quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:02 schreef willem-jozef het volgende:
hoi superdeboer paardenworstje
Plagen ze je weerquote:
Valt wel mee denk ikquote:
Ik ben nu anders wel heeel verdrietig hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
ik ben wel 'n pestkop, maar niet echt gemeen(hoop ik)
Ik hou van jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben nu anders wel heeel verdrietig hoor
*snikt na*![]()
Kijk daar word ik dan wel weer vrolijk vanquote:
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, kon je er 3 openen?gstrn vond ik die ene(comparon)niet terug?
nee, maar het hikt wel raarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:18 schreef Py het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=O7hFecGK5Mw
Horen jullie hier ook de beegees doorheen?
beetje sloom dat ze dat met flash niet goed hebben gedaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.
High, kijk je ook naar Scarface op RTL7?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Hallo!
of liep het bij jou wel vlotjes en is m'n adsl te traag?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag er maar twee, Naarden-Bussum en een perron waarvan de rand dreigde af te brokkelen.
Was toch aardig om te zien hoe die dingen in hun werk gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
beetje sloom dat ze dat met flash niet goed hebben gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |