waar staat MEN voor?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Of MEN.. volgens mij wordt daar echt nooit ingegrepen door een mod...
Dat is een grote vergaarbak van opsommingen en bagger!![]()
Mens erger je niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar staat MEN voor?
kijk, zo'n goede mod ben ik
r&p scquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft het nadeel dat je precies weet hoe je een ander topic/SC kapot moet krijgen. Als er iemand ruzie heeft met een R&P-SC-er dan doe je ff iets "verkeerds" en dan ligt die SC plat, lekker puh!sliep-uit.
POL en niet teveel gekloot?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Het lijkt me echt niets om mod te zijn in ONZ of KLB...
Dan ben je echt constant aan het strooien met slotjes enzo...![]()
Gewoon een serieus subforum, waar niet teveel gekloot wordt. POL, TRV, ofzo.![]()
Jep. Maar wel heel gezellig. STA - Groningen topics zijn tof. Met veel mini meets.quote:
Verkeerd voorbeeld...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
POL en niet teveel gekloot?
dat is één van de moeilijkste denk ik...
Zwaar forum... je doet het nooit goed.. of je bent een rechtse racist of een linkse facist...
al krijg je dan wel veel PM'tjes![]()
ik was gister 15 minuten NWS-modje aan het spelen en had al 3 pm's![]()
Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom je daar nog wel eens Pheno? Maak me zorgen om Cara... al zo lang nie meer gezien
DEquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerd voorbeeld...![]()
TRV, FOT, MEN, PTA... allemaal makkelijk! Denk ik!![]()
quote:
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb cara idd een tijd niet meer gezien, het ging niet zo goed begreep ik. Ze zou ook even niet komen. Ik zal even navraag doen aan diegene die er meer van weet , al zal ik pas morgen antwoord krijgen.
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
okay thx... zag ook dat d'r pm box op 'slot' zat... en ik weet wel het een en ander van dr... maar tis nu erg lang stil.. maak me zorgen en ben bang voor 'iets'... Als je wat weet, pm me dan maar please.
Thx
idd een voordeel van themaforumquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar wordt volgens mij nauwelijks gekloot!![]()
Dat neem ik aan... zou fijn zijn als je wat kan doen! thxquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet veel maar weet dat er iemand contact had....
Is ook niks voor jou. Daar moet je een gezelligheidsdier voor zijn.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:34 schreef OA het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan over wat er "achter de schermen gebeurt"...?
Als dat allemaal geheim moet blijven, moet er in het geheel niet over worden gesproken.
Daarnaast zou het zeker niet verkeerd zijn, als er gewoon wat info cq. regels komen over het gekloon en/of SC's...![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Droog brood-dieet is ook erg hip.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:51 schreef Jo0Lz het volgende:
het is bijna luns tijd! en we gaan lunsen in de nieuwe kantine.
Die is nieuw en hip. nou maar hopen dat er ook wat te eten is! Ik vrees ervoor.
idd... erg ongeorganiseerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef eer-ik het volgende:
wat een dag vandaag zeg
Compleet ongeorganiseerd.
Heb hier 4 offertes liggen, allen moeten ze gekeurd worden, elke keer krijg ik opmerkingen terug, maar zonder de vermelding erbij, voor welke offerte het is
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Droog brood-dieet is ook erg hip.![]()
![]()
nee, maar in Amsterdam zit degene die het controleert.quote:
ik verzaak gewoon met werk, ga na de pauze wel even e.e.a afhandelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd... erg ongeorganiseerd
ik zou eigenlijk al vier uur aan het werk moeten zijn.. heb inmiddels 6 telefoontjes gehad en wat zaakjes afgehandeld..
resultaat: 30 minuten werk, 3.5 uur fok
Nee, maar Jo0lz' nieuwe kantine welquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bakt Sonja bakker dan ook droog brood?
A3quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
En nu net mijn aanvraagformulier ingevuld om eindelijk te weten te komen welke autos mogen
En anders neem ik de A3 wel over
Oh, is van een oudcollega oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Pheno het volgende:
En nu net mijn aanvraagformulier ingevuld om eindelijk te weten te komen welke autos mogen
En anders neem ik de A3 wel over
Je ne sais pasquote:
Nee man!quote:
Is dat die nieuwe A5?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
chille wagen, zo'n sportback
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee,
Held.
Dat is een A3 Sportback.
Dit is een A5:
[afbeelding]
Het was lekker, maar die nieuwe kantine is wel een beetje saai. Zit veel te ver van elkaar, of veel te dicht op elkaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, maar Jo0lz' nieuwe kantine wel![]()
geef mij maar een S6quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch geen Audi rijder man!![]()
Zou wel willen, maar m'n creditcard laat dat niet toe!![]()
A5![]()
Als je dan toch bezig bent.. doe mij maar een S8 of R8quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |