Velden?quote:
Velden in de Elektrotechniek. Van elektrische- danwel Magnetische aardquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Velden?
Hoi MPG!![]()
Bedankt voor het waarnemen van mijn taken!![]()
Bloemenvelden? Grasvelden? Electromagnetische velden?quote:
Ja maar zwaar vervuilde natuur..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:23 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Jij staat ook in de natuur
zwaar vervuilde natuurquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:24 schreef Hectometerpaal het volgende:
[..]
Ja maar zwaar vervuilde natuur..
Die laatste dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bloemenvelden? Grasvelden? Electromagnetische velden?
ja precies dat ja.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Poekster? Peoike? KMT? HMP? WTF?
Kloonfestijn?
Ik zou er bijna geïrriteerd van raken....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
Zoals het spanningsveld om de aarde enzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Velden in de Elektrotechniek. Van elektrische- danwel Magnetische aard
Hee OA. Graag gedaan [afbeelding]
Bakkes!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
.quote:
Aard-stralen en ley-lijnen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou er bijna geïrriteerd van raken....![]()
[..]
Zoals het spanningsveld om de aarde enzo?![]()
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
quote:
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zegt ie....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?
Ik word er onderhand ook wel gek van, al die klonen
Netjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
Leuke vervanging voor de mazda 3 krijg ik : audi A3![]()
wow....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
+quote:
ik moet vaker total loss gaanquote:
Mij klonen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:32 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen om je écht geirriteerd maken dan?
Ik word er onderhand ook wel gek van, al die klonen
Goeden zaeck!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
tijd voor een nieuwe SCquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:28 schreef MPG het volgende:
Kloonfestijn?
Oa z'n kat gejat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch met die kat
Effe wat eten halen, brb.
Dat is een goede vooruitgang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:33 schreef Pheno het volgende:
Neem whiskas mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
wat is dat toch met die kat
Effe wat eten halen, brb.
WTF..quote:
quote:
Ben je aan het werk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Of course not!.
Alsof ik niets beters te doen heb zeg.
[afbeelding]
Nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:01 schreef kilometerteller het volgende:
[..]
dan heb je tijd zat om een kloon te maken
Eigenlijk best schandalig....quote:
ja niet dus he....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was bezig een clone te maken van eer-ik, ik-eer..
Ik was gestopt, want ik heb geen leuk e-mail adres over.quote:
Dat vroeg ik ook al!quote:
echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al!.
Ik was bezig een kloon te maken van jou. ik-eer.
misschien moet je maar weer een dreigen met alle kloons dood enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:04 schreef Frutsel het volgende:
En daar gaat de 'goede beoordeling' van GC SC...
quote:
Worden SC's verboden door dat soort grappen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Het maakt mij weinig uit... en ik zeg er ook niets over, (mag ik helaas niet) maar hoe krijg je het snelst voor elkaar dat een SC verboden wordt... dan moet er vooral zo gebaggerd/gekloond worden.
En das nix persoonlijk: Tis alleen een tip/hint
Ja, toen nam de mod alhier het niet serieus, maar wilde het wel een aantal topics aanzien....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Worden SC's verboden door dat soort grappen?
Aan het begin is ie wel bijna verboden...:P
whehe.... ik dreig niet en dat met die kloon destijds was grotendeels een geintje, tot op bepaalde hoogte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien moet je maar weer een dreigen met alle kloons dood enzo.
Heeft bij mij geholpen
Althans, je hebt Bierik hier niet vaak meer voorbij zien komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |