Grappig, als ik een zoon zou wensen (naast JW) dan zou het er zo eentje wel willen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had die kutpuber van mij niet hoeven proberen
![]()
Ben niet zo dom als ik er uit ziequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat! Geen speld tussen te krijgen.....
c u leeters luv, het komt allegaar goed!! liefzquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik ergens geen zin in heb, lijkt me dat mijn probleem.
Of probleem... ik ga wat anders doen. Problem solved...
Ja, nou ja, dat hebben ze geprobeerd he, maar al die utibreidingsplannen liepen fout.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is dus een luxe probleem, de helft van de wereld heeft nix te kiezen, en zeker niet in de AH
Op z'n 4de al met rookwaar in z'n mond??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappig, als ik een zoon zou wensen (naast JW) dan zou het er zo eentje wel willen....
Je bent een mallerd......maar vast niet domquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben niet zo dom als ik er uit zie![]()
Mijn tanden zijn gepoetst, de afwas is niet gedaan en ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
michaella krajiceck is door naar de 2e ronde, mijn was is gevouwen, ben gedouchd, ken weer lullen...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat hebben ze geprobeerd he, maar al die utibreidingsplannen liepen fout.....
haha, dat joch is vijf of zo!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leandra? die met deze kutpuber?
Toch vind ik het wel wat, die ratjes van de straat. Ik mis nog een glas whiskey bij de knul.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op z'n 4de al met rookwaar in z'n mond??
Neuh... als jij een zoon zou hebben dan zou het maar goed zijn dat hij een strenge moeder heeft![]()
Truste PPIquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn gepoetst, de afwas is niet gedaan en ik ga zo slapen.
En dromen van zadels waarschijnlijk.
Gaaaap,![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
zullen wel zadelpennen worden, ouwe ruiter! trustequote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Ik had het bedje ook nog verschoond...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Tja, waar om niet? Als er reclame van Coca Cola staat, waarom dan geen AHquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wilde de AH ook filialen in Darfur??
![]()
Als ik dat zo lees is het ergens maar goed dat jij geen zoon hebt danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel wat, die ratjes van de straat. Ik mis nog een glas whiskey bij de knul.
Thnxquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dat joch is vijf of zo!
en LEANDRA is terug! hoi !!
En morgen naar de kermisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Gaaaap,![]()
Iets aan te merken op JW?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees is het ergens maar goed dat jij geen zoon hebt dan![]()
True.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, waar om niet? Als er reclame van Coca Cola staat, waarom dan geen AH
Zou niet durvenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets aan te merken op JW?
okay, je verloochent onze date om dat er een andere kaper is?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx
Maarre wat las ik?? Wanneer zijn wij op een date geweest in een toko die ik niet eens ken??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |