Komt omdat ikquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
Komt omdat ik
A. de OP direct heb toegevoegd
B. omdat ik een originele TT moest verzinnen
C. Daarom![]()
Kom maar ophalen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:21 schreef eer-ik het volgende:
OA:
het scheelt in prijs, of je M3 of M2 neemt.
Moeten we het ook op komen halen, of kom je het zelf brengen?
ja, dat is opzich lastig, want je moet minimaal 4M³ huren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:23 schreef OA het volgende:
[..]
Kom maar ophalen!
Doe maar m3
Ik zal dan een kwart kuub lucht klaarzetten!![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat is opzich lastig, want je moet minimaal 4M³ huren.
Is jouw band lek?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Is jouw band lek?
Je rijdt namelijk niet volgens je teller...![]()
Maar dat wil ik dus niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe
Je kunt wel 1 M² grond huren, en daar je lucht op zetten...
Nee, ik sta nu stilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Is jouw band lek?
Je rijdt namelijk niet volgens je teller...![]()
quote:
Omdat ik niet zoveel lucht heb op te slaan.quote:
Werkwerkwerkwerkekwkekekwkjewkekwkwkekweerkquote:
wachtenwachtenwachtenwachtenwachten....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Werkwerkwerkwerkekwkekekwkjewkekwkwkekweerk![]()
werkwerkwerk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Werkwerkwerkwerkekwkekekwkjewkekwkwkekweerk![]()
werkwerkwerk typt veel makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wachtenwachtenwachtenwachtenwachten....![]()
![]()
Hejje ze wat voor je?quote:
eerst om 1400 bij Start-uitzendbureau (moet weer goedgekeurd worden...quote:
werkwewkwekkwkekwke typt makkelijker...quote:
heh?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerst om 1400 bij Start-uitzendbureau (moet weer goedgekeurd worden...) en vanaaf om 1900 bij Vitens (allebei in arnhem)....
![]()
![]()
Arnhem....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eerst om 1400 bij Start-uitzendbureau (moet weer goedgekeurd worden...) en vanaaf om 1900 bij Vitens (allebei in arnhem)....
![]()
![]()
werkwerkwerk typt zeker makkelijker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef OA het volgende:
[..]
werkwewkwekkwkekwke typt makkelijker...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lay-out verneukert ben ik
copypasten doe ik niet als ikw erkwerkwerk typ.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
copy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pastencopy-pasten
nee..maar uitendbureau ier in Nijmegen werkt samen met Arnhem....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heh?
ga je bíj een uitzendbureau werken?
en waarom moet je ook alweer daarheen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee..maar uitendbureau ier in Nijmegen werkt samen met Arnhem....![]()
mja...soms moet je je eisen ff aanpassen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Arnhem....![]()
Daar wilde je toch eerst niet heen?![]()
Maar sowieso leuk voor je!![]()
vacatuuris van hun maar hebben Nijmegen ingeschakled om mensen hier te vinden....baan heb ik zo goed als zeker....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en waarom moet je ook alweer daarheen?
Krijg je die baan nou of niet?
Mooi, eindelijk weer centjes binnenhalen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vacatuuris van hun maar hebben Nijmegen ingeschakled om mensen hier te vinden....baan heb ik zo goed als zeker....![]()
![]()
![]()
![]()
zekers kloontje...zekers....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk weer centjes binnenhalen!!![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor...![]()
![]()
hoi 1000000air :Equote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:59 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk weer centjes binnenhalen!!![]()
Ik heb ook liever koffiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie, jeej, ik doe meej!.
Thee, nee geen thee!
thee....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie, jeej, ik doe meej!.
Thee, nee geen thee!
quote:
Koffie ftw!!quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:07 schreef MailGozer het volgende:
Nu een senseo-cappucino, daarna eens kijken wat er hier vanavond gegeten word.
Velden?quote:
Velden in de Elektrotechniek. Van elektrische- danwel Magnetische aardquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Velden?
Hoi MPG!![]()
Bedankt voor het waarnemen van mijn taken!![]()
Bloemenvelden? Grasvelden? Electromagnetische velden?quote:
Ja maar zwaar vervuilde natuur..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:23 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Jij staat ook in de natuur
zwaar vervuilde natuurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Ja maar zwaar vervuilde natuur..
Die laatste dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bloemenvelden? Grasvelden? Electromagnetische velden?
ja precies dat ja.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Poekster? Peoike? KMT? HMP? WTF?
Kloonfestijn?
Ik zou er bijna geïrriteerd van raken....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
Zoals het spanningsveld om de aarde enzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Velden in de Elektrotechniek. Van elektrische- danwel Magnetische aard
Hee OA. Graag gedaan [afbeelding]
Bakkes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
.quote:
Aard-stralen en ley-lijnen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou er bijna geïrriteerd van raken....![]()
[..]
Zoals het spanningsveld om de aarde enzo?![]()
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
quote:
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zegt ie....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?
Ik word er onderhand ook wel gek van, al die klonen
Netjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
Leuke vervanging voor de mazda 3 krijg ik : audi A3![]()
wow....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
+quote:
ik moet vaker total loss gaanquote:
Mij klonen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?
Ik word er onderhand ook wel gek van, al die klonen
Goeden zaeck!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
tijd voor een nieuwe SCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
Oa z'n kat gejat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch met die kat
Effe wat eten halen, brb.
Dat is een goede vooruitgang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
Neem whiskas mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch met die kat
Effe wat eten halen, brb.
WTF..quote:
quote:
Ben je aan het werk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Of course not!.
Alsof ik niets beters te doen heb zeg.
[afbeelding]
Nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:01 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
dan heb je tijd zat om een kloon te maken
Eigenlijk best schandalig....quote:
ja niet dus he....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was bezig een clone te maken van eer-ik, ik-eer..
Ik was gestopt, want ik heb geen leuk e-mail adres over.quote:
Dat vroeg ik ook al!quote:
echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al!.
Ik was bezig een kloon te maken van jou. ik-eer.
misschien moet je maar weer een dreigen met alle kloons dood enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Frutsel het volgende:
En daar gaat de 'goede beoordeling' van GC SC...
quote:
Worden SC's verboden door dat soort grappen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Het maakt mij weinig uit... en ik zeg er ook niets over, (mag ik helaas niet) maar hoe krijg je het snelst voor elkaar dat een SC verboden wordt... dan moet er vooral zo gebaggerd/gekloond worden.
En das nix persoonlijk: Tis alleen een tip/hint
Ja, toen nam de mod alhier het niet serieus, maar wilde het wel een aantal topics aanzien....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Worden SC's verboden door dat soort grappen?
Aan het begin is ie wel bijna verboden...:P
whehe.... ik dreig niet en dat met die kloon destijds was grotendeels een geintje, tot op bepaalde hoogte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien moet je maar weer een dreigen met alle kloons dood enzo.
Heeft bij mij geholpen
Althans, je hebt Bierik hier niet vaak meer voorbij zien komen...
Dan hou ik 'm effe achter sloten grendel nogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe.... ik dreig niet en dat met die kloon destijds was grotendeels een geintje, tot op bepaalde hoogte.
Nu echter niet, meer mag ik er helaas niet over zeggen. Maak het niet te gek jongens...![]()
idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, toen nam de mod alhier het niet serieus, maar wilde het wel een aantal topics aanzien....![]()
Een SC is altijd al omstreden, bij sommigen, zeker als er meerdere SC in hetzelfde subforum zitten , vragen ze zich af wat de meerwaarde is. En gebagger als zwaaiposts, smileyposts, 1 woord/teken posts, kloongedoe, tellen zwaar, tel dat op... en je hebt genoeg animo achter de schermen voor een discussie Meer mag ik niet zeggen. Wil ook geen zeikerd zijn, geef alleen een tip: maak het niet te gek...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Worden SC's verboden door dat soort grappen?
Aan het begin is ie wel bijna verboden...:P
Wie is onze huis-MOD? Is dat Cross?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Het maakt mij weinig uit... en ik zeg er ook niets over, (mag ik helaas niet) maar hoe krijg je het snelst voor elkaar dat een SC verboden wordt... dan moet er vooral zo gebaggerd/gekloond worden.
En das nix persoonlijk: Tis alleen een tip/hint
Heatwave, Klonk en Buzzer zijn de mods van GC, maar kweetnie of je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie is onze huis-MOD? Is dat Cross?
discussies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een SC is altijd al omstreden, bij sommigen, zeker als er meerdere SC in hetzelfde subforum zitten , vragen ze zich af wat de meerwaarde is. En gebagger als zwaaiposts, smileyposts, 1 woord/teken posts, kloongedoe, tellen zwaar, tel dat op... en je hebt genoeg animo achter de schermen voor een discussie Meer mag ik niet zeggen. Wil ook geen zeikerd zijn, geef alleen een tip: maak het niet te gek...
ghewhehe leuk om dat ouwe eens te lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[KOFFIE #2] Koffie houdt ons wakker
gevonden
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[KOFFIE #2] Koffie houdt ons wakker
gevonden
iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghewhehe leuk om dat ouwe eens te lezen
soliciteer als mod ergensquote:
eensch....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kappen met die klonen, het is totaal niet leuk/grappig/nuttig.
dan moet ik wegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:24 schreef Pheno het volgende:
Gewoon kappen met die klonen, het is totaal niet leuk/grappig/nuttig.
mja, er is niet echt behoefte aan extra mods geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soliciteer als mod ergensen zorg dat je blauw wordt
Kan je meelezen en mee SC'en, meediSCussieren:
Een MOD die ons een beschaafde draai om de oren kan geven als het nodig is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heatwave, Klonk en Buzzer zijn de mods van GC, maar kweetnie of je dat bedoeld?
zou zeker zonde zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een MOD die ons een beschaafde draai om de oren kan geven als het nodig is.
Zonder de SC meteen op te doeken.
Het gaat toch al weer 430 afleveringen redelijk goed? Zou zonde zijn als het hier ophield vanwege een kat![]()
vawege stomme kloons....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat toch al weer 430 afleveringen redelijk goed? Zou zonde zijn als het hier ophield vanwege een kat![]()
Smaken verschillen... iemand die geen SC doet, ziet er geen meerwaarde in, zeker als diegene dan ook nog eens Mod A, FA is.. dan zullen ze ze liever op slot gooienn, doorn in het oog..dat gebagger. Het is een forum, geen chatbox... daar is IRC voor zullen ze zeggen of je gaat maar chatten op msn..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
He, maar waarom zouden ze SC's verbieden eigenlijk?
Ik snap niet zo goed waarom dat slecht zou zijn.
Naar mijn idee, zorgen SC's ervoor, dat er in de gewone topics minder gebaggerd wordt.
Als er nergens een SC is, gaan mensen toch wel elders zitten kutten, wat modjes/ FA's weer kut vinden, kost hun weer werk, dat schiet toch ook niet op?
Klaarblijkelijk is er behoefde aan SC's, dus zie ik niet in waarom die verboden zouden moeten worden.
En gebagger van kloons in een sc, er zijn toch niet bijster veel mensen die daar écht last van hebben toch?
Als je het echt wilt, ff de MED's in de gaten houden... vallen elke week/maand mods uit omdat ze er mee stoppen of omdat er iemand bij moet. Ligt er net aan welk forum je zou willen. Extra mods is niet altijd een optie idd.. meer als er iemand stopt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mja, er is niet echt behoefte aan extra mods geloof ik.
Heb er wel eens voor gekeken, maar niks gevonden.
bek houwequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Smaken verschillen... iemand die geen SC doet, ziet er geen meerwaarde in, zeker als diegene dan ook nog eens Mod A, FA is.. dan zullen ze ze liever op slot gooienn, doorn in het oog..dat gebagger. Het is een forum, geen chatbox... daar is IRC voor zullen ze zeggen of je gaat maar chatten op msn..
Zelf deel ik je mening wel eer-ik, heb zelf getwijfeld over een SC in DE, maar dat kwam er uiteindelijk niet want de enige SC-reeks die er loopt (Atmosfeer staat op ontploffen) gaat ook daadwerkelijk over het weer, loopt prima en is aardig baggervrij (nee das geen uitnodiging). De SC's in GC/ONZ zijn wat dat betreft vrijer denk ik dan op andere subfora. De discussie loopt al van oudsher en op gegeven moment mochten nieuwe SC's niet meer (heb zelf lange tijd voor een topic voor Twentenaren gelobby'ed, maar mocht niet) dus verbaasde mij ook dat deze pas van dit jaar is en wel werd getolereerd. Zelf vind ik SC best leuk, maar er zijn grenzen... en in sommige SC's is het zelfs moeilijk als newbie te komen, door het kliekjesgedrag dat er heerst.
Dus het is geen optie dat alle SC's verboden worden (al willen sommige dat vast wel), maar bij een bepaalde hoeveelheid onzin/bagger zal er zeker wel eens over gesproken worden, vandaar dat ik effe een hint gaf![]()
Zo snel zal het wel niet gaan, die draai gaf ik toch net ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het lijkt me echt niets om mod te zijn in ONZ of KLB...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je het echt wilt, ff de MED's in de gaten houden... vallen elke week/maand mods uit omdat ze er mee stoppen of omdat er iemand bij moet. Ligt er net aan welk forum je zou willen. Extra mods is niet altijd een optie idd.. meer als er iemand stopt.
Dat heeft het nadeel dat je precies weet hoe je een ander topic/SC kapot moet krijgen. Als er iemand ruzie heeft met een R&P-SC-er dan doe je ff iets "verkeerds" en dan ligt die SC plat, lekker puh!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan over wat er "achter de schermen gebeurt"...?
Als dat allemaal geheim moet blijven, moet er in het geheel niet over worden gesproken.
Daarnaast zou het zeker niet verkeerd zijn, als er gewoon wat info cq. regels komen over het gekloon en/of SC's...![]()
Kliekjes-SC. Leuk voor in CUL!quote:
doe mji maar trv danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt me echt niets om mod te zijn in ONZ of KLB...
Dan ben je echt constant aan het strooien met slotjes enzo...![]()
Gewoon een serieus subforum, waar niet teveel gekloot wordt. POL, TRV, ofzo.![]()
Of MEN.. volgens mij wordt daar echt nooit ingegrepen door een mod...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doe mji maar trv dan
pol heb ik geen verstand van en boeit me niet
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kliekjes-SC. Leuk voor in CUL!![]()
waar staat MEN voor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Of MEN.. volgens mij wordt daar echt nooit ingegrepen door een mod...
Dat is een grote vergaarbak van opsommingen en bagger!![]()
Mens erger je niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar staat MEN voor?
kijk, zo'n goede mod ben ik
r&p scquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft het nadeel dat je precies weet hoe je een ander topic/SC kapot moet krijgen. Als er iemand ruzie heeft met een R&P-SC-er dan doe je ff iets "verkeerds" en dan ligt die SC plat, lekker puh!sliep-uit.
POL en niet teveel gekloot?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt me echt niets om mod te zijn in ONZ of KLB...
Dan ben je echt constant aan het strooien met slotjes enzo...![]()
Gewoon een serieus subforum, waar niet teveel gekloot wordt. POL, TRV, ofzo.![]()
Jep. Maar wel heel gezellig. STA - Groningen topics zijn tof. Met veel mini meets.quote:
Verkeerd voorbeeld...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
POL en niet teveel gekloot?
dat is één van de moeilijkste denk ik...
Zwaar forum... je doet het nooit goed.. of je bent een rechtse racist of een linkse facist...
al krijg je dan wel veel PM'tjes![]()
ik was gister 15 minuten NWS-modje aan het spelen en had al 3 pm's![]()
Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom je daar nog wel eens Pheno? Maak me zorgen om Cara... al zo lang nie meer gezien
DEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld...![]()
TRV, FOT, MEN, PTA... allemaal makkelijk! Denk ik!![]()
quote:
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.
Thx
idd een voordeel van themaforumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar wordt volgens mij nauwelijks gekloot!![]()
Dat neem ik aan... zou fijn zijn als je wat kan doen! thxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....
Is ook niks voor jou. Daar moet je een gezelligheidsdier voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan over wat er "achter de schermen gebeurt"...?
Als dat allemaal geheim moet blijven, moet er in het geheel niet over worden gesproken.
Daarnaast zou het zeker niet verkeerd zijn, als er gewoon wat info cq. regels komen over het gekloon en/of SC's...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Droog brood-dieet is ook erg hip.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
het is bijna luns tijd! en we gaan lunsen in de nieuwe kantine.
Die is nieuw en hip. nou maar hopen dat er ook wat te eten is! Ik vrees ervoor.
idd... erg ongeorganiseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Droog brood-dieet is ook erg hip.![]()
![]()
nee, maar in Amsterdam zit degene die het controleert.quote:
ik verzaak gewoon met werk, ga na de pauze wel even e.e.a afhandelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... erg ongeorganiseerd
ik zou eigenlijk al vier uur aan het werk moeten zijn.. heb inmiddels 6 telefoontjes gehad en wat zaakjes afgehandeld..
resultaat: 30 minuten werk, 3.5 uur fok
Nee, maar Jo0lz' nieuwe kantine welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?
A3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
En nu net mijn aanvraagformulier ingevuld om eindelijk te weten te komen welke autos mogen
En anders neem ik de A3 wel over
Oh, is van een oudcollega oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
En nu net mijn aanvraagformulier ingevuld om eindelijk te weten te komen welke autos mogen
En anders neem ik de A3 wel over
Je ne sais pasquote:
Nee man!quote:
Is dat die nieuwe A5?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
chille wagen, zo'n sportback
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee,
Held.
Dat is een A3 Sportback.
Dit is een A5:
[afbeelding]
Het was lekker, maar die nieuwe kantine is wel een beetje saai. Zit veel te ver van elkaar, of veel te dicht op elkaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar Jo0lz' nieuwe kantine wel![]()
geef mij maar een S6quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch geen Audi rijder man!![]()
Zou wel willen, maar m'n creditcard laat dat niet toe!![]()
A5![]()
Als je dan toch bezig bent.. doe mij maar een S8 of R8quote:
quote:
Joh! Geen tijd gehad voor ochtend koffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Op werk dus, niet hier in de SC. Dat weet ik niet want ik val net binnen.
Nee. Niet eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Joh! Geen tijd gehad voor ochtend koffie?![]()
![]()
![]()
Link?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
zow... nieuwe submit onderweg naar de FP...
Southpark![]()
Het is wel eens sneller geweest, maar om nou te zeggen dat het heel traag is...quote:
iddquote:
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layoutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is wel eens sneller geweest, maar om nou te zeggen dat het heel traag is...
Whehehe, daar had ik vorige week ook een hele middag last van .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layout
Daar heb ik geen last van, maar duurt wel lang, met de FQR enzo, voordat de hele pagina er staat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layout
Kan ik jou even lenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe, daar had ik vorige week ook een hele middag last van .
Nee. Ik ben te huur voor 55 euro per uur excl.quote:
het zeurt nog een beetje na, maar morgen ga ik gewoon weer naar schoolquote:
komtuit op 65.45.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te huur voor 55 euro per uur excl.
ik wil ook naar schoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
het zeurt nog een beetje na, maar morgen ga ik gewoon weer naar school
I like retroquote:
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |