankrijk, engeland en keulen, nooit geweten...leerzaam ook nog vanaavquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ietsje eerder![]()
http://www.grunn.nl/historie/b_index.php
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandraquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, gewogen en te ligt bevonden.........als dat toch ooit nog eens waar mocht zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandra![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is een speciaal inschrijftopique, het feit dat je dat niet weet maakt je al ongeschikt voor een etentje met Leandra![]()
Ja, ik haat die landen nog om het feit dat ze dat ooit gedaan hebben! Historische misser!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zo, door frankrijk, engeland en keulen, nooit geweten...leerzaam ook nog vanaav
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschrevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sug4r heeft best een heel aardig onderschrift!![]()
Shit, ben je er nog? Ik dacht dat je zou gaan slapen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee dat mag ik hopen van niet![]()
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is toch in dat ene subforum waar je speciaal toegang voor moet aanvragen bij Yvonne??![]()
Dat zeg je toch niet zomaar en plein public![]()
Tuurlijk, wij PM'en daar ook regelmatig over...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"
Een zoon........je kunt ook niets met ze...of ze vreten je deeg op of.....nou ja, vul maar inquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschreven![]()
Mijn aanbod staat nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
OMG, gaan we er ruzie over maken wie mij uit eten mogen nemen??
Wordt het tijd voor een SC-kookclubje ofzo??
Koken mag bij mij, verwacht alleen niet dat ik zelf ga koken![]()
En geloof me, dat laatste moet je dankbaar voor zijn![]()
Ja he, dat vond ik ook. Misschien dat er op geklikt wordt en dat ze het hele stuk lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sug4r heeft best een heel aardig onderschrift!![]()
Ben jij een kliekje met Yvonne? Modlikkeresquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij PM'en daar ook regelmatig over...
Oeps![]()
Ja, dat dacht ik een half uur geleden ook van jou toen je me welterusten wenstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Shit, ben je er nog? Ik dacht dat je zou gaan slapen!
who thu fuck is yvonne?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne speelt dat altijd goed mee toch? "Huh....... ik heb nog noooooooooit van dat topic gehoord!"
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat komt uit een tekst die ik voor m'n vader heb geschreven![]()
Tracy is coolquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
en alweeeer regi blinkert:
http://nl.youtube.com/watch?v=IMsqyns5eBM&mode=related&search=
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben jij een kliekje met Yvonne? Modlikkeres![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |