Joh! Geen tijd gehad voor ochtend koffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Op werk dus, niet hier in de SC. Dat weet ik niet want ik val net binnen.
Nee. Niet eens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Joh! Geen tijd gehad voor ochtend koffie?![]()
![]()
![]()
Link?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:40 schreef Frutsel het volgende:
zow... nieuwe submit onderweg naar de FP...
Southpark![]()
Het is wel eens sneller geweest, maar om nou te zeggen dat het heel traag is...quote:
iddquote:
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layoutquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is wel eens sneller geweest, maar om nou te zeggen dat het heel traag is...
Whehehe, daar had ik vorige week ook een hele middag last van .quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layout
Daar heb ik geen last van, maar duurt wel lang, met de FQR enzo, voordat de hele pagina er staat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja man, ik krijg steeds alleen tekst te zien ,zonder layout
Kan ik jou even lenen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe, daar had ik vorige week ook een hele middag last van .
Nee. Ik ben te huur voor 55 euro per uur excl.quote:
het zeurt nog een beetje na, maar morgen ga ik gewoon weer naar schoolquote:
komtuit op 65.45.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Ik ben te huur voor 55 euro per uur excl.
ik wil ook naar schoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
het zeurt nog een beetje na, maar morgen ga ik gewoon weer naar school
I like retroquote:
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |